ja nja wilde ff zeikenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik man getypt
okay dat was erg blond.. 4 gezichten, 1 man...kan nooit
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]ik wordt er ook niet vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFquote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
Zo gempged![]()
niet veel gemist
bonjour allemaal
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ga naar de wcquote:
en dank deze opmerking kan ik weer nieuwe koffie halenquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dank deze opmerking kan ik weer nieuwe koffie halen
ja hallo, JF heeft geen luiers.. kan ik de bank weer wassenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dank deze opmerking kan ik weer nieuwe koffie halen
Zo praat je toch niet tegen je baas?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
WIE NOU NOG IK WORD MET EEN T ERBIJ TYPT KRIJGT PATSEN VAN MIJ
ik heb dat niet gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en een andere broek, koffie in de broek geplast
dan leent hij er maar 1 van zijn moederquote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hallo, JF heeft geen luiers.. kan ik de bank weer wassen
pardon?quote:
niet liegenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt er ook niet vrolijk van
whehehe dat lijkt op die dingen die ik kreeg na de bevallingquote:Op maandag 18 januari 2010 13:55 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wel mooi in het wit
Dat was tena gentlemanquote:Op maandag 18 januari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dat lijkt op die dingen die ik kreeg na de bevalling
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt er ook niet vrolijk van
[..]
JF
ik wordt bangquote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
geilquote:Op maandag 18 januari 2010 13:55 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
wel mooi in het wit
quote:
hoe lang moet je die dingen nog dragenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dat lijkt op die dingen die ik kreeg na de bevalling
ik moest nodig plassen, maar nahet zien van dit plaatje moest ik hem 2 keer roepen...quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wordt bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk eraan, ik bereken de reiskosten ook doorquote:
Jou pets ik de 30ste welquote:
dat zou jij toch moeten wetenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang moet je die dingen nog dragen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
je moet ze nog een jaar dragenquote:[..]
dat zou jij toch moeten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
weet niet, hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
alleen als ik het nog een keer zou zeggen/typen![]()
[..]
je moet ze nog een jaar dragen
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
kiss bandlid in de menopauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
kiss bandlid in de menopauze
whehehehehehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik heb geen bevalling gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet niet, hoe oud was jij ook alweer?
reiskosten wordt toch afgetrokken?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk eraan, ik bereken de reiskosten ook door![]()
nou volgens mij wel hoor!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen bevalling gehad
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reiskosten wordt toch afgetrokken?
stronkindjes maakt GF, daarom willen ze ook die van onsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou volgens mij wel hoor!
als nic chilli maakt
dat lijkt me stugquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
waarom is er geen revisie set voor de remklauwen van mijn auto?
Watvoor auto?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
waarom is er geen revisie set voor de remklauwen van mijn auto?
mij ook.quote:
patsen en afgetrokken RKquote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reiskosten wordt toch afgetrokken?
Mag ik even de opdrachtbon zien dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
denk eraan, ik bereken de reiskosten ook door![]()
alstublieft, het was een order via internetquote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik even de opdrachtbon zien dan?
quote:
PWNed bij dealerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mij ook.
nee meneer die bestaan niet, we hebben wel nieuwe remklauwen, 200 eurie per stuk.
ik ga wel kijken of ik ergens olie bestendige rubber ringetjes kan vinden.
en anders koop ik aandelen remblokken.
kost 25,70 voor de 1.4 benzquote:Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mij ook.
nee meneer die bestaan niet, we hebben wel nieuwe remklauwen, 200 eurie per stuk.
ik ga wel kijken of ik ergens olie bestendige rubber ringetjes kan vinden.
en anders koop ik aandelen remblokken.
Sorry, daar staat geen handtekening onder. Derhalve kunnen wij met uw kennelijke poging tot fraude niets anders dan aangifte doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alstublieft, het was een order via internet![]()
[..]
Een nissan sunny dusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een nep renault PULSAR II hatchback
jij had toch een focus??quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een nep renault PULSAR II hatchback
er staat wel een sigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, daar staat geen handtekening onder. Derhalve kunnen wij met uw kennelijke poging tot fraude niets anders dan aangifte doen.
sunny, yesterday my life was...quote:
lease jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |