abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77325763
Ik heb vandaag gesproken met iemand van de administratie over de actie op school Ze zijn aan het schoenenpoetsen/flesseninzamelen/autoramenzemen voor giro 555. Ik heb haar verteld over de stiching en ze vond het een heel goed idee. Echter, de actie is op touw gezet door de leerlingen zelf.
Ik moet nu een mailtje sturen naar de directeur met uitleg en dan gaan ze het met de leerlingen bespreken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77358903
Wat een raar idee om medicijnen te doneren. Zou je die niet gewoon zelf in de apotheek kopen met geld dat gedoneerd wordt?
  donderdag 28 januari 2010 @ 07:35:10 #228
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77364882
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Wat een raar idee om medicijnen te doneren. Zou je die niet gewoon zelf in de apotheek kopen met geld dat gedoneerd wordt?
Oh ja, stom. Die zijn daar op dit moment natuurlijk onbeperkt verkrijgbaar
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_77369172
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Thnx
Want zo is het precies, er is in Haiti nu niet aan spullen te komen, niets!

De dozen van Chacama zijn volgens mij binnen Ga zo inventariseren en lijsten aanvullen.
Vanavond is er een overleg van de stichting, want, hoe nu verder? Het meeste is al geregeld. Het wachten blijft op de afreismogelijkheid.
Er is 780 euro binnengehaald via Fok! tot nu toe Helemaal geweldig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77369203
Fuente, afgelopen dinsdag heb ik tijdens het schoolfeest als toiletjuffrouw gediend. Ik heb toen samen met mijn collega's geld opgehaald bij de leerlingen en collega's die naar het toilet gingen.
Graag wil ik dit geld (31,21) naar je overmaken.
Mag ik een PM met rekening nr ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 11:27:12 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77369750
Muks, ik heb je al gePMd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77370349
Thanks, ik ga het thuis overmaken !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77371497
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:44 schreef Muks het volgende:
Thanks, ik ga het thuis overmaken !
Oh wat leuk!!

Heel erg bedankt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77373178
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Muks, ik heb je al gePMd
Kan ik ook een PM krijgen, heb al 2 keer beloofd geld over te maken maar ik ben er nog steeds niet toegekomen . Ga het nu echt doen !
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:21:46 #235
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77373836
Mooi dat ze binnen zijn!
Ben benieuwd wanneer jullie kunnen/mogen afreizen. Succes met inventariseren...
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:03:56 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77375551
Fuente wat een mooi geld bedrag is al binnen. 780 euro alleen hier op fok
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 januari 2010 @ 14:08:08 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77375719
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Pannenkoeken het volgende:

Kan ik ook een PM krijgen, heb al 2 keer beloofd geld over te maken maar ik ben er nog steeds niet toegekomen . Ga het nu echt doen !
Tuurlijk, komt eraan!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:38:19 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77384053
Fuente, onze school wil het geld ook gaan doneren aan de stichting. Is er ook een website oid van? En heb je voor mij het rekeningnummer?
pi_77385065
mikoxx, wat super!
De link van de stichting is www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl Daar staat ook het rekeningnummer op! (ook op de OP, er is een speciaal noodnummer geopend nav de aardbeving).
Sara
Merel
Ukje
pi_77389112
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Ze bedoeld natuurlijk om het HIER te kopen en dan daarheen te verschepen.
Zodat je een maximaal quantumvoordeel kunt behalen en verzekerd bent van een lange houdbaarheid.
Daarom heb ik ook geld gegeven ipv pleisters gestuurd.
Wie dit leest is gek
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:07:44 #241
3142 m@x
pi_77389679
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ze bedoeld natuurlijk om het HIER te kopen en dan daarheen te verschepen.
Zodat je een maximaal quantumvoordeel kunt behalen en verzekerd bent van een lange houdbaarheid.
Daarom heb ik ook geld gegeven ipv pleisters gestuurd.
Nu zie ik het inderdaad in haar post staan, dat van dat quantumvoordeel en die lange houdbaarheid. Maar je hebt gelijk, ik had moeten checken of mijn net in de winkel aangeschafte pleisters en paracetamol niet tegen de datum aanzaten voor ik ze verstuurde

Zeur toch niet zo over goedbedoelde giften. Sommige mensen geven nu eenmaal liever goederen dan geld en volgens mij is de situatie daar nu dermate heftig dat alles welkom is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:12:20 #242
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77389927
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef Fuente het volgende:
mikoxx, wat super!
De link van de stichting is www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl Daar staat ook het rekeningnummer op! (ook op de OP, er is een speciaal noodnummer geopend nav de aardbeving).
Dank je: wat is er nu mooier he? Een school voor een school, die initiatieven allemaal en verwarmend!
pi_77390127
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:

[..]

Nu zie ik het inderdaad in haar post staan, dat van dat quantumvoordeel en die lange houdbaarheid. Maar je hebt gelijk, ik had moeten checken of mijn net in de winkel aangeschafte pleisters en paracetamol niet tegen de datum aanzaten voor ik ze verstuurde

Zeur toch niet zo over goedbedoelde giften. Sommige mensen geven nu eenmaal liever goederen dan geld en volgens mij is de situatie daar nu dermate heftig dat alles welkom is.
Dat staat er niet in maar dat is logica waar de meeste vrouwen blijkbaar niet bij kunnen.
Jullie lopen te kwijlen bij een doosje gaasjes dat uit een kraampakket is overgebleven en vertrouwen blijkbaar Fuente en de Stichting niet dat ze met contant geld nuttige dingen doen.
Wie dit leest is gek
pi_77390486
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat staat er niet in maar dat is logica waar de meeste vrouwen blijkbaar niet bij kunnen.
Jullie lopen te kwijlen bij een doosje gaasjes dat uit een kraampakket is overgebleven en vertrouwen blijkbaar Fuente en de Stichting niet dat ze met contant geld nuttige dingen doen.
wat een bullshit!!
Er werden toch ook om spullen gevraagd!!! Niet alleen om geld. Als er alleen geld nodig geweest was had ik dat overgemaakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:23:52 #245
3142 m@x
pi_77390566
Fuente vertrouw ik zeker wel en de stichting ook maar zoals je misschien ook in het topic hebt gelezen werd er zowel door Fuente als door de stichting zelf om deze spullen gevraagd. De gaasjes uit mijn kraampakket heb ik persoonlijk een jaar of 5 geleden volgebloed. Die heb ik maar niet opgestuurd, dus daar kon ik niet bij staan kwijlen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:28:28 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77390814
Laten we dit topic nu niet voltypen met dit soort geneuzel * mikoxx * in negeerstand gaat*
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:28:31 #247
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77390816
En er zijn er nog genoeg die geld overgemaakt hebben, getuige de tussenstand van 780 euro, dus vertrouwen genoeg hier hoor.
Make love, not war ☮
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:28:56 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77390840
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Laten we dit topic nu niet voltypen met dit soort geneuzel * mikoxx * in negeerstand gaat*
Ja, eigenlijk wel verstandiger ja....
Make love, not war ☮
pi_77391018
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Je hebt gelijk maar ik kan slecht tegen betweters die eigenlijk helemaal niet weten waar ze over praten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77391023
Nou dan moet Fuente nog maar eens uitleggen waarom bijeengeharkte paracetamol handiger is dan een professioneel verpakte doos rechtstreeks van de groothandel.

Het was een volstrekt legitieme vraag van alexis en niet iedereen gaat ook alles helemaal teruglezen.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')