quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Spellingnaziquote:Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
word je zwanger. Niet wordt je. toch?
30 vind ik echt te oud.. heb familie die heeft gestudeerd en 24/25 is getrouwd, alles kwam gewoon goed. Vind 30 echt aan de late kant.
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger was het echt 'Of je studeert, of je trouwt'. En aangezien de meeste van ons nou niet bepaald uit een rijke streek/familie komen (onze opa's en oma's waren niet voor niets gastarbeiders) hadden ze niet eens geld voor een studie en trouwde iedereen gewoon vroeg.
Oke: ik vind dertig aan de late kant.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Spellingnazi![]()
Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triestquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Cool. Films kijken tijdens de les, deden wij dat maar ook.Overigens vind ik Troy eerder "
" en 300 echt "
".
Ben Hur is verder een verkapte homoromance, had ik in een documentaire gezien: The Celluloid Closet. Hilarisch, echt een aanrader.
Ik had vroeger echt een obsessie met Griekse mythologie, trouwens.
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Sowieso Bulgarije.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Ja, ik hoor ook best vaak Grieken echte vriendelijke mensen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
23/24 zou zelfs goed kunnen in deze tijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.
Zo post jij.
Steeds een regel tussen iedere zin.
Sinds wanneer doe je dit?
Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Ze is nooit meer teruggevonden na die avond.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.
Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:
Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.
Iedereen was supertof.![]()
Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla
Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
Ik ben niet boos hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee.
OP msn deed ik het ook vroeger.
Toen werd iedereen boos op mij.
Ik zal het hier ook niet meer doen.
Aha, ik dacht dat er enig haat tussen de volkeren bestond. Niet dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.
Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |