quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Beetje tweedehands water aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat was ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
wie zei er opok alweer dat je van die hele pure chocolade niet zoveel op kanik heb ';echt niet genoeg na 1 blokje swiss noir hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj Ewelina! ik duim voor je!en je weet zeker dat je McNoAttached niet leuk gaat vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit ook een leuke MCNoStrings, een fokker. Die heb ik gedumpt voor een McHaddenwealeenrelatieendan?, foute keuze...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
En ik ook. Alhoewel ik wel twéé blokjes op kan.quote:
SCHANDAAAAAAAALIG, HEB JE MIJN POST NIET GEZIEN OFZO?!?!?!!?!?!?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik ook. Alhoewel ik wel twéé blokjes op kan.
Uniek: jij klaagt bijna nooit heur, dus dan zal er nu wel echt iets ellendigs aan de hand zijn!!
Mo: gratuliere met het Engelse grammatica-spook!
Ewelina: hoop met je mee
Kwak: klinkt als een goeie vent. Jammer dat je er niet verliefd op bent.
Probleem met multi-reageren is dat je altijd wel iemand over het hoofd ziet. Nou ja scusi, mens enzo..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
What's the matter?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak! Leuk dat je er zo blij van wordtIs goed voor je
Ik hoop echt dat je niet gekwetst wordt
![]()
Mijn lijst is kansloos; als ik me niet zo lekker voel, vergeet ik te eten
O: ehhh
L: bak popcorn
T: paar mokkaboontjes
T: zelfgemaakte eiersalade, dikke boterham
T: 2 wortels
D: spaghetti met bloemkool
T: wodka
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SCHANDAAAAAAAALIG, HEB JE MIJN POST NIET GEZIEN OFZO?!?!?!!?!?!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
dat was geen eikelpiercing, maar een penispiercing. En ik refeerde nu niet naar hem! Ookal wou hij me nog komen opzoeken in Zweden, wat wel heel schattig was...quote:
Ze had geen koorts en was ook niet ziek, en volgens mij is ze daar ook al aan de oude kant voor. dus dat was het sowieso niet denk ik.. Maargoed. Afwachten,. en hopelijk was het iets eenmaligs(kan dat?)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig aan dan maar CFEigenlijk 'ken' ik je wel beter
Eet smakelijk van de spaghetti.
Bah Cali... hopelijk was het "maar" een koortsstuipje ofzo..
Hey Merel, hoe is het?
Nyn heeft nog wel een Prins Albertquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Merel het volgende:
Zoooo thuis.
Lijstje!
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, boterham smeerworst, boterham filet americain, 2 losse plakjes leverkaas, mandarijn
T - mandarijn
D - wraps
En ik heb een prima humeur vandaag, niks geen allerdepressiefste dag van het jaar!
Had er iemand nog een leuke man in de aanbieding?![]()
Je lijstje ziet er in eerste instatie erg slecht uit maar ik ga er van uit dat je 4 wraps hebt gegeten met veel groente, dan is het wel goed :'Pquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Merel het volgende:
Zoooo thuis.
Lijstje!
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, boterham smeerworst, boterham filet americain, 2 losse plakjes leverkaas, mandarijn
T - mandarijn
D - wraps
En ik heb een prima humeur vandaag, niks geen allerdepressiefste dag van het jaar!
Had er iemand nog een leuke man in de aanbieding?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef Goodbye het volgende:
TVP met een lijstje![]()
O: bakje optimel kwark
T: 1 boterham humus
T: kiwi, opkikker
L: 2 boterhammen achterham
T: optimel kwark, cracker filet americain, 3 katjesdropjes
D: taco's kom tomatensoep, boterham pindakaas, boterham eiersalade, mineola
quote:
Gewoon in de supermarkt! Kruising tussen een sinaasappel en mandarijn en aangezien mandarijntjes nu niet meer zo lekker zijn en sinaasappels niet handig zijn voor op het werk: mineola'squote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik had nog nooit van een mineola gehoord, maar net gegoogled, en het klinkt lekker! Waar koop je die dingen Goodbye?
Alle supermarkten... ze zijn heerlijk!! Wel wat duur maar heerlijk sappigquote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik had nog nooit van een mineola gehoord, maar net gegoogled, en het klinkt lekker! Waar koop je die dingen Goodbye?
Duur? Ik had een netje met een stuk of acht mineola's voor één euroquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle supermarkten... ze zijn heerlijk!! Wel wat duur maar heerlijk sappig
Kansloos lijkt me niet het juiste woord. Ik weet niet of er een juist woord is voor bloemkool met spaghetti. Misschien heeft Maria een idee?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak! Leuk dat je er zo blij van wordtIs goed voor je
Ik hoop echt dat je niet gekwetst wordt
![]()
Mijn lijst is kansloos; als ik me niet zo lekker voel, vergeet ik te eten
O: ehhh
L: bak popcorn
T: paar mokkaboontjes
T: zelfgemaakte eiersalade, dikke boterham
T: 2 wortels
D: spaghetti met bloemkool
T: wodka
Blaghetti?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Kansloos lijkt me niet het juiste woord. Ik weet niet of er een juist woord is voor bloemkool met spaghetti. Misschien heeft Maria een idee?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj Ewelina! ik duim voor je!Ha! Een gentleman, daar houden we vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is een authentiek italiaans recept heur! alleen zou ik t zelf met fussili of penne doen... (deed mn italiaaanse huisgenoot ook)quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Kansloos lijkt me niet het juiste woord. Ik weet niet of er een juist woord is voor bloemkool met spaghetti. Misschien heeft Maria een idee?
quote:
Dat klinkt een stuk aantrekkelijkerquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]'t Is een Siciliaans recept. Ik geef toe, het klinkt goor (overige ingredienten: ui, knoflook, ansjovis, rozijnen, pijnboompitten en gedroogde tomaat), maar het was best te doen. Makkelijke hap en nog wel redelijk gezond ook
Meneer zat er echt van te smullen
Huuuuu!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]'t Is een Siciliaans recept. Ik geef toe, het klinkt goor (overige ingredienten: ui, knoflook, ansjovis, rozijnen, pijnboompitten en gedroogde tomaat), maar het was best te doen. Makkelijke hap en nog wel redelijk gezond ook
Meneer zat er echt van te smullen
ruilen met een collega of van vriend (maar of dat zo praktisch isquote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neee! Ik kom er net achter dat er volgende week zaterdag een familiedag is van m'n vriend, en hij kreeg net een mail met een hint met wat ze gaan doen, en het heeft iets met cupcakes te maken! En in de plaats waar het plaats gaat vinden zit iemand van het leukste taarten forum die workshops geeft! Het zal toch niet? En ik moet werken!.
Waar is het>?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
Dilemma: weekje alleen op vakantie. Kies ik een losse kamer met ontbijt voor <30 euro p dag (vermoedelijk tussen de 20 en 25 euro) en 's avonds restaurantvoer of een appartement voor een euro of 40-50?
Werk ruilen. Je hebt geen baan dat jij niet vervangbaar bent, toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neee! Ik kom er net achter dat er volgende week zaterdag een familiedag is van m'n vriend, en hij kreeg net een mail met een hint met wat ze gaan doen, en het heeft iets met cupcakes te maken! En in de plaats waar het plaats gaat vinden zit iemand van het leukste taarten forum die workshops geeft! Het zal toch niet? En ik moet werken!.
Losse kamer met ontbijt en dan 's avonds lekker schnitzels eten in het dorpquote:
Of van te voren al een collega vragen en dat als voorstel neerleggen. Zo deed ik dat altijd, tot een dag van te voren. Maar ik heb aardig wat krediet opgebouwd en ik ben een meisje, dat helpt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vrije dagen moeten we altijd drie weken van te voren aanvragen, maar ik ga morgen gewoon bellen en vragen of het nog mogelijk is dat er iemand voor me invalt..
Dan zou ik eerst m'n werk moeten bellen voor de telefoonnummers van m'n collega's.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Of van te voren al een collega vragen en dat als voorstel neerleggen. Zo deed ik dat altijd, tot een dag van te voren. Maar ik heb aardig wat krediet opgebouwd en ik ben een meisje, dat helpt.
Wil ze hierna nog een keer met je uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef neen het volgende:
Avondeten pizzaen nog een cappuchino, cola, spa rood en espresso gehad. Niets betaald uiteraard
Ik denk het wel, het blijft toch je zus he.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil ze hierna nog een keer met je uit?
Hey en de risotto dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vrije dagen moeten we altijd drie weken van te voren aanvragen, maar ik ga morgen gewoon bellen en vragen of het nog mogelijk is dat er iemand voor me invalt..
Dat is komende zaterdag, dit de week erop. Don't worry.quote:
Oh okquote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is komende zaterdag, dit de week erop. Don't worry..
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het blijft toch je zus he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Aww, lieverd! Als je het toch liever gaat vieren moet je het gewoon zeggen hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik heb er nml wel speciaal m'n verjaardagsfeestje voor afgezegd.
ik wilde het zondag gaan vieren bij m'n ouders, maar dat kan niet en volgend weekend is m'n zwager alweer jarig, dus dat werkt ook niet. Zaterdag kon het wel, maar toen had ik al met jou afgesproken en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om m'n verjaardag uitgebreid te vieren
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Kom even binnenvallen en heb direct een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hoi! Kom even binnenvallen en heb direct een vraagjeHangt van het contact met je collega af, denk ik. Ik heb een paar mannelijke collega's waarbij ik het wel 'normaal' zou vinden omdat ze gewoon tof zijn en ik goed met ze omga. Bij andere collega's zou ik zoiets hebben van 'wat moet je van me?'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nee hoor, nu heb ik een mooi excuus om eronderuit te komenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, lieverd! Als je het toch liever gaat vieren moet je het gewoon zeggen hoor!
Daar rekende ik ook al op eigenlijkquote:Ik ga een taartje voor je bakken..
Hoi! Kom even binnenvallen en heb direct een vraagjeSnoep heeft geen diepere betekenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu heb ik een mooi excuus om eronderuit te komen.
[..]
Daar rekende ik ook al op eigenlijk![]()
.
Fijn. Scheelt weer gedoequote:Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Snoep heeft geen diepere betekenis.
Hoi! Kom even binnenvallen en heb direct een vraagje"Je kont is niet dik genoeg"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Ja ik vond het totaal niet boeiend. Ik hoor nu iedereen over Twitter en vind het op zich wel een interessant fenomeen, maar ik ben zo slecht in dit soort dingen ontdekken. Mijn moeder en oma waren boos omdat ik in Engeland maar geen Skype wilde installeren en laatst had mijn vader het met een vriend over Google Wave, helemaal enthousiast enzo. Heb nog geen idee wat dat dan isquote:Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Het duurde ook heel lang voordat ik snapte wat Hyves nou eigenlijk wasWerd ook steeds gepusht: "Heb jij al Hyves?". "Wat is dat?". "Nou daar maak je een profiel en dan kun je vriendjes verzamelen enzo". "Oh
". Klonk zó niet exciting
.
ja hoor, mijn screenname is fwoukjequote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Kwak, aardige vent!
Heeft hier iemand twitter en zo ja mag ik je dan toevoegen? Ik snap er geen ene reet van maar ik wordt een beetje gepusht door vrienden, net als met hyves destijds. Ik ben er te oud voor
NPHquote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Die collega heeft trouwens twitter en hyves gekoppeld. Dus als ik haar toevoeg moet ik d´r dubbel lezen ook nog.
Ik heb wel Neil Patrick Harris, die Barney speelt in HIMYM
Ja, ActuallyNPH!quote:
Iddquote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef neen het volgende:
Ik kijk nu spoorloos en daar gaan ze een Fries die Nederlands praat nasynchroniseren, terwijl ze goed verstaanbaar is. Desondanks vind ik het wel een leuk programma
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu heb ik een mooi excuus om eronderuit te komen.
[..]
Daar rekende ik ook al op eigenlijk![]()
.
Zeg, ik ben ook jouw vriend op facebook! En ik heb net Kwak ook gevonden!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Wat ben je toch.... onbeschaamd
Ik heb Facebook. Met DaDen ik heb net het ijs van gister genomen: megalekker, en moddervet
Aww, ik krijg zomaar een hartje achter m'n naam! Ik ben gedwongen tot Facebook door m'n vriendinnetje, maar ik doe er verder niets mee.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Wat ben je toch.... onbeschaamd
Ik heb Facebook. Met DaDen ik heb net het ijs van gister genomen: megalekker, en moddervet
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens en mijn leeftijd begint pas sinds een paar weken met een 2 ipv een 1quote:Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef mille-feuille het volgende:
Dank je wel. Ik heb trouwens geen twitter en ook geen hyves en facebook. Ik weet eigenlijk niet wat ik er allemaal mee moet. Ben ik nu oud?
ja ik zag t! nu kan je mijn MCNostringsattached ook vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook jouw vriend op facebook! En ik heb net Kwak ook gevonden!
en jij kan m'n duutser vinden..en verder niet zoveel geloof ik!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ik zag t! nu kan je mijn MCNostringsattached ook vindenen mn McIkwiljoumaarjijzietmealsjetherapeut
ik heb CF wel op msn, en DaD op hyves...
oh ja. En gelieve geen fok! te noemen op facebook, anders is het vrij makkelijk te achterhalen wie ik ben denk ik..quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
hihi, oh maar gelieve me geen kwak te noemen op social network sites.. anders kunnen mn vrienden me vinden op fok
je duutser had ik al wel eens op foto's gezien Nyn
Oh ja! Maar jij bent geen slank-vriend, maar een cul-vriendquote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook jouw vriend op facebook! En ik heb net Kwak ook gevonden!
Niet beide? Ik kom bijna nooit meer in CUL trouwens..quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja! Maar jij bent geen slank-vriend, maar een cul-vriend
Ik wil niet teveel fok-vrienden op facebook, want dat maakt me veel te herkenbaar
Mijne begint sinds een paar maanden helaas met een 3quote:Op maandag 18 januari 2010 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens en mijn leeftijd begint pas sinds een paar weken met een 2 ipv een 1. En welkom.
Om die reden gebruik ik hyves ook nooit meer...alle Nederlandse vrienden waar ik nog graag contact mee wil houden hebben ook facebook, en anders is er email!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind Feestboek leuker dan hyves omdat het internationaal isDus ik heb er nog Porto-mensen op staan en mn familie van Verweggistan en zo nog wat internationale mensen
Maar dat is helemaal niet oud, en dat je facebook enzo niet hebt maakt ook niet uit, want dat heb ik ook nietquote:Op maandag 18 januari 2010 23:06 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Mijne begint sinds een paar maanden helaas met een 3.
Weet ik wel, maar het klinkt wel zo volwassen. Met 20 worden had ik trouwens helemaal geen moeitequote:Op maandag 18 januari 2010 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet oud, en dat je facebook enzo niet hebt maakt ook niet uit, want dat heb ik ook niet. Maar misschien ben ik geen doorsnee twintiger (oh bah nu klinkt het opeens zo echt ...
).
O ik vind een heleboel lekker, maar geen chocola of mokka oid, veel te machtig. Doe maar iets fruitigsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik? Wat voor taart wil je? Ik heb geen inspiratie..
Ik heb iemand geïnspireerd, zie ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
yoghurt met frambozen
Planning voor vandaag:
T: yoghurt met frambozen
Oh, de vulling weet ik al, maar ik bedoelde meer qua decoratie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik vind een heleboel lekker, maar geen chocola of mokka oid, veel te machtig. Doe maar iets fruitigs. Iets met limoen ofzo? Of met bramen- en frambozensmaak natuurlijk
.
Een wekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, de vulling weet ik al, maar ik bedoelde meer qua decoratie..
Al eerder dan, want het staat al maanden in mijn lijstje (afgewisseld met bramen en bosbessen).quote:
Ik had er wel al aan gedacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een wekker
Nee, flauw. Kan je geen schoolbord-taart maken?
Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien
You beat the afkick-goden!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in tijden een dag geen cola light gedronken en ik had me toch een behoefte aan zoet toen ik in bed lag! Had echt zin om een glas jus in te schenken. Niet gedaan, though.
mille-feuille is een soort van tompoesquote:
O dus zo werkt hetquote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het blijft toch je zus he.
Hoi! Kom even binnenvallen en heb direct een vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke! Ik heet nu PFjee omdat bij PFje allemaal mensen uit mijn gewone email mij toe konden voegen en ik heb helemaaaal geen zin om daar mee te "chatten" buiten hyves.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Kwak, aardige vent!
Heeft hier iemand twitter en zo ja mag ik je dan toevoegen? Ik snap er geen ene reet van maar ik wordt een beetje gepusht door vrienden, net als met hyves destijds. Ik ben er te oud voor
Een stalkerside is alleen te overleven als je het druk hebt met leukere dingen doen. Anders is het vervelendquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Welkom MF!
Ik heb alleen maar hyves, maar ik gebruik het nooit, want dan ga ik alleen maar mensen in de gaten houden, checken wat ze doen en met wie ze afspreken, dan komt mijn stalkerside boven. En dat moeten we niet hebben
Er zijn in Amsterdam ongetwijfeld meer zaakjes met goeie spullenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
Zijn er Groningen meer antiekzaakjes etc. of niet? Ik neig te denken aan meer, maar dag er in Amsterdam hippere/"leukere" zijn.
Denk ik!
Succes LadyBlack! Je hebt aan het Gedempte Zuiderdiep toch ook een heleboel leuke antiekwinkeltjes - al zijn die wel een beetje "klassiek". Zit er ook niet een lijstenmakerij met kunst/prenten? Ik was er vorig jaar op een zondag in augustus en toen was er een antiekmarkt in de straat. Groningen is echtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn in Amsterdam ongetwijfeld meer zaakjes met goeie spullendaar is hier denk ik (van oudsher) minder interesse en geld voor. Maar er zitten wel een paar mooie zaken hoor, en ik wil als eerste even kijken bij Klinkhamer, dat is meer een soort uitdragerij, met heel tof retrospul
Flauw is dat he? I feel your pain! Ik ben nu een maandje aan het sporten en word alleen maar zwaarder. En een weekendje thuis bij mijn moeder met oliebollen, stamppot boerenkool, appeltaart en home made cookies zorgen ineens voor 1 kilo extra. Het was ook wel veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind het stom dat ik geen gram afval van normaal eten + braaf sporten, maar dat ik wel meteen bijna een halve kilo aan kom als ik een dag (zondag) minder gezond eet*mok mok mok*
Ooooooh wat herkenbaar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef Syrena het volgende:
Succes Lady!
Zo, ik heb vrij vandaag, en ik ben me toch aan het SOG-genAls ik gewoon om negen was opgestaan en om tien was begonnen, was mijn marketingplan nu vast al klaar. Ik haat dat zo, dat ik niet kan beginnen puur vanwege m'n faalangst/schrijfangst
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef Syrena het volgende:
Succes Lady!
Zo, ik heb vrij vandaag, en ik ben me toch aan het SOG-genAls ik gewoon om negen was opgestaan en om tien was begonnen, was mijn marketingplan nu vast al klaar. Ik haat dat zo, dat ik niet kan beginnen puur vanwege m'n faalangst/schrijfangst
Ja! Nouja het kunnen natuurlijk spieren zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Flauw is dat he? I feel your pain! Ik ben nu een maandje aan het sporten en word alleen maar zwaarder. En een weekendje thuis bij mijn moeder met oliebollen, stamppot boerenkool, appeltaart en home made cookies zorgen ineens voor 1 kilo extra. Het was ook wel veel![]()
Merk je wel dat je strakker wordt? (Ik niet)
Rechtermuisknop klikken op zo'n wolk, en dan "remove comment", of hoe dat dan ook in de Nederlandse versie heet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nu van die roze wolken aan de zijkant.
Tnx!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Rechtermuisknop klikken op zo'n wolk, en dan "remove comment", of hoe dat dan ook in de Nederlandse versie heet.
Als het spieren zijn, dan kom ik daar toch niet achter. Die spelen al jaren verstoppertje achter een aangenaam vetlaagjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja! Nouja het kunnen natuurlijk spieren zijn ofzoMaar het maakt het er niet leuker op
Ik merk ook nooit of ik strakker word! Ik mn eigen optiek zie ik er altijd een beetje hetzelfde uit (ik kom ook altijd all-over-the-place aan geloof ik), behalve als ik foto's terug zie van een aantal jaar terug en ik daar duidelijk een plofkop heb ofzo
Maar ik zie er nu al een tijdje best 'constant' uit geloof ik![]()
Wat voor sport doe jij trouwens?
Herkenbaar, niet al te handig met een boekpublicatie voor de deur trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef Syrena het volgende:
Beauty crackers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Syrena het volgende:
Ik schrijf nog steeds, al een uur(nu weet ik zeker dat het af had kunnen zijn als ik gewoon vanmorgen was begonnen, beuh. En ik ben nog oude dingen aan het herschrijven, dalijk kom ik bij mijn grote knelpunt: iets nieuws schrijven
) En dan nog de klapstukken: een model tekenen (en bidden dat de pagina's niet meer verschuiven), en een voorkant maken
![]()
O: Drie wasa beauty crackers met geitenkaas & honing
L: Zachtgekookt eitje met twee sneetjes geroosterd volkorenbrood
T: Twee mandarijnen
D: Kipspul dat over was van gisteren, aardappeldingen uit de oven
Ik heb nog twee pakken Brinta staan, net gekocht. Maar ik ga het eens kopen als die op zijn!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef anna82 het volgende:
lijstje!
O: havermout (heb je het al gekocht Syrena?)
T: appel
L: 2 boterhammen, 1 met ei, 1 met rosbief
T: 2 mini kiwi's
D: uit eten!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van stress kon je ook opgeblazen worden, toch?
Haha awww! Jij ging nu toch wel weer goed?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaa, Patrick Kicken: Gooit een postbode een brief in de bus... zegt de buschauffeur: "wat moet ik daar nu mee?"?me houdt van flauwe mopjes
Oh neus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben te oud!!![]()
![]()
![]()
![]()
De meneer van de Coffee United heeft me vriendelijk uitgelegd dat hij geen vaste krachten aanneemt, en dat ik te duur ben om parttime aan te nemen vanwege minimumloongerechtigd enzo![]()
Zou me niks verbazen als ik dan van het andere tentje ook geen reactie meer krijg
Ja, een vriendin van me heeft hier op de hanzehogeschool gewerkt, bij roostering. Lijkt me echt geen fuck aan, maar als ze er een baantje voor me weet dan moet het maar. Thuiszorg komt me ook ernstig de neus uit!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh neus!![]()
![]()
Ik zeg: CV in de kopieermachine en overal droppen wat maar enigszins tof lijkt! Is iets administratiefs niks voor je? Daar houden ze minder rekening met leeftijd dan bij winkels of horecagelegenheden geloof ik!
Via Google! Ik was niet zozeer op zoek naar een forum (of naar julliequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez is nog steeds aan het bijlezen.
Welkom, mille-feuille.
Ik heb een vraagje, ook aan Anna82 eigenlijk. Als jullie nog helemaal niet op FOK zaten voor je hier ging meelezen, hoe heb je deze reeks dan eigenlijk gevonden? Gewoon nieuwsgierigheid.
Hogescholen zijn de bom, vooral omdat je dan veel verkansie kan opbouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van me heeft hier op de hanzehogeschool gewerkt, bij roostering. Lijkt me echt geen fuck aan, maar als ze er een baantje voor me weet dan moet het maar. Thuiszorg komt me ook ernstig de neus uit!
Ik weet nog niet of ik ook terug ga 's avonds, de volgende dag moeten we naar het zuiden des lands dus weer terug is 4 uren extra reizen. Misschien kan ik bij de broer van m'n vriend blijven slapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
DaD, als je komt kunnen we samen reizen.
Je gaat ook terug hè, 's avonds?
Moeten we eigenlijk ook nog reserveren? Wie gaat dat dan doen?
ja, jij komt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje, ik ga nergens over en weet nog niet eens 100% zeker of ik kom, maar ik gok dat niemand er problemen mee heeft, hoor!Kos wie laf joe
Wat balen dat het zo lastig gaat! Hoe oud ben je? En wat voor diploma('s) heb je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van me heeft hier op de hanzehogeschool gewerkt, bij roostering. Lijkt me echt geen fuck aan, maar als ze er een baantje voor me weet dan moet het maar. Thuiszorg komt me ook ernstig de neus uit!
Ben 26, in juni word ik 27. En ik ben net afgestudeerd kunsthistoricus. Ofwel: een hopeloze combinatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat balen dat het zo lastig gaat! Hoe oud ben je? En wat voor diploma('s) heb je?
Ik heb weer een hopeloze dag, eetgewijs. Gaar bankhangen
Ai, da's inderdaad lastig. Zit je in Groningen ook niet echt op een handige plek, misschien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben 26, in juni word ik 27. En ik ben net afgestudeerd kunsthistoricus. Ofwel: een hopeloze combinatie![]()
Probleem is ook dat ik niet weet wat ik voor 'echte' baan wil, dus kan niet echt gericht solliciteren.
Mijn dag is nu wel een beetje verpest, dus ik ga lekker warme chocolademelk maken, en dan over een uurtje lekker naar mn oppaskindjedan is het vast weer goed.
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ai, da's inderdaad lastig. Zit je in Groningen ook niet echt op een handige plek, misschien?
over of humanitarian interventies ook een negatieve invloed kunnen hebben en tot meer geweld kunnen leiden, doordat bijvoorbeeld rebellen er op rekenen dat er ingegrepen wordt, en daardoor proberen een geweldadige reactie van de regering uit te lokken..zodat de internationale gemeenschap er tussen komt en 'on behalve of' (hoe heet dat in het nederlands?) de rebellen ingrijpt. Tenminste, dat is een theory en ik zou door middel van game theory willen kijken of dat ook echt zo is, of alle beslissingen wel zo rationeel genomen worden...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft wel papers geschreven over games, maar ikzelf weet van de theorie niet veel! Over wat voor onderwerpen zit je te denken? (ik ben nieuwsgierig!)
namens? In dit geval voornamelijk de overheid en rebellen. Wat voor soort game theory, geen idee. K heb er niet zoveel verstand van. Dat vind ik dus best lastig! Gelukkig zitten er een paar mensen op het department die er wat meer verstand van hebben..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Namens?
Klinkt interessant, Nynke, zo'n heerlijk relevante studie ook!Origineel om daar game theory bij te betrekken. Dan zou je richting strategy games gaan ofzo?
quote:
oh..nu snap ik je namens!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Namens?
Klinkt interessant, Nynke, zo'n heerlijk relevante studie ook!Origineel om daar game theory bij te betrekken. Dan zou je richting strategy games gaan ofzo?
\quote:
Oh die ken ik!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:07 schreef Ewelina het volgende:
In het kader van foute muziek:
Episch slecht op alle fronten
Excursie van uni, is tot 12 uur en dan moet ik met de bus naar Alkmaar (en vanaf daar met de trein naar huis). Dus ik dacht, misschien kan ik het combineren met iets leuksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooo! Nou dat hangt er vanaf of ik die dag moet werken en of ik naar Utrecht ga later die dagWaar ga je henen dan? Ik dacht dat jij wel wist waar mn huis woont
Ik krijg er altijd een goed humeur van. Omdat hij zo slecht is dat het leuk wordtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh die ken ik!Oh nees! Ik klikte terwijl ik al dacht dat de still er toch wel bekend uit zag, toen heb ik hem na de eerste paar seconden heeeel snel uitgezet
![]()
Don't Hassle the Hoff.
Jij kwam toch gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, ik weet dat ik een beetje ik kom wel/ik kom niet-erig aan het doen ben, maar is er nog plek voor mij bij de meet?. Ik heb m'n werk gebeld en kan waarschijnlijk wel vrij krijgen voor het familiefeest van m'n vriend, en de meet is de dag ervoor.
Gelukkig! Mag je morgen weer naar huis?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
Goedeavond, live vanuit ziekbed @ hospitaal. Mag een nachtje overblijven en zo genieten van rode kool met gehaktbal hier
Iedereen bedankt voor de goede wensen, alles is goed gegaan
Mooi man! Geniet maar van je ziekenhuis eten! Dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
Goedeavond, live vanuit ziekbed @ hospitaal. Mag een nachtje overblijven en zo genieten van rode kool met gehaktbal hier
Moet je ongesteld worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Excursie van uni, is tot 12 uur en dan moet ik met de bus naar Alkmaar (en vanaf daar met de trein naar huis). Dus ik dacht, misschien kan ik het combineren met iets leuks(als je me tenminste wil meeten, anders eerlijk zeggen he
)
Zo net uitgegleden op de trap terwijl mijn handen vol waren (met een glas drinken, wat nu op de grond ligt) en nu doet mn scheen pijn. Ik ben vandaag toch zo onhandig. Maar gelukkig, het zat er al weken aan te komen dat ik een keer onderuit zou gaan, nu was het gelukkig tijdens het de trap oplopen (naar beneden was nog pijnlijker geweest).
Je komt toch gewoon 's avondsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Excursie van uni, is tot 12 uur en dan moet ik met de bus naar Alkmaar (en vanaf daar met de trein naar huis). Dus ik dacht, misschien kan ik het combineren met iets leuks(als je me tenminste wil meeten, anders eerlijk zeggen he
)
Zo net uitgegleden op de trap terwijl mijn handen vol waren (met een glas drinken, wat nu op de grond ligt) en nu doet mn scheen pijn. Ik ben vandaag toch zo onhandig. Maar gelukkig, het zat er al weken aan te komen dat ik een keer onderuit zou gaan, nu was het gelukkig tijdens het de trap oplopen (naar beneden was nog pijnlijker geweest).
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
tuurlijk, ik heb nog niets gereserveerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, ik weet dat ik een beetje ik kom wel/ik kom niet-erig aan het doen ben, maar is er nog plek voor mij bij de meet?. Ik heb m'n werk gebeld en kan waarschijnlijk wel vrij krijgen voor het familiefeest van m'n vriend, en de meet is de dag ervoor.
Fijn Ade!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
high van de narcose nog en het voelt alsof m'n buik is geexplodeerd. Dus heel veel eten zal er wel niet inzitten. Hopelijk morgen naar huis...quote:
Ik laat het nog even weten, want ik weet niet zeker of het me lukt studiegewijsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tuurlijk, ik heb nog niets gereserveerd
Wil ik vrijdag gaan doen, dus kan iedereen vrijdag even doorgeven of men komt of niet?
Om dan maar weer even met lijstjes te gaan smijten:
Merel
Mo
Wolve
SDB
Goodbye
Viking
DaD
neen
Maria?
Ewelina
Mini?
Tink?
Syrena?
?
Vul maar aan gaarne
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
high van de narcose nog en het voelt alsof m'n buik is geexplodeerd. Dus heel veel eten zal er wel niet inzitten. Hopelijk morgen naar huis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat alles goed is gegaan![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
O dat ken ik nog van mijn vader toen hij was geopereerd aan een nekhernia: die lag in zijn ziekenhuisbedje breeduit, gelukzalig te glimlachen van de morfine!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
high van de narcose nog en het voelt alsof m'n buik is geexplodeerd. Dus heel veel eten zal er wel niet inzitten. Hopelijk morgen naar huis...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst kotsen, dan eten, en dan weer kotsen, jeweettoch, afvallen ftw!
ik moest daarstraks naar het toilet en had ff niet door van onderen nog ontkleed te zijn, dus dat leverde wat hilariteit op op de zaal hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat ken ik nog van mijn vader toen hij was geopereerd aan een nekhernia: die lag in zijn ziekenhuisbedje breeduit, gelukzalig te glimlachen van de morfine!![]()
Hoop het ook voor je dat je morgen naar huis kan!!
Lig je op een zaal met oude snoeperige dametjes?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moest daarstraks naar het toilet en had ff niet door van onderen nog ontkleed te zijn, dus dat leverde wat hilariteit op op de zaal hierik geloofde het wel
Een oud Indisch vrouwtje die de oren van m'n kop lult, maar wel leuk. Verder een echte Ernhumse huisvrouw, lekker accentje en nog een wat oudere man die echt slecht er aan toe is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lig je op een zaal met oude snoeperige dametjes?
ik had ook gezegd dat ik wilde komen, maar moet eerlijk bekennen toch ernstig te twijfelen nu...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil ik vrijdag gaan doen, dus kan iedereen vrijdag even doorgeven of men komt of niet?
Merel
Mo
Wolve
SDB
Goodbye
Viking
DaD
neen
Maria?
Ewelina
Mini?
Tink?
Syrena?
?
Vul maar aan gaarne
Dat maggie niet zeggen want leeftijdsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben te oud!!![]()
![]()
![]()
![]()
De meneer van de Coffee United heeft me vriendelijk uitgelegd dat hij geen vaste krachten aanneemt, en dat ik te duur ben om parttime aan te nemen vanwege minimumloongerechtigd enzo![]()
Zou me niks verbazen als ik dan van het andere tentje ook geen reactie meer krijg
Netwerken, als je er de tijd voor hebt beetje vrijwillig iets doen en je zo inlikken. Bij het rijk hebben ze ook kunst, dus ambtenaar behoort tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben 26, in juni word ik 27. En ik ben net afgestudeerd kunsthistoricus. Ofwel: een hopeloze combinatie![]()
Probleem is ook dat ik niet weet wat ik voor 'echte' baan wil, dus kan niet echt gericht solliciteren.
Mijn dag is nu wel een beetje verpest, dus ik ga lekker warme chocolademelk maken, en dan over een uurtje lekker naar mn oppaskindjedan is het vast weer goed.
Ja halloquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Merel
Mo
Wolve
SDB
Goodbye
Viking
DaD
neen
Maria?
Ewelina
Mini?
Tink?
Syrena?
?
Vul maar aan gaarne
waarom?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had ook gezegd dat ik wilde komen, maar moet eerlijk bekennen toch ernstig te twijfelen nu...
Why?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had ook gezegd dat ik wilde komen, maar moet eerlijk bekennen toch ernstig te twijfelen nu...
Merelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus aanvullen, niet klagenquote:Vul maar aan gaarne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik zie die dingen nooitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn post was ook met een "", maar die zag je niet door het lijstje
.
Tapas etenquote:
mijn geheugen is een zeef nu (handig tijdens die tentamenperiodequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn post was ook met een "", maar die zag je niet door het lijstje
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met windows vanaf XP kan het met geloof ik standaard als gecomprimeerde map.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
Kun je een zip document openen zonder dat je winzip hebt? Dat heb ik namelijk niet en ik weet niet of ik dat hier kan/mag downloaden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |