Ik krijg vrouwen als sylvia saint enz. op hardcore women, wat bewijst dat gabberwijven de lekkerste zijn. Neuken doen ze ook 't bestequote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.
Ik lees Michielos-topics altijd helemaal door voor reacties als deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef J.Herrer het volgende:
ff serieus, waarom moet je altijd zo stoer komen vertellen alsof je Schwarzenegger, Stallone, van Damme, Norris, etc.. in 1 bent? Volgens mij ben je gewoon een type Emimich die zelfs niet eens iemand schaakmat kan zetten
Ik krijg o.a. Amy Winehouse als ik erop google, dat klopt toch niet helemaal met het beeld dat ik ervan heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik krijg vrouwen als sylvia saint enz. op hardcore women, wat bewijst dat gabberwijven de lekkerste zijn. Neuken doen ze ook 't beste
Dan is 3/4 van de fokkers gabberquote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.
quote:
lol als dit al te lang voor je was, heb je echt een aandachtsspanne van -90. Ik zit op het VMBO en lees nog langere teksten dan ditquote:
Is er uberhaupt een reden voor nodig dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
Klacht: Mensen die totaal anti ajax zijn zonder reden
quote:De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |