abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85938363
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Waar in OC zit je? :P
Begin in Mission Viejo.
Paar dagen. Dan door naar andere familie.

War zijn de weersverwachtingen komende week?
pi_85945519
Ik wil volgend jaar voorjaar/zomer (apr, mei of juni) naar Californie. Wanneer kan ik dan het best tickets boeken? Is het gewoon hoe eerder hoe beter? Of is er kans dat de prijzen over een tijdje nog wat zakken?
pi_85946143
Volgens mij maakt het niks uit. Ik heb afgelopen zondag geboekt met vertrek aanstaande zaterdag.
650 euro.
Volgens mij paar maanden terug gelijk of zelfs iets duurder.
pi_85952527
Ah okee, thanks!

Binnenkort toch maar gewoon boeken dan! :)
pi_86014639
Morgenochtend 8 uur zit ik in het vliegtuig. *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:04:14 #256
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_86014784
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef Miless het volgende:
Ik wil volgend jaar voorjaar/zomer (apr, mei of juni) naar Californie. Wanneer kan ik dan het best tickets boeken? Is het gewoon hoe eerder hoe beter? Of is er kans dat de prijzen over een tijdje nog wat zakken?
Ligt ook aan de plaats, maar meestal is het zo hoe langer je wacht hoe duurder..
Was bij ons wel zo :)
A man's got to do what a man's got to do
pi_86078740
Ik zit lekker in Mission Viejo. Zo naar Laguna Beach denk ik.
pi_86081724
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef nelisb het volgende:
Ik zit lekker in Mission Viejo. Zo naar Laguna Beach denk ik.
Vandaag was het flink heet in the OC ;) Zo dicht in de buurt van de zee wil dan wel eens helpen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_86093994
Heb het gemerkt ja.
Had toch teveel last van een jetlag. Was 15.30 in Mission Viejo. Geslapen van 17.30 tot 19.30. Toen even naar In n Out. Om 21.30 lag ik alweer te slapen.

Zo 2 dagen naar San Diego.
pi_86115708
In and out burger... goede keuze :)

Ik zit hier aan een lekker koude Palm (biertje) morgen bitterballen tijd voor labor-day.
pi_86115717
In n out altijd goed.

Zijn nu in Old Town San Diego. Altijd gezellig maar druk.

Maar bitterballen? Tell me more.
pi_86115884
Kom net terug van LA Dodgers tegen SF Giants.

Erg boring om te zien to be honest. Er zit absoluut geen spanning in (althans deze wedstrijd), er was maar 1 homerun in de 1e 7 innings, en we stonden 3-0 achter. na de 7e inning maar weg gegaan (met vele anderen).

Het was een spectacel om te zien, het stadion, de mensen, het eten (waanzinnig wat sommige mensen kunnen wegbunkeren, heb mensen gezien me 5 hotdogs en bakjes taco's). Maar het spel zelf, baseball, nee. Ik hou het maar lekker bij voetbal in NL.

Komende dagen absoluut niks geplanned, we zien het wel :P
Voorlopig nog ff in LA en eind deze week maar is riching frisco
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_86115991
LA is ernstig boring..... en baseball is inderdaad erg saai als er geen zak gebeurd.
pi_86115992
quote:
Op maandag 6 september 2010 05:20 schreef nelisb het volgende:
In n out altijd goed.

Zijn nu in Old Town San Diego. Altijd gezellig maar druk.

Maar bitterballen? Tell me more.
Ik maak zelf bitterballen omdat je die zooi hier niet kunt kopen... en als je het kunt kopen dan zijn ze niet te vreten.

In de afgelopen 8 jaar heb ik zo'n beetje alles gevonden of zelf gemaakt... behalve fikadellen... dat is een ander verhaal :D
pi_86178986
Ik denk erover om het weekend van 1 oktober maar eens (waarschijnlijk in mijn eentje) een weekendje San Fransisco te doen! Vrijdagmiddag gaan, hosteltje, hotelletje of wat dan ook boeken en dan zaterdag of zondag naar www.hardlystrictlybluegrass.com gaan en de andere dag (dus zat of zon) de stad te verkennen. Kan natuurlijk ook nog op vrijdagavond en een gedeelte van de zat/zondag.

Ik zit hier 2 uur met de auto/bus van SF vandaan maar vind het toch wel relaxed om daar gewoon even vast te zitten denk ik. En geen zin om van de bus afhankelijk te zijn...
Nou, zijn er mensen die dit festival kennen? Het is een gratis festival en het is best bekend en echt vele grote namen komen erop af. Lijkt mij in een schitterende omgeving te zijn (namelijk Golden Gate Park) dus ik kan die dag meteen even de golden gate en omgeving spotten en ik ben sowieso een muziekfanaat dus lijkt me een mooie tijdbesteding. Iemand die ervaring heeft met dit festival en tips/tricks heeft?

Verder: als ik de rest van dit topic goed gelezen heb is het vervoer binnen SF erg goed geregeld met van die hop-on bussen dus op die manier wil ik de stad een beetje rond touren. Mijn vraag aan jullie: wat zijn de must-sees in de stad en wat is vooral leuk om te doen als ik alleen ben?

En wat raden jullie me aan wat betreft overnachting? Liefst in de buurt bij het Golden Gate park dan, vanwege dat festival. Een youth-hostel of zo lijkt me wel leuk wat betreft wat leeftijdsgenoten ontmoeten maar het maakt mij niet heel veel uit hoe ik mijn nachten doorkom :)

En verder nog tips voor SF? Nou, ik hoor het wel. Ga er vast nog wel een 2e keer heen, want ik krijg vast ook nog eens een rondleiding van wat vrienden die ik hier heb opgedaan (maar die gaan geen weekend met mij naar de stad denk ik :) )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86247976
Ik ga denk ik niet meer naar strictlybluegrass maar 's avonds naar een concert in the Greek Theater! *O* Maar wellicht ga ik ook nog naar bluegrass, het is toch gratis..maar nu heb ik wel een vraag: hoe is het openbaar vervoer 's avonds geregeld in de VS? In NL is het echt verschrikkelijk om na een concert thuis te komen, en hoewel ik waarschijnlijk wel een slaapplaats ga hebben in de buurt van het theater, kan het natuurlijk wel rond 12en 's nachts zijn...Taxi? Hoe duur zijn taxi's uberhaupt in de VS?

[ Bericht 74% gewijzigd door Norrage op 09-09-2010 17:52:08 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 9 september 2010 @ 20:32:17 #267
62913 Blik
The one and Only!
pi_86254645
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Norrage het volgende:
maar nu heb ik wel een vraag: hoe is het openbaar vervoer 's avonds geregeld in de VS? In NL is het echt verschrikkelijk om na een concert thuis te komen,
In vergelijking met Amerika is Nederland echt hemel op aarde volgens mij. Reken dus maar niet op openbaar vervoer
pi_86255353
Nou, dat is inderdaad wel waar, maar zover ik weet staat SF er om bekend dat het daar wel goed geregeld is :) maar goed, anders gewoon een taxi, vandaar mijn vragen daarover :)
pi_86333705
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef ShadyLane het volgende:
Het schijnt nu de beste whalewatchtijd in tien jaar te zijn in Monterey, doen dus! Wij hadden de mazzel van blauwe vinvissen, naast een massa speelse bultruggen.

Als je een auto hebt is de 17(of hoeveel was het ook alweer) mile drive ook wel leuk, kost wel 9 dollar entree.
Als je naar SF gaat kun je je wellicht een avondje laten vermaken door Un-scripted, dat was in zo'n piepklein relaxed theatertje waar je volgens mij na afloop de hele avond nog bier zou kunnen blijven drinken met die lui.
Vandaag whale watching gedaan, was geen reet aan..Ja ok, het was een leuke boottocht en het was leuk om op het water te zijn..maar na 2 uur hadden we eindelijk 2 walvissen te pakken en je zag af en toe een vin, en wat gespuit..en heel soms een staart...En dat was het dan alweer..Afknappertje wat mij betreft..
Maar wel leuk om te doen...Maar had verwacht wel wat meer te zien...
pi_86337836
Hee, wat jammer! Is het gewoon een slechte tijd nu of hadden de tochten van de dagen ervoor wel veel gezien? (er staat zo'n bord met de sightings van de dagen ervoor).
pi_86338703
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vandaag whale watching gedaan, was geen reet aan..Ja ok, het was een leuke boottocht en het was leuk om op het water te zijn..maar na 2 uur hadden we eindelijk 2 walvissen te pakken en je zag af en toe een vin, en wat gespuit..en heel soms een staart...En dat was het dan alweer..Afknappertje wat mij betreft..
Maar wel leuk om te doen...Maar had verwacht wel wat meer te zien...
Dieren in het wild laten zich niet sturen ;-)
pi_86341265
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:10 schreef Vampier het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Form_I-94

het is gewoon een i94 form... en niet grappig doen en zeggen dat je fout bent geweest tijdens het Nazi regime in Duitsland.

EN VERGEET NIET JE GROENE PAPIERTJE IN TE LEVEREN ALS JE WEER TERUG GAAT!!!!!
Dat laatste is bij mij in april 2009 dus mis gegaan. Heb zelfs geen stamp dat ik de USA verlaten heb. Nu ben ik hemel en aarde aan het verzetten om mijn illegale status weer op te heffen. Echt matig. :{
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_86351720
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef ShadyLane het volgende:
Hee, wat jammer! Is het gewoon een slechte tijd nu of hadden de tochten van de dagen ervoor wel veel gezien? (er staat zo'n bord met de sightings van de dagen ervoor).
Heb geen sightings borden gezien, maar had het ook niet op de Wharf geboekt...Daar kwam ik pas toen het begon. Maar ik weet niet of het een slechte of een goede dag was iig, die "guides" die een "fully narrated" tour gingen doen hebben in totaal 10 woorden gezegd :P Viel dus allemaal een beetje tegen..
Maar wellicht probeer ik het nog wel ergens een keer, en dan check ik of het een goed moment of niet is..Maar puur al de boottocht was op zich wel het geld waard hoor, alhoewel het wel 3 uur was..
pi_86486149
Lijkt me echt een ellende om in LA te wonen. Heerlijk weer hier hoor *; maar zonder auto is het niet te doen. Vind het ook niet echt een interessante stad voor toeristen..
pi_86486304
Vraagje: Waarom is Yosemite zo cool? Plaatjes maken mij niet echt heel erg opgewonden en heb erg veel mooie nationale parken gezien in mijn vorige visit hier aan de VS (Bryce, Moab(Arches),etc) maar Yosemite lijkt me een beetje straight forward? Lijkt me gewoon mooie bergen, mooie meertjes en boompjes..dat kan ik ook zien in de Alpen, of in de Rockies... Convince me!
Ik zit er natuurlijk niet ver vandaan dus kan er zo eens een dagje aan besteden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')