Dus ik zat vanmorgen in de mediatheek en ik moest iets uitprinten. Omdat de kleurenprinter kapot was moet ik op dezelfde verdieping even verderop naar het copy center, alleen kan je hier alleen via USB-stick uitprinten. Ik vroeg aan enkele klasgenoten die ik toevallig zag zitten of zij er misschien één bij zich hadden, maar helaas. Een andere bezoeker van de mediatheek hoorde dit en bood mij zijn stick aan.
Het was Meki! En hij leende zomaar een wildvreemde (al herkende ik hem, hij mij hoogstwaarschijnlijk niet. Ook zo raar om op die plek "euj ik ken je van FOK! man!1' te gaan roepen hè

) zijn USB-stick uit

. En hij was nog best mooi ook. Meki is gewoon een goede jongen

.
Klachten:- Kleurenprinter die het niet doet uitgerekend wanneer je 'm hard nodig hebt.
- Moeten printen via een USB-stick (wie heeft zoiets nou altijd bij zich?)
- Alleen contant kunnen betalen terwijl ik wel een pinpas én een HvA-pas met tegoed had zodat ik naar het Amstelstation moest om even te gaan pinnen. Like wtf.
- Precies een uur te laat arriveren op de plek waar ik moest zijn door dit gedonder.
Anti-klacht (deze keer terecht bitches!):- Meki biedt vrijwillig een vreemde zijn redelijk nette USB-stick aan. Hoe behulpzaam

.