SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef pinquit het volgende:
Bah bij rewimo ook al zo'n rotnieuws![]()
![]()
wij hebben zo'n leuke verjaardagskalendervan Marius van Dokkum.
bij januari staat:
[ afbeelding ]
en ik blijf glimlachen als ik hem zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
Dat doen ze hier niet omdat er altijd grapjassen zijn die in een boze bui met hete koffie gaan gooien enzo. Om diezelfde reden zit al het meubilair hier aan de vloer vastgeschroefd. Kan me goed voorstellen dat dit om dezelfde reden in ziekenhuizen ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vick, ze zouden er best voor het fatsoen een koffie-apparaat neer kunnen zettenOveral in wachtruimtes, vind ik.
eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vick, ze zouden er best voor het fatsoen een koffie-apparaat neer kunnen zettenOveral in wachtruimtes, vind ik.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
Wat leuk Estrys!!
logisch m@x! Anders krijg je van de CWI Delft taferelen..
Wie is er goed met puzzelen/logisch denken?
2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Dan is:
9 + 7 = ????
doe es uitleg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef Melochan het volgende:
[..]
even vanonder mn lurksteen vandaan: 144
wat zij zegtquote:
*Uit lurkmodus springt..*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
Wat leuk Estrys!!
logisch m@x! Anders krijg je van de CWI Delft taferelen..
Wie is er goed met puzzelen/logisch denken?
2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96
Dan is:
9 + 7 = ????
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat doen ze hier niet omdat er altijd grapjassen zijn die in een boze bui met hete koffie gaan gooien enzo. Om diezelfde reden zit al het meubilair hier aan de vloer vastgeschroefd. Kan me goed voorstellen dat dit om dezelfde reden in ziekenhuizen ook niet gebeurd
144 volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef Morretje het volgende:
*Uit lurkmodus springt..*
9+7=135 (volgens mij is het trucje: 2+3=5x2=10)
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef moussy het volgende:
een vriendin van ons werkt op het lab in een ziekenhuis en zij heeft 's avonds en 's nachts beveiliging bij zich, dit omdat er mensen zijn die terug komen na bijv. een rottige uitslag, of vinden dat ze niet snel genoeg geholpen zijn en dan vinden ze dat ze wrak moeten nemen..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Een tijd geleden moest ik een ordegesprek voeren met een meneer die zich eerder had misdragen. Meneer kwam de spreekkamer binnen en legde eerst zijn mes op het bureau voordat hij ging zitten. De wereld is echt gek geworden.
Als er toch al gevraagd is hoe het gaat moet dan dat nog tig keer herhaald worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef miss_sly het volgende:
ik vraag het me al een tijdje af, maar ik gooi het hiet gewoon neer. ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
waarom wordt wat ik post over mijn broer door zoveel mensen volkomen genegeerd? niet een keer, maar iedere keer? een aantal mesen informeert er wel naar, zowel naar hem als naar ons, maar door de meesten wordt het doodgezwegen? problemen ermee als ik daarover iets post? dan hoor ik dat graag, dam weet ik dat ook weer en laat ik het achterwege.
Huh? Moet je dan overal op reageren? Sinds wanneer is dat verplicht dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef miss_sly het volgende:
ik vraag het me al een tijdje af, maar ik gooi het hiet gewoon neer. ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
waarom wordt wat ik post over mijn broer door zoveel mensen volkomen genegeerd? niet een keer, maar iedere keer? een aantal mesen informeert er wel naar, zowel naar hem als naar ons, maar door de meesten wordt het doodgezwegen? problemen ermee als ik daarover iets post? dan hoor ik dat graag, dam weet ik dat ook weer en laat ik het achterwege.
k lees t nu pas. is er ook bekend hoe lang hij daar moet blijven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Lief!
Mijn ouders en zus zijn toevallig gisteren bij hem op bezoek geweest. Het is hun alles meegevallen, het was wat hun betreft een positief bezoek. Goed hem te zien en te spreken, en van hem ook niet alleen maar kommer en kwel en slechte berichten. Hij was wat afgevallen, maar zag er verder oed uit. Hij had een baard, en hij had besloten om zolang het lukte die baard te laten staan, zodat iedere ker dat hij in de spiegel keek, die baard hem eraan herinnerde dat hij daar zat omdat hij iets stoms had gedaan.
Toevallig zei mijn zus voor ze gingen: het zou me niets verbazen als hij nu een baard heeft, omdat hij dat wel passend zou vinden...en jawel
Verder zei hij dat het er wel wat saai was, maar dat we ons geen zorgen om hem hoefden te maken, omdat hij het daar ook bepaald niet heel erg slecht heeft.
lijkt me best lastig om daar mee om te gaan als mensen zo reageeren. jij doet ook alleen maar je werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef m@x het volgende:
Helaas niet alleen CWI Delft Vicky. Het gebeurt echt vaker dan iedereen denkt. Niet alleen het daadwerkelijk doen, maar ook bedreigen. Ik denk dat mijn collega's en ik dat bijna elke dag wel tegenkomen. Op gegeven word je er een beetje immuun voor, maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden dat er zoveel mensen zijn die op die manier hun gelijk/recht proberen te halen (ook als ze dat gewoon niet hebben).
ik bedoelde jou helemaal niet, en ik bedoel ook niet dat iedereen het moet vragen. en het gaat ook niet om nu, deze keer. er is op de posts die ik daarover plaats door een behoorlijk aantal mensen nooit gereageerd. als men vindt dat het hier niet thuishoort, of niet interessant is, of eigen schuld dikke bult dus zoek het maar uit, dan weet ik dat graag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Als er toch al gevraagd is hoe het gaat moet dan dat nog tig keer herhaald worden?
Ik vroeg het idd en ik had idd best wel kunnen reageren met bijv. fijn dat het zo goed gaat, maar toen ik dat las zat ik in de wacht aan de foon en ben ik het vergeten, kan toch? Er is vast niemand die met opzet ergens over heen walst.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Moet je dan overal op reageren? Sinds wanneer is dat verplicht dan?
Ik beken dat ik een van de mensen ben die er niet, of niet altijd op reageer en dat heeft mede te maken met het feit dat jouw initiėle reactie op het gebeuren totaal niet overeen kwam met hoe ik zelf tegen dat soort dingen aan kijk en ik dus ook niet veel met de berichtjes erover kon.
En nu... tsja, iemand vraagt hoe het met hem gaat, en jij geeft antwoord. Moet ik dan verplicht een 'goh jeetje zeg' posten? Sommige mensen vinden het wel interessant, anderen niet.
Als het over een de kleding of de lijnpoging van een ander gaat ligt die verdeelsleutel vast weer anders.
Nu zal ik wel weer de lompe troela zijn hoor, maar ik kijk echt een beetje op van deze post.
Ik heb je laatste bericht gelezen (zie boven ergens) maar wat er met hem aan de hand is, heb ik blijkbaar gemist. Dat maakt het wat lastig om inhoudelijk te reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef miss_sly het volgende:
ik doe het ook niet expres hoor. Ik leest ook lang niet alles wat hier gepost wordt, ik lees soms ook over dingen heen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |