Het gaat om het principe tochquote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Staat niks op. Is alleen een extra rekening.

Ik en Seagal zetten die rijsthandjes bij carnaval.quote:

Dude, chillax, ik bedoel het niet zo kwaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kanker gast, doe eens niet zo spastisch, ik weet amper wat ik wil en hoe ik dat ga realiseren.

Preciesquote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, agh het is altijd zo, bij iemand gaat het hele leven soepel en de andere krijgt de volle laag. Maar ik vind mezelf zeker niet zielig en ik gun die anderen het ook wel. Maar ze moeten niet dom gaan doen als papa 1 keer niet de huur kan betalen. zo ben jij gelukkig niet.

Jawel, al een tijdje.quote:

Gast ik ben niet rijk hoor. Ik typ dit vanuit een flatje 2 hoog.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik en Seagal zetten die rijsthandjes bij carnaval. [ afbeelding ]

Hmm, mijn moeder ging wel altijd twee keer per jaar op vakantie. Maar zij is dan ook extreem goed qua geldmanagement, ze kocht vieze Aldi-cola voor mijquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn pa heeft het ook wel goed hoor. Iets minder dan Skylark's pa wellicht maar die gaat ook gewoon in een half jaar tijd naar Curaçao en een rondreis door de VS. Verder allemaal van die gadget-dingen daar houdt hij wel vanen een Audi.
Maar hij gaat mij echt niet zoveel geven als Skylark krijgt.
Mijn moeder iets minder, die is tandartsassistente en woont in een flat. Maar sinds een jaar ofzo is ze samen met een man die ze kent van haar middelbare schooltijd en die heeft opzich wel geld. Dus na heel wat jaren niet, kan ze nu weer wat vaker op vakantie enzo en dat gun ik haar zo
.
Maar er is een tijd geweest dat ik met mijn moeder en broer in een 'huis' zat dat zo klein was dat ik met haar in 1 bed moest slapen omdat er geen ruimte was voor nog een bed.

Goed zo, trek skylark maar leeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik en Seagal zetten die rijsthandjes bij carnaval. [ afbeelding ]

quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Jawel, al een tijdje.
Maar ik krijg die rekening pas in bezit wanneer ik uit huis ga.
En ze laten niks los, behalve dat het een bedrag is waarvan ik leuk kan wonen.

quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder ging wel altijd twee keer per jaar op vakantie. Maar zij is dan ook extreem goed qua geldmanagement, ze kocht vieze Aldi-cola voor mij.
Lief verhaal. Ik denk dat onze situatie nog enigzins vergelijkbaar is, alleen ben ik iets meer verwend en heeft mijn moeder het iets beter.

Ow zo, daar was ik ook wel achter gekomen, ik denk ook wel dat het niet echt realistisch is om op mijn 18de al een motor te kopen, niet te werken, en dan ook nog om samen te gaan wonen met chai.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude, chillax, ik bedoel het niet zo kwaad.
Ik probeer je alleen te laten realiseren dat het zo makkelijk allemaal niet gaat, al helemaal als je al hebt aangegeven dat je het van huis uit al niet al te breed hebt.

wordtquote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja daar wordt ik zo kankermisselijk van.

Mijn mama is ook goed in geldmanagement.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder ging wel altijd twee keer per jaar op vakantie. Maar zij is dan ook extreem goed qua geldmanagement, ze kocht vieze Aldi-cola voor mij.
Lief verhaal. Ik denk dat onze situatie nog enigzins vergelijkbaar is, alleen ben ik iets meer verwend en heeft mijn moeder het iets beter.

Inderdaad, maar met mijn rekening van nu kan ik nog wel vooruit.quote:

Ik heb geen idee, kan niet hun rekeningen bekijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn mama is ook goed in geldmanagement.

Oh mijn moeder heeft het nu helemaal prima hoor. Van de zomer waarschijnlijk verhuizen naar een mooie eengezinswoning aan het water, en volgende week gaat ze op vakantie naar Bonairequote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]

Volgende keer samen.quote:

Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef S.Seagal het volgende:
Mensen die op en bed mochten slapen. Ik heb 2 jaar op een deken geslapen vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |