inderdaad, moest niks van dat soort beesten hebben, maar lig nu wel iedere keer dubbel om die foto'squote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden altijd stom dacht ik... maar ik vind Chico en Billy cool!
quote:
Lolbroekquote:Op maandag 18 januari 2010 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook want ik vind haar lief.
Zullen we afspreken dat iedereen die oh-oh lief vindt, haar een nakiepup stuurt? Ja? Deal!![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is geen verhaal.
Ik had oude hondenkleren uitgezocht voor dr, zij heeft een hele meute honden, ook naakten.
Dr man was vandaag in de buurt dus die kwam net om 15.15 op mn werk die zak afhalen.
En stopte mij die pup en een zakje met brokkies en zn papieren in de handen en zei heel veel plezier dr mee ik mag m niet meer mee naar huis nemen![]()
Zoende me, sprong in de auto en weg was ie![]()
Dusch...
Prima!quote:
Uhm ja Kees is me eigenlijk ook gewoon maar overkomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef trovey het volgende:![]()
[..]
![]()
Heb wel zoiets een paar maanden geleden meegemaakt dat iemand me op straat aansprak of ik nog interesse had in een 9-jaar oude chi....was een fokker met een uitgefokt teefje....met pijn in mijn hart geweigerd....kan er echt niet meer bij qua kosten de komende tijd.......ik mocht wel eens langskomen om het diertje te bekijken....heb maar vriendelijk geweigerd....als ik het zou zien ga ik alsnog door de knieen en dat is niet verstandig op dit moment....was wel iemand die zei dat hij de hond echt alleen aan een goed huis wilde afstaan en hij had mij al een tijdje zien rondlopen met mijn chi's en dacht die lijkt me uitermate geschikt voor mijn hondje
maar een vriendin die zo een hond bij je dropt
...heb je ook geen kans om te weigeren als ze met het beestje voor je neus staan
, eenmaal gezien en je gaat door de knieen heen (heb ik althans wel
)
ja weet je... zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Dat je al een paar kinderen hebt en dat er dan opeens zo'n oepsje bijkomt. Het is even wennen, maar uiteindelijk hoort ie er zo vanzelf bij. Het komt hoe het komt.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lolbroek![]()
Tja, hij loopt hier rond of ie de place owns![]()
Pist al met een poot omhoog en heeft de hele ronde net los mee gedraafd![]()
Kees vindt m kick ass cool natuurlijk, Karel vindt m zelfs ook top.
Oh en de mensen uit de buurt ook allemaal
Puppen zijn inderdaad heel veel werkquote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja Kees is me eigenlijk ook gewoon maar overkomen.
Punt is, ik hou niet eens van puppen![]()
Ik vind puppen maar veel werk en zo
Ik heb zo'n idee dat Sjonnie gewoon lekker bij jou blijft.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het koken, staat ie op zn achterpioten snuffelend voor het fornuis hoor
![]()
Dr zit ieg pit in
Meneer voelt zich al thuis dusquote:Op maandag 18 januari 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:Ik ben aan het koken, staat ie op zn achterpioten snuffelend voor het fornuis hoor
![]()
Dr zit ieg pit in
Me too!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Sjonnie gewoon lekker bij jou blijft.
Niet naar mijn moeder sturen hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik hecht me niet zo snel hoor, ik zie wel wat ik doe
Iemand anders was je al voor om een ESF SC te maken dus Tha_Erik heeft de jouwe geslotquote:
smurf hier dan maar meequote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Was ik al, maar van Erik mag het niet..
zul je zien dat Greys je je notes gaat bezorgenquote:
quote:
Dat zijn dan wel mijn allerleuklste notes.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zul je zien dat Greys je je notes gaat bezorgen
Voor de annalen!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]Erik vroeg op MSN of ik mijn eerste slotje wilde zetten
Dat jij het was maakte het extra historisch![]()
(En het was geen bagger, maar dubbel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |