quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Spellingnaziquote:Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
word je zwanger. Niet wordt je. toch?
30 vind ik echt te oud.. heb familie die heeft gestudeerd en 24/25 is getrouwd, alles kwam gewoon goed. Vind 30 echt aan de late kant.
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vroeger was het echt 'Of je studeert, of je trouwt'. En aangezien de meeste van ons nou niet bepaald uit een rijke streek/familie komen (onze opa's en oma's waren niet voor niets gastarbeiders) hadden ze niet eens geld voor een studie en trouwde iedereen gewoon vroeg.
Oke: ik vind dertig aan de late kant.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Spellingnazi![]()
Dat is jouw mening, ik zou eerst nog lekker geld over willen hebben en niet gebonden willen zijn, gewoon op reis gaan naar een oord waar je je kinderen niet mee naar toe zou nemen ofzo
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind het wel logisch voor die tijd en ook niet erg, niemand heeft het ze verplicht om te trouwen, want m'n oom heeft wel gewoon gestudeerd. Uiteindelijk is alles ook goed gekomen, dus m'n ouders denken niet "aah, waren we maar wat later getrouwd."
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe zit het nou met de Grieks-Turkse relatie? Zijn jullie ooit weleens in Griekenland geweest? Hoe reageren de mensen daar?
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee idd, mijn ouders denken ook helemaal niet zo.
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triestquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Cool. Films kijken tijdens de les, deden wij dat maar ook.Overigens vind ik Troy eerder "
" en 300 echt "
".
Ben Hur is verder een verkapte homoromance, had ik in een documentaire gezien: The Celluloid Closet. Hilarisch, echt een aanrader.
Ik had vroeger echt een obsessie met Griekse mythologie, trouwens.
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook onzin om te zeggen dat het vroeg is, omdat ze nog moesten studeren. M'n ma zou toch niet studeren, dan maar trouwen. Ze heeft ook niet meteen kinderen gemaakt, maar ze hebben er eerst voor gezorgd dat ze er financieel klaar voor waren. (huwelijk - werken)
Sowieso Bulgarije.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Ja, ik hoor ook best vaak Grieken echte vriendelijke mensen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nooit in Griekenland geweest, maar m'n oom heeft heel veel Griekse vrienden. Echt lieve mensen.
23/24 zou zelfs goed kunnen in deze tijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn moeder was 21(vader 22) toen ze trouwde en 23/24 toen ze mij kreeg.
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef AryaMehr het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, je hebt een aparte manier van posten.
Zo post jij.
Steeds een regel tussen iedere zin.
Sinds wanneer doe je dit?
Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel doorheen gereden, ze zijn iig veel aardiger en behulpzamer dan die Bulgaarse honden.
Ze is nooit meer teruggevonden na die avond.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.
Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:
Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik was er een week op vakantie met klasgenoten.
Iedereen was supertof.![]()
Zo van hey ben jij Turks! Mijn zwager woont in Turkije! hele verhalen blabla
Ik moet eerlijk zeggen, ik had toch anders verwacht.
Ik ben niet boos hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen idee.
OP msn deed ik het ook vroeger.
Toen werd iedereen boos op mij.
Ik zal het hier ook niet meer doen.
Aha, ik dacht dat er enig haat tussen de volkeren bestond. Niet dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volkeren kunnen het samen redelijk goed vinden hoor. Het is de politiek die in het verleden nogal eens voor spanningen heeft gezorgd. Want ons voedsel en ons muziek lijkt anders behoorlijk op elkaar.
Hier een Turkse die een Turks liedje zingt op de Griekse tv:
Jep. Zelfs Serviers en Kroaten zijn aardiger en meer betrouwbaar dan Bulgaren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.
Dat ook. Ken ook genoeg Turken die Grieken constant zwart proberen te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat er enig haat tussen de volkeren bestond. Niet dus.
Jawel hoor, die is er ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er was ook gewoon een Turkse watermeloenverkoper, waarmee ik een praatje ging houden elke dag.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, leuk om te zien. Ik had het inderdaad ook iets anders verwacht.
Zowel in de film 300 als in de film Troy en Alexander the Great zaten echt veel historische fouten.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triestFoutjes waren bijvoorbeeld dat een munt voor het oversteken van de river die Styx in de Hades op de wenkbrauw werd gelegd, ipv de tong en dat Paris het paard wantrouwde ipv Laokoon etc
![]()
300 was over the top, maar wel redelijk accuraat![]()
Griekse mythologie is gewoon vet
Klopt, maar Brad Pitt compenseert alles.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Troy zat echt vol met fouten en dat Patroklos de neef van Achilles werd in de film, ipv zijn homo minnaar was echt triestFoutjes waren bijvoorbeeld dat een munt voor het oversteken van de river die Styx in de Hades op de wenkbrauw werd gelegd, ipv de tong en dat Paris het paard wantrouwde ipv Laokoon etc
![]()
300 was over the top, maar wel redelijk accuraat![]()
Griekse mythologie is gewoon vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes.En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
''Komshi, çorba parasi'' is dan ook een bekende zin. Vrij vertaald: ''Buurman, een zakcentje om soep te kopen''.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van veel Turken klachten over de Bulgaren gehoord wanneer ze er doorheen rijden. Vanaf het betalen van corrupte politieagenten tot Bulgaarse dieven.
Dönerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet over meepraten jij Hollander.
Is er ook wel uiteraard. Maar dat zijn de hardliners.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Yabanci damat?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is er ook wel uiteraard. Maar dat zijn de hardliners.
Er was zelfs een soap op de Turkse tv over een Griekse man en een Turkse vrouw die gingen trouwen. Later ook uitgezonden op Griekse tv.
Er zijn wel groepjes extreem-nationalisten aan beide zeiden die niets van mekaar moeten hebben hoor, maar die zijn gelukkig erg in de minderheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe denk je daar precies aan?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
GenusButeo, spoiler, moest meteen denken aan homozijn.
Het was ook een grapje. Ik vind het wel belachelijk dat de Griekse overheid niet wil erkennen dat er veel Turken wonen in Thracië.quote:
Ingewikkelde vraag, wat bedoel je?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, maar Brad Pitt compenseert alles.
Hij speelde wel goed de aso, want Achilles was echt gewoon een egoïstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes.En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
Paris was ook gewoon een complete ass, watje en kneus, steeds weer gered door de goden. En Helena is de ergste, manipulerend kreng dat 2x met haar ogen knippert en het bed met iedereen induikt
![]()
Xerxes was echt verwijfd ja, niet normaalIs Gerard Butler niks voor jou?
![]()
Assimilatiepolitiek toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Ik vind het wel belachelijk dat de Griekse overheid niet wil erkennen dat er veel Turken wonen in Thracië.
[..]
En waar de Perzen er meestal slecht vanaf komen. Perzen die in dergelijke films afgebeeld worden als woeste Arabieren die op kamelen rijden tot legers die niet-georganiseerd zijn en de manschappen maar wat doen, tot in Alexander the Great waar de Perzische prinses Roxana afgebeeld worden als Negerin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes.En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
![]()
Ja ik las de spoiler.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ingewikkelde vraag, wat bedoel je?![]()
Hij heeft een paar keer verteld dat hij homo is, dus toen ik zag staan "Brad Pitt", dacht ik aan wijven die gek van hem zijn en dacht ohneee.. nu ook een jongen.
Klik op spoiler en zie dat hij er hetzelfde over denkt.
Fucking cliche.quote:
Dat is wel achterlijk ja, maar ik vind dat die zaak de relatie tussen Grieken en Turken niet moet beinvloeden, want niet iedere Griek heeft daar invloed op.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Ik vind het wel belachelijk dat de Griekse overheid niet wil erkennen dat er veel Turken wonen in Thracië.
[..]
Dat is ook de reden dat ik heb geweigerd die film te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch redelijk spectaculair. Ook al zijn die fouten inderdaad echt not done, maar goed, 300 is echt zó fricikin' oriëntalistisch - de stoere, mannelijke Spartaan tegen de vrouwelijke Xerxes.En dat vind ik veel erger, doen de oriëntalisten al sinds het Victoriaanse tijdperk.
Ik was er heel principieel over.
Aha, je bestudeert gedachteprocessen? Interessant.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik las de spoiler.
Maar ik was benieuwd naar jouw gedachteproces.
Je hebt me wéér helemaal door.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ingewikkelde vraag, wat bedoel je?![]()
Hij heeft een paar keer verteld dat hij homo is, dus toen ik zag staan "Brad Pitt", dacht ik aan wijven die gek van hem zijn en dacht ohneee.. nu ook een jongen.
Klik op spoiler en zie dat hij er hetzelfde over denkt.
Een Turkse documentaire maker Banu Avar had dat ook opgemerkt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En waar de Perzen er meestal slecht vanaf komen. Perzen die in dergelijke films afgebeeld worden als woeste Arabieren die op kamelen rijden tot legers die niet-georganiseerd zijn en de manschappen maar wat doen, tot in Alexander the Great waar de Perzische prinses Roxana afgebeeld worden als Negerin.
Ken ik ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fucking cliche.
Kijk deze film.
Die twee meisjes zijn ook echt Turks. Arzu Yanardag en Tugce Kazaz. Griekse soldaten die Turkse modellen naaien, helden die Grieken.
Ik heb de film echt niet gekeken, maar ik weet wel dat echt veel Iraniers echt woest waren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik heb geweigerd die film te kijken.
Ik verwacht een aanval.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken ik ook.
Maar laten we inderdaad de negatieve uitmelken, wordt iedereen beter van.?
Jup.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aha, je bestudeert gedachteprocessen? Interessant.
Je bedoelt over die prinses?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Turkse documentaire maker Banu Avar had dat ook opgemerkt.
Dat vind ik dan weer zo lame, het is een heel oud verhaal, duidelijk over the top en mythisch, daar kan je toch geen serieuze reactie op gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb de film echt niet gekeken, maar ik weet wel dat echt veel Iraniers echt woest waren.
Het gaat mij om die twee Turkse sletjes. Domme hoeren.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken ik ook.
Maar laten we inderdaad de negatieve uitmelken, wordt iedereen beter van.?
of ben ik nu weer:
KIjk-mij-de-goed-geintegreerde-bla![]()
Dat is echt een perfecte samenvatting van de film.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij speelde wel goed de aso, want Achilles was echt gewoon een egoïstParis was ook gewoon een complete ass, watje en kneus, steeds weer gered door de goden. En Helena is de ergste, manipulerend kreng dat 2x met haar ogen knippert en het bed met iedereen induikt
![]()
Xerxes was echt verwijfd ja, niet normaalIs Gerard Butler niks voor jou?
Slettebakken.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat mij om die twee Turkse sletjes. Domme hoeren.
quote:
Beeldvorming is een bitch.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo lame, het is een heel oud verhaal, duidelijk over the top en mythisch, daar kan je toch geen serieuze reactie op geven![]()
Zelfde met die christenen die boos waren over de Da Vinci Code, kom op zeg
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En waar de Perzen er meestal slecht vanaf komen. Perzen die in dergelijke films afgebeeld worden als woeste Arabieren die op kamelen rijden tot legers die niet-georganiseerd zijn en de manschappen maar wat doen, tot in Alexander the Great waar de Perzische prinses Roxana afgebeeld worden als Negerin.
Dat klopt ook wel weer, maar toch gebeurt het.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel achterlijk ja, maar ik vind dat die zaak de relatie tussen Grieken en Turken niet moet beinvloeden, want niet iedere Griek heeft daar invloed op.
quote:The Greek government denies the existence of a Turkish minority within its borders; government spokesmen say there are no Turks in Western Thrace.[8] They view the Turks as a religious minority, rather than as an ethnic or a national minority.[9][10] Greek courts have also outlawed the use of the word 'Turkish' to describe the Turkish community.
Verkeerde vergelijking. De Iraniers/Perzen worden telkens in films afgebeeld als barbaren die geen enkele beschaving kenden. De Iraniers hechten veel waarde aan hun geschiedenis en wanneer zij dan zien dat een Perzisch koning wordt afgebeeld als een verwijfde idioot dan voelen zij zich beledigd. Dit is overigens iets wat ik jou niet echt goed kan uitleggen, omdat je simpelweg als Nederlanders dat niet kan voorstellen. Hoeveel mensen waarde aan hun cultuur en geschiedenis hechten.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo lame, het is een heel oud verhaal, duidelijk over the top en mythisch, daar kan je toch geen serieuze reactie op geven![]()
Zelfde met die christenen die boos waren over de Da Vinci Code, kom op zeg
Mwah, op zich niks mis mee. Om de methodieken van de 'vijand' te bestuderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik heb geweigerd die film te kijken.
Dat doe jij ook heel vaak.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aha, je bestudeert gedachteprocessen? Interessant.
Sommige mensen zullen er wel blij mee zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef IHVK het volgende:
Was het jullie ook opgevallen in LOTR dat de goeierikken zonder uitzondering ogen met een kleurtje hadden en dat de slechte mensen opvallend veel weg hadden van Arabieren.
![]()
?
Twee zielen, één gedachte, toch.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij er hetzelfde over dacht.![]()
Ja, maar ik vraag er niet naar. Ik bedenk zelf jullie gedachteprocessen, maar vraag niet om bevestiging ofzo.quote:
Jammer dat ik het niet kan verstaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
Banu Avar over de film 300.Ze noemt het een film vol propaganda.
Iki devlet, tek millet. Daar deed het me om een of andere rede aan denken.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Twee zielen, één gedachte, toch.
Die heb je van mij, Marokkaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Twee zielen, één gedachte, toch.
Nee, je analyseert het gewoon.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag er niet naar. Ik bedenk zelf jullie gedachteprocessen, maar vraag niet om bevestiging ofzo.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iki devlet, tek millet. Daar deed het me om een of andere rede aan denken.
En een film over de verovering van Constantinopel.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Gratau het volgende:
komt trouwens een nieuw film weer aan: Spartacus dacht ik
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag er niet naar. Ik bedenk zelf jullie gedachteprocessen, maar vraag niet om bevestiging ofzo.
Nou en. Jij had ook een keer iets van mij gejat, ik weet niet meer wat.quote:
naam?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En een film over de verovering van Constantinopel.
Ja, dat zeg ik, maar ik post hier niet dat ik het analyseer. IHVK vraagt er wel naar.quote:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Dan ben ik gewoon raar en jij normaal.
Absurd inderdaad, dat ik dat zomaar durf!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, maar ik post hier niet dat ik het analyseer. IHVK vraagt er wel naar.
Dat met mierenneuker ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou en. Jij had ook een keer iets van mij gejat, ik weet niet meer wat.
Serieus, dat is toch raar.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Absurd inderdaad, dat ik dat zomaar durf!
'Fetih' geloof ik. Er is nog niet gecast enzo, maar hij gaat er komen.quote:
Is goed Emel. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus, dat is toch raar.Je weet dat hij homo is en dan vraag je hoe m'n gedachteproces was, als hij "brad Pitt
" zegt. Doe normaal!
Oké, klopt. Jij bent veel subtieler.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, maar ik post hier niet dat ik het analyseer. IHVK vraagt er wel naar.
O, ik ken het van Günel, hahaha.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haydar Aliyev zei het eerder.
Goedzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed Emel. Ik zal het nooit meer doen.
Ja.... wtf..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, klopt. Jij bent veel subtieler.
Oja.quote:
Ja dat, maar hoe weet je dat ik die opmerking al niet eerder in m'n hoofd had zitten?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja.
Een seksuele voorkeur voor gevliesvleugelde insecten.
Ja, dat was echt een overduidelijke shout-out.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus, dat is toch raar.Je weet dat hij homo is en dan vraag je hoe m'n gedachteproces was, als hij "brad Pitt
" zegt. Doe normaal!
IHVK is gewoon raar~!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een overduidelijke shout-out.
quote:
Ben je Azeri?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Heel leuk op Azeri bruiloften, en zo. Uiteraard doen andere volkeren het ook, maar die zijn niet boeiend, mkay.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Heel leuk op Azeri bruiloften, en zo. Uiteraard doen andere volkeren het ook, maar die zijn niet boeiend, mkay.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of Bilmi doet aan geschiedsvervalsing.
Vet.quote:
I couldn't care less. De copyright gaat naar degene die het als eerst ten gehore brengt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat, maar hoe weet je dat ik die opmerking al niet eerder in m'n hoofd had zitten?
Ja! Ik dacht dat je dat al wist. Voorouders zijn vanuit Azerbeidzjan naar Oost-Turkije gevlucht.quote:
Zeg dan gewoon 'Men Türkem'.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat je dat al wist. Voorouders zijn vanuit Azerbeidzjan naar Oost-Turkije gevlucht.
Oja: haray, haray, men Türkem!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'Men Türkem'.
Aha, nee dat wist ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat je dat al wist. Voorouders zijn vanuit Azerbeidzjan naar Oost-Turkije gevlucht.
quote:
Vergelijkbaar met Iraakse Koerden die Turkse Koerden een nationalistische toontje aanpraten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slechts een klein gedeelte van de Azeri's in Iran gebruiken die slogans. Het zijn meer de Turken buiten Iran die de Azeri's een nationalistisch toontje willen aanpraten.
Jep. Vooral de Koerden die Turkije heeft opgevangen na Saddam zijn gasaanval.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Iraakse Koerden die Turkse Koerden een nationalistische toontje aanpraten.
Schijnt zo te zijn ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep. Vooral de Koerden die Turkije heeft opgevangen na Saddam zijn gasaanval.
Ja, maar ik keek toen ik het topic opende niet naar het vorige deel en gokte maar wat, dus niet met opzet overgeslagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, heb je dit echt per ongeluk gedaan?
Het gaat hier om erkenning. Nationalisme is secundair.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Slechts een klein gedeelte van de Azeri's in Iran gebruiken die slogans. Het zijn meer de Turken buiten Iran die de Azeri's een nationalistisch toontje willen aanpraten.
In hoeverre willen de Turkse koerden zich afscheiden dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Iraakse Koerden die Turkse Koerden een nationalistische toontje aanpraten.
De meerderheid niet, dat blijkt ongeveer uit elke enquete.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In hoeverre willen de Turkse koerden zich afscheiden dan?
Examen is belangrijker, dus leef op makkelijk voedsel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef griskay het volgende:
Ik zit midden in een examenperiode, en mijn moeder besluit om naar Afghanistan te gaan. mijn kan niet koken en ik heb vreselijk honger, ik vind het zielig om te dat te zeggen want hij doet zo erg zijn best. Ik wil wel koken maar ik heb het zo druk.
Die erkenning krijgen ze wel degelijk hoor: moet je eens kijken hoeveel politie functies door Azeri's bekleden worden. Maar goed, laten we inderdaad dit inderdaad maar vallen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het gaat hier om erkenning. Nationalisme is secundair.
Goed, hier kunnen we het toch niet over eens worden. Let's drop it.
Gaat je hartspier altijd dood als je een hartaanval krijgt of kan het ook blijven leven ofzo als je er op tijd bij bent?quote:
Ja, precies. En de laatste ontwikkelingen zullen ook wel niet erg helpen. Maar goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
De meerderheid niet, dat blijkt ongeveer uit elke enquete.
70% voelt zich vooral een Turk. (alsin inwoner van Turkije)
Maar je hoeft uit een miljoenenpopulatie maar een kleine groep te hebben en de boel is op stelten.
Klopt, maar daar doel ik niet naar. Anyway.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die erkenning krijgen ze wel degelijk hoor: moet je eens kijken hoeveel politie functies door Azeri's bekleden worden. Maar goed, laten we inderdaad dit inderdaad maar vallen.
Was laatst ook een grootschalig onderzoek naar geweest (van GENAR ofzoiets), waaruit naar voren kwam dat 80% van de Koerden het Turkse staatsburgerschap als onmisbaar ziet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
De meerderheid niet, dat blijkt ongeveer uit elke enquete.
70% voelt zich vooral een Turk. (alsin inwoner van Turkije)
Maar je hoeft uit een miljoenenpopulatie maar een kleine groep te hebben en de boel is op stelten.
Door een verstopping in de kransslagader gaat een deel van het hartweefsel dood ja. Als je er snel bij bent is dit te herstellen en er is door mee te leven.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat je hartspier altijd dood als je een hartaanval krijgt of kan het ook blijven leven ofzo als je er op tijd bij bent?
Bedoel je niet een hartstilstand? Bij een hartaanval zijn de overlevingskansen redelijk groot.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door een verstopping in de kransslagader gaat een deel van het hartweefsel dood ja. Als je er snel bij bent is dit te herstellen en er is door mee te leven.
Mijn opa heeft een hartaanval overleefd bijvoorbeeld.
Maar het is in heel veel gevallen ook dodelijk.
Hoezo?
Nee ik heb het over een hartaanval.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedoel je niet een hartstilstand? Bij een hartaanval zijn de overlevingskansen redelijk groot.
Nee, ik ga niet op vakantie naar Iran, maar heb de steden wel bezocht.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar doel ik niet naar. Anyway.
Ik neem aan dat jij wel eens naar Iran gaat in de zomervakanties, of zo? Mijn ouders en m'n zusje zijn ook geweest, ze vonden het er geweldig. In Mashad, Tabriz en Teheran.
Ja misschien had ik het over die ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was laatst ook een grootschalig onderzoek naar geweest (van GENAR ofzoiets), waaruit naar voren kwam dat 80% van de Koerden het Turkse staatsburgerschap als onmisbaar ziet.
Dat klopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik heb het over een hartaanval.
Daar sterven ook veel mensen aan hoor.
M'n oma had vanochtend een hartaanval, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat als ze er op tijd bij waren, een deel van haar hartspier niet dood had gehoeven. M'n tante belde mij dan ook eerst met de vraag of ze onze auto mocht, ze zei je oma heeft last van haar arm. Echt fucking dom dat ik niet heb gedacht aan dat je last van je linkerarm krijgt bij een hartaanval..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door een verstopping in de kransslagader gaat een deel van het hartweefsel dood ja. Als je er snel bij bent is dit te herstellen en er is door mee te leven.
Mijn opa heeft een hartaanval overleefd bijvoorbeeld.
Maar het is in heel veel gevallen ook dodelijk.
Hoezo?
In november of december van vorig jaar, geloof ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja misschien had ik het over die ook.
Niet zo lang geleden toch ?
Gaat het al beter?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n oma had vanochtend een hartaanval, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat als ze er op tijd bij waren, een deel van haar hartspier niet dood had gehoeven. M'n tante belde mij dan ook eerst met de vraag of ze onze auto mocht, ze zei je oma heeft last van haar arm. Echt fucking dom dat ik niet heb gedacht aan dat je last van je linkerarm krijgt bij een hartaanval..Ik zat ook echt zo van: ok, vanwaar die haast?
Ja, maar goed, ze gingen eerder voor religieuze doeleinden.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet op vakantie naar Iran, maar heb de steden wel bezocht.
Wat leuk, dus ze vonden het geweldig? En dat terwijl ze de mooiste steden nog niet hebben bezocht.
Geçmis olsun. Allah sifa versin.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n oma had vanochtend een hartaanval, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat als ze er op tijd bij waren, een deel van haar hartspier niet dood had gehoeven. M'n tante belde mij dan ook eerst met de vraag of ze onze auto mocht, ze zei je oma heeft last van haar arm. Echt fucking dom dat ik niet heb gedacht aan dat je last van je linkerarm krijgt bij een hartaanval..Ik zat ook echt zo van: ok, vanwaar die haast?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga er weer vandoor. Dag, lui.
M'n moeder zei van wel, ik was er niet bij.. maar ze moet nog wel in het ziekenhuis blijven (maar denk dat dat altijd zo is, onderzoeken)quote:
Maar ze waren er op tijd bij toch.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, niet goed dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.mediq-apotheek(...)kans-hartaanval.aspx
Zeker doen! Doeidoei.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ze gingen eerder voor religieuze doeleinden.Ik wil zelf ook een keer gaan, maar dan voor Iran zelf. Mooi land.
Dit bericht maakt me wel blij.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.mediq-apotheek(...)kans-hartaanval.aspx
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ze gingen eerder voor religieuze doeleinden.Ik wil zelf ook een keer gaan, maar dan voor Iran zelf. Mooi land.
Het is volgens mij zo dat alleen de Iraakse Koerden naar een eigen land/gebied streven. De Koerden in Turkije en in Iran hebben willen dat over het algemeen helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja misschien had ik het over die ook.
Niet zo lang geleden toch ?
Typisch..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dankjulliewel.![]()
moet tussendoor iets lulligs over m'n oma zeggen.ze is echt dik en beweegt helemaal niet, terwijl m'n opa dagelijks buiten is met z'n parkinson, hij dwingt haar mee te komen, maar ze weigert steeds.. Vind het net zo zielig voor m'n opa eigk.
Best typisch voor Turkse vrouwen ja.quote:
Het zijn vaak ook de analfabete Koerden die worden (mis)gebruikt door die extremisten. Ik zag een keer een Britse docu over PKK Koerden in de bergen van Noord-Irak. Daar zaten meisjes bij die zich op hun 10/11e hadden aangesloten bij de PKK. In die docu werd het zo neergezet alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat meisjes van 10/11 jaar zich aansluiten bij een terroristische organisatie. Echt sick.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo dat alleen de Iraakse Koerden naar een eigen land/gebied streven. De Koerden in Turkije en in Iran hebben willen dat over het algemeen helemaal niet.
Ja, wanneer men last heeft van zijn lidmaten (vaak linkerkant) dan kan dat op een hartaanval of hersenbloeding duiden. Veel sterkte iniedergeval nog.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
Ok ik ga ook maar eens theorie leren, tot morgen ofzo.
Hahaha.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Best typisch voor Turkse vrouwen ja.Ze wil ook verhuizen naar haar oude buurt in Turkije, omdat ze haar omgeving mist, maar m'n opa wil niet, hij zegt o kadinlar bes para etmez.. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Dankjewel. Ik had dat ook heel lang geleden op school geleerd, niet dat ik die kennis kwijt was, maar ik dacht er op dat moment niet aan. Ik dacht eigk alleen maar aan wrm je zo dringend een auto nodig hebt als iemand last van haar arm heeft. Heb een tijdje in een bejaardentehuis gewerkt, daar kreeg een man een hartaanval, toen was ik er wel op tijd bij, maar misschien omdat het een onbekende is, kon ik helderder nadenken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, wanneer men last heeft van zijn lidmaten (vaak linkerkant) dan kan dat op een hartaanval of hersenbloeding duiden. Veel sterkte iniedergeval nog.
Doei! Succes met leren.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
Ok ik ga ook maar eens theorie leren, tot morgen ofzo.
Ja? Ik heb die documentaire helaas niet gezien. Wat ik wel weet is dat door de man-vrouw verhouding bij de Koerden, de vrouwen al vanaf begin af aan geleerd wordt hoe zij zich moeten verdedigen. Een Koerdische vrouw binnen onze familie (aangetrouwd) zei dat ze al vanaf kinds af aan geleerd werd hoe ze met een geweer moest omgaan. Voornamelijk omdat de Koerden van nomadische afkomst zijn die zich altijd tegen indringers hebben moeten verdedigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook de analfabete Koerden die worden (mis)gebruikt door die extremisten. Ik zag een keer een Britse docu over PKK Koerden in de bergen van Noord-Irak. Daar zaten meisjes bij die zich op hun 10/11e hadden aangesloten bij de PKK. In die docu werd het zo neergezet alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat meisjes van 10/11 jaar zich aansluiten bij een terroristische organisatie. Echt sick.
'quote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja? Ik heb die documentaire helaas niet gezien. Wat ik wel weet is dat door de man-vrouw verhouding bij de Koerden, de vrouwen al vanaf begin af aan geleerd wordt hoe zij zich moeten verdedigen. Een Koerdische vrouw binnen onze familie (aangetrouwd) zei dat ze al vanaf kinds af aan geleerd wordt hoe ze met een geweer moest omgaan. Voornamelijk omdat de Koerden van nomadische afkomst zijn die zich altijd tegen indringers hebben moeten verdedigen.
Je bedoelt dat de Ottomaanse correspondentie via het Perzisch verliep? Dat stuk heb ik ook gelezen en daar heb ik ook een kleine discussie met Burakius over gehad. Opmerkelijk als het echt een fout betreft, maar ik ga even kijken als daar mee bronnen achter staan.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Arya, ik heb trouwens een fout gevonden in het boek over Iran. Er staat in dat de Ottomaanse administratie en bureaucratische geschriften in het Perzisch waren, maar dit klopt dus niet. Het Ottomaanse alfabet was wel overgenomen van het Perzo-Arabische alfabet, maar de taal waarin werd geschreven was het Ottomaans-Turks. Ik weet niet of het een fout van de vertalers is of van Michael Axworthy zelf, maar ik vond het dus opmerkelijk.
quote:De Perzische culturele invloed in het oostelijk deel van de islamitische wereld was nog steeds sterk, en het was in deze tijd dat die invloed buiten Perzie tot bloei kwam met de grootst mogelijke schittering: in het Ottomaans Turkije - waar het Perzisch werd gebruikt voor diplomatieke correspondentie en de Turkse poëzie Perzische vormen gebruikte -, in de kanaten van Centraal-Azië, en bovenal in het India van de Mogoels, waar het Perzisch de hoftaal was en een hele nieuwe Perzische cultuur van Poëzie, muziek en religieus denken opbloeide.
Ja, ik bedoel de dagelijkse Ottomaanse correspondentie en administratie. Dat was echt in het Ottomaans-Turks. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Seltsjoeken die daarvoor ook het Perzisch gebruikten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Ottomaanse correspondentie via het Perzisch verliep? Dat stuk heb ik ook gelezen en daar heb ik ook een kleine discussie met Burakius over gehad. Opmerkelijk als het echt een fout betreft, maar ik ga even kijken als daar mee bronnen achter staan.
Waar moeten we het dan over hebben? Hoeveel chickies we gescoord hebben en hoeveel we van 't weekend hebben gezopen, zoals in tig andere slow chats?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
Het gaat in deze topics echt alleen maar over ruzies, volkeren en schoonmaken
Ik bezit te weinig kennis over het Ottomaanse rijk, maar weet je 100% zeker dat de diplomatieke correspondentie niet via het Perzisch verliep?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel de dagelijkse Ottomaanse correspondentie en administratie. Dat was echt in het Ottomaans-Turks. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Seltjoeken, die daarvoor ook het Perzisch gebruikten.
Waarom heb je telkens de behoefte omdat te vermelden? Als het je niet aanstaat kan je natuurlijk ook niet reageren, of zelfs het topic niet lezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
Zo zijn Turken nou eenmaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
Een beetje variatie in de keuken?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar moeten we het dan over hebben? Hoeveel chickies we gescoord hebben en hoeveel we van 't weekend hebben gezopen, zoals in tig andere slow chats?
Huh, heb ik dit dan eerder gezegd?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom heb je telkens de behoefte omdat te vermelden? Als het je niet aanstaat kan je natuurlijk ook niet reageren, of zelfs het topic niet lezen.
Volgens mij wel hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, heb ik dit dan eerder gezegd?
Ja, heel vaak zelfs.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, heb ik dit dan eerder gezegd?
Laten we het over schoonmaken hebben dan, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Leuk weetje Rookert: ik ging net schoonmaken.
Ik vind de gesprekken over volkeren interessant, lees altijd mee, maar kan er niet over meepraten, maar dat maakt niet uit.
Je kunt niet veel praten over schoonmaken, ik ging beneden stofzuigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laten we het over schoonmaken hebben dan, wat heb je gedaan?
Dat weet ik zeker. Ik heb tientallen Ottomaanse archiefbronnen gereciteerd zien/horen worden en ik ben tot nu toe eigenlijk niemand tegengekomen die het tegenovergestelde beweert.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik bezit te weinig kennis over het Ottomaanse rijk, maar weet je 100% zeker dat de diplomatieke correspondentie niet via het Perzisch verliep?
Was het leuk?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kunt niet veel praten over schoonmaken, ik ging beneden stofzuigen.
Merkwaardig. Ik ben benieuwd waar Axworthy zich dan op baseert.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker. Ik heb tientallen Ottomaanse archiefbronnen gereciteerd zien/horen worden en ik ben tot nu toe eigenlijk niemand tegengekomen die het tegenovergestelde beweert.
Hier een voorbeeld uit de tijd van Mehmet II:
Vanaf 0:20 (t/m 0:35) wordt een Ottomaans document opgelezen in de originele taal...
Heb je deze nacht überhaupt wel geslapen? Ik zag je tegen drieën nog posten namelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
raar mens
Ik ga een dutje doen, later.
Zo vrolijk, zo vrolijk. Ze is behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was Ayca nooooooit!quote:
Tja, Bulgaren he.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Altijd leuk: thuiskomen en er achterkomen dat je huisgenoot weer eens een bende van de keuken heeft gemaakt.
Dat wilde ik eerst opschrijven maar had het toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo vrolijk, zo vrolijk. Ze is behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was Ayca nooooooit!
De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer. En rottend vlees in de prullenbakquote:
Is hij/zij Bulgaars dan?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een een Turkse man die als pacman de Nederlandse vlag opeet
Sla hem!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer.
Mooi hequote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, wat heb jij een mooie avatar zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mongoolquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De stukken aangebrand spek liggen over het aanrecht + de vloer.
Hahahahha. Ja Wik, probeer dat eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is hij/zij Bulgaars dan?
Wik, zeg eens ''Komshi, ver bi çorba parasi'' tegen hem/haar; kijken of hij/zij het verstaat.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi heHet was best simpel om het te maken, 5 min. gekloot met paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat: "komsjie, ver bie sorba paraasi" ?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is hij/zij Bulgaars dan?
Wik, zeg eens ''Komshi, ver bi çorba parasi'' tegen hem/haar; kijken of hij/zij het verstaat.
En dat heeft iets met soep en voordeel te makenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is hij/zij Bulgaars dan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een een Turkse maan die als pacman de Nederlandse vlag opeet
Nee, ik spreek hem eigenlijk niet veel. Hij slaapt tot 4 uur 's middags en is nogal mensenschuw, althans daar lijtk het op.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een mongool
Hoe is de indeling bij jullie eigenlijk? 2 kamers, badkamer, keuken en een gang? Of hebben jullie ook een gemeenschappelijk iets? En spreek je hem uberhaupt weleens?
Ik ben helaas niet agressief aangelegd, en dat zou onze huisgenootsituatie er niet makkelijker op makenquote:
Zoals de Bulgaren het uitspreken wel ja (het is namelijk Turks). Het betekent zoiets als ''Buurman, geef eens een zakcentje om soep te kopen''; veel gebruikt door corrupte Bulgaarse douanebeambten om Turkse vakantiegangers te pesten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dat: "komsjie, ver bie sorba paraasi" ?
Wat betekent het
Laat hem dan tenminste de vloer en het aanricht schoonlikken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet agressief aangelegd, en dat zou onze huisgenootsituatie er niet makkelijker op maken.
Hij had zich een aantal jaren terug ook al uitgeroepen tot profeet.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef AryaMehr het volgende:
Agca is vandaag vrijgekomen en voorspelt meteen het einde van de wereld.
Nee, afgelopen nachten weer heel weinig geslapen.. en kan nu weer niet slapen, zie ook helemaal wit.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je deze nacht überhaupt wel geslapen? Ik zag je tegen drieën nog posten namelijk.![]()
Maar slaap lekker.
Niet echt.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft TM vast niet opzettelijk gedaan.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij had zich een aantal jaren terug ook al uitgeroepen tot profeet.
Zelfs de vlag straalt agressie uitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt.Zo is de Turkse vlag nu eenmaal.
I know.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt.Zo is de Turkse vlag nu eenmaal.
Ik begin me zorgen om je te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, afgelopen nachten weer heel weinig geslapen.. en kan nu weer niet slapen, zie ook helemaal wit.
goed bezigquote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, afgelopen nachten weer heel weinig geslapen.. en kan nu weer niet slapen, zie ook helemaal wit.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs de vlag straalt agressie uit.
Hij is niet zo van het schoonmaken, heb ik wel gemerktquote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem dan tenminste de vloer en het aanricht schoonlikken.
Studeert hij wel dan, als hij tot 4 uur in de middag uitslaapt?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is niet zo van het schoonmaken, heb ik wel gemerkt. De vorige bewoner van mijn kamer waarschuwde mij er al voor, maar ik had op een beetje initiatief gehoopt.
Nou ja, dan maak ik wel gewoon een schoonmaakrooster of zo.
Ik ben verslaafd aan onnodige dingen doen, verslaafd aan fok zou ik het niet noemen, al ben ik wel heel veel aanwezig. Ben tijdens het fokken ook aan het lezen, gemiste uitzendingen kijken, eigenlijk alles wat niet met school te maken heeft. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik er uit moet komen, als ik de pc uitzet, ga ik lezen, maar niet voor school. Zolang als ik me kan herinneren, ben ik zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik begin zorgen om je te maken.Je hebt ook al een SE gemist omdat je verslaafd bent aan FOK!. Dit gaat niet de goeie kant op zo hoor meid. Ik wil niet als een ouder overkomen, maar ik meen het deels wel.
Waarom laat je je niet gewoon testen op ADD/ADHD? Je roept al weken dat je hier mee zit en dat je geen idee hebt waardoor het komt. Je leraar, en zelfs jij herkent jezelf in de symptomen van ADD/ADHD. Dus, wat heb je te verliezen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan onnodige dingen doen, verslaafd aan fok zou ik het niet noemen, al ben ik wel heel veel aanwezig. Ben tijdens het fokken ook aan het lezen, gemiste uitzendingen kijken, eigenlijk alles wat niet met school te maken heeft. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik er uit moet komen, als ik de pc uitzet, ga ik lezen, maar niet voor school. Zolang als ik me kan herinneren, ben ik zo.
Dit lijkt me wel een mooie man voor bilmiquote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De oermannen!
zo zie ik er ook uitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Directe nakomelingen van de oermannen!![]()
Hij doet hbo, maar volgens mij doet hij er weinig voorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Studeert hij wel dan, als hij tot 4 uur in de middag uitslaapt?
Hmm..quote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n moeder zegt je gaat geen jaar over zonder dat ik 80 telefoontjes van school krijg, ga een keer normaal over en zoek geen problemen. Ze zegt je hebt niets, je hebt een disciplineprobleem. Ik heb nu ook echt geen zin om haar hiermee lastig te vallen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon testen op ADD/ADHD? Je roept al weken dat je hier mee zit en dat je geen idee hebt waardoor het komt. Je leraar, en zelfs jij herkent jezelf in de symptomen van ADD/ADHD. Dus, wat heb je te verliezen?
Wat een loser.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij doet hbo, maar volgens mij doet hij er weinig voor.
quote:
Zo een lichaamquote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
noohquote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een mooie man voor bilmi
Ik heb geen zin om met een onbekend persoon te praten over mijn problemen. Maar ik zeik dan ook niet steeds over mijn eigen problemen. Ik weet dat ik er iets aan kan doen, maar doe het niet. En daarom vind ik het onnodig om er over te praten. Jou zie ik gewoon heel vaak posten over jouw concentratie problemen en al, maar je wil er verder ook niks aan doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n moeder zegt je gaat geen jaar over zonder dat ik 80 telefoontjes van school krijg, ga een keer normaal over en zoek geen problemen. Ze zegt je hebt niets, je hebt een disciplineprobleem. Ik heb nu ook echt geen zin om haar hiermee lastig te vallen.
niet als aanval bedoeld hoor, maar waarom laat jij je er niet op testen?
ADHD denk ik niet dat ik heb, ik ben een rustig persoon, maar zit vol met gedachtes/kan me echt niet concentreren op dingen die me niet interesseren
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bericht slaat nergens op, je zeurt er niet over, maar zit er dus wel mee. Ik uit het, jij niet. We kunnen beiden evenveel redden hebben om het niet te laten testen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met een onbekend persoon te praten over mijn problemen. Maar ik zeik dan ook niet steeds over mijn eigen problemen. Ik weet dat ik er iets aan kan doen, maar doe het niet. En daarom vind ik het onnodig om er over te praten. Jou zie ik gewoon heel vaak posten over jouw concentratie problemen en al, maar je wil er verder ook niks aan doen.
ADHD heeft ook niet perse iets te maken met druk zijn.
quote:
ik val af serieus waar !!!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt me een betje tegen van je Gratau..
Hmm vooruit dan maarquote:
Jij wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
jonge als ik wil ik sla al die turkse en iraneze pahlevens
komt goed!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maarGa dan ook maar wat spieren kweken ik wil geen ielig mannentje
![]()
Het slaat wel degelijk ergens op. Wat wil je dat iedereen hier zegt? Ik zie jou echt constant zeuren over jouw concentratie problemen. Anderen hier op het forum moedigen jou op hun beurt weer aan om te gaan leren, terwijl jij weet dat er meer achter zit dan alleen luiheid. Dus, wat wil jij nou van ons? Het is echt zoiets als 'Ik heb koude voeten maar ik wil geen sokken aandoen'. Ik kan zulk gezeik echt niet aanhoren, houd gewoon je mond of trek warme sokken aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit bericht slaat nergens op, je zeurt er niet over, maar zit er dus wel mee. Ik uit het, jij niet. We kunnen beiden evenveel redden hebben om het niet te laten testen.
Gelukkig is dit een forum, openbaar en kan ik over alles zeiken. Als dat je niet bevalt, moet jij gewoon oprotten.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het slaat wel degelijk ergens op. Wat wil je dat iedereen hier zegt? Ik zie jou echt constant zeuren over jouw concentratie problemen. Anderen hier op het forum moedigen jou op hun beurt weer aan om te gaan leren, terwijl jij weet dat er meer achter zit dan alleen luiheid. Dus, wat wil jij nou van ons? Het is echt zoiets als 'Ik heb koude voeten maar ik wil geen sokken aandoen'. Ik kan zulk gezeik echt niet aanhoren, houd gewoon je mond of trek warme sokken aan.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
komt goed!
beroep: pizzabakker ik ben bijna pizzabezorger zin om is een keer pizza te eten?
Maar het is niet aanvallend bedoeld hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een forum, openbaar en kan ik over alles zeiken. Als dat je niet bevalt, moet jij gewoon oprotten.
jij moet al helemaal je bek houden wiggerrrquote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het is niet aanvallend bedoelt hoor
Je bent echt chronisch zwanger met je stemmingswisselingenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij moet al helemaal je bek houden wiggerrr
Ik rot helemaal niet op. Dit is een openbaar forum idd en daarom mag ik ook op jou reageren. Ik spoor je alleen maar aan om iets aan je problemen te doen hoor. Ik heb het vaak genoeg gezegd maar je wil maar niet luisteren. Je blijft maar roepen dat je koude voeten hebt maar geen warme sokken aan wil doen. En dat begint irritant te worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een forum, openbaar en kan ik over alles zeiken. Als dat je niet bevalt, moet jij gewoon oprotten.
Dat is ook het duurstequote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Ayca het volgende:
Misschien moet ik maar voor de meet pizza maken, Borte adana kebab en brengt Rookert de fraps mee
ok dat klopt wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik rot helemaal niet op. Dit is een openbaar forum idd en daarom mag ik ook op jou reageren. Ik spoor je alleen maar aan om iets aan je problemen te doen hoor. Ik heb het vaak genoeg gezegd maar je wil maar niet luisteren. Je blijft maar roepen dat je koude voeten hebt maar geen warme sokken aan wil doen. En dat begint irritant te worden.
I'll be what you want me to be...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Gratau het volgende:
[..]
hmm, jij ziet er wel leuk uit rookert of ben jij geen meisje?
ik heb geen last van stemmingswiseslingen, jij bent gewoon serieus een fucking mongool.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent echt chronisch zwanger met je stemmingswisselingen
quote:
Toch ooit nog wel overwegen, weet dat je nare dingen hebt meegemaakt, maar toch, het is je eigen gezondheidquote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok dat klopt wel.![]()
Ik kan ook begrijpen dat je het irritant vindt, maar toch ga ik ermee door, er zit wel meer achter waarom ik het niet wil onderzoeken en omdat dit een openbaar forum is, post ik eigenlijk maar een deel van alles. Je kunt je eraan ergeren, maar voor mij is het een manier om mijn irritatie te uiten.
Insgelijksquote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen last van stemmingswiseslingen, jij bent gewoon serieus een fucking mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |