Ah, damn... ik dacht: daar gaat in het kader van 555 de grote bekentenis van Sersjee aankomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat weet?.Kijk, Giel's kleine Gieltje is al zo vaak in beeld geweest, daar heb ik, tegen wil en dank, wel een beeld van.
Ha! Nee, ik laat op z'n tijd de gaydar flink afgaan, maar die kast kom ik voorlopig nog niet uit!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, damn... ik dacht: daar gaat in het kader van 555 de grote bekentenis van Sersjee aankomen. Niet dus.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha! Nee, ik laat op z'n tijd de gaydar flink afgaan, maar die kast kom ik voorlopig nog niet uit!
ik heb gisteren gehoord en het is vandaag ook genoemd dat ze een overhead hebben van 7%quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Intrepidity het volgende:
Erg jammer dat Edwin Evers de vraag naar de betrouwbaarheid van de actie afdoet met "Ja, maar als je niks doneert komt er helemaal niks aan."
Ik zou wel eens een _goede_ uitleg willen horen hoe dat geld besteed word. Particuliere initiatieven? Wat voor initiatieven dan? En de mensen achter 555 hoeven niet te eten zeker? Hoeveel steken die er van op?
Misschien ben ik wel een zeiksnor, maar het gaat me meer om die mensen daar als die paar euro die ik eventueel kwijt zou raken. Ik weiger mee te werken aan een project waarbij een kwart niet eens aankomt bij de mensen die het nodig hebben..
7mln euro die achterblijft voor iedere 100mln vind ik behoorlijk veel eigenlijk. Gezien de actie in 2005 gaat er vast wel een mln of 300 opgehaald worden, dus 21 miljoen die achterblijft. Kan de directeur behoorlijk goed van eten!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren gehoord en het is vandaag ook genoemd dat ze een overhead hebben van 7%
Van elke euro gaat er dus 93 cent werkelijk naar Haiti.
Klopt: http://www.volkskrant.nl/(...)n_naar_administratiequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren gehoord en het is vandaag ook genoemd dat ze een overhead hebben van 7%
Als dat zo is, zou ik dat zeer redelijk vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Want die 21 miljoen gaat inderdaad allemaal naar de directeur!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
7mln euro die achterblijft voor iedere 100mln vind ik behoorlijk veel eigenlijk. Gezien de actie in 2005 gaat er vast wel een mln of 300 opgehaald worden, dus 21 miljoen die achterblijft. Kan de directeur behoorlijk goed van eten!
Tim Klijn en Jurjen Gofers. Ken ze eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef StephanL het volgende:
Wie zijn de volgende dj's?
Alleen de naam Tim klijn ken ik, maar wie ze zijn en wat voor station, geen ideequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tim Klijn en Jurjen Gofers. Ken ze eigenlijk niet
beetje kort door de bocht wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
7mln euro die achterblijft voor iedere 100mln vind ik behoorlijk veel eigenlijk. Gezien de actie in 2005 gaat er vast wel een mln of 300 opgehaald worden, dus 21 miljoen die achterblijft. Kan de directeur behoorlijk goed van eten!
Klijn doet het lunchprogramma op 538 als ik het goed hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen de naam Tim klijn ken ik, maar wie ze zijn en wat voor station, geen idee
Onder andere.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou ik dat zeer redelijk vinden.
[..]
Want die 21 miljoen gaat inderdaad allemaal naar de directeur!![]()
Inderdaad. En het is dan ook MAXIMAAL 7%.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht wel.
Dat verdwijnt echt niet in de zak van 1 man hoor, er is veel personeel mee gemoeid met een dag als deze, en daarbij nog de logistieke kosten. En ik neem aan dat het percentage van de overhead procentsgewijs afneemt naarmate er meer wordt ingezameld.
echt WTFquote:DEN HAAG – De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) gaan het geld dat over is van de inzamelingsactie voor de slachtoffers van de tsunami in 2004 besteden in Haïti. Het gaat om een bedrag van circa 730.000 euro.
Hebben ze vandaag ook de limolunch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klijn doet het lunchprogramma op 538 als ik het goed heb
Eens. Da's niet verkeerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou ik dat zeer redelijk vinden.
Logisch dat ze zo denken, want iedereen weet dat vliegtuigen, gebouwen, auto's e.d. gratis zijnquote:[..]
Want die 21 miljoen gaat inderdaad allemaal naar de directeur!![]()
Onder andere? Ja, het gaat onder andere naar de directeur, maar wat is daar mis mee? Er komen allerlei logistieke kosten bij kijken, zo'n directeur vangt echt niet die 7% hoor. Als je dat écht denkt, maakt dat jou nog naïever dan al die mensen die geld storten zonder erover na te denken waar hun geld naartoe gaat.quote:
Nee, de VN-tanklunch, met een tour door het rampgebied.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Hebben ze vandaag ook de limolunch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |