quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Beetje tweedehands water aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat was ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
wie zei er opok alweer dat je van die hele pure chocolade niet zoveel op kanik heb ';echt niet genoeg na 1 blokje swiss noir hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj Ewelina! ik duim voor je!en je weet zeker dat je McNoAttached niet leuk gaat vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit ook een leuke MCNoStrings, een fokker. Die heb ik gedumpt voor een McHaddenwealeenrelatieendan?, foute keuze...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
En ik ook. Alhoewel ik wel twéé blokjes op kan.quote:
SCHANDAAAAAAAALIG, HEB JE MIJN POST NIET GEZIEN OFZO?!?!?!!?!?!?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik ook. Alhoewel ik wel twéé blokjes op kan.
Uniek: jij klaagt bijna nooit heur, dus dan zal er nu wel echt iets ellendigs aan de hand zijn!!
Mo: gratuliere met het Engelse grammatica-spook!
Ewelina: hoop met je mee
Kwak: klinkt als een goeie vent. Jammer dat je er niet verliefd op bent.
Probleem met multi-reageren is dat je altijd wel iemand over het hoofd ziet. Nou ja scusi, mens enzo..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
What's the matter?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak! Leuk dat je er zo blij van wordtIs goed voor je
Ik hoop echt dat je niet gekwetst wordt
![]()
Mijn lijst is kansloos; als ik me niet zo lekker voel, vergeet ik te eten
O: ehhh
L: bak popcorn
T: paar mokkaboontjes
T: zelfgemaakte eiersalade, dikke boterham
T: 2 wortels
D: spaghetti met bloemkool
T: wodka
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SCHANDAAAAAAAALIG, HEB JE MIJN POST NIET GEZIEN OFZO?!?!?!!?!?!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
dat was geen eikelpiercing, maar een penispiercing. En ik refeerde nu niet naar hem! Ookal wou hij me nog komen opzoeken in Zweden, wat wel heel schattig was...quote:
Ze had geen koorts en was ook niet ziek, en volgens mij is ze daar ook al aan de oude kant voor. dus dat was het sowieso niet denk ik.. Maargoed. Afwachten,. en hopelijk was het iets eenmaligs(kan dat?)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig aan dan maar CFEigenlijk 'ken' ik je wel beter
Eet smakelijk van de spaghetti.
Bah Cali... hopelijk was het "maar" een koortsstuipje ofzo..
Hey Merel, hoe is het?
Nyn heeft nog wel een Prins Albertquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Merel het volgende:
Zoooo thuis.
Lijstje!
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, boterham smeerworst, boterham filet americain, 2 losse plakjes leverkaas, mandarijn
T - mandarijn
D - wraps
En ik heb een prima humeur vandaag, niks geen allerdepressiefste dag van het jaar!
Had er iemand nog een leuke man in de aanbieding?![]()
Je lijstje ziet er in eerste instatie erg slecht uit maar ik ga er van uit dat je 4 wraps hebt gegeten met veel groente, dan is het wel goed :'Pquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Merel het volgende:
Zoooo thuis.
Lijstje!
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, boterham smeerworst, boterham filet americain, 2 losse plakjes leverkaas, mandarijn
T - mandarijn
D - wraps
En ik heb een prima humeur vandaag, niks geen allerdepressiefste dag van het jaar!
Had er iemand nog een leuke man in de aanbieding?![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef Goodbye het volgende:
TVP met een lijstje![]()
O: bakje optimel kwark
T: 1 boterham humus
T: kiwi, opkikker
L: 2 boterhammen achterham
T: optimel kwark, cracker filet americain, 3 katjesdropjes
D: taco's kom tomatensoep, boterham pindakaas, boterham eiersalade, mineola
quote:
Gewoon in de supermarkt! Kruising tussen een sinaasappel en mandarijn en aangezien mandarijntjes nu niet meer zo lekker zijn en sinaasappels niet handig zijn voor op het werk: mineola'squote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik had nog nooit van een mineola gehoord, maar net gegoogled, en het klinkt lekker! Waar koop je die dingen Goodbye?
Alle supermarkten... ze zijn heerlijk!! Wel wat duur maar heerlijk sappigquote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik had nog nooit van een mineola gehoord, maar net gegoogled, en het klinkt lekker! Waar koop je die dingen Goodbye?
Duur? Ik had een netje met een stuk of acht mineola's voor één euroquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle supermarkten... ze zijn heerlijk!! Wel wat duur maar heerlijk sappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |