abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76964593

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76964645
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

word je zwanger. Niet wordt je. toch?

30 vind ik echt te oud.. heb familie die heeft gestudeerd en 24/25 is getrouwd, alles kwam gewoon goed. Vind 30 echt aan de late kant.
Spellingnazi

Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
pi_76964646
Want beiden zijn " ".
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76964651
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger was het echt 'Of je studeert, of je trouwt'. En aangezien de meeste van ons nou niet bepaald uit een rijke streek/familie komen (onze opa's en oma's waren niet voor niets gastarbeiders) hadden ze niet eens geld voor een studie en trouwde iedereen gewoon vroeg.
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Ik ben een pure Turk.
pi_76964683
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Spellingnazi

Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
Oke: ik vind dertig aan de late kant.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:22:53 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964708
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
pi_76964713
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef GenusButeo het volgende:
Want beiden zijn " ".
Ik ken hele lieve Grieken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964730
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
pi_76964731
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964750
quote:
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
pi_76964788
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Ik ben een pure Turk.
pi_76964815
quote:
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.

Iedereen was supertof.

Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla

Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
pi_76964819
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Cool. Films kijken tijdens de les, deden wij dat maar ook. Overigens vind ik Troy eerder " " en 300 echt " ".

Ben Hur is verder een verkapte homoromance, had ik in een documentaire gezien: The Celluloid Closet. Hilarisch, echt een aanrader.

Ik had vroeger echt een obsessie met Griekse mythologie, trouwens.
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triest Foutjes waren bijvoorbeeld dat een munt voor het oversteken van de river die Styx in de Hades op de wenkbrauw werd gelegd, ipv de tong en dat Paris het paard wantrouwde ipv Laokoon etc
300 was over the top, maar wel redelijk accuraat

Griekse mythologie is gewoon vet
pi_76964826
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
pi_76964828
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Sowieso Bulgarije.
pi_76964868
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.

Zo post jij.

Steeds een regel tussen iedere zin.

Sinds wanneer doe je dit?
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:26:59 #17
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964874
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
Ja, ik hoor ook best vaak Grieken echte vriendelijke mensen zijn.
pi_76964894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
23/24 zou zelfs goed kunnen in deze tijd. Vind ik.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964895
quote:
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.

Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:

pi_76964908
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.

Zo post jij.

Steeds een regel tussen iedere zin.

Sinds wanneer doe je dit?
Geen idee.

OP msn deed ik het ook vroeger.

Toen werd iedereen boos op mij.

Ik zal het hier ook niet meer doen.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:27:50 #21
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.
pi_76964925
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.

Ze is nooit meer teruggevonden na die avond.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:28:23 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964932
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.

Iedereen was supertof.

Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla

Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.
pi_76964958
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geen idee.

OP msn deed ik het ook vroeger.

Toen werd iedereen boos op mij.

Ik zal het hier ook niet meer doen.
Ik ben niet boos hoor.

Vind het alleen apart.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:29:12 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964968
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat er enig haat tussen de volkeren bestond. Niet dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')