Wat goed!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net gebeld door Friso en die gaan het een en ander naar je toesturen Fuente. Ze vroeg ook of er potjes opgestuurd konden worden maar aangezien die van glas zijn heb ik gezegd dat dat niet handig is.
jammer van Nutricia.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef Fuente het volgende:
Vicky, geweldig!
Ik heb een brief van nutricia gekregen, zij kunnen niets doen zeggen ze, ivm de kwaliteitsbewaking.
Maar Friso is al super!
We merken het vanzelf welquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
jammer van Nutricia.
Ik weet alleen niet wat Friso gaat sturen. Volgens mij geen babyvoeding, ook vanwege de strenge regelgeving.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat jullie een heel fijn weerzien hebben
wat super!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef chacama het volgende:
Welkom terug Alex!
Wat goed dat Friso meewerkt!
De koffers zijn vol. Vanmiddag een foto. Gisteren niet van gekomen, omdat Maud ziek was. Nu heeft Fleur het te pakken, maar die is wel naar school.
wordt volgens mij de volgende dag wel herhaald, meestal rond een uur of 4 dacht ik. En anders is Uitzending Gemist nog een optiequote:
En volgende dag morgen dus, om 16.00 Een HH.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wordt volgens mij de volgende dag wel herhaald, meestal rond een uur of 4 dacht ik. En anders is Uitzending Gemist nog een optie
Ja ik ook Diaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Interessant om te kijken dus vanavond!!
Vandaag de hele dag radio555 aan het luisteren en vanavond ook de actieshow kijken.
Hier ook tranen bij Sara die haar armpjes om Alexander hadquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he Yppy!Dat dacht ik dus eerder ook al, dat is die hele leuke oom van Saartje!
![]()
Tranen in mijn ogen hier trouwens bij het zien van een blije Saartje met haar armpjes om hem heen!
Sterk Spul he, die Fisherman's Friendquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he Yppy!Dat dacht ik dus eerder ook al, dat is die hele leuke oom van Saartje!
![]()
Tranen in mijn ogen hier trouwens bij het zien van een blije Saartje met haar armpjes om hem heen!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
ow hell, dat heb ik hier al bij het lezenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Sterk Spul he, die Fisherman's Friend
Heel mooi om te zien!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef easy-going het volgende:
filmpje rtl nieuws:
http://www.rtl.nl/compone(...).RTL_Nieuws_1930.xml
easy-going, bedankt voor de link. Wat een lieve jongen is Alexander om te zien. Fuente wat fijn dat je broer weer thuis is ..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef easy-going het volgende:
filmpje rtl nieuws:
http://www.rtl.nl/compone(...).RTL_Nieuws_1930.xml
wauw wat super!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef Fuente het volgende:
Lieve allemaal
Nu eerst slapen, ik ben net thuis en doodmoe. Morgen uitslapenEn dan zal ik even uitgebreid updaten hier.
Oh, een impressie van wat er vandaag bij de buren aan pakketjes is geleverd:
[ afbeelding ]
quote:Hoe verliep de avond?
Met veel enthousiasme meldden de medewerkers zich rond 19.00 uur op de locaties A en L; zelfs een collega uit Amsterdam kwam speciaal hiervoor naar L. De locaties waren door collega’s aangekleed en stonden volledig in het teken van de actie voor Haïti.
Andere organisaties, zoals Oxfam Novib en SHO, hadden spullen zoals taart en een T-shirt ter beschikking gesteld voor onze medewerkers. Na een korte training was het om 20.30 uur zover: de eerste calls kwamen binnen en het hield daarna niet meer op. Het was de bedoeling om tot 22.15 uur door te bellen, maar uiteindelijk logden de laatste medewerkers pas om 23.00 uur uit.
Bijzondere verhalen
Net als bij de televisie actie zijn ook bij Ons Bedrijf bijzondere en mooie verhalen voorbij gekomen. Zo heeft een jongetje van tien jaar het geld dat hij voor zijn rapport kreeg, gedoneerd, maar er waren ook mensen die “zomaar” even ¤ 1.000 doneren. De hoogste donaties was een particulier die ¤ 25.000 heeft geschonken. Elke donatie, groot of klein, werd natuurlijk met veel plezier en dankbaarheid genoteerd.
Dacht al dat ik het enige watje wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nee dat klopt Diaan ...Alex was niet bij P&W maar dat schreven ze op hun website dat Alexander ook zal zijn. NOVA heb ik helaas ook niet kunnen kijken. IK ga vanavond terug kijken op i-net.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had er vanmorgen in de trein nog over met mijn collega.. hij vond Alex gisterenavond bij Nova erg goed en duidelijk in zn antwoorden.
Ik ga dit weekend even terugkijken... Nova was tegelijk met WIDM.
Alex was niet in P&W, ik zag hem wel in het publiek zitten bij de grote actieshow.
P&W belde helaas een uur van tevoren af. Risico wat je hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat klopt Diaan ...Alex was niet bij P&W maar dat schreven ze op hun website dat Alexander ook zal zijn. NOVA heb ik helaas ook niet kunnen kijken. IK ga vanavond terug kijken op i-net.
Ze hadden natuurlijk al andere zitters, die veel minder interessant waren, vond ik. Die ambassadeur uit Thailand... ik had liever Alex aan het woord gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
P&W belde helaas een uur van tevoren af. Risico wat je hebt
Hij is uiteindelijk bij NOVA geweest en heeft inderdaad in het publiek bij 555 gezeten, wat hij zelf helemaal supervond, om te zien hoe NL helpt!
Ja dat zag ik dat ie daar niet was..kijk vanavond naar NOVA. Ik zag hem niet zitten bij publiek 555quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk bij NOVA geweest en heeft inderdaad in het publiek bij 555 gezeten, wat hij zelf helemaal supervond, om te zien hoe NL helpt!
Hij heeft in Kenscoff nooit gedacht dat het overal zo erg was. Er was natuurlijk geen communicatie, en hij hoorde wel van schade in PaP, maar zoveel doden, zoveel verwoesting wist hij gewoon niet van. We hebben het hem telefonisch wel voorzichtig gezegd, maar in Haiti was hij zo aan het overleven. Zo vertelde Marijke hem van een familie van een leraar die omgekomen was, en dan zei Alex:'Ja maar, er zijn zoveel doden...'.. Hij kon dat gewoon niet meer registreren, anders red je het zelf niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk al andere zitters, die veel minder interessant waren, vond ik. Die ambassadeur uit Thailand... ik had liever Alex aan het woord gezien.
Is Alex nog geschrokken van de beelden/omvang van alles? Of had hij het enigszins wel verwacht?
Misschien ook wel beter dat je het niet weet op het moment dat je daar bent en je al druk genoeg bent om jezelf/je omgeving te laten overleven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hij heeft in Kenscoff nooit gedacht dat het overal zo erg was. Er was natuurlijk geen communicatie, en hij hoorde wel van schade in PaP, maar zoveel doden, zoveel verwoesting wist hij gewoon niet van. We hebben het hem telefonisch wel voorzichtig gezegd, maar in Haiti was hij zo aan het overleven. Zo vertelde Marijke hem van een familie van een leraar die omgekomen was, en dan zei Alex:'Ja maar, er zijn zoveel doden...'.. Hij kon dat gewoon niet meer registreren, anders red je het zelf niet.
Nu in NL ziet hij de beelden, en ik weet niet goed wat hij daarbij denkt. Hij heeft in Kenscoff ellende gezien, ziet alles nu van PaP, en hij zegt alleen heel duidelijk dat Kenscoff ook hulp nodig heeft.
Dus nee, hij had het niet verwacht, ook niet alle aandacht in NL, hij heeft daar geen moment doorgehad hoezeer de wereld met de ramp bezig is.
Gasten die bij P&W worden uitgenodigd krijgen van de redaktie altijd een embaro voor alle andere media.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |