True. Het is totale chaos daar man, ga er midden in staan danquote:
tegen wie dan? Lees je eens in over de achterlijke problemen met bijv. 'Giro 555'quote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef donthate het volgende:
... Respectloos
Treffend.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Koewam het volgende:
Oh, dus TS wil liever Tell Sell en andere kutreclames kijken dan altruïstische verzoeken van mensen die niet alleen maar aan zichzelf denken.
Kutmentaliteit.
ik hoorde net dat ze het geld dat "over" was daarvan nu opnieuw gestort is op giro 555 voor Haïtiquote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Van dat geld blijft ongetwijfeld weer heel veel hangen, net zoals bij de tsunami.
Heb het erover dat die haiti gelul zat is..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
tegen wie dan? Lees je eens in over de achterlijke problemen met bijv. 'Giro 555'
iig wat afwisseling in het bedelenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Koewam het volgende:
Oh, dus TS wil liever Tell Sell en andere kutreclames kijken dan altruïstische verzoeken van mensen die niet alleen maar aan zichzelf denken.
Kutmentaliteit.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Koewam het volgende:
Kutmentaliteit.
heb je de OP zelf ook gelezen of lees je alleen maar koppen?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb het erover dat die haiti gelul zat is..
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je de OP zelf ook gelezen of lees je alleen maar koppen?
en op welk giro-nummer kan er gestort worden??? Datzelfde als een paar jaar geleden van die ene tsunami... waarvan nu nog steeds niet alles verdeeld is.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb het erover dat die haiti gelul zat is..
Als je niks geeft, wordt er zeker niemand geholpenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Van dat geld blijft ongetwijfeld weer heel veel hangen, net zoals bij de tsunami.
Kijk dat ben ik wel mee eens het geld moet gewoon bij die mensen terecht komen die hebben het hard genoeg nodig dus als je het zo bekijktquote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en op welk giro-nummer kan er gestort worden??? Datzelfde als een paar jaar geleden van die ene tsunami... waarvan nu nog steeds niet alles verdeeld is.
dat is dus een hele goede zaak juistquote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik hoorde net dat ze het geld dat "over" was daarvan nu opnieuw gestort is op giro 555 voor Haïti
zonder dat het in de media kwam dat er zo gigantisch veel geld "over" was had het echt niet gebeurd hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Barendsz het volgende:
[..]
dat is dus een hele goede zaak juist
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik hoorde net dat ze het geld dat "over" was daarvan nu opnieuw gestort is op giro 555 voor Haïti
werd net verteld op Editie NLquote:Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]opnieuw is gestort?? Zo van: ze hebben eerst al dat geld er vanaf gehaald en daar het water mee opgedweild van de tsunami en daarna het resterende paar 100.000 maar weer teruggestort? Stond dat daar niet al gewoon op ofzo? Ik ga toch ook niet mn hele rekening leegplunderen en daarmee de stad in. En wat ik overhoud stort ik weer terug?
Of ben ik nu een n00b
Dat vind ik dan weer iets met daadwerkelijk nut. Die kinderen zaten toch al in het adoptietraject. Nu zijn ze gewoon wat vroeger overgebracht.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef Synthesist het volgende:
nu hebben ze ook al 100 van die kinderen laten overvliegen. eigenlijk wel een beetje belachelijk
ik doelde meer op blanke mensen die een bruin kind adopterenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets met daadwerkelijk nut. Die kinderen zaten toch al in het adoptietraject. Nu zijn ze gewoon wat vroeger overgebracht.
Gezellig een tsunami'tje eroverheen? Het spoelt alle rommel wel meteen weg...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef Rookert het volgende:
Beter gaan ze die airdrops nou doen met water
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Kijk dat ben ik wel mee eens het geld moet gewoon bij die mensen terecht komen die hebben het hard genoeg nodig dus als je het zo bekijkt
ja, maar een meisje dat in het VWO examenjaar zit mag terug naar haar eigen land terwijl die daadwerkelijk van nut kan zijn voor onze samenlevingquote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets met daadwerkelijk nut. Die kinderen zaten toch al in het adoptietraject. Nu zijn ze gewoon wat vroeger overgebracht.
Haha jij bent domquote:Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]opnieuw is gestort?? Zo van: ze hebben eerst al dat geld er vanaf gehaald en daar het water mee opgedweild van de tsunami en daarna het resterende paar 100.000 maar weer teruggestort? Stond dat daar niet al gewoon op ofzo? Ik ga toch ook niet mn hele rekening leegplunderen en daarmee de stad in. En wat ik overhoud stort ik weer terug?
Of ben ik nu een n00b
ja tv staat uit dus heb het gemistquote:
leg het me dan es haarfijn uit slim mannetjequote:
Je snapt toch wel dat ze doelen op het feit dat wat er over is ze nu gaan gebruiken voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Als ze het dan op zo'n manier zeggen snapt iedereen direct wat ze bedoelen (behalve Apotheose dan).quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tv staat uit dus heb het gemist
[..]
leg het me dan es haarfijn uit slim mannetje
Het enige gevoel wat ik dan heb is een voldaan gevoel, en dat is meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef deepart het volgende:
Dalijk ook maar even 10 euro overmaken.
Mensen die met een goed gevuld bord naar de Haïti ramp zitten te kijken en daar geen gevoel bij hebben
De slachtoffers zullen zich daardoor al een stuk beter voelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef dubidub het volgende:
Ik heb een x voor m'n msnnaam gezet, uit respect voor de slachtoffers.
nee dat ene tientje meer of minder kan ze wat schelenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De slachtoffers zullen zich daardoor al een stuk beter voelen.
Lijkt mij dat 500 miljoen niet voldoende is om het land weer helemaal op te bouwen. En laat ze anders van het geld dat over blijft goede eerste lijn voorzieningen bouwen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het enige gevoel wat ik dan heb is een voldaan gevoel, en dat is meer dan genoeg.
Ik ga niks storten, ten eerste dat ondoorzichtige gironummer, ten tweede weet ik niet of alle geld er wel terecht komt.
Verder komt mij dat gebedel zo langzamerhand wel de keel uitDe overheid en de EU pompen er geld genoeg heen.
De teller staat nu op 500 miljoen, lijkt mij voldoende. Er blijven toch wel weer enkele tonnen over, en maar rente trekken die organisaties.
Van dat tientje wat jij uitgeeft aan een heerlijke durum döner met cola'tje zullen zij inderdaad vrij weinig van merken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Misan het volgende:
[..]
nee dat ene tientje meer of minder kan ze wat schelen
Ze staan momenteel te feesten op de puinhopen van de plaatselijke discotheken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De slachtoffers zullen zich daardoor al een stuk beter voelen.
en je kunt ook niet alle mensen in de wereld helpenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Lijkt mij dat 500 miljoen niet voldoende is om het land weer helemaal op te bouwen. En laat ze anders van het geld dat over blijft goede eerste lijn voorzieningen bouwen.
En dat misschien niet al het geld aankomt wil nog niet zeggen dat je de gok mag wagen voor een paar tientjes.
Maar maakt niet uit joh, ga vannacht maar lekker in je 5 sterren waterbed liggen luisterend naar de regen buiten terwijl jij droog blijft omdat je een prachtig dak boven je hoofd hebt.
Je kan niet kiezen waar je geboren wordt. Die mensen hebben ook niet voor armoede gekozen.
Bevoorrecht egoïstisch mens dat je bent
je weet inderdaad nooit hoeveel geld er aan de strijkstok blijft hangen. dat maakt het ook zo smerig. die hele bedelbende is een industrie geworden. ze verschuilen zich achter keurmerken en zielige beelden. sturen pennen en 5 euro centen in enveloppenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het enige gevoel wat ik dan heb is een voldaan gevoel, en dat is meer dan genoeg.
Ik ga niks storten, ten eerste dat ondoorzichtige gironummer, ten tweede weet ik niet of alle geld er wel terecht komt.
Verder komt mij dat gebedel zo langzamerhand wel de keel uitDe overheid en de EU pompen er geld genoeg heen.
De teller staat nu op 500 miljoen, lijkt mij voldoende. Er blijven toch wel weer enkele tonnen over, en maar rente trekken die organisaties.
Is dat zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Misan het volgende:
[..]
nee dat ene tientje meer of minder kan ze wat schelen
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze staan momenteel te feesten op de puinhopen van de plaatselijke discotheken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |