Volgens mij zei hij dat iconen terugkeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Cosmo. het volgende:
Ik verstond het niet goed
Hij zei dat de jokers weer terug zijn, en daar blijft het niet bij IETSHIER
Iemand?
Dat meldde mijn moeder me net ook. Het was mij nog niet opgevallen.quote:
Dat zag er heel onnatuurlijk uit ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:12 schreef Mellow_ het volgende:
Nouja, Arjan doet wel heel overdreven met z'n hand zeg..
dan kan je over al wel iets achter zoeken. Haiti is ook gemold, maar dat zal ook geen opzet zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:14 schreef PartyHardy het volgende:
Hmm dat Manuel ziek is, zou dat ook verdacht kunnen zijn ?
True.... hij is toch erg smakelijk.... jammer dat ie zo in de here en niet van de heren isquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef Oidale het volgende:
[..]
Het enige smakelijke valt ook nog eens weg dus
Dan heeft hij gewoon pech, tenzij hij de mol is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd hoe dat met elimenatie moet dan
Verdacht als Manuel niet exit gaat bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd hoe dat met elimenatie moet dan
gierquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True.... hij is toch erg smakelijk.... jammer dat ie zo in de here en niet van de heren is
Maar in wie is de mol is alles verdachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan kan je over al wel iets achter zoeken. Haiti is ook gemold, maar dat zal ook geen opzet zijn
mwa, de test zal voor hem niet te maken zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Verdacht als Manuel niet exit gaat bedoel je?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |