Ik weet het niet zeker, maar dat kan toch niet meer?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Oxymoron het volgende:
Medicatie is rond de 70 euro per maand.En dat kan inderdaad van de belasting, ook met een uitkering.
Die is (waarschijnlijk) omgekomen in de woningbrand in zeelandquote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Asyniur het volgende:
Wat is er met Bar/Bar haar broer?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
Nah, ik heb echt geen trek in eten. Ik zit echt alles kokhalzen weg te werken. Aangezien als ik niet eet dat ik dan nog misselijker wordt. Nog 3 weken.
Dat vond ik dus ook alquote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Sorry dat ik over iets heel anders begin, maar van alleen het zinnetje "24 uur met Heleen van Royen" word ik al misselijk! Die arme Wilfried.
Misschien heeft ie oordopjes en knikt ie zo af en toe.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook alZou hij achteraf in therapie zijn gegaan? Dat houdt toch geen mens vol. Wat een marteling
Jaja.....quote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Wampi het volgende:! ik zit te kijken om te kijken of ze niet per ongeluk tóch leuk is..
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat we wel mogen concluderen dat de liefhebbers zwaar in de minderheid zijn.
Met Dennis een paar keer toch, of woon je inmiddels ergens anders?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Heb je dat wel geweten dan?(zit te graven, maar hier ben je toch nooit geweest, of vergis ik me?)
Haven, als je dat ziet staan ff enthousiast zwaaien!!
ik zou gillend gek worden denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Sorry dat ik over iets heel anders begin, maar van alleen het zinnetje "24 uur met Heleen van Royen" word ik al misselijk! Die arme Wilfried.
Nou ja niet officieel zeg maar.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Pff die onzekerheid is ook vreselijk zeg. Het is dus nog steeds niet zeker of het je broertje is?
Pfff en dan duurt het wachten lang, erg lang, te lang!! Vreselijk om zo in onzekerheid te worden gehouden. Volgens mij hou je toch nog een beetje hoop zolang het niet "officieel" is.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nou ja niet officieel zeg maar.
en zolang ze nog bezig zijn met de onderzoeken ed, mag de politie niks bekend maken.
Het is het huis van opa, maar niels woonde daar ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is wel zijn huis op de foto's enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |