U gaat niet door voor de magnetronquote:Op maandag 18 januari 2010 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, ik zou bijna gaan denken dat de lief van sym b is.
Vet jonger. Ook geen jap trouwensquote:
quote:
oeh post dat in TRU en er komen allerlei spook-theorieënquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jonger. Ook geen jap trouwens
[ afbeelding ]
Wel een poepbak evengoed natuurlijk
Overigens is de bus op diy plaatje en paar maanden geleden uitgebrand op dezelfde plek als waar ik mijn wervelfractuur opliep
ik heb een keer mogen rijden met zo'n ding, dat was best een belevenis...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jonger. Ook geen jap trouwens
[ afbeelding ]
Wel een poepbak evengoed natuurlijk
Overigens is de bus op dit plaatje een paar maanden geleden uitgebrand op dezelfde plek als waar ik mijn wervelfractuur opliep
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de magnetron
hoewel B. natuurlijk wel heel erg leuk is
Als je het zo bekijkt heb je nog geluk gehad dusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is de bus op dit plaatje een paar maanden geleden uitgebrand op dezelfde plek als waar ik mijn wervelfractuur opliep
Heel ergquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Symphonic het volgende:
hoewel B. natuurlijk wel heel erg leuk is
Het lijkt hier wel een kippenhok, er vliegen allemaal veren door de luchtquote:
nja de toyota celica 1975 vond ik wel coole bakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
all die ouwe japse poepbakken van voor 1985
ho die is vetquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja de toyota celica 1975 vond ik wel coole bakken
[ afbeelding ]
die is inderdaad wel vetquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn pa heeft vroeger zoeen civic gehad:quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja alsof honda vroeger mooie auto's hadden![]()
[ afbeelding ]
of toyota
[ afbeelding ]
die had mijn oomquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik denk het ookquote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh post dat in TRU en er komen allerlei spook-theorieën
Ik denk dat het de geest van de bus is die jou heeft doen laten vallen
Donsveertjes, lekker zacht.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een kippenhok, er vliegen allemaal veren door de lucht
deken vullen, is het ook meteen warmquote:
dat model zal ik nooit meer vergeten door police academy.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pa heeft vroeger zoeen civic gehad:
[ afbeelding ]
ja pcies ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
die had mijn oom
Nouja, dat model, niet deze 'stoere' uitvoering. Al was ie in de ogen van mij als 8 jarige natuurlijk wel erg cool
ik wilde net DAT filmpje postenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat model zal ik nooit meer vergeten door police academy.
zat die onwijs grote neger daar niet in?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat model zal ik nooit meer vergeten door police academy.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
ik neem net de telefoon op met bedrijfsnaam enzo..
hoor ik
"jong, wat höbs dich een kutwief"
vertaling: jonge, wat heb jij een kutwijf
hallo mevrouw? hallo?
ik maar neergelegd..
dus mn baas vraagt: was was dat?
ik het gezegd..
zegt mn baas? en wat zei jij?
ik: ik zei "dat vond je man vanacht anders niet hoor"
Baas:
het zou wat zijn als je dat echt kon zeggen tegen klanten
hij had zn post aangepastquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zat die onwijs grote neger daar niet in?
Ik zag even niet dat er een youtube in de post zat. de pagina was waarschijnlijk verkeerd geladen.
nee ik had ninja edit gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zat die onwijs grote neger daar niet in?
Ik zag even niet dat er een youtube in de post zat. de pagina was waarschijnlijk verkeerd geladen.
ah oke, ik dacht al dat het aan de zware maandag lagquote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee ik had ninja edit gedaan![]()
solly
verkapte "ik heb een ipod post"quote:Op maandag 18 januari 2010 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
wat een gedoe om zo'n lange tekst te quoten op een iPod.
het is vandaag de meest deprimerende dag..quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke, ik dacht al dat het aan de zware maandag lag
Het is hier grijs, heiig en waterkoud...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is vandaag de meest deprimerende dag..
nou, aan het weer te zien wel ja
meiquote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is hier grijs, heiig en waterkoud...
Het wordt tijd dat we naar het voorjaar gaan
en dan op naar de zomer, lekker buiten aan de sangria, terwijl het kind samen met de hond in zijn badje speelt en JF op de gitaar tokkeltquote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer lekker buiten koffie drinken![]()
Tsk, helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
verkapte "ik heb een ipod post"![]()
jah? zo moeilijk?
whehehehquote:Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsk, helemaal niet.
Ik zal wel iets over het hoofd zien, kan niet scrollen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is hier grijs, heiig en waterkoud...
Het wordt tijd dat we naar het voorjaar gaan
Op de stalling heb ik afgelopen zomer ook een paar keer gitaar zitten spelen tijdens het pilsen buiten.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan op naar de zomer, lekker buiten aan de sangria, terwijl het kind samen met de hond in zijn badje speelt en JF op de gitaar tokkelt
en dat alles in zo min mogelijk kleding
die koe staat dan wel uitdagend met haar kut naar je toe, begrijpelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spontaan goede zin![]()
JF speelt, ik zing (af en toe)quote:Op maandag 18 januari 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op de stalling heb ik afgelopen zomer ook een paar keer gitaar zitten spelen tijdens het pilsen buiten.
Erg prettig vertoefenBeetje drinken, beetje zingen.
ja en ik kan gelukkig mijn airco in de auto gebruikenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Symphonic het volgende:
En weer lekker met paard en wagen erop uit, ritjes maken van een kilometer of 40
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
airco mis je pas als je het hebt gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en ik kan gelukkig mijn airco in de auto gebruiken![]()
nee nu heb ik een winterdip
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niceik heb nog geen rotte tomaten op mn hoofd gehad dus zal wel nice zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Tot weerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er een puntje aanbreien.
Het is weer mooi egweest voor vandaag
Ik heb morgen weer cursusquote:
Somsquote:
Klein Vaarbewijs Aanvullend ?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms
Ik mag een VBA-cursus gaan uitzoeken en doen vanuit hier
Trek jij er dan nu snel de stekker uit ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
1643 naar huis.
Om exact 1700 zal OA ook naar huis gaan, maar wegens technische werkzaamheden zal hij dat hier dan niet kunnen melden. Excuses voor het ongemak.
Maar ik heb al een fietsdiploma, telt dat niet dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef friemelaar het volgende:
Owww, Visual Basic Applicaties![]()
Is ook leuk om te doenmaar niet zo leuk als vaarbewijs
Jawel, voor op de waterfietsquote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik heb al een fietsdiploma, telt dat niet dan?
Ja, degene met de grootste boot gaat voorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Komt al in de richting.![]()
Voorrangsregels geleerd?
Pot - ketelquote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet een hoop gaan MPGen![]()
stelletje spammers
En MPGen MOET niet, dat mag, dat is een keuze.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet een hoop gaan MPGen![]()
stelletje spammers
quote:
Dat is een gezonde benadering !quote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, degene met de grootste boot gaat voor
Tenzij die er zwakker uit ziet
ik weet wel dat het niks te maken heeft met rechts heeft voorrangquote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is een gezonde benadering !![]()
ligt in werkelijkheid wel een ietsiepietsie ingewikkelder
Uh, nee hoor. In werkelijkheid gaat dit ook primaquote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is een gezonde benadering !![]()
ligt in werkelijkheid wel een ietsiepietsie ingewikkelder
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, nee hoor. In werkelijkheid gaat dit ook prima
Alleen de verzekering zal daar anders over denken
Je kan er veel meer plaatsen toch als je wilquote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
vandaag al 2 x de advertentie's moeten zetten
quote:
Ze zal nu toch niet heel haar gezicht vol elfjes hebben hequote:Op maandag 18 januari 2010 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe zou het trouwens met ons Fhaatje zijn?
het was toch maar een elfje wat ze liet zetten
Niet iedereen is Belg hequote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zal nu toch niet heel haar gezicht vol elfjes hebben he
dan komt ze in de krant als het elfen meisjequote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zal nu toch niet heel haar gezicht vol elfjes hebben he
liever nietquote:
daarom juistquote:
Beter dan allemaal sterretjes op je gezicht en dan bij jou de club binnenlopenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan komt ze in de krant als het elfen meisje
Flauwquote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liever niet![]()
laat ik zo zeggen dat rechts heeft voorrang niet telt op het water ook al ben je groter
dan zou je zelfs bij ons in de club raar worden aangekekenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dan allemaal sterretjes op je gezicht en dan bij jou de club binnenlopen
dat vond ik dus ookquote:
Als het daar bij blijft gaat het goedquote:Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou je zelfs bij ons in de club raar worden aangekeken
Normaal krijg je er eentje op je gezicht en loop je met allemaal sterretjes de club uitquote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dan allemaal sterretjes op je gezicht en dan bij jou de club binnenlopen
dat welquote:Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft gaat het goed
dan moet je wel heel erg vervelend zijn geweestquote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal krijg je er eentje op je gezicht en loop je met allemaal sterretjes de club uit
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Komt al in de richting.![]()
Voorrangsregels geleerd?
Nee, dat heeft de dienst ICT al voor hem gedaan toen ik dat posttequote:Op maandag 18 januari 2010 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trek jij er dan nu snel de stekker uit ofzo
en daar raakte ik dus al de weg kwijtquote:
dat meen je nietquote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de dienst ICT al voor hem gedaan toen ik dat postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |