quote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef MilfLover het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een paar quotes uit dit topic en een ander topic.
TS wat ben je nou dan?
Geen Antilliaan maar je praat wel papiaments.
Geen Nederlander want je noemt jezelf allochtoon.
Wat ben je wel?Behalve lui en onverantwoordelijk.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:24 schreef kikoooooo het volgende:
Op Fok zou echt een verbod moeten komen voor mensen met typkanker. Godverdomme man, probeer eens een paar normale leesbare zinnen te fabriceren.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef donthate het volgende:
maar ben 100procent antiliaanen alle waar ik van niet ingaf waren sarcasme waar fokkers heelveel moeite mee hebben schjnbaar
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef CartWOman het volgende:
Zus houdt kinderen van school zonder bericht en gaat lekker op vakantie, broer zat wegens drugs in de bak, andere broer vindt alles best en wil niet werken. Wat een aanwinst, deze familie.
Als het niet zo triest was zou ik erom lachen.
Dan maar een klapjosti maar het is serieus bedoeld dat ik zo terug praat is alleen omdat ik aangevallen wordquote:Op maandag 18 januari 2010 14:14 schreef leetzors het volgende:
Dit moet een troll topic zijn, of een TS die een klapjosti is.
want 4 jaar je vader niet zien is volkomen normaalquote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HOUD DE KINDEREN THUIS mn zus heeft gemeld dat ze bij mij waren zij weet toch niet dat ik ze thuis hield bij mn zus zijn ze nog nooit onterecht thuis gehouden.. dus wat heeft dat ermee te maken
Andere broer(ik dus) MAG NIET WERKEN omdat 100procent af gekeurd bent![]()
Broer wegens drugs in de bak maar heeft er toch voor gezorgd dat ie met zn vrouwtje elke maand op vakantie kon en zn kinderen niks te kort kwamen... dus ja een aanwinst...broer is nu clean en doet niks meer verkeerds
![]()
O ja dan nog wat leuks andere broer (ik dus) Heeft ook 1jaar vast gezeten bij elkaar voor drugs en wapenbezit(ja denk gooi het er ook maar gelijk er bij in dan heb je alles gehad)
Okay duidelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef donthate het volgende:
[..]
In dat topic die je nu pakt was sarcastisch na hem toe die dingen waarin ik 500x toegaf antiliaan te zijn zijn GE-EDIT in dat topic omdat hij liep te discrimineren de hele tijd en dat kan steven bevestigen
Ok. Dom van je, dit kon je verwachten, de school staat volledig in haar recht, dat jij de leerplicht onzin vindt geeft jou dit recht niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:13 schreef donthate het volgende:
[..]
IK HOUD DE KINDEREN THUIS mn zus heeft gemeld dat ze bij mij waren zij weet toch niet dat ik ze thuis hield bij mn zus zijn ze nog nooit onterecht thuis gehouden.. dus wat heeft dat ermee te maken
Ow, ja da's niet leuk. Waarop ben je afgekeurd als ik vragen mag?quote:Andere broer(ik dus) MAG NIET WERKEN omdat 100procent af gekeurd bent![]()
Hopelijk blijft dat zo.quote:Broer wegens drugs in de bak maar heeft er toch voor gezorgd dat ie met zn vrouwtje elke maand op vakantie kon en zn kinderen niks te kort kwamen... dus ja een aanwinst...broer is nu clean en doet niks meer verkeerds
![]()
Ik moest lachen.quote:O ja dan nog wat leuks andere broer (ik dus) Heeft ook 1jaar vast gezeten bij elkaar voor drugs en wapenbezit(ja denk gooi het er ook maar gelijk er bij in dan heb je alles gehad)
Als je zo denkt kom je natuurlijk nergens.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Hm ja als je het zo uitlegt wel ja heb je wel gelijk ik heb er ergens ook veelste weinig uit gehaald maar weet niet spijt heb ik niet want spijt moet je niet achteraf hebben dan had je het maar moeten doen denk ik dus neem me zelf niks kwalijk(maar heb het gelukkig makkelIJK):) dus dat is ook anders denken
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok. Dom van je, dit kon je verwachten, de school staat volledig in haar recht, dat jij de leerplicht onzin vindt geeft jou dit recht niet.
[..]
Ow, ja da's niet leuk. Waarop ben je afgekeurd als ik vragen mag?
[..]
Hopelijk blijft dat zo.![]()
[..]
Ik moest lachen.
genoeg meisjes van 16 die al op kinderen kunnen passen ook al zijn die dan wat jonger. Je moet niet zo zielig doen man!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja kan er niet slecht om slapen![]()
Ja net als of je op je 20ste gewoon al voor 2kinderen van 12/14 kan euhh passen
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef najazeg het volgende:
[..]
genoeg meisjes van 16 die al op kinderen kunnen passen ook al zijn die dan wat jonger. Je moet niet zo zielig doen man!
die doen het voor een paar uurtjes, hij 2 wekenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef najazeg het volgende:
[..]
genoeg meisjes van 16 die al op kinderen kunnen passen ook al zijn die dan wat jonger. Je moet niet zo zielig doen man!
En die passen vaak op jongere kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die doen het voor een paar uurtjes, hij 2 weken
groot verschil niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |