De monorail gaat definitief door! Vanavond al begint Alsido met het verwijderen van alle rechterrails binnen de gemeente.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist???
Nog 40 minuten de tijd, dus praat me bij!!!
Ik was niets vergeten hoor. Maar het is en beetje een lastige regel. Want de chat is soms ook op de streams, en caps van streams mogen geplaatst worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Want je was die regel zelf ook weer vergeten hè. Geeft niet hoor, ik ook.
Mogen evilwon caps wel?
Jij dus ook al. Hier ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Copycat het volgende:
En nu doet de chat het hier niet meer. Net terwijl ik even zin had in wat positieve feedback!
Oh well, Love is a burning flame.
Ik denk dat René de site offline heeft gehaald.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan het dat Hidi de chat wel heeft terwijl de officiële chat eruit ligt?
Ik bedoel evilwon caps, van dat forum, waar wij allemaal gebanned zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was niets vergeten hoor. Maar het is en beetje een lastige regel. Want de chat is soms ook op de streams, en caps van streams mogen geplaatst worden.
Daar gaat ons tramstelsel!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De monorail gaat definitief door! Vanavond al begint Alsido met het verwijderen van alle rechterrails binnen de gemeente.
En Dead End Park dan? Daar horen we niks meer over terwijl dat toch zo'n belangrijk onderwerp is. Swing with the dead. El Loco will guide you joined by Peter.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
De monorail gaat definitief door! Vanavond al begint Alsido met het verwijderen van alle rechterrails binnen de gemeente.
Via Hidi lukte het wel. Maar niet via de reguliere. Terwijl Alsido hier in de straat de rechterrails al aan het verwijderen is.quote:
Ja ik zag hem ook testen met rare tekens. Misschien is hij toch bezig de chat op zijn forum te zetten?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef shomila het volgende:
Evelwon was aan het testen weet niet wat.
Vanavond in zijn radioprogramma bellen met peter van sv.
FF erin wurmen hij zit er bijna helemaal in. Klasse Johan hoe vermoord ik me eigen programma.
Aborteren in de derde week is nog legaal!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef shomila het volgende:
Klasse Johan hoe vermoord ik me eigen programma.
Preoriteiten, hè? Doden kunnen niet stemmen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Dead End Park dan? Daar horen we niks meer over terwijl dat toch zo'n belangrijk onderwerp is. Swing with the dead. El Loco will guide you together with Peter.
Via hidi wel ja. Jij hebt de preoriteiten van Alsido verlegd met je verdomde Monorail.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via Hidi lukte het wel. Maar niet via de reguliere. Terwijl Alsido hier in de straat de rechterrails al aan het verwijderen is.
Indien mondjesmaat en enigszins "ter zake". Maar misschien denkt relmof daar anders over hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoel evilwon caps, van dat forum, waar wij allemaal gebanned zijn.
Mocht Johan de opdracht gegeven hebben, komt Alsido morgen de rechterrails weer neerleggen en de linker verwijderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via Hidi lukte het wel. Maar niet via de reguliere. Terwijl Alsido hier in de straat de rechterrails al aan het verwijderen is.
Ik heb het 'm even gevraagd, Heks!quote:zal Harry ook lekker kunnen Rappen, met van die vieze woordtje tussendoor in de tekst???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |