abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76964593

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76964645
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

word je zwanger. Niet wordt je. toch?

30 vind ik echt te oud.. heb familie die heeft gestudeerd en 24/25 is getrouwd, alles kwam gewoon goed. Vind 30 echt aan de late kant.
Spellingnazi

Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
pi_76964646
Want beiden zijn " ".
pi_76964651
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger was het echt 'Of je studeert, of je trouwt'. En aangezien de meeste van ons nou niet bepaald uit een rijke streek/familie komen (onze opa's en oma's waren niet voor niets gastarbeiders) hadden ze niet eens geld voor een studie en trouwde iedereen gewoon vroeg.
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Ik ben een pure Turk.
pi_76964683
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Spellingnazi

Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
Oke: ik vind dertig aan de late kant.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:22:53 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964708
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
pi_76964713
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef GenusButeo het volgende:
Want beiden zijn " ".
Ik ken hele lieve Grieken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964730
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
pi_76964731
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964750
quote:
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
pi_76964788
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Ik ben een pure Turk.
pi_76964815
quote:
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.

Iedereen was supertof.

Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla

Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
pi_76964819
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Cool. Films kijken tijdens de les, deden wij dat maar ook. Overigens vind ik Troy eerder " " en 300 echt " ".

Ben Hur is verder een verkapte homoromance, had ik in een documentaire gezien: The Celluloid Closet. Hilarisch, echt een aanrader.

Ik had vroeger echt een obsessie met Griekse mythologie, trouwens.
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triest Foutjes waren bijvoorbeeld dat een munt voor het oversteken van de river die Styx in de Hades op de wenkbrauw werd gelegd, ipv de tong en dat Paris het paard wantrouwde ipv Laokoon etc
300 was over the top, maar wel redelijk accuraat

Griekse mythologie is gewoon vet
pi_76964826
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
pi_76964828
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Sowieso Bulgarije.
pi_76964868
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.

Zo post jij.

Steeds een regel tussen iedere zin.

Sinds wanneer doe je dit?
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:26:59 #17
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964874
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
Ja, ik hoor ook best vaak Grieken echte vriendelijke mensen zijn.
pi_76964894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
23/24 zou zelfs goed kunnen in deze tijd. Vind ik.
Ik ben een pure Turk.
pi_76964895
quote:
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.

Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:

pi_76964908
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.

Zo post jij.

Steeds een regel tussen iedere zin.

Sinds wanneer doe je dit?
Geen idee.

OP msn deed ik het ook vroeger.

Toen werd iedereen boos op mij.

Ik zal het hier ook niet meer doen.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:27:50 #21
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.
pi_76964925
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.

Ze is nooit meer teruggevonden na die avond.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:28:23 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964932
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.

Iedereen was supertof.

Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla

Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.
pi_76964958
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Geen idee.

OP msn deed ik het ook vroeger.

Toen werd iedereen boos op mij.

Ik zal het hier ook niet meer doen.
Ik ben niet boos hoor.

Vind het alleen apart.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:29:12 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76964968
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat er enig haat tussen de volkeren bestond. Niet dus.
pi_76964971
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sowieso Bulgarije.
Idd.
pi_76964991
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.
Jep. Zelfs Serviers en Kroaten zijn aardiger en meer betrouwbaar dan Bulgaren.
pi_76964995
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat ook. Ken ook genoeg Turken die Grieken constant zwart proberen te maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965006
En deze:

Die Grieken zitten vol verwondering te luisteren. Ze janken noch nét niet.
pi_76965014
quote:

[..]

Jawel hoor, die is er ook.
pi_76965026
Maar sowieso, volkeren
pi_76965029
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.
Er was ook gewoon een Turkse watermeloenverkoper, waarmee ik een praatje ging houden elke dag.

Wat wel jammer was is dat de Ottomaanse overblijfselen een beetje verwaarloosd zijn (het was trouwens Kos wat bijna praktisch in Turkije ligt) en dat de meeste moskeen verandert zijn in toeristische souvenirshops met een minaret erop.
pi_76965053
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:30 schreef Rookert het volgende:
Maar sowieso, volkeren
Niet over meepraten jij Hollander.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:32:21 #34
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965087
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triest Foutjes waren bijvoorbeeld dat een munt voor het oversteken van de river die Styx in de Hades op de wenkbrauw werd gelegd, ipv de tong en dat Paris het paard wantrouwde ipv Laokoon etc

Zowel in de film 300 als in de film Troy en Alexander the Great zaten echt veel historische fouten.
pi_76965092
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

Klopt, maar Brad Pitt compenseert alles.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes. En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
pi_76965109
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

''Komshi, çorba parasi'' is dan ook een bekende zin. Vrij vertaald: ''Buurman, een zakcentje om soep te kopen''.
pi_76965119
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Niet over meepraten jij Hollander.
Döner
pi_76965122
quote:

[..]

Is er ook wel uiteraard. Maar dat zijn de hardliners.

Er was zelfs een soap op de Turkse tv over een Griekse man en een Turkse vrouw die gingen trouwen. Later ook uitgezonden op Griekse tv.
pi_76965125
GenusButeo, spoiler, moest meteen denken aan homozijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965145
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is er ook wel uiteraard. Maar dat zijn de hardliners.

Er was zelfs een soap op de Turkse tv over een Griekse man en een Turkse vrouw die gingen trouwen. Later ook uitgezonden op Griekse tv.
Yabanci damat?
Ik ben een pure Turk.
pi_76965154
quote:

[..]

Er zijn wel groepjes extreem-nationalisten aan beide zeiden die niets van mekaar moeten hebben hoor, maar die zijn gelukkig erg in de minderheid.
pi_76965160
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
GenusButeo, spoiler, moest meteen denken aan homozijn.
Hoe denk je daar precies aan?
pi_76965162
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ken hele lieve Grieken.
Het was ook een grapje. Ik vind het wel belachelijk dat de Griekse overheid niet wil erkennen dat er veel Turken wonen in Thracië.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:35:14 #44
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965194
Aha, dus er is wel een klein groepje die het niet zo op elkaar heeft. Maar goed, dat zie je altijd.
pi_76965198
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Yabanci damat?

Klopt.
pi_76965221
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe denk je daar precies aan?
Ingewikkelde vraag, wat bedoel je?

Hij heeft een paar keer verteld dat hij homo is, dus toen ik zag staan "Brad Pitt ", dacht ik aan wijven die gek van hem zijn en dacht ohneee.. nu ook een jongen.

Klik op spoiler en zie dat hij er hetzelfde over denkt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965232
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes. En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
Hij speelde wel goed de aso, want Achilles was echt gewoon een egoïst Paris was ook gewoon een complete ass, watje en kneus, steeds weer gered door de goden. En Helena is de ergste, manipulerend kreng dat 2x met haar ogen knippert en het bed met iedereen induikt

Xerxes was echt verwijfd ja, niet normaal Is Gerard Butler niks voor jou?
pi_76965243
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Het was ook een grapje. Ik vind het wel belachelijk dat de Griekse overheid niet wil erkennen dat er veel Turken wonen in Thracië.
Assimilatiepolitiek toch?
  maandag 18 januari 2010 @ 14:36:31 #49
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965249
quote:

[..]

SPOILER
En waar de Perzen er meestal slecht vanaf komen. Perzen die in dergelijke films afgebeeld worden als woeste Arabieren die op kamelen rijden tot legers die niet-georganiseerd zijn en de manschappen maar wat doen, tot in Alexander the Great waar de Perzische prinses Roxana afgebeeld worden als Negerin.
pi_76965268
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hij heeft een paar keer verteld dat hij homo is, dus toen ik zag staan "Brad Pitt ", dacht ik aan wijven die gek van hem zijn en dacht ohneee.. nu ook een jongen.

Ja ik las de spoiler.

Maar ik was benieuwd naar jouw gedachteproces.
pi_76965271
quote:
Fucking cliche.

Kijk deze film.

Die twee meisjes zijn ook echt Turks. Arzu Yanardag en Tugce Kazaz. Griekse soldaten die Turkse modellen naaien, helden die Grieken.
pi_76965280
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat is wel achterlijk ja, maar ik vind dat die zaak de relatie tussen Grieken en Turken niet moet beinvloeden, want niet iedere Griek heeft daar invloed op.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965295
quote:

[..]

SPOILER
Dat is ook de reden dat ik heb geweigerd die film te kijken.
Ik was er heel principieel over.
pi_76965310
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ik las de spoiler.

Maar ik was benieuwd naar jouw gedachteproces.
Aha, je bestudeert gedachteprocessen? Interessant.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965317
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt me wéér helemaal door.

pi_76965331
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

En waar de Perzen er meestal slecht vanaf komen. Perzen die in dergelijke films afgebeeld worden als woeste Arabieren die op kamelen rijden tot legers die niet-georganiseerd zijn en de manschappen maar wat doen, tot in Alexander the Great waar de Perzische prinses Roxana afgebeeld worden als Negerin.
Een Turkse documentaire maker Banu Avar had dat ook opgemerkt.
pi_76965334
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Fucking cliche.

Kijk deze film.

Die twee meisjes zijn ook echt Turks. Arzu Yanardag en Tugce Kazaz. Griekse soldaten die Turkse modellen naaien, helden die Grieken.
Ken ik ook.

Maar laten we inderdaad de negatieve uitmelken, wordt iedereen beter van. ?

of ben ik nu weer:
KIjk-mij-de-goed-geintegreerde-bla
pi_76965342
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je hebt me wéér helemaal door.

Ik had niet verwacht dat jij er hetzelfde over dacht.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:39:16 #59
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965350
quote:

[..]

Ik heb de film echt niet gekeken, maar ik weet wel dat echt veel Iraniers echt woest waren.
pi_76965360
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ken ik ook.

Ik verwacht een aanval.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965364
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jup.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:39:58 #62
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965385
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Een Turkse documentaire maker Banu Avar had dat ook opgemerkt.
Je bedoelt over die prinses?
pi_76965387

Banu Avar over de film 300. Ze noemt het een film vol propaganda.
pi_76965397
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jup.
Cool man.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965417
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Cool man.
pi_76965419
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb de film echt niet gekeken, maar ik weet wel dat echt veel Iraniers echt woest waren.
Dat vind ik dan weer zo lame, het is een heel oud verhaal, duidelijk over the top en mythisch, daar kan je toch geen serieuze reactie op geven

Zelfde met die christenen die boos waren over de Da Vinci Code, kom op zeg
pi_76965435
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ken ik ook.

of ben ik nu weer:
KIjk-mij-de-goed-geintegreerde-bla
Het gaat mij om die twee Turkse sletjes. Domme hoeren.
pi_76965442
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij speelde wel goed de aso, want Achilles was echt gewoon een egoïst Paris was ook gewoon een complete ass, watje en kneus, steeds weer gered door de goden. En Helena is de ergste, manipulerend kreng dat 2x met haar ogen knippert en het bed met iedereen induikt

Xerxes was echt verwijfd ja, niet normaal Is Gerard Butler niks voor jou?
Dat is echt een perfecte samenvatting van de film.

Nee, Gerard Butler is mij een beetje te "harrr, aargh".
pi_76965460
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het gaat mij om die twee Turkse sletjes. Domme hoeren.
Slettebakken.
pi_76965491
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Assimilatiepolitiek toch?

De Turken kunnen door ook wel wat van, hoor. Maar zij erkennen ten minste dat er Grieken zijn in Turkije.
pi_76965513
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer zo lame, het is een heel oud verhaal, duidelijk over the top en mythisch, daar kan je toch geen serieuze reactie op geven

Beeldvorming is een bitch.
pi_76965542
Ik wil chips.

Ik houd van zout.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965560
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja. Zo kort door de bocht, simplistisch. Vooroordelen, stereotypes, bah.

In 300 waren er ook een aantal negroïde Perzen.
pi_76965590
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is wel achterlijk ja, maar ik vind dat die zaak de relatie tussen Grieken en Turken niet moet beinvloeden, want niet iedere Griek heeft daar invloed op.
Dat klopt ook wel weer, maar toch gebeurt het.
pi_76965593
quote:
The Greek government denies the existence of a Turkish minority within its borders; government spokesmen say there are no Turks in Western Thrace.[8] They view the Turks as a religious minority, rather than as an ethnic or a national minority.[9][10] Greek courts have also outlawed the use of the word 'Turkish' to describe the Turkish community.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:45:05 #76
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965619
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verkeerde vergelijking. De Iraniers/Perzen worden telkens in films afgebeeld als barbaren die geen enkele beschaving kenden. De Iraniers hechten veel waarde aan hun geschiedenis en wanneer zij dan zien dat een Perzisch koning wordt afgebeeld als een verwijfde idioot dan voelen zij zich beledigd. Dit is overigens iets wat ik jou niet echt goed kan uitleggen, omdat je simpelweg als Nederlanders dat niet kan voorstellen. Hoeveel mensen waarde aan hun cultuur en geschiedenis hechten.

Xerxes?

pi_76965620
Banu Avar maakt(e) goeie documentaires inderdaad.
pi_76965634
quote:

[..]

Mwah, op zich niks mis mee. Om de methodieken van de 'vijand' te bestuderen.
pi_76965637
Was het jullie ook opgevallen in LOTR dat de goeierikken zonder uitzondering ogen met een kleurtje hadden en dat de slechte mensen opvallend veel weg hadden van Arabieren.

?
pi_76965651
quote:

[..]

Dat doe jij ook heel vaak.
pi_76965656
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef IHVK het volgende:
Was het jullie ook opgevallen in LOTR dat de goeierikken zonder uitzondering ogen met een kleurtje hadden en dat de slechte mensen opvallend veel weg hadden van Arabieren.

?
Sommige mensen zullen er wel blij mee zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965672
quote:

[..]

Ik had niet verwacht dat jij er hetzelfde over dacht.
Twee zielen, één gedachte, toch.
pi_76965684
Maar dat ligt misschien denk ik dan aan de schrijver van het boek.
pi_76965687
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat doe jij ook heel vaak.
Ja, maar ik vraag er niet naar. Ik bedenk zelf jullie gedachteprocessen, maar vraag niet om bevestiging ofzo.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:46:42 #85
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76965689
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:

Banu Avar over de film 300. Ze noemt het een film vol propaganda.
Jammer dat ik het niet kan verstaan.
pi_76965723
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Iki devlet, tek millet. Daar deed het me om een of andere rede aan denken.
pi_76965724
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Die heb je van mij, Marokkaan.

Ik ben een pure Turk.
pi_76965729
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar ik vraag er niet naar. Ik bedenk zelf jullie gedachteprocessen, maar vraag niet om bevestiging ofzo.
Nee, je analyseert het gewoon.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:48:03 #89
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76965732
komt trouwens een nieuw film weer aan: Spartacus dacht ik
mundus vult decipi
pi_76965752
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Iki devlet, tek millet. Daar deed het me om een of andere rede aan denken.

Azeri kizi Günel.
pi_76965767
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Gratau het volgende:
komt trouwens een nieuw film weer aan: Spartacus dacht ik
En een film over de verovering van Constantinopel.
pi_76965776
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar.

Dan ben ik gewoon raar en jij normaal.
pi_76965783
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Die heb je van mij, Marokkaan.

Nou en. Jij had ook een keer iets van mij gejat, ik weet niet meer wat.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:49:42 #94
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76965798
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En een film over de verovering van Constantinopel.
naam?

mundus vult decipi
pi_76965828
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Nee, je analyseert het gewoon.
Ja, dat zeg ik, maar ik post hier niet dat ik het analyseer. IHVK vraagt er wel naar.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar.

Dan ben ik gewoon raar en jij normaal.
Dat is ook zo.

Nee, serieus, ik moest denken aan dat hij homo is, waarom zou je willen weten hoe dat gaat in mijn hoofd. Je bent raar.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965868
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik, maar ik post hier niet dat ik het analyseer. IHVK vraagt er wel naar.
Absurd inderdaad, dat ik dat zomaar durf!
pi_76965875
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Azeri kizi Günel.
Haydar Aliyev zei het eerder.
pi_76965888
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Nou en. Jij had ook een keer iets van mij gejat, ik weet niet meer wat.
Dat met mierenneuker ofzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76965918
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Absurd inderdaad, dat ik dat zomaar durf!
Serieus, dat is toch raar. Je weet dat hij homo is en dan vraag je hoe m'n gedachteproces was, als hij "brad Pitt " zegt. Doe normaal!
Ik ben een pure Turk.
pi_76965934
quote:
'Fetih' geloof ik. Er is nog niet gecast enzo, maar hij gaat er komen.
pi_76965944
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Serieus, dat is toch raar. Je weet dat hij homo is en dan vraag je hoe m'n gedachteproces was, als hij "brad Pitt " zegt. Doe normaal!
Is goed Emel. Ik zal het nooit meer doen.
pi_76965954
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oké, klopt. Jij bent veel subtieler.
pi_76965979
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Haydar Aliyev zei het eerder.
O, ik ken het van Günel, hahaha.
pi_76965992
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is goed Emel. Ik zal het nooit meer doen.
Goedzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966004
De Lezginka is zo'n vette dans he.

pi_76966011
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Oké, klopt. Jij bent veel subtieler.
Ja.... wtf.. het is iets dat zich in m'n hoofd afspeelt, ik post er niets over. Jullie zijn echt raar ouwe.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966028
Topic 303 al ! TVP
pi_76966032
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat met mierenneuker ofzo.
Oja.

Een seksuele voorkeur voor gevliesvleugelde insecten.
pi_76966042
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Julis het volgende:
Topic 303 al ! TVP
Turken lullen te veel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966054
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Oja.

Een seksuele voorkeur voor gevliesvleugelde insecten.
Ja dat, maar hoe weet je dat ik die opmerking al niet eerder in m'n hoofd had zitten?
Ik ben een pure Turk.
pi_76966055
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Turken lullen te veel.
Waarheid.
pi_76966060
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat was echt een overduidelijke shout-out.
pi_76966089
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Turken lullen te veel.
Of Bilmi doet aan geschiedsvervalsing.
pi_76966093
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ja, dat was echt een overduidelijke shout-out.
IHVK is gewoon raar~!
Ik ben een pure Turk.
pi_76966095
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:54 schreef Bortecinem het volgende:

Heel leuk op Azeri bruiloften, en zo. Uiteraard doen andere volkeren het ook, maar die zijn niet boeiend, mkay.
  maandag 18 januari 2010 @ 14:57:49 #117
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966110
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Heel leuk op Azeri bruiloften, en zo. Uiteraard doen andere volkeren het ook, maar die zijn niet boeiend, mkay.
Ben je Azeri?
pi_76966121
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

pi_76966165
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Of Bilmi doet aan geschiedsvervalsing.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966173
ik moet gaan doei
Ik ben een pure Turk.
pi_76966175
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:54 schreef Bortecinem het volgende:

Vet.
pi_76966178
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja dat, maar hoe weet je dat ik die opmerking al niet eerder in m'n hoofd had zitten?
I couldn't care less. De copyright gaat naar degene die het als eerst ten gehore brengt.

Ik had Anna Karenina ook al in m'n hoofd zitten, maar Tolstoj was me voor.
pi_76966202
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hm, heb je dit echt per ongeluk gedaan?
pi_76966258
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.

Maar dat wil dus zeggen dat dit deel 300 is.
pi_76966293
We zijn ook niet in het jaar 2010 is, daar is ook van alles mee misgegaan.

Dus laten we het zo houden gewoon.
pi_76966296
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ben je Azeri?
Ja! Ik dacht dat je dat al wist. Voorouders zijn vanuit Azerbeidzjan naar Oost-Turkije gevlucht.
pi_76966356
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ja! Ik dacht dat je dat al wist. Voorouders zijn vanuit Azerbeidzjan naar Oost-Turkije gevlucht.
Zeg dan gewoon 'Men Türkem'.
pi_76966377
Ayca is ook een Azeri.
pi_76966423
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon 'Men Türkem'.
Oja: haray, haray, men Türkem!

maandag 18 januari 2010 @ 15:05:16 #130
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966436
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Aha, nee dat wist ik niet.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:05:50 #131
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966461
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Oja: haray, haray, men Türkem!

Slechts een klein gedeelte van de Azeri's in Iran gebruiken die slogans. Het zijn meer de Turken buiten Iran die de Azeri's een nationalistisch toontje willen aanpraten.
pi_76966527
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Slechts een klein gedeelte van de Azeri's in Iran gebruiken die slogans. Het zijn meer de Turken buiten Iran die de Azeri's een nationalistisch toontje willen aanpraten.
Vergelijkbaar met Iraakse Koerden die Turkse Koerden een nationalistische toontje aanpraten.
pi_76966568
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met Iraakse Koerden die Turkse Koerden een nationalistische toontje aanpraten.
Jep. Vooral de Koerden die Turkije heeft opgevangen na Saddam zijn gasaanval.
pi_76966614
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jep. Vooral de Koerden die Turkije heeft opgevangen na Saddam zijn gasaanval.
Schijnt zo te zijn ja.

Wat is het mistig buiten..
pi_76966651
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, heb je dit echt per ongeluk gedaan?
Ja, maar ik keek toen ik het topic opende niet naar het vorige deel en gokte maar wat, dus niet met opzet overgeslagen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966686
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het gaat hier om erkenning. Nationalisme is secundair.

Goed, hier kunnen we het toch niet over eens worden. Let's drop it.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:11:28 #137
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966688
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

In hoeverre willen de Turkse koerden zich afscheiden dan?
pi_76966693
Was jij niet weg?
pi_76966707
Ik zit midden in een examenperiode, en mijn moeder besluit om naar Afghanistan te gaan. mijn kan niet koken en ik heb vreselijk honger, ik vind het zielig om te dat te zeggen want hij doet zo erg zijn best. Ik wil wel koken maar ik heb het zo druk.
pi_76966745
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

In hoeverre willen de Turkse koerden zich afscheiden dan?
De meerderheid niet, dat blijkt ongeveer uit elke enquete.

70% voelt zich vooral een Turk. (alsin inwoner van Turkije)

Maar je hoeft uit een miljoenenpopulatie maar een kleine groep te hebben en de boel is op stelten.
pi_76966746
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Was jij niet weg?
Telefoon ging en ik verwachtte een gesprek..
Ik ben een pure Turk.
pi_76966775
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef griskay het volgende:
Ik zit midden in een examenperiode, en mijn moeder besluit om naar Afghanistan te gaan. mijn kan niet koken en ik heb vreselijk honger, ik vind het zielig om te dat te zeggen want hij doet zo erg zijn best. Ik wil wel koken maar ik heb het zo druk.
Examen is belangrijker, dus leef op makkelijk voedsel.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:13:30 #143
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966777
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Het gaat hier om erkenning. Nationalisme is secundair.

Goed, hier kunnen we het toch niet over eens worden. Let's drop it.
Die erkenning krijgen ze wel degelijk hoor: moet je eens kijken hoeveel politie functies door Azeri's bekleden worden. Maar goed, laten we inderdaad dit inderdaad maar vallen.
pi_76966787
IHVK bioloog ik heb een vraag.
Ik ben een pure Turk.
pi_76966804
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK bioloog ik heb een vraag.
Vraag maar.
pi_76966822
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vraag maar.
Gaat je hartspier altijd dood als je een hartaanval krijgt of kan het ook blijven leven ofzo als je er op tijd bij bent?
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:15:03 #147
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76966853
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar je hoeft uit een miljoenenpopulatie maar een kleine groep te hebben en de boel is op stelten.
Ja, precies. En de laatste ontwikkelingen zullen ook wel niet erg helpen. Maar goed.
pi_76966960
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Die erkenning krijgen ze wel degelijk hoor: moet je eens kijken hoeveel politie functies door Azeri's bekleden worden. Maar goed, laten we inderdaad dit inderdaad maar vallen.
Klopt, maar daar doel ik niet naar. Anyway.

Ik neem aan dat jij wel eens naar Iran gaat in de zomervakanties, of zo? Mijn ouders en m'n zusje zijn ook geweest, ze vonden het er geweldig. In Mashad, Tabriz en Teheran.
pi_76966993
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Was laatst ook een grootschalig onderzoek naar geweest (van GENAR ofzoiets), waaruit naar voren kwam dat 80% van de Koerden het Turkse staatsburgerschap als onmisbaar ziet.
pi_76966998
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gaat je hartspier altijd dood als je een hartaanval krijgt of kan het ook blijven leven ofzo als je er op tijd bij bent?
Door een verstopping in de kransslagader gaat een deel van het hartweefsel dood ja. Als je er snel bij bent is dit te herstellen en er is door mee te leven.

Mijn opa heeft een hartaanval overleefd bijvoorbeeld.

Maar het is in heel veel gevallen ook dodelijk.

Hoezo?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:19:31 #151
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967056
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Door een verstopping in de kransslagader gaat een deel van het hartweefsel dood ja. Als je er snel bij bent is dit te herstellen en er is door mee te leven.

Hoezo?
Bedoel je niet een hartstilstand? Bij een hartaanval zijn de overlevingskansen redelijk groot.
pi_76967119
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Bedoel je niet een hartstilstand? Bij een hartaanval zijn de overlevingskansen redelijk groot.
Nee ik heb het over een hartaanval.

Daar sterven ook veel mensen aan hoor.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:20:58 #153
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967132
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Klopt, maar daar doel ik niet naar. Anyway.

Ik neem aan dat jij wel eens naar Iran gaat in de zomervakanties, of zo? Mijn ouders en m'n zusje zijn ook geweest, ze vonden het er geweldig. In Mashad, Tabriz en Teheran.
Nee, ik ga niet op vakantie naar Iran, maar heb de steden wel bezocht.

Wat leuk, dus ze vonden het geweldig? En dat terwijl ze de mooiste steden nog niet hebben bezocht.
pi_76967157
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Was laatst ook een grootschalig onderzoek naar geweest (van GENAR ofzoiets), waaruit naar voren kwam dat 80% van de Koerden het Turkse staatsburgerschap als onmisbaar ziet.
Ja misschien had ik het over die ook.

Niet zo lang geleden toch ?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:22:49 #155
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967232
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee ik heb het over een hartaanval.

Daar sterven ook veel mensen aan hoor.
Dat klopt.
pi_76967235
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoezo?
M'n oma had vanochtend een hartaanval, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat als ze er op tijd bij waren, een deel van haar hartspier niet dood had gehoeven. M'n tante belde mij dan ook eerst met de vraag of ze onze auto mocht, ze zei je oma heeft last van haar arm. Echt fucking dom dat ik niet heb gedacht aan dat je last van je linkerarm krijgt bij een hartaanval.. Ik zat ook echt zo van: ok, vanwaar die haast?
Ik ben een pure Turk.
pi_76967238
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

In november of december van vorig jaar, geloof ik.
pi_76967271
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

M'n oma had vanochtend een hartaanval, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat als ze er op tijd bij waren, een deel van haar hartspier niet dood had gehoeven. M'n tante belde mij dan ook eerst met de vraag of ze onze auto mocht, ze zei je oma heeft last van haar arm. Echt fucking dom dat ik niet heb gedacht aan dat je last van je linkerarm krijgt bij een hartaanval.. Ik zat ook echt zo van: ok, vanwaar die haast?
Gaat het al beter?
pi_76967272
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat klopt.
http://www.mediq-apotheek(...)kans-hartaanval.aspx
pi_76967274
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, ik ga niet op vakantie naar Iran, maar heb de steden wel bezocht.

Wat leuk, dus ze vonden het geweldig? En dat terwijl ze de mooiste steden nog niet hebben bezocht.
Ja, maar goed, ze gingen eerder voor religieuze doeleinden. Ik wil zelf ook een keer gaan, maar dan voor Iran zelf. Mooi land.

Ik ga er weer vandoor. Dag, lui.
pi_76967283
quote:

[..]

Geçmis olsun. Allah sifa versin.
pi_76967314
Gecmis olsun Bilmiyorem.
pi_76967322
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

pi_76967333
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef griskay het volgende:

[..]

Gaat het al beter?
M'n moeder zei van wel, ik was er niet bij.. maar ze moet nog wel in het ziekenhuis blijven (maar denk dat dat altijd zo is, onderzoeken)
Ik ben een pure Turk.
pi_76967350
quote:

[..]

Maar ze waren er op tijd bij toch.
Het komt wel goed nu!
Hartspier herstelt zich weer vanzelf insallah.

gecmis olsun. Allah sifalar versin.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:25:10 #166
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967351
quote:
Hmm, niet goed dus.
pi_76967369
Gecmis olsun Bilmiyorem.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:25:37 #168
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967376
quote:

[..]

Ja, maar goed, ze gingen eerder voor religieuze doeleinden. Ik wil zelf ook een keer gaan, maar dan voor Iran zelf. Mooi land.

Zeker doen! Doeidoei.
pi_76967393
quote:
Dit bericht maakt me wel blij. Omdat m'n tante nog wat heeft gebeld, ook naar de huisarts, ambulance kwam later.
Ik ben een pure Turk.
pi_76967427
quote:

[..]

maandag 18 januari 2010 @ 15:27:12 #171
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967446
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is volgens mij zo dat alleen de Iraakse Koerden naar een eigen land/gebied streven. De Koerden in Turkije en in Iran hebben willen dat over het algemeen helemaal niet.
pi_76967482
Dankjulliewel.

moet tussendoor iets lulligs over m'n oma zeggen. ze is echt dik en beweegt helemaal niet, terwijl m'n opa dagelijks buiten is met z'n parkinson, hij dwingt haar mee te komen, maar ze weigert steeds.. Vind het net zo zielig voor m'n opa eigk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76967496
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dankjulliewel.

moet tussendoor iets lulligs over m'n oma zeggen. ze is echt dik en beweegt helemaal niet, terwijl m'n opa dagelijks buiten is met z'n parkinson, hij dwingt haar mee te komen, maar ze weigert steeds.. Vind het net zo zielig voor m'n opa eigk.
Typisch..
  maandag 18 januari 2010 @ 15:28:20 #174
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76967500
gecmis olsun bilmiyorem.
mundus vult decipi
pi_76967564
Ok ik ga ook maar eens theorie leren, tot morgen ofzo.
pi_76967578
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Typisch..
Best typisch voor Turkse vrouwen ja. Ze wil ook verhuizen naar haar oude buurt in Turkije, omdat ze haar omgeving mist, maar m'n opa wil niet, hij zegt o kadinlar bes para etmez.. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Ik ben een pure Turk.
pi_76967582
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het is volgens mij zo dat alleen de Iraakse Koerden naar een eigen land/gebied streven. De Koerden in Turkije en in Iran hebben willen dat over het algemeen helemaal niet.
Het zijn vaak ook de analfabete Koerden die worden (mis)gebruikt door die extremisten. Ik zag een keer een Britse docu over PKK Koerden in de bergen van Noord-Irak. Daar zaten meisjes bij die zich op hun 10/11e hadden aangesloten bij de PKK. In die docu werd het zo neergezet alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat meisjes van 10/11 jaar zich aansluiten bij een terroristische organisatie. Echt sick.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:30:26 #178
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967599
quote:

[..]

Ja, wanneer men last heeft van zijn lidmaten (vaak linkerkant) dan kan dat op een hartaanval of hersenbloeding duiden. Veel sterkte iniedergeval nog.
pi_76967605
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
pi_76967623
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Best typisch voor Turkse vrouwen ja. Ze wil ook verhuizen naar haar oude buurt in Turkije, omdat ze haar omgeving mist, maar m'n opa wil niet, hij zegt o kadinlar bes para etmez.. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Hahaha.
pi_76967649
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Gratau het volgende:
gecmis olsun bilmiyorem.
tesekkur ederim
Ik ben een pure Turk.
pi_76967698
Arya, ik heb trouwens een fout gevonden in het boek over Iran. Er staat in dat de Ottomaanse administratie en bureaucratische geschriften in het Perzisch waren, maar dit klopt dus niet. Het Ottomaanse alfabet was wel overgenomen van het Perzo-Arabische alfabet, maar de taal waarin werd geschreven was het Ottomaans-Turks. Ik weet niet of het een fout van de vertalers is of van Michael Axworthy zelf, maar ik vond het dus opmerkelijk.
pi_76967725
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, wanneer men last heeft van zijn lidmaten (vaak linkerkant) dan kan dat op een hartaanval of hersenbloeding duiden. Veel sterkte iniedergeval nog.
Dankjewel. Ik had dat ook heel lang geleden op school geleerd, niet dat ik die kennis kwijt was, maar ik dacht er op dat moment niet aan. Ik dacht eigk alleen maar aan wrm je zo dringend een auto nodig hebt als iemand last van haar arm heeft. Heb een tijdje in een bejaardentehuis gewerkt, daar kreeg een man een hartaanval, toen was ik er wel op tijd bij, maar misschien omdat het een onbekende is, kon ik helderder nadenken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76967727
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
Doei! Succes met leren.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:33:31 #185
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967759
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het zijn vaak ook de analfabete Koerden die worden (mis)gebruikt door die extremisten. Ik zag een keer een Britse docu over PKK Koerden in de bergen van Noord-Irak. Daar zaten meisjes bij die zich op hun 10/11e hadden aangesloten bij de PKK. In die docu werd het zo neergezet alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat meisjes van 10/11 jaar zich aansluiten bij een terroristische organisatie. Echt sick.
Ja? Ik heb die documentaire helaas niet gezien. Wat ik wel weet is dat door de man-vrouw verhouding bij de Koerden, de vrouwen al vanaf begin af aan geleerd wordt hoe zij zich moeten verdedigen. Een Koerdische vrouw binnen onze familie (aangetrouwd) zei dat ze al vanaf kinds af aan geleerd werd hoe ze met een geweer moest omgaan. Voornamelijk omdat de Koerden van nomadische afkomst zijn die zich altijd tegen indringers hebben moeten verdedigen.
pi_76967800
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja? Ik heb die documentaire helaas niet gezien. Wat ik wel weet is dat door de man-vrouw verhouding bij de Koerden, de vrouwen al vanaf begin af aan geleerd wordt hoe zij zich moeten verdedigen. Een Koerdische vrouw binnen onze familie (aangetrouwd) zei dat ze al vanaf kinds af aan geleerd wordt hoe ze met een geweer moest omgaan. Voornamelijk omdat de Koerden van nomadische afkomst zijn die zich altijd tegen indringers hebben moeten verdedigen.
'

Oh, dat heb ik nog nooit gehoord. Ook niet van mijn Koerdische familie. Maar het zou kunnen.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:35:19 #187
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967838
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Arya, ik heb trouwens een fout gevonden in het boek over Iran. Er staat in dat de Ottomaanse administratie en bureaucratische geschriften in het Perzisch waren, maar dit klopt dus niet. Het Ottomaanse alfabet was wel overgenomen van het Perzo-Arabische alfabet, maar de taal waarin werd geschreven was het Ottomaans-Turks. Ik weet niet of het een fout van de vertalers is of van Michael Axworthy zelf, maar ik vond het dus opmerkelijk.
Je bedoelt dat de Ottomaanse correspondentie via het Perzisch verliep? Dat stuk heb ik ook gelezen en daar heb ik ook een kleine discussie met Burakius over gehad. Opmerkelijk als het echt een fout betreft, maar ik ga even kijken als daar mee bronnen achter staan.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:36:32 #188
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76967904
Je bedoelt dit stukje TM?
quote:
De Perzische culturele invloed in het oostelijk deel van de islamitische wereld was nog steeds sterk, en het was in deze tijd dat die invloed buiten Perzie tot bloei kwam met de grootst mogelijke schittering: in het Ottomaans Turkije - waar het Perzisch werd gebruikt voor diplomatieke correspondentie en de Turkse poëzie Perzische vormen gebruikte -, in de kanaten van Centraal-Azië, en bovenal in het India van de Mogoels, waar het Perzisch de hoftaal was en een hele nieuwe Perzische cultuur van Poëzie, muziek en religieus denken opbloeide.
pi_76967957
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de Ottomaanse correspondentie via het Perzisch verliep? Dat stuk heb ik ook gelezen en daar heb ik ook een kleine discussie met Burakius over gehad. Opmerkelijk als het echt een fout betreft, maar ik ga even kijken als daar mee bronnen achter staan.
Ja, ik bedoel de dagelijkse Ottomaanse correspondentie en administratie. Dat was echt in het Ottomaans-Turks. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Seltsjoeken die daarvoor ook het Perzisch gebruikten.
pi_76967997
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
Je bedoelt dit stukje TM?
[..]

Ja, dat stuk.
pi_76968004
Het gaat in deze topics echt alleen maar over ruzies, volkeren en schoonmaken
pi_76968066
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
Waar moeten we het dan over hebben? Hoeveel chickies we gescoord hebben en hoeveel we van 't weekend hebben gezopen, zoals in tig andere slow chats?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:40:23 #193
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76968072
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel de dagelijkse Ottomaanse correspondentie en administratie. Dat was echt in het Ottomaans-Turks. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Seltjoeken, die daarvoor ook het Perzisch gebruikten.
Ik bezit te weinig kennis over het Ottomaanse rijk, maar weet je 100% zeker dat de diplomatieke correspondentie niet via het Perzisch verliep?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:40:56 #194
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76968097
quote:
Waarom heb je telkens de behoefte omdat te vermelden? Als het je niet aanstaat kan je natuurlijk ook niet reageren, of zelfs het topic niet lezen.
pi_76968099
quote:
Zo zijn Turken nou eenmaal.
pi_76968145
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waar moeten we het dan over hebben? Hoeveel chickies we gescoord hebben en hoeveel we van 't weekend hebben gezopen, zoals in tig andere slow chats?
Een beetje variatie in de keuken?

Lijkt me wel grappig als hier een andersom dag was, Bilmi die helemaal los gaat en Arya die Koran bij alles aanhaalt, Genus met 2 vrouwen wakker wordt en IHVK die geen witregels gebruikt
pi_76968165
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom heb je telkens de behoefte omdat te vermelden? Als het je niet aanstaat kan je natuurlijk ook niet reageren, of zelfs het topic niet lezen.
Huh, heb ik dit dan eerder gezegd?
  maandag 18 januari 2010 @ 15:42:42 #198
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76968182
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor.
pi_76968232
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, heel vaak zelfs.
pi_76968278
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, heel vaak zelfs.
Oh
Nouja, ik ben nou eenmaal die observeert, ik zeg er wel niets meer over
pi_76968307
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet vallen
pi_76968309
Leuk weetje Rookert: ik ging net schoonmaken.

Ik vind de gesprekken over volkeren interessant, lees altijd mee, maar kan er niet over meepraten, maar dat maakt niet uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76968345
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Leuk weetje Rookert: ik ging net schoonmaken.

Ik vind de gesprekken over volkeren interessant, lees altijd mee, maar kan er niet over meepraten, maar dat maakt niet uit.
Laten we het over schoonmaken hebben dan, wat heb je gedaan?
pi_76968382
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Laten we het over schoonmaken hebben dan, wat heb je gedaan?
Je kunt niet veel praten over schoonmaken, ik ging beneden stofzuigen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76968383
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik bezit te weinig kennis over het Ottomaanse rijk, maar weet je 100% zeker dat de diplomatieke correspondentie niet via het Perzisch verliep?
Dat weet ik zeker. Ik heb tientallen Ottomaanse archiefbronnen gereciteerd zien/horen worden en ik ben tot nu toe eigenlijk niemand tegengekomen die het tegenovergestelde beweert.

Hier een voorbeeld uit de tijd van Mehmet II:

Vanaf 0:20 (t/m 0:35) wordt een Ottomaans document opgelezen in de originele taal...
pi_76968462
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kunt niet veel praten over schoonmaken, ik ging beneden stofzuigen.
Was het leuk?
pi_76968529
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

Was het leuk?
raar mens

Ik ga een dutje doen, later.
Ik ben een pure Turk.
pi_76968539
Geçmis olsun, Bilmi.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:50:25 #209
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76968608
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker. Ik heb tientallen Ottomaanse archiefbronnen gereciteerd zien/horen worden en ik ben tot nu toe eigenlijk niemand tegengekomen die het tegenovergestelde beweert.

Hier een voorbeeld uit de tijd van Mehmet II:

Vanaf 0:20 (t/m 0:35) wordt een Ottomaans document opgelezen in de originele taal...
Merkwaardig. Ik ben benieuwd waar Axworthy zich dan op baseert.
pi_76968628
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

raar mens

Ik ga een dutje doen, later.
Heb je deze nacht überhaupt wel geslapen? Ik zag je tegen drieën nog posten namelijk.

Maar slaap lekker.
pi_76968644
Altijd leuk: thuiskomen en er achterkomen dat je huisgenoot weer eens een bende van de keuken heeft gemaakt .
Cool story, Hansel.
pi_76968653
Ik ben vandaag zo vrolijk.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:52:04 #213
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76968702
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Ayca het volgende:
ben je zwanger?
mundus vult decipi
pi_76968705
quote:
Zo vrolijk, zo vrolijk. Ze is behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was Ayca nooooooit!
Cool story, Hansel.
pi_76968738
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Altijd leuk: thuiskomen en er achterkomen dat je huisgenoot weer eens een bende van de keuken heeft gemaakt .
Tja, Bulgaren he.
pi_76968743
Ayça, wat heb jij een mooie avatar zeg!
pi_76968812
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zo vrolijk, zo vrolijk. Ze is behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was Ayca nooooooit!
Dat wilde ik eerst opschrijven maar had het toch maar niet gedaan.
pi_76968822
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, Bulgaren he.
De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer. En rottend vlees in de prullenbak .
Cool story, Hansel.
pi_76968825
quote:
Je avatar lijkt op een een Turkse maan die als pacman de Nederlandse vlag opeet
pi_76968858
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, Bulgaren he.
Is hij/zij Bulgaars dan?

Wik, zeg eens ''Komshi, ver bi çorba parasi'' tegen hem/haar; kijken of hij/zij het verstaat.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:54:42 #221
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76968871
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je avatar lijkt op een een Turkse man die als pacman de Nederlandse vlag opeet

mundus vult decipi
pi_76968881
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer.
Sla hem!!!
pi_76968882
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, wat heb jij een mooie avatar zeg!
Mooi he Het was best simpel om het te maken, 5 min. gekloot met paint.
SPOILER
pi_76968891
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer.
Wat een mongool

Hoe is de indeling bij jullie eigenlijk? 2 kamers, badkamer, keuken en een gang? Of hebben jullie ook een gemeenschappelijk iets? En spreek je hem uberhaupt weleens?
pi_76968905
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is hij/zij Bulgaars dan?

Wik, zeg eens ''Komshi, ver bi çorba parasi'' tegen hem/haar; kijken of hij/zij het verstaat.
Hahahahha. Ja Wik, probeer dat eens.
pi_76968923
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef Gratau het volgende:

[..]

ben je zwanger?
Dan zou ik niet vrolijk zijn.
pi_76968949
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mooi he Het was best simpel om het te maken, 5 min. gekloot met paint.
SPOILER
pi_76969000
quote:

[..]

Is hij/zij Bulgaars dan?

Is dat: "komsjie, ver bie sorba paraasi" ?

Wat betekent het
  maandag 18 januari 2010 @ 15:56:42 #229
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76969001
Agca is vandaag vrijgekomen en voorspelt meteen het einde van de wereld.
pi_76969027
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dan zou ik niet vrolijk zijn.
Dan had je gezegd: ik ben ziek

pi_76969036
quote:

[..]

Is hij/zij Bulgaars dan?

En dat heeft iets met soep en voordeel te maken ?
Cool story, Hansel.
pi_76969063
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je avatar lijkt op een een Turkse maan die als pacman de Nederlandse vlag opeet
Dat heeft TM vast niet opzettelijk gedaan.
pi_76969065
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat een mongool

Hoe is de indeling bij jullie eigenlijk? 2 kamers, badkamer, keuken en een gang? Of hebben jullie ook een gemeenschappelijk iets? En spreek je hem uberhaupt weleens?
Nee, ik spreek hem eigenlijk niet veel. Hij slaapt tot 4 uur 's middags en is nogal mensenschuw, althans daar lijtk het op.
Cool story, Hansel.
pi_76969118
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Sla hem!!!
Ik ben helaas niet agressief aangelegd, en dat zou onze huisgenootsituatie er niet makkelijker op maken .
Cool story, Hansel.
pi_76969144
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Rookert het volgende:

[..]

Is dat: "komsjie, ver bie sorba paraasi" ?

Wat betekent het
Zoals de Bulgaren het uitspreken wel ja (het is namelijk Turks). Het betekent zoiets als ''Buurman, geef eens een zakcentje om soep te kopen''; veel gebruikt door corrupte Bulgaarse douanebeambten om Turkse vakantiegangers te pesten.
pi_76969176
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ben helaas niet agressief aangelegd, en dat zou onze huisgenootsituatie er niet makkelijker op maken .
Laat hem dan tenminste de vloer en het aanricht schoonlikken.
pi_76969225
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
Agca is vandaag vrijgekomen en voorspelt meteen het einde van de wereld.
Hij had zich een aantal jaren terug ook al uitgeroepen tot profeet.
pi_76969294
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef GenusButeo het volgende:
Geçmis olsun, Bilmi.
Tesekkur ederim gb
Ik ben een pure Turk.
pi_76969322
Wat is er aan de hand bilmi?
pi_76969328
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb je deze nacht überhaupt wel geslapen? Ik zag je tegen drieën nog posten namelijk.

Maar slaap lekker.
Nee, afgelopen nachten weer heel weinig geslapen.. en kan nu weer niet slapen, zie ook helemaal wit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76969343
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat heeft TM vast niet opzettelijk gedaan.
Niet echt. Zo is de Turkse vlag nu eenmaal.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:03:10 #242
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76969364
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hij had zich een aantal jaren terug ook al uitgeroepen tot profeet.
pi_76969430
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zelfs de vlag straalt agressie uit .
Cool story, Hansel.
pi_76969433
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

I know. Maar Rookert misschien niet.
pi_76969466
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, afgelopen nachten weer heel weinig geslapen.. en kan nu weer niet slapen, zie ook helemaal wit.
Ik begin me zorgen om je te maken. Je hebt ook al een SE gemist omdat je verslaafd bent aan FOK!. Dit gaat niet de goeie kant op zo hoor meid. Ik wil niet als een ouder overkomen, maar ik meen het deels wel.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:06:10 #246
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76969518
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

goed bezig
mundus vult decipi
pi_76969529
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dan had je gezegd: ik ben ziek

Dan had ik afscheid genomen
pi_76969531
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zelfs de vlag straalt agressie uit .
pi_76969561
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Laat hem dan tenminste de vloer en het aanricht schoonlikken.
Hij is niet zo van het schoonmaken, heb ik wel gemerkt . De vorige bewoner van mijn kamer waarschuwde mij er al voor, maar ik had op een beetje initiatief gehoopt.

Nou ja, dan maak ik wel gewoon een schoonmaakrooster of zo .
Cool story, Hansel.
pi_76969574
Mijn oom heeft daar vele prijzen mee gewonnen
  maandag 18 januari 2010 @ 16:07:33 #251
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76969585
Pahlavan.
pi_76969647
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hij is niet zo van het schoonmaken, heb ik wel gemerkt . De vorige bewoner van mijn kamer waarschuwde mij er al voor, maar ik had op een beetje initiatief gehoopt.

Nou ja, dan maak ik wel gewoon een schoonmaakrooster of zo .
Studeert hij wel dan, als hij tot 4 uur in de middag uitslaapt?
pi_76969650
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik begin zorgen om je te maken. Je hebt ook al een SE gemist omdat je verslaafd bent aan FOK!. Dit gaat niet de goeie kant op zo hoor meid. Ik wil niet als een ouder overkomen, maar ik meen het deels wel.
Ik ben verslaafd aan onnodige dingen doen, verslaafd aan fok zou ik het niet noemen, al ben ik wel heel veel aanwezig. Ben tijdens het fokken ook aan het lezen, gemiste uitzendingen kijken, eigenlijk alles wat niet met school te maken heeft. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik er uit moet komen, als ik de pc uitzet, ga ik lezen, maar niet voor school. Zolang als ik me kan herinneren, ben ik zo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76969813
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef AryaMehr het volgende:
Pahlavan.

Directe nakomelingen van de oermannen!
pi_76969814
Dat heb ik ook...
pi_76969829
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben verslaafd aan onnodige dingen doen, verslaafd aan fok zou ik het niet noemen, al ben ik wel heel veel aanwezig. Ben tijdens het fokken ook aan het lezen, gemiste uitzendingen kijken, eigenlijk alles wat niet met school te maken heeft. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik er uit moet komen, als ik de pc uitzet, ga ik lezen, maar niet voor school. Zolang als ik me kan herinneren, ben ik zo.
Waarom laat je je niet gewoon testen op ADD/ADHD? Je roept al weken dat je hier mee zit en dat je geen idee hebt waardoor het komt. Je leraar, en zelfs jij herkent jezelf in de symptomen van ADD/ADHD. Dus, wat heb je te verliezen?
pi_76969848
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De oermannen!
Dit lijkt me wel een mooie man voor bilmi
  maandag 18 januari 2010 @ 16:13:49 #258
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76969905
quote:

[..]

[ afbeelding ]

zo zie ik er ook uit
mundus vult decipi
pi_76969911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Studeert hij wel dan, als hij tot 4 uur in de middag uitslaapt?
Hij doet hbo, maar volgens mij doet hij er weinig voor .
Cool story, Hansel.
pi_76969921
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hmm..
pi_76969937
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom laat je je niet gewoon testen op ADD/ADHD? Je roept al weken dat je hier mee zit en dat je geen idee hebt waardoor het komt. Je leraar, en zelfs jij herkent jezelf in de symptomen van ADD/ADHD. Dus, wat heb je te verliezen?
M'n moeder zegt je gaat geen jaar over zonder dat ik 80 telefoontjes van school krijg, ga een keer normaal over en zoek geen problemen. Ze zegt je hebt niets, je hebt een disciplineprobleem. Ik heb nu ook echt geen zin om haar hiermee lastig te vallen.

niet als aanval bedoeld hoor, maar waarom laat jij je er niet op testen?

ADHD denk ik niet dat ik heb, ik ben een rustig persoon, maar zit vol met gedachtes/kan me echt niet concentreren op dingen die me niet interesseren
Ik ben een pure Turk.
pi_76969943
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hij doet hbo, maar volgens mij doet hij er weinig voor .
Wat een loser.
pi_76969946
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef Gratau het volgende:

[..]

zo zie ik er ook uit
Pics van Gratau wil ik zien!
pi_76969958
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
Dat heb ik ook...
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zo een lichaam ?
Cool story, Hansel.
pi_76969964
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel een mooie man voor bilmi
nooh
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:15:53 #266
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76969997
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Ayca het volgende:

[..]

Pics van Gratau wil ik zien!
mundus vult decipi
pi_76970028
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

Zo een lichaam ?
Nee een disciplineprobleem
pi_76970045
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

M'n moeder zegt je gaat geen jaar over zonder dat ik 80 telefoontjes van school krijg, ga een keer normaal over en zoek geen problemen. Ze zegt je hebt niets, je hebt een disciplineprobleem. Ik heb nu ook echt geen zin om haar hiermee lastig te vallen.

niet als aanval bedoeld hoor, maar waarom laat jij je er niet op testen?

ADHD denk ik niet dat ik heb, ik ben een rustig persoon, maar zit vol met gedachtes/kan me echt niet concentreren op dingen die me niet interesseren
Ik heb geen zin om met een onbekend persoon te praten over mijn problemen. Maar ik zeik dan ook niet steeds over mijn eigen problemen. Ik weet dat ik er iets aan kan doen, maar doe het niet. En daarom vind ik het onnodig om er over te praten. Jou zie ik gewoon heel vaak posten over jouw concentratie problemen en al, maar je wil er verder ook niks aan doen.

ADHD heeft ook niet perse iets te maken met druk zijn.
pi_76970052
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nooh
Hij moet wel voorzichtig zijn anders breekt hij je
  maandag 18 januari 2010 @ 16:17:36 #270
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76970099
quote:

[..]

[ afbeelding ]

pi_76970134
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nee een disciplineprobleem
zo'n lichaam kan ook het gevolg zijn van een disciplineprobleem..
Ik ben een pure Turk.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:19:13 #272
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76970191
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

jonge als ik wil ik sla al die turkse en iraneze pahlevens
mundus vult decipi
pi_76970193
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om met een onbekend persoon te praten over mijn problemen. Maar ik zeik dan ook niet steeds over mijn eigen problemen. Ik weet dat ik er iets aan kan doen, maar doe het niet. En daarom vind ik het onnodig om er over te praten. Jou zie ik gewoon heel vaak posten over jouw concentratie problemen en al, maar je wil er verder ook niks aan doen.

ADHD heeft ook niet perse iets te maken met druk zijn.
Dit bericht slaat nergens op, je zeurt er niet over, maar zit er dus wel mee. Ik uit het, jij niet. We kunnen beiden evenveel redden hebben om het niet te laten testen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76970208
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Gratau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Valt me een beetje tegen van je Gratau..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 16:22:15 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 16:20:28 #275
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76970270
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Valt me een betje tegen van je Gratau..
ik val af serieus waar !!!
mundus vult decipi
pi_76970320
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Gratau het volgende:

[..]

ik val af serieus waar !!!
Hmm vooruit dan maar Ga dan ook maar wat spieren kweken ik wil geen ielig mannentje

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 16:22:03 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 16:22:10 #277
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76970359
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Gratau het volgende:

[..]

jonge als ik wil ik sla al die turkse en iraneze pahlevens
Jij wel.

maandag 18 januari 2010 @ 16:23:42 #278
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76970439
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hmm vooruit dan maar Ga dan ook maar wat spieren kweken ik wil geen ielig mannentje
komt goed!

beroep: pizzabakker ik ben bijna pizzabezorger zin om is een keer pizza te eten?
mundus vult decipi
pi_76970477
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dit bericht slaat nergens op, je zeurt er niet over, maar zit er dus wel mee. Ik uit het, jij niet. We kunnen beiden evenveel redden hebben om het niet te laten testen.
Het slaat wel degelijk ergens op. Wat wil je dat iedereen hier zegt? Ik zie jou echt constant zeuren over jouw concentratie problemen. Anderen hier op het forum moedigen jou op hun beurt weer aan om te gaan leren, terwijl jij weet dat er meer achter zit dan alleen luiheid. Dus, wat wil jij nou van ons? Het is echt zoiets als 'Ik heb koude voeten maar ik wil geen sokken aandoen'. Ik kan zulk gezeik echt niet aanhoren, houd gewoon je mond of trek warme sokken aan.
pi_76970567
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het slaat wel degelijk ergens op. Wat wil je dat iedereen hier zegt? Ik zie jou echt constant zeuren over jouw concentratie problemen. Anderen hier op het forum moedigen jou op hun beurt weer aan om te gaan leren, terwijl jij weet dat er meer achter zit dan alleen luiheid. Dus, wat wil jij nou van ons? Het is echt zoiets als 'Ik heb koude voeten maar ik wil geen sokken aandoen'. Ik kan zulk gezeik echt niet aanhoren, houd gewoon je mond of trek warme sokken aan.
Gelukkig is dit een forum, openbaar en kan ik over alles zeiken. Als dat je niet bevalt, moet jij gewoon oprotten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76970629
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Gratau het volgende:

[..]

komt goed!

beroep: pizzabakker ik ben bijna pizzabezorger zin om is een keer pizza te eten?

Ehh is goed
pi_76970630
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig is dit een forum, openbaar en kan ik over alles zeiken. Als dat je niet bevalt, moet jij gewoon oprotten.
Maar het is niet aanvallend bedoeld hoor
pi_76970666
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar het is niet aanvallend bedoelt hoor
jij moet al helemaal je bek houden wiggerrr
Ik ben een pure Turk.
pi_76970667
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ehh is goed
Pizza
pi_76970702
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

jij moet al helemaal je bek houden wiggerrr
Je bent echt chronisch zwanger met je stemmingswisselingen
pi_76970720
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik rot helemaal niet op. Dit is een openbaar forum idd en daarom mag ik ook op jou reageren. Ik spoor je alleen maar aan om iets aan je problemen te doen hoor. Ik heb het vaak genoeg gezegd maar je wil maar niet luisteren. Je blijft maar roepen dat je koude voeten hebt maar geen warme sokken aan wil doen. En dat begint irritant te worden.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:28:41 #287
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76970724
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ehh is goed
yes chick gescoord
mundus vult decipi
pi_76970751
Misschien moet ik maar voor de meet pizza maken, Borte adana kebab en brengt Rookert de fraps mee
pi_76970763
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:28 schreef Gratau het volgende:

[..]

yes chick gescoord
Afstrepen en op naar de volgende
pi_76970783
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Ayca het volgende:
Misschien moet ik maar voor de meet pizza maken, Borte adana kebab en brengt Rookert de fraps mee
Dat is ook het duurste
  maandag 18 januari 2010 @ 16:30:02 #291
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76970792
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:

[..]

Afstrepen en op naar de volgende
hmm, jij ziet er wel leuk uit rookert of ben jij geen meisje?
mundus vult decipi
pi_76970796
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik rot helemaal niet op. Dit is een openbaar forum idd en daarom mag ik ook op jou reageren. Ik spoor je alleen maar aan om iets aan je problemen te doen hoor. Ik heb het vaak genoeg gezegd maar je wil maar niet luisteren. Je blijft maar roepen dat je koude voeten hebt maar geen warme sokken aan wil doen. En dat begint irritant te worden.
ok dat klopt wel.

Ik kan ook begrijpen dat je het irritant vindt, maar toch ga ik ermee door, er zit wel meer achter waarom ik het niet wil onderzoeken en omdat dit een openbaar forum is, post ik eigenlijk maar een deel van alles. Je kunt je eraan ergeren, maar voor mij is het een manier om mijn irritatie te uiten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76970808
Duh
pi_76970821
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Gratau het volgende:

[..]

hmm, jij ziet er wel leuk uit rookert of ben jij geen meisje?
I'll be what you want me to be...

pi_76970834
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je bent echt chronisch zwanger met je stemmingswisselingen
ik heb geen last van stemmingswiseslingen, jij bent gewoon serieus een fucking mongool.
Ik ben een pure Turk.
pi_76970865
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jij wel.

Met speren naar mekaar gooien. Daar moet je pas ballen voor hebben.
pi_76970872
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ok dat klopt wel.

Ik kan ook begrijpen dat je het irritant vindt, maar toch ga ik ermee door, er zit wel meer achter waarom ik het niet wil onderzoeken en omdat dit een openbaar forum is, post ik eigenlijk maar een deel van alles. Je kunt je eraan ergeren, maar voor mij is het een manier om mijn irritatie te uiten.
Toch ooit nog wel overwegen, weet dat je nare dingen hebt meegemaakt, maar toch, het is je eigen gezondheid
pi_76970885
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik heb geen last van stemmingswiseslingen, jij bent gewoon serieus een fucking mongool.
Insgelijks
pi_76970891
Wat is deze Gratau?! Ga je er zomaar met een ander meisje jongen mee
pi_76970908
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is ook het duurste
Anders doe je even niet zo oerhollands krenterig .
Cool story, Hansel.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:32:09 #301
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76970911
slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')