quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik hoef geen nissanquote:
hij heeft geen ruzie, met de dokter. maar toch mag hij niet fietsen van de dokter.quote:
tsssskquote:
ja maar daar had jij het niet overquote:
De iPhone is volgens jou alweer aan een upgrade toe?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn gebak krijgen jullie volgend jaar wel. Als ik er aan denk
En het is inderdaad dat ik mer toe moet zetten. Nu wil ik iig een telefoon waarmee ik ook wat internetten kan, dus het zal een Android of toch een iPhone worden. Nadeel, deze krengen zijn net toe aan een upgrade (2.1 en Iphone 4.0 resp.), dus dan voel ik me zo bekocht als ik er nu een haal
ik had het over nissan, en die skyline is dus ook een doorontwikkelde datsunquote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar daar had jij het niet over
Ik heb een suzuki jeepje gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde er vroeger wel eentje. Een Patrol
he Flesquote:
Ik vond vandaag wel een geschikte dag om B. te stalkenquote:gij hier?
die is wel.o.kquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had het over nissan, en die skyline is dus ook een doorontwikkelde datsun
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]!
Jij gaat meteen voor de Tarzan?
auwwwww....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
en nog erger, ze he hebben in de jaren 80 met alfa samen gewerktquote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie het nu pas, [ afbeelding ] ik heb een datsun
Nope, nog steeds in de verzorgingquote:Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef D. het volgende:
he Fles
Nu bij papa en mama las ik, of alweer thuis?
Die was juist heel lievquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Datsunlelijkste gedrochten ooit
[ afbeelding ]
zo'n gedrocht heb ik ook nog een paar weken gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf je niet tegen te spreken hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje.
dan weet je dat ik gelijk heb.
waar ben je geweest? lou?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en nog erger, ze he hebben in de jaren 80 met alfa samen gewerkt
[ afbeelding ]
ow ik heb een andere band erop laten leggen 20 eurie, kwik fit faal reparatie
quote:
Niet vergeten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf je niet tegen te spreken hoor
Jij hebt toch altijd gelijk
hmm, ik zou bijna gaan denken dat de lief van sym b is.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dankje.
dan weet je dat ik gelijk heb.
Ooit dachten we dat van D. ookquote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, ik zou bijna gaan denken dat de lief van sym b is.
nja alsof honda vroeger mooie auto's haddenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hoe oud was "jouw" bus?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
all die ouwe japse poepbakken van voor 1985
dat leek nog ergens op.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja alsof honda vroeger mooie auto's hadden![]()
[ afbeelding ]
of toyota
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar ben je geweest? lou?
[..]![]()
dat waren lieve autotjes
oh thanxquote:
okay. we hoeven iig niet meer te pompenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is een 185 ipv 195 geworden, maar voor een reserve maakt dat geen ene ***** uit
Voor fokkers is dat best uniekquote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en bij beide is het niet zo, al zijn ze reuze leuk.
Deze lijkt op een auto die mijn moeder eens had, alleen had die ronde koplampen. Vond die wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
bmw had ook zo'n dingquote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat leek nog ergens op.
dit dan![]()
[ afbeelding ]
godverdommequote:Op maandag 18 januari 2010 15:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bmw had ook zo'n ding
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |