Oh ja, stom. Die zijn daar op dit moment natuurlijk onbeperkt verkrijgbaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Wat een raar idee om medicijnen te doneren. Zou je die niet gewoon zelf in de apotheek kopen met geld dat gedoneerd wordt?
Thnxquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, stom. Die zijn daar op dit moment natuurlijk onbeperkt verkrijgbaar
Kan ik ook een PM krijgen, heb al 2 keer beloofd geld over te maken maar ik ben er nog steeds niet toegekomenquote:
Tuurlijk, komt eraan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Kan ik ook een PM krijgen, heb al 2 keer beloofd geld over te maken maar ik ben er nog steeds niet toegekomen. Ga het nu echt doen
!
Ze bedoeld natuurlijk om het HIER te kopen en dan daarheen te verschepen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ja, stom. Die zijn daar op dit moment natuurlijk onbeperkt verkrijgbaar
Nu zie ik het inderdaad in haar post staan, dat van dat quantumvoordeel en die lange houdbaarheid. Maar je hebt gelijk, ik had moeten checken of mijn net in de winkel aangeschafte pleisters en paracetamol niet tegen de datum aanzaten voor ik ze verstuurdequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze bedoeld natuurlijk om het HIER te kopen en dan daarheen te verschepen.
Zodat je een maximaal quantumvoordeel kunt behalen en verzekerd bent van een lange houdbaarheid.
Daarom heb ik ook geld gegeven ipv pleisters gestuurd.
Dank je: wat is er nu mooier he? Een school voor een school, die initiatieven allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef Fuente het volgende:
mikoxx, wat super!
De link van de stichting is www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl Daar staat ook het rekeningnummer op! (ook op de OP, er is een speciaal noodnummer geopend nav de aardbeving).
Dat staat er niet in maar dat is logica waar de meeste vrouwen blijkbaar niet bij kunnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Nu zie ik het inderdaad in haar post staan, dat van dat quantumvoordeel en die lange houdbaarheid. Maar je hebt gelijk, ik had moeten checken of mijn net in de winkel aangeschafte pleisters en paracetamol niet tegen de datum aanzaten voor ik ze verstuurde
Zeur toch niet zo over goedbedoelde giften. Sommige mensen geven nu eenmaal liever goederen dan geld en volgens mij is de situatie daar nu dermate heftig dat alles welkom is.
wat een bullshit!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat staat er niet in maar dat is logica waar de meeste vrouwen blijkbaar niet bij kunnen.
Jullie lopen te kwijlen bij een doosje gaasjes dat uit een kraampakket is overgebleven en vertrouwen blijkbaar Fuente en de Stichting niet dat ze met contant geld nuttige dingen doen.
Ja, eigenlijk wel verstandiger ja....quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Laten we dit topic nu niet voltypen met dit soort geneuzel * mikoxx * in negeerstand gaat*
Je hebt gelijk maar ik kan slecht tegen betweters die eigenlijk helemaal niet weten waar ze over praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Laten we dit topic nu niet voltypen met dit soort geneuzel * mikoxx * in negeerstand gaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |