Ohja, Jarno heette ie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind Maarten idd ook wel ietwat irritant. Maar dat vond ik vorig jaar juist niet van Jeroen, ik vond juist Frits en die lompe boer zo stom
Of het woord liefje, lief of lieverd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Ah, heet computermonteur tegenwoordig een technisch consultant?
3,2,1quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of het woord liefje, lief of lieverd.
Inderdaad, verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef k_man het volgende:
Ja, hij heeft een hele goede smaak, zegt z'n vrouwtje. En dan zie je dat interieur, met die zilveren, barokke frutselfauteuil met tijgerprint...
Dit dus inderdaad gadverdammequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef k_man het volgende:
Op een hele creatieve manier, open minded, buiten het vakje denken...
Ik vind ze ook leuk, maar of ze de klus gaan klaren, ze lijken me niet zo snelquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef June. het volgende:
Die Minke en Mieke (?) zijn best leuk nog, afgezien van het ADHD gedoe. Die opmerkingen soms! Het stel op verdieping 2 vind ik ook oke
Maken ook wel een goede kans om te winnen denk ik.
Wel creatief búiten het vakje hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Stansfield het volgende:
Tering nog 1x het woordt creatief van oene en petra en ik word gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |