Dat is indd een beetje jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:31 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan die reclames tussendoor
Vooral het belachelijke toontje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:31 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan die reclames tussendoor
Vorig uur zat Evers achter de knoppen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef moz het volgende:
Het lijkt wel of Evers de sidekick is van Beelen. Of is dit de bedoeling?
Allebei een uur achter de knoppen. En het moge bekend zijn, degene achter de knoppen is het alfamannetje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef moz het volgende:
Het lijkt wel of Evers de sidekick is van Beelen. Of is dit de bedoeling?
Bij dezen dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze Anouk dan ff zo afraffelen.
Ah, dat zal het zijn! Ik luister pas sinds 9uquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vorig uur zat Evers achter de knoppen.
Ik dacht in eerste instantie dat dat degene was met de grootste penis, maar toen Giel het roer overnam werd die theorie ontkracht..quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het moge bekend zijn, degene achter de knoppen is het alfamannetje.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:36 schreef Intrepidity het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat dat degene was met de grootste penis, maar toen Giel het roer overnam werd die theorie ontkracht..
Dus jij weet hoe groot de penis van Evers is? Goh, vertel...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat dat degene was met de grootste penis, maar toen Giel het roer overnam werd die theorie ontkracht..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer, Sersj?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe groot de penis van Evers is? Goh, vertel...
En jij denkt dat 'ie kleiner is dan die van giel? Iets met normaalverdeling ofzo, die kans is gewoon klein.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nouja, zijn programma heet al jaren Evers staat op... zal misschien toch een andere betekenis hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat weet?.Kijk, Giel's kleine Gieltje is al zo vaak in beeld geweest, daar heb ik, tegen wil en dank, wel een beeld van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer, Sersj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |