Wat goed!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net gebeld door Friso en die gaan het een en ander naar je toesturen Fuente. Ze vroeg ook of er potjes opgestuurd konden worden maar aangezien die van glas zijn heb ik gezegd dat dat niet handig is.
jammer van Nutricia.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef Fuente het volgende:
Vicky, geweldig!
Ik heb een brief van nutricia gekregen, zij kunnen niets doen zeggen ze, ivm de kwaliteitsbewaking.
Maar Friso is al super!
We merken het vanzelf welquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
jammer van Nutricia.
Ik weet alleen niet wat Friso gaat sturen. Volgens mij geen babyvoeding, ook vanwege de strenge regelgeving.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat jullie een heel fijn weerzien hebben
wat super!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef chacama het volgende:
Welkom terug Alex!
Wat goed dat Friso meewerkt!
De koffers zijn vol. Vanmiddag een foto. Gisteren niet van gekomen, omdat Maud ziek was. Nu heeft Fleur het te pakken, maar die is wel naar school.
wordt volgens mij de volgende dag wel herhaald, meestal rond een uur of 4 dacht ik. En anders is Uitzending Gemist nog een optiequote:
En volgende dag morgen dus, om 16.00 Een HH.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wordt volgens mij de volgende dag wel herhaald, meestal rond een uur of 4 dacht ik. En anders is Uitzending Gemist nog een optie
Ja ik ook Diaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Interessant om te kijken dus vanavond!!
Vandaag de hele dag radio555 aan het luisteren en vanavond ook de actieshow kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |