Hij zocht je zwakke plekjes om je in stukjes te kunnen brekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Vicky het volgende:
Ik ben 1x bij een chiropractor geweest voor mijn rug. De chiropractor wilde rontgenfoto's van mijn hele lijf maar mijn huisarts vond dat onzin en wilde daar geen verwijzing voor geven.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Was ik dat? De fotograaf wilde vorige week al komen maar toen moest ik nog puinruimen
ahhh daar was het dus voor....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij zocht je zwakke plekjes om je in stukjes te kunnen breken
Peet wil wel een AED-kit ding in huis ivm dat 6 min plan van de gemeente, ik wil het niet, ren ik de hele dag van hot naar omdat er EHBO-ers aan mn deur staan of zo
zou wel hendig sjiek zijn voor als de buurman het weer op zn heupen krijgt![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Estrys het volgende:
Mijn opa is bijna overleden op het toilet. Nou ja hij was eigenlijk al dood maar dat vonden ze zo lullig voor oma en doordat ze hem toen onder zijn oksels hebben gepakt om hem toch even op bed te leggen ging zijn hart weer kloppen en nam hij ineens een hap lucht.
Wat ouderwets, dat hoeft tegenwoordig niet meer. Alleen als je ooit eens geopereerd bent ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Vicky het volgende:
Ik ben 1x bij een chiropractor geweest voor mijn rug. De chiropractor wilde rontgenfoto's van mijn hele lijf maar mijn huisarts vond dat onzin en wilde daar geen verwijzing voor geven.
dat was ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat ouderwets, dat hoeft tegenwoordig niet meer. Alleen als je ooit eens geopereerd bent ofzo.
Mijn vader schrok zich de tering, die heeft een uur in de keuken aan het aanrecht staan bijkomen. Ze dachten dat hij dood was. Gaat hij ineens weer ademen. Toen is hij 's avonds overleden volgens mij. Man was heel ziek en veel pijn.quote:
Hoeveel weken ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:27 schreef Orea het volgende:
[..]
Daar mag ik even niet meer komen van mijn bankrekening![]()
Je hebt gelijk. Dat laat ook maar komt ook niet omdat ik de reacties niet wil, maar omdat ik bij nader inzien vandaag sowieso deze post helemaal niet had moeten plaatsen. Geen goede dag, domme actie van mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
En over dat 'laat ook maar', je zegt toch dat je benieuwd bent naar de reacties, dan krijg je ze en is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je ook alweer?.
.
Straks als je het geslacht weet (als je dat wil weten, maar ik vermoed van wel.) krijg je weer zo'n enorme hormonale shopaanval. Dus reken maar op een lege bankrekening de komende 14 jaar
.
Dan snap ik al helemaal niet dat de huisarts het onzin vondquote:
Och, meestal is het de steen vernietigen en het graf een meter of wat laten zakken, voor de nieuwe buren die op zijn buik komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn vader schrok zich de tering, die heeft een uur in de keuken aan het aanrecht staan bijkomen. Ze dachten dat hij dood was. Gaat hij ineens weer ademen. Toen is hij 's avonds overleden volgens mij. Man was heel ziek en veel pijn.
Maar dat is al 25 jaar geleden, ze zijn nu aan het kijken of oma nog gaat betalen of dat ze zijn graf gaan ruimen. Ook cru eigenlijk een graf ruimen na 25 jaar.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:32 schreef pinquit het volgende:
oh jeutje hij is dus alsnog dood gegaan. ik wilde iets zeggen over een dode mus, maar das ook weer niet op zn plek
Zonder te willen porren leek het me al een post waarvan je mss op een later tijdstip zou denken 'was dat wel handig'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat laat ook maar komt ook niet omdat ik de reacties niet wil, maar omdat ik bij nader inzien vandaag sowieso deze post helemaal niet had moeten plaatsen. Geen goede dag, domme actie van mij.
Dus, laat ook maar en klaar ermee enzo.
Moeilijke beslissing lijkt me. Voor je vader (en evt. andere broers en zussen) hoeft het wellicht niet, maar ik kan me voorstellen dat het voor je Oma wel nog heel belangrijk is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn vader schrok zich de tering, die heeft een uur in de keuken aan het aanrecht staan bijkomen. Ze dachten dat hij dood was. Gaat hij ineens weer ademen. Toen is hij 's avonds overleden volgens mij. Man was heel ziek en veel pijn.
Maar dat is al 25 jaar geleden, ze zijn nu aan het kijken of oma nog gaat betalen of dat ze zijn graf gaan ruimen. Ook cru eigenlijk een graf ruimen na 25 jaar.
Dat geloof ik wel hoor, ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef Orea het volgende:
11 weken![]()
En geloof het of niet, ik heb de uitzet al compleetnamen staan al. Sja, dat krijg je als je 5 jaar hebt om erover na te denken
![]()
Enne, 3 maart (ben ik 17 weken) staat de geslachtsecho
Als je het niet meer uithoudt vwb de namen... Ehm... *kuch*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:33 schreef Orea het volgende:
11 weken![]()
En geloof het of niet, ik heb de uitzet al compleetnamen staan al. Sja, dat krijg je als je 5 jaar hebt om erover na te denken
![]()
Enne, 3 maart (ben ik 17 weken) staat de geslachtsecho
Oi, je pikte de hint in de PM 'Goh, ik ben toch wel erg benieuwd hoor' ook al niet op...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
BEhet valt me nog van je mee, had die opmerking al een tijdje terug verwacht
Kim, bedankt hè(ken je me toch nog beter dan ik dacht
)
Volgens mij is het graf ernaast gereserveerd voor haar, dacht dat mijn moeder dat zei. Het is de moeder van mijn moeder.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moeilijke beslissing lijkt me. Voor je vader (en evt. andere broers en zussen) hoeft het wellicht niet, maar ik kan me voorstellen dat het voor je Oma wel nog heel belangrijk is.
Zou ze er evt. ooit zelf bij willen? Of is het een 1-persoonsgraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |