abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76969341
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik zou dat eerst ook krijgen, totdat mijn vader er ineens doodleuk meekwam dat er een spaarrekening voor mij apart is gezet.
Dat heb ik ook, maar het beheer komt pas in mijn bezit als ik uit huis ga.

Geen idee om welk bedrag het gaat, maar het was genoeg om leuk te wonen zeiden ze op mijn 18e verjaardag.
pi_76969354
Joah, hebben jullie ouders een spaarrekening voor jullie? Dat scheelt ook namelijk.
pi_76969363
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:

[..]

Boeiend, ik wil mijzelf doodrijden tegen een muur als ik daar zin in heb.
Motor zijn tof

Alleen is het fucking eng om achterop te zitten Eerste keer ging ik in elke bocht tegenleunen
pi_76969371
Mijn pa heeft het ook wel goed hoor. Iets minder dan Skylark's pa wellicht maar die gaat ook gewoon in een half jaar tijd naar Curaçao en een rondreis door de VS. Verder allemaal van die gadget-dingen daar houdt hij wel van en een Audi.
Maar hij gaat mij echt niet zoveel geven als Skylark krijgt.

Mijn moeder iets minder, die is tandartsassistente en woont in een flat. Maar sinds een jaar ofzo is ze samen met een man die ze kent van haar middelbare schooltijd en die heeft opzich wel geld . Dus na heel wat jaren niet, kan ze nu weer wat vaker op vakantie enzo en dat gun ik haar zo .
Maar er is een tijd geweest dat ik met mijn moeder en broer in een 'huis' zat dat zo klein was dat ik met haar in 1 bed moest slapen omdat er geen ruimte was voor nog een bed.
-
pi_76969374
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Je weet dat je het later krap gaat krijgen, je krijgt geld en dan koop je er een motor van, terwijl je dat net zo goed op je 30e kan doen.
Moet ie van zn 380 stufi ook nog beznine en verzekering betalen en niet willen werken in het weekend
Lekker krap huisje waar je dan in komt te wonen, zal Chai blij mee zijn
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_76969397
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Joah, hebben jullie ouders een spaarrekening voor jullie? Dat scheelt ook namelijk.
Ook dat.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_76969399
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Siniti het volgende:

[..]

Motor zijn tof

Alleen is het fucking eng om achterop te zitten Eerste keer ging ik in elke bocht tegenleunen
Dat deed ik vroeger altijd als ik achter op de fiets bij mijn moeder zat
  maandag 18 januari 2010 @ 16:03:59 #233
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_76969409
quote:
Ja. Voor de lol.
pi_76969425
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Moet ie van zn 380 stufi ook nog beznine en verzekering betalen en niet willen werken in het weekend
Lekker krap huisje waar je dan in komt te wonen, zal Chai blij mee zijn
Kanker gast, doe eens niet zo spastisch, ik weet amper wat ik wil en hoe ik dat ga realiseren.
pi_76969431
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Als wij nou eens trouwen en onze kapitalen samenvoegen?
Ja is goed . Eindelijk die sauna die ik altijd wilde hebben
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:04:31 #236
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_76969436
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Ja. Voor de lol.
Staat niks op. Is alleen een extra rekening.
pi_76969437
quote:
Ja, alleen is het me onbekend welk bedrag erop staat.
pi_76969446
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn pa heeft het ook wel goed hoor. Iets minder dan Skylark's pa wellicht maar die gaat ook gewoon in een half jaar tijd naar Curaçao en een rondreis door de VS. Verder allemaal van die gadget-dingen daar houdt hij wel van en een Audi.

Mijn moeder iets minder, die is tandartsassistente en woont in een flat. Maar sinds een jaar ofzo is ze samen met een man die ze kent van haar middelbare schooltijd en die heeft opzich wel geld . Dus na heel wat jaren niet, kan ze nu weer wat vaker op vakantie enzo en dat gun ik haar zo .
RICH BOY

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:05:02 #239
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_76969456
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Ik ben nu extra gemotiveerd. Maar ik heb nu ook alleen maar meer respect voor mijn ouders. Ik ga als ik later goed verdien hun zeker ook helpen als ze het nodig hebben. In alle tijden hebben ze er alles aan gedaan om mijn studie te kunnen betalen. Ik wil het ze wel terug geven op een manier.
Precies. Als ik later werk heb en alles en zij hebben iets nodig, dan zal ik hen dat altijd verstrekken.. Al moet ik er zelf een lening voor aangaan.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_76969472
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:

Maar er is een tijd geweest dat ik met mijn moeder en broer in een 'huis' zat dat zo klein was dat ik met haar in 1 bed moest slapen omdat er geen ruimte was voor nog een bed.
Lief!
pi_76969474
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ook dat.
Denk eigenlijk vrijwel iedereen.
pi_76969482
quote:
Ik niet, maar mijn oma heeft een mooi studiefondsje voor mij.
Of nouja, mijn oma is zwaar dement, dus mijn ooms en moeder hebben besloten ipv een erfenis, de kleinkinderen te financieren in hun studietijd

Best nobel en slim, vooral ook als je denkt dat als het tot een erfenis komt er zo'n 60% naar de belasting gaat
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_76969483
Het valt me nog mee dat niemand in een villa woont of een Bentley thuis heeft.
pi_76969488
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja is goed . Eindelijk die sauna die ik altijd wilde hebben
Zat ik gister nog in.
pi_76969489
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

RICH BOY

Ja hij. Ik niet.
-
pi_76969492
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Krvtz_ het volgende:

[..]

Ja, alleen is het me onbekend welk bedrag erop staat.
Ben je nog geen 18 dan?
pi_76969513
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik niet, maar mijn oma heeft een mooi studiefondsje voor mij.
Of nouja, mijn oma is zwaar dement, dus mijn ooms en moeder hebben besloten ipv een erfenis, de kleinkinderen te financieren in hun studietijd

Best nobel en slim, vooral ook als je denkt dat als het tot een erfenis komt er zo'n 60% naar de belasting gaat
Volgens mij is het minder geworden.
pi_76969514
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja daar wordt ik zo kankermisselijk van .
-
pi_76969516
Ik ken iemand, en die heeft toen zijn oma doodging een bedrag tussen de 10 en 35k, en een aanzienlijk aantal aandelen van een medicijn fabrikant geërfd, en zijn vader is bioloog en die word overal op de wereld uitgenodigd, en als dat in zijn vakantie valt dan mag hij gewoon mee, voor nop.
pi_76969519
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hahahaha. Wat lelijk.
Hij is heel goedkoop en zuinig, dus mijn broertje en ik vinden dat wij hem later krijgen. Verder hebben we als gewone auto ook nog een mercedes, want we kunnen nooit met zijn vieren in die auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')