jeweet!quote:Even niet je chickie bellen want ik bal haar
Ik draag geen balhaar ik scheer hem kleweh je balhaar!
Baardschaamquote:
durven ze toch nietquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen nee. Of het nieuwe 'bestuur' moet me zat worden, maar dan trappen ze me er maar uit...
Jeweetquote:
Jij klapt ze allemaal!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet durven?
Goed! Ik heb vanmorgen een bod gedaan en de verkoper heeft er al gereageerd. We moeten alleen even kijken of we uit de prijs kunnen komen. In principe denk ik dat we er wel uit gaan komen. Althans dat hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef koei het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je 2e bezichtiging afgelopen Rossdale?
I knowquote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
valt best mee. Ik ben namelijk eigenlijk heel erg lief en zachtaardig...
Leuk! Ik zal meehopen op een goede afloop!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vanmorgen een bod gedaan en de verkoper heeft er al gereageerd. We moeten alleen even kijken of we uit de prijs kunnen komen. In principe denk ik dat we er wel uit gaan komen. Althans dat hoop ik
moet ik dat nog uitleggen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet durven?
Ik heb een pluizige staart en scherpe tanden?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
moet ik dat nog uitleggen?
[ afbeelding ]
nee, maar zij hebben de ballen vast nietquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb een pluizige staart en scherpe tanden?
Youssef en Kamal zijn zo'n beetje de grootste bazan OOIT!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
idd
jij kent de kermis van youssef en kamal zeker niet
quote:
Thanksquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef koei het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal meehopen op een goede afloop!
Kindje! Ga je zo mee eendjes brood geven?quote:
Eendjes zijn stom...quote:Op maandag 18 januari 2010 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Kindje! Ga je zo mee eendjes brood geven?
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Kindje, ga je zo mee onschuldige burgers afknallen in MW2?quote:
Relaxedquote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef koei het volgende:
[..]
Als je eendjes brood geeft hoeven ze niet meer te zoeken naar eten en gaan ze elkaar verkrachten waardoor er eendjes verdrinken
fixedquote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Kindje, ga je zo mee onschuldige burgers afknallen in Gouda?
quote:
sowieso moeten ze in bepaalde wijken gewoon het leger inzetten en zonder pardon dat tuig afschieten, daar leren ze wel vanquote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest trouwens wel lachen om de Weblog gisteren. Stond een filmpje over ietwat agressieve politiemannetjes in Brazilië. Die konden ze wel in Gouda en Culemborg gebruiken
Ach joh, als geboren en getogen gouwenaar kan ik beamen dat het echt een heel stuk minder is dan 5 jaar geleden. Toen was het ultra terror. Maar nu komt het 1 keer in het nieuws en gelijk is heel gouda een probleemstad..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef Misan het volgende:
[..]
sowieso moeten ze in bepaalde wijken gewoon het leger inzetten en zonder pardon dat tuig afschieten, daar leren ze wel van
Ik heb vroeger les gehad van de burgemeester van Culemborg!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:51 schreef koei het volgende:
Een vriend van me is 1 dag voordat die rellen begonnen naar Culemborg verhuisd. Die heeft dus al een flink aantal keer te horen gekregen dat die rellen door hem komen
sowieso, naar Culemborg verhuizen![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
ik heb trouwens een stad gevonden waar geen bontkraagjes rondhingenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh, als geboren en getogen gouwenaar kan ik beamen dat het echt een heel stuk minder is dan 5 jaar geleden. Toen was het ultra terror. Maar nu komt het 1 keer in het nieuws en gelijk is heel gouda een probleemstad..
Vroeger was ik er bijna trots op dat we in zo'n gevaarlijke stad woonde. Tegenwoordig wordt ik een beetje moe van het valse imago.
Breskens?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb trouwens een stad gevonden waar geen bontkraagjes rondhingen
Je weet wel zeker dat het een stad is en dat je goed hebt gekeken? Je weet dat de bontkraagjes zich soms verstoppen he? Om nieuwe slachtoffers hun terrein op te lokken... Als ze je dan eenmaal binnengelokt hebben dan slaken ze wilde kreet waarna opeens overal bontkraagjes uit hoeken en gaten verschijnen. Je zal niet de eerste zijn die daaraan ten prooi valt...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Misan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat het een stad is en dat je goed hebt gekeken? Je weet dat de bontkraagjes zich soms verstoppen he? Om nieuwe slachtoffers hun terrein op te lokken... Als ze je dan eenmaal binnengelokt hebben dan slaken ze wilde kreet waarna opeens overal bontkraagjes uit hoeken en gaten verschijnen. Je zal niet de eerste zijn die daaraan ten prooi valt...
Rabat? Mekka? Istanbul?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Geen idee, in Den Haag zijn vrijwel alle portieken waar bontkraagjes in de buurt voorkomen afgesloten. Over het algemeen zijn ze hier te vinden op de bankjes bij scholen in de buurt. Na sluitingstijd van de school wel uiteraard, want overdag willen ze daar niet gezien worden en hangen ze rond in de stad.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef Misan het volgende:
[..]
bontkraagjes staan over het algemeen toch in portieken van anderen te blowen?
Awwww!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Awwww!
* koei geeft Edje een in een punt gedraaide zakdoek die hij in zijn neus kan proppen
Jahoor, Woerden en geen bontkraagjesquote:
ik weet niet waar je die cijfers vandaan hebt, maar moeten die niet een tienvoud groter zijn?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef koei het volgende:
"In Woerden (regio 3441) woonden op 30 september 2007 1785 mensen, waarvan 75 niet-westerse allochtonen (4.2%). "
En ook bontkraagjes daar:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1195943.html
Ssst, don't tell 'em!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Misan het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef Misan het volgende:
[..]
ik weet niet waar je die cijfers vandaan hebt, maar moeten die niet een tienvoud groter zijn?
"De gemeente Woerden heeft 49.344 inwoners (30 nov. 2009, bron: CBS) en de stad Woerden heeft 34.326 inwoners (1 januari 2009)."
Edit: Nu met de juiste regio...quote:In 's-Gravenhage (regio 2572) woonden op 30 september 2007 7915 mensen, waarvan 6675 niet-westerse allochtonen (84.3%).
dat is alleen mijn postcodequote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Nog geen 6000 mensen? Dan is Almere een dorp ipv een stad
das de Schilderswijk lieverd. Transvaal is:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Oude buurtje van SD (als ik me de postcode goed herinner):
[..]
Toeval dat Transvaal de op één na slechtste buurt van Den Haag is na Schilderswijk?quote:In 's-Gravenhage (regio 2572) woonden op 30 september 2007 7915 mensen, waarvan 6675 niet-westerse allochtonen (84.3%).
Volgens mij heeft Almere echt wel meer inwonersquote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Misan het volgende:
In Almere (regio 1314) woonden op 30 september 2007 5910 mensen, waarvan 2270 niet-westerse allochtonen (38.4%).
dit is maar één van de postcodes, almere is van 1300 tot en met 1379quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Almere echt wel meer inwoners
Ik denk dat het getal 180.924 iets dichterbij de realiteit ligt dan die 5910. Delden heeft ruim 7000 inwoners en Zoek maar op hoe groot dat is
Zie mijn edit.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das de Schilderswijk lieverd. Transvaal is:
[..]
Toeval dat Transvaal de op één na slechtste buurt van Den Haag is na Schilderswijk?
Het gaat op postcodegebied. Een klein dorpje kan al 5 postcodegebieden hebben. Dus je zou dan alle postcodegebieden door die app moeten halen om tot het totaal te komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Almere echt wel meer inwoners
Ik denk dat het getal 180.924 iets dichterbij de realiteit ligt dan die 5910. Delden heeft ruim 7000 inwoners en Zoek maar op hoe groot dat is
is dat Hoek?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Rossdale het volgende:
In Terneuzen (regio 4542) woonden op 30 september 2007 3065 mensen, waarvan 55 niet-westerse allochtonen (1.8%).
Zie je wel dat Zeeuws-Vlaanderen een mooi stukje Nederland is
vervang die van AQ maarquote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef SummerBreeze het volgende:
En om er drie-op-een-rij van te maken: Waarom staat mijn plaatje nou ineens niet meer in de OP?
edit: kut, drie-op-een-rij = mislukt
je woont in Leeuwarden, echt niemand die er raar van op kijkt als je het in een emmer doet en op straat leegt hoorquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
je woont in Leeuwarden, echt niemand die er raar van op kijkt als je het in een emmer doet en op straat leegt hoor
Hooguit dat de buurman later zegt "Heeey, dâs gôk, de rőzen stŕŕn veujel meojer in bleuje dan várige jăren!"quote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
je woont in Leeuwarden, echt niemand die er raar van op kijkt als je het in een emmer doet en op straat leegt hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hooguit dat de buurman later zegt "Heeey, dâs gôk, de rőzen stŕŕn veujel meojer in bleuje dan várige jăren!"
Jij woont in Leusden? Nice!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef peristilius het volgende:
In Leusden (regio 3833) woonden op 30 september 2007 7855 mensen, waarvan 635 niet-westerse allochtonen (8.1%).
De andere postcodes in leusden hebben veel minder.
Zeker, woon nu al weer minstens twee jaar in deze metropool.quote:
Ach, dan woon je naast een echte metropool. Amersfoort!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker, woon nu al weer minstens twee jaar in deze metropool.
Ja, wirklich wunderbar.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach, dan woon je naast een echte metropool. Amersfoort!
Waarom ben ik blauw?quote:
ben je al weer warm?quote:
Achtergrondkleur TS?quote:
Monteur loopt net de deur uit. We zullen zien.quote:
Ik ben zelf roze.quote:
Liever eerste keus...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Monteur loopt net de deur uit. We zullen zien.
Ben je m'n back-up?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Misan het volgende:
Hebben jullie nog sauna-aanraders waar voldoende lekkere wijven komen?
te lui voorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Misan het volgende:
[..]kan je ook geen user/pass aanmaken?
Geen idee, daar kom ik nooit...quote:
Ik weet niet of ze hier in de dierenwinkel een sauna hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Misan het volgende:
Nieuwlandquote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, wirklich wunderbar.
In welk deel van Amersfoort woon je?
Er staat me iets van bij dat ik me ooit niet eens heb hoeven aanmelden, maar gewoon kon inloggen met mij fok user/passquote:
Oh, dan woon ik eigenlijk nog dichter bij het centrum van Amersfoort dan jij.quote:
Veel beter planquote:
http://www.thermenroosendaal.nl/web/quote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Misan het volgende:
wat gaafquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
i am back !
oh btw kneus!
http://www.paintballthemovie.com/
Ik ben in Amsterdam...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:54 schreef Poit het volgende:
Ik ga me richting Amsterdam begeven. Pocahontas in da future! Here we cum!
Dat eeuwige geflirt ook, over een half jaar is er nog steeds alleen nog maar in dit forum tegen elkaar getyptquote:
Ik kom toch ook naar je toe?quote:
Ik woon in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat eeuwige geflirt ook, over een half jaar is er nog steeds alleen nog maar in dit forum tegen elkaar getypt
Ja ik ben jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga werken
edit: hoezo again? het is niet dat je hier al maanden komt, ja bij POIT. Maar niet in SCIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloerswas een grapje hoor... vandaar die PISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga werken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
PI?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was een grapje hoor... vandaar die PI
Post Iconquote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
PI?
sorry ik val zowat om van de griep
en toch ga ik werken
Wat ben je toch een stoere vent.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
PI?
sorry ik val zowat om van de griep
en toch ga ik werken
24 kijken nu ftwquote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie heeft er hier balhaarScheren ftw!
Ik!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef Edwinuss het volgende:
We gaat op de 21e een verjaardagstopic maken?
Voor mij?
schele!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
Damn wat kan ebay verslavend zijn![]()
Elke keer weer lekkere "steals" daar!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
i am back !
oh btw kneus!
Op paintball forum wordt er al veel gezeikt op deze filmquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
i am back !
oh btw kneus!
Ik kan je de sauna van hotel Le Lion D'oir in Châtel aanraden, daar ben ik in de week van 6 februari te vindenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef Misan het volgende:
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
24 kijken nu ftw!
[..]
Ik!
Ik herhaal ik !
Als ik het niet vergeet
ook lekker slim iddquote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
24 kijken... ik wil!
Aflevering 2 is al binnen maar aflevering 1 nog nietZo kut is dat...
Bwaap bwaap.quote:
je weet welke dag het vandaag is hequote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Fallen het volgende:
ik heb geen zin meer in vandaag.. wat een kutdag zeg...![]()
Ik was nog wel vrolijk vandaag, maar na een dag werken is dat er wel vanaf.
yup. blue Monday.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je weet welke dag het vandaag is he?
Helaas denkt de baas daar anders over.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef koei het volgende:
Aww arme Fallen!
Je moet ook niet gaan werken op maandag, daar is die dag niet voor gemaakt!
ach, als ze nog steeds dezelfde formule aanhouden kun je afl 1 ook wel radenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Rossdale het volgende:
24 kijken... ik wil!
Aflevering 2 is al binnen maar aflevering 1 nog nietZo kut is dat...
Mooi afscheidstopic trouwensquote:Op maandag 18 januari 2010 21:19 schreef Rossdale het volgende:
Nouja het begin raden is moeilijk :p De tweede aflevering raden is dan makkelijker
quote:
ah...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Rossdale kapte er in het vorige SC-topic mee
Wat kut dat die Trophy geglitched is... Komt daar nog een patch voor uit of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:18 schreef koei het volgende:
God of War II uitgespeeld![]()
![]()
Alleen challenge of the titans nog, en dan zou ik een platinum trophy moeten hebben!
Ja, een game van bijna 3 jaar oud patchen lijkt mij nutteloos geld over de balk smijtenquote:
De collection is van vorig jaar november en moet hier nog uitkomenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, een game van bijna 3 jaar oud patchen lijkt mij nutteloos geld over de balk smijten
dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
De collection is van vorig jaar november en moet hier nog uitkomen
Klinkt als een standaard amerikaanse actiefilmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:50 schreef Poit het volgende:
Mogguh. Mijn bevindingen over Avatar.
Verschrikkelijk Amerikaans, vol met clichés, zo voorspelbaar als een malle, Pocahonas on steroids, 3D voegt echt heel weinig toe maar.... Wat een spektakel. Heb me echt vermaakt en de 160 minuten waren zo voorbij.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Godverdomme. Ben al sinds kwart voor 9 op mijn werk en kan pas een kwartier soort van werken. Mijn eigen PC (waar dus ook al mijn query-applicaties op staan) is vannacht overleden. Register kan niet benaderd worden en daarom kan mijn rpofiel niet geladen worden. ook zijn onder het standaardprofiel de meeste programma's onbereikbaar.
Zojuist eindelijk de toezegging voor een andere PC gekregen. Inmiddels ingelogd op de PC van een collega. Queryprogramma's ontbreken daarop, dus dat werk kan ik vandaag wel vergeten. Nadeel is dat ik ook niet op mijn eigen profiel kan werken omdat dat profiel vernacheld is door de defecte PC. Ik kan nu dus niet bij mijn oude mail, oude aantekeningen en wat al niet meer. Ik altijd netjes mijn best doen om alle documenten op mijn netwerkschijf op te slaan, maar zonder werkend profiel kun je daar dus ook niet bij.
Dus: is het al vrijdag?
Documenten staan dus op de netwerkschijf, maar die netwerkschijf kan alleen door mij geopend worden. Nouja, door mijn profiel. En omdat mijn profiel fubar is kan ik daar dus niet bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaarEn je hebt geen webmail waar je je oude mail op terug kan vinden en geen documenten op een netwerkschijf?
Je kan een verbinding naar een netwerkschijf maken onder een ander account, dan zou het wel moeten lukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Documenten staan dus op de netwerkschijf, maar die netwerkschijf kan alleen door mij geopend worden. Nouja, door mijn profiel. En omdat mijn profiel fubar is kan ik daar dus niet bij.
Webmail heb ik ook en daar werk ik nu mee, maar ik had juist gistermiddag mijn mailbox opgeruimd en alle items verplaatst naar personal folders. Die staan dus op mijn netwerkschijf en zijn dus niet bereikbaar...
het is een persoonlijke netwerkschijf. Vanuit security-overwegingen kan ook alleen ik daarbij. Zelfs de mensen van netwerkbeheer hebben (officieel) geen toegang tot die schijf. Dus helaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan een verbinding naar een netwerkschijf maken onder een ander account, dan zou het wel moeten lukken
Sinds de "hoge" heren erachter kwamen dat ze een foutje hadden gemaakt met het verwijderen van zijn games-rechten. (die waren wel verwijderd, maar zijn toegang tot het developersforum niet, dus was hij ineens developer)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef Tain het volgende:
SB sinds wanneer is SD geen developer meer
Wij hebben ook persoonlijke netwerkschijven, maar ik kan gewoon onder een ander account er connectie naar maken als ik mijn eigen credentials mee geef. Bij netwerkverbinding maken in je Explorer kan je andere gebruikersnaam klikken en je eigen gegevens invullen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
het is een persoonlijke netwerkschijf. Vanuit security-overwegingen kan ook alleen ik daarbij. Zelfs de mensen van netwerkbeheer hebben (officieel) geen toegang tot die schijf. Dus helaas.
ik wacht dan ook wel op de BluRay-release (blue alien sex FTW).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:50 schreef Poit het volgende:
Mogguh. Mijn bevindingen over Avatar.
Verschrikkelijk Amerikaans, vol met clichés, zo voorspelbaar als een malle, Pocahonas on steroids, 3D voegt echt heel weinig toe maar.... Wat een spektakel. Heb me echt vermaakt en de 160 minuten waren zo voorbij.
Ahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sinds de "hoge" heren erachter kwamen dat ze een foutje hadden gemaakt met het verwijderen van zijn games-rechten. (die waren wel verwijderd, maar zijn toegang tot het developersforum niet, dus was hij ineens developer)
Dan moet je Mass Effect spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wacht dan ook wel op de BluRay-release (blue alien sex FTW).
Dat is een grote tegenvaller.. Geen blauw stukje tepel gezien niksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die chick die in de film speelde had gezegd dat de sexscčne wel opgenomen is, maar niet in de bioscoopversie zit. De DVD & BluRay-uitvoeringen zullen wel blue alien hardcore anal DP pron bevattenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is een grote tegenvaller.. Geen blauw stukje tepel gezien niksVoelde me wel een beetje genaaid. Bij watchmen wel een enorme blauwe penis maar bij Avatar geen stukje nipplevleesch te zien
Er is wel een soort van sexscene maar jij als grote jetserliefhebber zal er weinig aan vinden denkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die chick die in de film speelde had gezegd dat de sexscčne wel opgenomen is, maar niet in de bioscoopversie zit. De DVD & BluRay-uitvoeringen zullen wel blue alien hardcore anal DP pron bevatten
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Er is wel een soort van sexscene maar jij als grote jetserliefhebber zal er weinig aan vinden denk
Jetsersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Er is wel een soort van sexscene maar jij als grote jetserliefhebber zal er weinig aan vinden denk
Keertje naspelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de nadruk ligt idd wel erg op "een soort van"
Jetsers zijn overrated.. Billenquote:
Zo spannend was die scene anders niet...quote:
Jij gaat meteen voor de hardcore pornquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo spannend was die scene anders niet...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij gaat meteen voor de hardcore porn
Dan maar de sexscene uit Crank?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo spannend was die scene anders niet...
Kom je filmen ritse?quote:
Deal.. Ben wel van plan weer bakkebaarden te laten staanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als jij je wolverine bakken baarden laat staan
Ginger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal.. Ben wel van plan weer bakkebaarden te laten staanMaar ik heb rood baardhaar dus zo stoer als hem zal ik niet worden denk..
Oeh, en Amy Smart![]()
![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:
Ah joh, leuk voor later!quote:
It's funny because it's true!quote:
quote:
quote:Ah joh, leuk voor later!
[..]
quote:It's funny because it's true!
Poit kijkt niet naar uiterlijkquote:
quote:
quote:
dat was te merken jaquote:
patserquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:15 schreef lkb9000 het volgende:
Straks weer lekker met mn triplescreen setupje aan de slag
Double set-up is nog wel ok, maar triple is wel beetje overbodig......quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:15 schreef lkb9000 het volgende:
Straks weer lekker met mn triplescreen setupje aan de slag
Jonguh, 3 weg porno!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Double set-up is nog wel ok, maar triple is wel beetje overbodig......
Tenzij je op een scherm fok laat staan ofzo???
ik download 'm wel, lijkt me een film die het kopen niet waard isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/newkidsontheblockquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef Misan het volgende:
Waar kan ik afleveringen van New Kids scoren trouwens?
nice thanksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/newkidsontheblock
npquote:
Debiteuren Crediteuren, Dierenwinkel, Lullo'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef Misan het volgende:
jij wilt ook wat zeggen of bedoel je meer dat Jiskefet voor jouw tijd was?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Debiteuren Crediteuren, Dierenwinkel, Lullo'sTampert!
REMBO & REMBOquote:
Die ken ik nog niet. Even kijkenquote:
de hele Multilul-serie is briljant trouwensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Even kijken
Ik heb alles denk ik wel gezien, zowel stoned als nuchter.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef Misan het volgende:
[..]
de hele Multilul-serie is briljant trouwens
incl de Schnautzi der Wunderhund afleveringen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alles denk ik wel gezien, zowel stoned als nuchter.
alsjeblieft, toen dat populair was kon niemand mijn naam meer uitsprekenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
alsjeblieft, toen dat populair was kon niemand mijn naam meer uitsprekenhe Rembo
Van de makers van de gorillaz. Concept Hip-Hop Albumquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Even kijken![]()
Muziek die jij vaak noemt is vaak tof
Demon Days is voor mij 1 van de beste CD's ooit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Van de makers van de gorillaz. Concept Hip-Hop Album
quote:Almeerse PVV wil stadscommando's
Almere - De plaatselijke PVV wil in de komende tijd stadscommando's laten lopen door de straten van Almere.
Dat laat de site van Omroep Flevoland weten. Lijsttrekker Raymond de Roon maakte dat bekend, toen hij de partij dinsdag officieel bij de gemeente Almere had ingeschreven voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart.
De stadscommando's moeten vergaande bevoegdheden krijgen om orde en veiligheid in de stad te waarborgen. De Roon komt met dit idee omdat hij vindt dat er nu te weinig blauw op straat is.
quote:
Ik ga alles rustig luisterenquote:
usenet traag?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ongetwijfeld
Ik heb nu alleen Seizoen 1 van Draadstaal gezien, ik kan nergens anders de andere seizoenen vinden. Ik kan ze wel op usenet vinden maar dat is van 300 dagen terug en gaat traag als dikke stront
Ja. Al die bestanden van meer dan 300 dagen terug zijn soms heel traag op 1 of andere manier.quote:
Via Eweka komt het nog steeds niet onder de 1,8MBps hoor hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Al die bestanden van meer dan 300 dagen terug zijn soms heel traag op 1 of andere manier.
Net heel seizoen 5 gedownload binnen een kwartier..
Raar..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Via Eweka komt het nog steeds niet onder de 1,8MBps hoor hier
Dat is dan ook net op tijdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:
topic is al bijna weer vol
en ik SC gewoon ff mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |