SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef pinquit het volgende:
Bah bij rewimo ook al zo'n rotnieuws![]()
![]()
wij hebben zo'n leuke verjaardagskalendervan Marius van Dokkum.
bij januari staat:
[ afbeelding ]
en ik blijf glimlachen als ik hem zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Dat doen ze hier niet omdat er altijd grapjassen zijn die in een boze bui met hete koffie gaan gooien enzo. Om diezelfde reden zit al het meubilair hier aan de vloer vastgeschroefd. Kan me goed voorstellen dat dit om dezelfde reden in ziekenhuizen ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vick, ze zouden er best voor het fatsoen een koffie-apparaat neer kunnen zettenOveral in wachtruimtes, vind ik.
eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vick, ze zouden er best voor het fatsoen een koffie-apparaat neer kunnen zettenOveral in wachtruimtes, vind ik.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
Wat leuk Estrys!!
logisch m@x! Anders krijg je van de CWI Delft taferelen..
Wie is er goed met puzzelen/logisch denken?
2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Dan is:
9 + 7 = ????
doe es uitleg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef Melochan het volgende:
[..]
even vanonder mn lurksteen vandaan: 144
wat zij zegtquote:
*Uit lurkmodus springt..*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
Wat leuk Estrys!!
logisch m@x! Anders krijg je van de CWI Delft taferelen..
Wie is er goed met puzzelen/logisch denken?
2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Dan is:
9 + 7 = ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |