Dat heb ik ook, maar het beheer komt pas in mijn bezit als ik uit huis ga.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou dat eerst ook krijgen, totdat mijn vader er ineens doodleuk meekwam dat er een spaarrekening voor mij apart is gezet.
Motor zijn tofquote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boeiend, ik wil mijzelf doodrijden tegen een muur als ik daar zin in heb.
Moet ie van zn 380 stufi ook nog beznine en verzekering betalen en niet willen werken in het weekendquote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet dat je het later krap gaat krijgen, je krijgt geld en dan koop je er een motor van, terwijl je dat net zo goed op je 30e kan doen.
Ook dat.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Joah, hebben jullie ouders een spaarrekening voor jullie?Dat scheelt ook namelijk.
Dat deed ik vroeger altijd als ik achter op de fiets bij mijn moeder zatquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Motor zijn tof
Alleen is het fucking eng om achterop te zittenEerste keer ging ik in elke bocht tegenleunen
Ja. Voor de lol.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Joah, hebben jullie ouders een spaarrekening voor jullie?Dat scheelt ook namelijk.
Kanker gast, doe eens niet zo spastisch, ik weet amper wat ik wil en hoe ik dat ga realiseren.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet ie van zn 380 stufi ook nog beznine en verzekering betalen en niet willen werken in het weekend
Lekker krap huisje waar je dan in komt te wonen, zal Chai blij mee zijn
Ja is goedquote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als wij nou eens trouwen en onze kapitalen samenvoegen?
Ja, alleen is het me onbekend welk bedrag erop staat.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
RICH BOYquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn pa heeft het ook wel goed hoor. Iets minder dan Skylark's pa wellicht maar die gaat ook gewoon in een half jaar tijd naar Curaçao en een rondreis door de VS. Verder allemaal van die gadget-dingen daar houdt hij wel vanen een Audi.
Maar hij gaat mij echt niet zoveel geven als Skylark krijgt.
Mijn moeder iets minder, die is tandartsassistente en woont in een flat. Maar sinds een jaar ofzo is ze samen met een man die ze kent van haar middelbare schooltijd en die heeft opzich wel geld. Dus na heel wat jaren niet, kan ze nu weer wat vaker op vakantie enzo en dat gun ik haar zo
.
Precies. Als ik later werk heb en alles en zij hebben iets nodig, dan zal ik hen dat altijd verstrekken.. Al moet ik er zelf een lening voor aangaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben nu extra gemotiveerd. Maar ik heb nu ook alleen maar meer respect voor mijn ouders. Ik ga als ik later goed verdien hun zeker ook helpen als ze het nodig hebben. In alle tijden hebben ze er alles aan gedaan om mijn studie te kunnen betalen. Ik wil het ze wel terug geven op een manier.
Lief!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn pa heeft het ook wel goed hoor. Iets minder dan Skylark's pa wellicht maar die gaat ook gewoon in een half jaar tijd naar Curaçao en een rondreis door de VS. Verder allemaal van die gadget-dingen daar houdt hij wel vanen een Audi.
Maar hij gaat mij echt niet zoveel geven als Skylark krijgt.
Mijn moeder iets minder, die is tandartsassistente en woont in een flat. Maar sinds een jaar ofzo is ze samen met een man die ze kent van haar middelbare schooltijd en die heeft opzich wel geld. Dus na heel wat jaren niet, kan ze nu weer wat vaker op vakantie enzo en dat gun ik haar zo
.
Maar er is een tijd geweest dat ik met mijn moeder en broer in een 'huis' zat dat zo klein was dat ik met haar in 1 bed moest slapen omdat er geen ruimte was voor nog een bed.
Ik niet, maar mijn oma heeft een mooi studiefondsje voor mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Zat ik gister nog in.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja is goed. Eindelijk die sauna die ik altijd wilde hebben
Ben je nog geen 18 dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Ja, alleen is het me onbekend welk bedrag erop staat.
Volgens mij is het minder geworden.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn oma heeft een mooi studiefondsje voor mij.
Of nouja, mijn oma is zwaar dement, dus mijn ooms en moeder hebben besloten ipv een erfenis, de kleinkinderen te financieren in hun studietijd
Best nobel en slim, vooral ook als je denkt dat als het tot een erfenis komt er zo'n 60% naar de belasting gaat
Ja daar wordt ik zo kankermisselijk vanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Best nobel en slim, vooral ook als je denkt dat als het tot een erfenis komt er zo'n 60% naar de belasting gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |