Begin in Mission Viejo.quote:
Ligt ook aan de plaats, maar meestal is het zo hoe langer je wacht hoe duurder..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef Miless het volgende:
Ik wil volgend jaar voorjaar/zomer (apr, mei of juni) naar Californie. Wanneer kan ik dan het best tickets boeken? Is het gewoon hoe eerder hoe beter? Of is er kans dat de prijzen over een tijdje nog wat zakken?
Vandaag was het flink heet in the OCquote:Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef nelisb het volgende:
Ik zit lekker in Mission Viejo. Zo naar Laguna Beach denk ik.
Ik maak zelf bitterballen omdat je die zooi hier niet kunt kopen... en als je het kunt kopen dan zijn ze niet te vreten.quote:Op maandag 6 september 2010 05:20 schreef nelisb het volgende:
In n out altijd goed.
Zijn nu in Old Town San Diego. Altijd gezellig maar druk.
Maar bitterballen? Tell me more.
In vergelijking met Amerika is Nederland echt hemel op aarde volgens mij. Reken dus maar niet op openbaar vervoerquote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Norrage het volgende:
maar nu heb ik wel een vraag: hoe is het openbaar vervoer 's avonds geregeld in de VS? In NL is het echt verschrikkelijk om na een concert thuis te komen,
Vandaag whale watching gedaan, was geen reet aan..Ja ok, het was een leuke boottocht en het was leuk om op het water te zijn..maar na 2 uur hadden we eindelijk 2 walvissen te pakken en je zag af en toe een vin, en wat gespuit..en heel soms een staart...En dat was het dan alweer..Afknappertje wat mij betreft..quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef ShadyLane het volgende:
Het schijnt nu de beste whalewatchtijd in tien jaar te zijn in Monterey, doen dus! Wij hadden de mazzel van blauwe vinvissen, naast een massa speelse bultruggen.
Als je een auto hebt is de 17(of hoeveel was het ook alweer) mile drive ook wel leuk, kost wel 9 dollar entree.
Als je naar SF gaat kun je je wellicht een avondje laten vermaken door Un-scripted, dat was in zo'n piepklein relaxed theatertje waar je volgens mij na afloop de hele avond nog bier zou kunnen blijven drinken met die lui.
Dieren in het wild laten zich niet sturen ;-)quote:Op zondag 12 september 2010 02:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vandaag whale watching gedaan, was geen reet aan..Ja ok, het was een leuke boottocht en het was leuk om op het water te zijn..maar na 2 uur hadden we eindelijk 2 walvissen te pakken en je zag af en toe een vin, en wat gespuit..en heel soms een staart...En dat was het dan alweer..Afknappertje wat mij betreft..
Maar wel leuk om te doen...Maar had verwacht wel wat meer te zien...
Dat laatste is bij mij in april 2009 dus mis gegaan. Heb zelfs geen stamp dat ik de USA verlaten heb. Nu ben ik hemel en aarde aan het verzetten om mijn illegale status weer op te heffen. Echt matig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:10 schreef Vampier het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Form_I-94
het is gewoon een i94 form... en niet grappig doen en zeggen dat je fout bent geweest tijdens het Nazi regime in Duitsland.
EN VERGEET NIET JE GROENE PAPIERTJE IN TE LEVEREN ALS JE WEER TERUG GAAT!!!!!
Heb geen sightings borden gezien, maar had het ook niet op de Wharf geboekt...Daar kwam ik pas toen het begon. Maar ik weet niet of het een slechte of een goede dag was iig, die "guides" die een "fully narrated" tour gingen doen hebben in totaal 10 woorden gezegdquote:Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef ShadyLane het volgende:
Hee, wat jammer! Is het gewoon een slechte tijd nu of hadden de tochten van de dagen ervoor wel veel gezien? (er staat zo'n bord met de sightings van de dagen ervoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |