abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85301236
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef JK het volgende:

[..]

Ook niet bij Tenderloin enzo? Of zo rondom Market Street en Eddy ? Al is daar niet zo veel toeristisch spul.
Ons hotel lag net op de rand van Tenderloin en woei daar wil je echt niet lopen als het donker is! Je moet slalommend tussen de zwervers door die in grote groepen staan de drinken en te schreeuwen. Ik voelde me dus absoluut niet veilig daar! Overdag ging het wel.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:00:34 #202
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_85383004
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:11 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ons hotel lag net op de rand van Tenderloin en woei daar wil je echt niet lopen als het donker is! Je moet slalommend tussen de zwervers door die in grote groepen staan de drinken en te schreeuwen. Ik voelde me dus absoluut niet veilig daar! Overdag ging het wel.
tja, krijg je ervan als je geen onderzoek doet en je wat laat aansmeren door het reisbureau. in dat deel liggen een aantal voordelige hotels die van binnen prima zijn, maar gewoon op een slechte plek liggen en dus geen fuck kosten. het hele idee om alles zelf uit te zoeken is bij mij ontstaan toen ik het eerste hotel dat het reisbureau me wilde aansmeren checkte, en erachter kwam dat het:

A) op de rand van de slechtst wijk van de stad lag
B) veel te duur was (kon het hotel zelf voor de helft boeken via booking.com)

tja, toen ben ik gaan neuzen en erachter gekomen dat je voor minder geld op veel betere plekken kunt zitten. qua hotel is het sheraton in fishermans wharf trouwens echt goed. rustige locatie, toch veel in de buurt, je bent zo in het superleuke north beach en chinatown, en een heel relaxed en goed hotel.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_85462444
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:00 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

tja, krijg je ervan als je geen onderzoek doet en je wat laat aansmeren door het reisbureau. in dat deel liggen een aantal voordelige hotels die van binnen prima zijn, maar gewoon op een slechte plek liggen en dus geen fuck kosten. het hele idee om alles zelf uit te zoeken is bij mij ontstaan toen ik het eerste hotel dat het reisbureau me wilde aansmeren checkte, en erachter kwam dat het:

A) op de rand van de slechtst wijk van de stad lag
B) veel te duur was (kon het hotel zelf voor de helft boeken via booking.com)

tja, toen ben ik gaan neuzen en erachter gekomen dat je voor minder geld op veel betere plekken kunt zitten. qua hotel is het sheraton in fishermans wharf trouwens echt goed. rustige locatie, toch veel in de buurt, je bent zo in het superleuke north beach en chinatown, en een heel relaxed en goed hotel.
Alles zelf uitgezocht hoor :*. Ben nog nooit in m'n leven in het reisbureau geweest! Maar goed bij de reviews op Booking.com stond ook wel dat het niet zo'n fantastische buurt was, maar alle betaalbare hotels lagen immers in Tenderloin.

Echt storend is het ook niet alleen moet je 's avonds even een taxi nemen.
pi_85472992
Hoi allemaal,

Ik had hier enige tijd geleden gepost over mijn trip naar las vegas / los angeles / san francisco.

Nu zat ik op internet te zoeken naar dingen die er te doen zijn in die steden of rondom, en ik kwam een go city kaart tegen.
Voor los angeles kost dit 143,99 dollar pp voor 3 dagen.
Dan kun je 3 dagen bepaalde tripjes doen waar je dan dus geen entree meer voor betaald.

Heeft iemand dit ooit gedaan?

Ik las namelijk in reviews dat de tijden waarop je dit mag gebruiken nogal ingewikkeld zijn.

Ook wil ik wel graag naar een wedstrijd heen.
Mag basketball of honkbal zijn.
In las vegas wordt dat niet wat ivm tijd, maar vanaf 4-8 sept ben ik in LA evt nog ietsje langer en daarna rondom SF.

Iemand een idee?

[ Bericht 18% gewijzigd door bambino op 19-08-2010 14:48:10 ]
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:51:26 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85479576
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:24 schreef bambino het volgende:
Ook wil ik wel graag naar een wedstrijd heen.
Mag basketball of honkbal zijn.
In las vegas wordt dat niet wat ivm tijd, maar vanaf 4-8 sept ben ik in LA evt nog ietsje langer en daarna rondom SF.

Iemand een idee?
Dat wordt sowieso honkbal, want de basketbal competitie begint pas weer in Oktober. :)

In Los Angeles kun je naar de Dodgers. In Anaheim (bij Disneyland als je daar toevallig heen gaat) kun je naar de Angels. In San Fransisco kun je naar de Giants of de Athletics.

Om te kijken of ze in jouw periode thuis spelen (en welke tijden):

LA:
http://dodgers.mlb.com (spelen 4 en 5 september thuis, daarna uit tot de 17e)
http://angels.mlb.com (spelen 6 tot en met 12 september thuis)

SF:
http://giants.mlb.com (spelen pas weer vanaf de 14e thuis, de eerste twee weken van sep uit)
http://athletics.mlb.com (spelen van 6 tot 12 september thuis)

De Giants zullen het dus wel niet worden denk ik, maar 1 van de andere 3 teams zou je ergens kunnen inplannen. Kijk ook even uit, de Athletics en de Angels spelen beiden niet op de 9e - rustdag. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door maartena op 19-08-2010 16:58:51 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85485622
Thanks, ik denk dat ik dan voor 5 sept bij de dodgers ga.

Nu wil ik tickets bestellen via die website, maar het verschil in prijs qua waar je zit is gigantisch.
van 12 dollar (helemaal bovenin) tot 600 dollar voor dugout club

Nu is dat laatste natuurlijk niet aan de orde, en om 1 kilometer omhoog te klimmen in dat stadion zie ik ook niet echt zitten.

Nu zat ik te kijken naar de overkant, (blauw of rood op deze map: http://www.ticketmaster.com/seatingchart/90145/33370)
Theoretisch is het hetzelfde, maar de een is left field pavilion, de ander all you can eat.
Als je dat all you can eat neemt, zit er dan een restaurantje bij ofzo voor in de rust? of geld het voor de popcorn ofzo lol.
pi_85485751
Lol, het is dus inderdaar voor nootjes popcorns hotdogs en dergelijke.

Wel grappig.

http://losangeles.dodgers(...)ucaneat_pavilion.jsp
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:57:05 #208
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85486162
Ik koop mijn kaartjes altijd via StubHub. Althans, bij de Angels dan, niet bij de Dodgers. ;)

Maar bij de Dodgers kan het ook: http://losangeles.dodgers.mlb.com/ticketing/stubhub.jsp?c_id=la

Je kunt dan kaartjes kopen van season ticket holders die de kaartjes voor bepaalde wedstrijden niet gebruiken en via die site dan weer verkopen. Je kunt gewoon online je tickets uitprinten en meenemen.

5 September is een goede keus. Je ziet dan de San Francisco Giants spelen tegen de Los Angeles Dodgers. Twee Californische teams, en twee aartsrivalen in dezelfde divisie. ^O^

http://www.stubhub.com/lo(...)nts-9-5-2010-899098/

Ik koop bij de Angels meestal tickets in de range van $30 tot $50, beetje afhankelijk van wat er beschikbaar is.... dan heb je een mooi zicht op het veld.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85487160
Dank je voor de info.

Ik heb het gewoon via ticketmaster gedaan, ik kon online niet parkeren bestellen als je niet in US woont, dus heb ik ff gebeld.

Was nog een heel karwij om me hele adres uit te spellen haha.

Kwamen wel allemaal kosten bij maarja het zij zo.
Ben nu zon 100-120 dollar kwijt voor 2 man inclusief parkeren.
En ik moet ze ophalen bij Will Call systeem ofzoiets bij het stadion vanaf 3 uur ofzo zei ze.

Wordt nog wat, had idd liever uitgeprint maar dat was voor US only.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:35:29 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85489776
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:26 schreef bambino het volgende:
En ik moet ze ophalen bij Will Call systeem ofzoiets bij het stadion vanaf 3 uur ofzo zei ze.

Wordt nog wat, had idd liever uitgeprint maar dat was voor US only.
Ah :)

Will Call is gewoon het loket waar je kaartjes ophaalt, meestal bij de hoofdingang ergens, dus dat komt allemaal wel goed :)
-
pi_85489900
Enige wat ik raar vind, ik moet het voor de tijd ophalen, maar om daar heen te gaan moet ik parkeren :P
Maar mijn parking ticket ligt binnen :D

Aan de telefoon zei ze dat geen probleem was.

we zullen zien
pi_85504995
Oh mooi topic, dat ik dit niet eerder gezien heb..
is alweer een aantal jaren terug dat ik een rondreis door het westen van amerika heb gemaakt(toen nog met paps&mams), maar dat was inderdaad net zo mooi als de foto's hier proberen te laten zien..

ik wil weer terug:O
Zit te denken aan volgend jaar zomervakantie, maar dat zal nog wel flink wat sparen worden..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_85506486
Parking ticket is denk ik geen probleem je krijgt denk ik een uitrijticket en dat doe je pas na de wedstrijd
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:11:37 #214
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85516046
Buiten de wedstrijden om kun je gratis het parkeerterrein op.... er is immers ook een team-winkel etc waar je altijd terecht kunt. Je kunt zelfs 's ochtends al even naar de Will Call om je tickets te halen. Alleen als er wedstrijden zijn zijn de hokjes waar je betaald voor parkeren bemand.
-
pi_85597247
Binnenkort ga ik op vakantie naar de VS, ik zit alleen met 1 vraagje over bagage ik gebruikt namelijk een grote tas in camouflage kleur ipv een koffer of iets degelijks.
Nu hoorde ik van mensen dat ik die beter niet mee kan nemen omdat men bij de douane daar nog wel is moeilijk over zouden kunnen doen?
De rede van deze is tas is dat ie lekker groot is en een zelfde van bv eastpack me al snel 120 euro terug zet :P
pi_85824995
Hallo! Vond het ook wel interessant hier eens een post achter te laten :D

Zit nu 3 maanden voor stage in Monterey. Ben er nu 2 weken en heb al vele mooie dingen gedaan. Waaronder vandaag Big Sur! Wow..die kustlijn is hier echt schitterend, zeker met een beetje mooi weer dat we vandaag hadden :)
Maar ik zit hier dus in mijn eentje in een appartement (prima, alles wat ik nodig heb, behalve een magnetron :P) en heb al wat leuke contacten gemaakt om de omgeving een beetje te verkennen en wat vermaak te hebben (heb wat tennis-buddies gemaakt)..
Nog mensen die hier heel bekend zijn en nog mooie tips hebben om me hier nog meer thuis te voelen? Wil graag nog naar San Fransisco toe en ga ook nog ergens naar het zuiden een vriendin van me bezoeken in Santa Barbara (en zou graag ook nog eventjes LA gezien hebben)...

Nou, ik hou dit topic in ieder geval in de gaten. Leuk om iedereen's ervaringen te lezen hier! ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85843326
Norrage... sla LA over ga gewoon naar San Diego.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_85843362
Haha dat hoor ik van iedereen, inclusief de amerikanen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_85843651
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 05:18 schreef Norrage het volgende:
Hallo! Vond het ook wel interessant hier eens een post achter te laten :D

Zit nu 3 maanden voor stage in Monterey. Ben er nu 2 weken en heb al vele mooie dingen gedaan. Waaronder vandaag Big Sur! Wow..die kustlijn is hier echt schitterend, zeker met een beetje mooi weer dat we vandaag hadden :)
Maar ik zit hier dus in mijn eentje in een appartement (prima, alles wat ik nodig heb, behalve een magnetron :P) en heb al wat leuke contacten gemaakt om de omgeving een beetje te verkennen en wat vermaak te hebben (heb wat tennis-buddies gemaakt)..
Nog mensen die hier heel bekend zijn en nog mooie tips hebben om me hier nog meer thuis te voelen? Wil graag nog naar San Fransisco toe en ga ook nog ergens naar het zuiden een vriendin van me bezoeken in Santa Barbara (en zou graag ook nog eventjes LA gezien hebben)...

Nou, ik hou dit topic in ieder geval in de gaten. Leuk om iedereen's ervaringen te lezen hier! ;)
Ben je al op 'walvisvaart' geweest? Dat was zoooo koel!! O+ Voor de rest vond ik Monterey niet zo heel veel aan moet ik zeggen, beetje saai durp, maar die boottocht was echt geweldig. Honderden dolfijnen en 4 walvissen rakelings langs de boot.
pi_85843767
Net 2 tickets LA gekocht. Aanstaande zaterdag weg en 13 dagen later weer thuis.
12 dagen strand en niks doen heerlijk. Oja en familiebezoek.
pi_85844089
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben je al op 'walvisvaart' geweest? Dat was zoooo koel!! O+ Voor de rest vond ik Monterey niet zo heel veel aan moet ik zeggen, beetje saai durp, maar die boottocht was echt geweldig. Honderden dolfijnen en 4 walvissen rakelings langs de boot.
Monterey is inderdaad niet zo boeiend als ik van tevoren had verwacht maar ik woon er dan ook nu :) Die walvisvaart nog niet gedaan maar dat ga ik zeker doen! En dat Aquarium moet je toch ook ergens doen...Alhoewel de kustlijn wel leuk is om langs te lopen, met Fishermans Wharf en zo :) Cannery Row is trouwens echt geen reet aan, snap niet dat dat zo beroemd is (aquarium wss) :)
pi_85846527
Het schijnt nu de beste whalewatchtijd in tien jaar te zijn in Monterey, doen dus! Wij hadden de mazzel van blauwe vinvissen, naast een massa speelse bultruggen.

Als je een auto hebt is de 17(of hoeveel was het ook alweer) mile drive ook wel leuk, kost wel 9 dollar entree.
Als je naar SF gaat kun je je wellicht een avondje laten vermaken door Un-scripted, dat was in zo'n piepklein relaxed theatertje waar je volgens mij na afloop de hele avond nog bier zou kunnen blijven drinken met die lui.
pi_85846701
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef ShadyLane het volgende:
Het schijnt nu de beste whalewatchtijd in tien jaar te zijn in Monterey, doen dus! Wij hadden de mazzel van blauwe vinvissen, naast een massa speelse bultruggen.

Als je een auto hebt is de 17(of hoeveel was het ook alweer) mile drive ook wel leuk, kost wel 9 dollar entree.
Als je naar SF gaat kun je je wellicht een avondje laten vermaken door Un-scripted, dat was in zo'n piepklein relaxed theatertje waar je volgens mij na afloop de hele avond nog bier zou kunnen blijven drinken met die lui.
Ik heb de 17 mile drive te fiets gedaan, viel me erg tegen. Wel mooie villa's en golfbanen!

De Highway 1 die ik gisteren gedeeltelijk (tot aan Big Sur) heb genomen was daarentegen wel echt geweldig...Maar het ligt ook erg aan het weer..17 Mile Drive deed ik met bewolking...gisteren was het schitterend weer, strakblauw...
pi_85846773
Ja, dat maakt zeker uit. Wij deden 'm in de avondschemering, dat levert mooie plaatjes op.
pi_85848740
Waar huren jullie je auto? Ik zoek een goede prijs voor 12 dagen.
pi_85849776
Is een cc en een pinpas voldoende om je mee te redden in de VS, of raden jullie ook iets van reischeques aan?
Ik heb via ESTA die autorisatie aangevraagd om de VS binnen te mogen, is dat alles? Die site ziet er zo knullig uit :P .
Dank!
Tap tap tap
pi_85849877
Nee CC en pinpas is voldoende. Althans dat gaat al 10 jaar goed bij mij ieder jaar.
Ja dat ESTA is voldoende.
pi_85849935
Fijn, dank je voor het snelle antwoord :* .
Tap tap tap
pi_85851566
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb via ESTA die autorisatie aangevraagd om de VS binnen te mogen, is dat alles? Die site ziet er zo knullig uit :P .
Dank!
Ja, en in het vliegtuig mag je nog een paar formuliertjes invullen, dus houdt een pen en gegevens als eerste verblijfadres, paspoortnummer en vluchtnummer bij de hand. En vergeet ook niet twee printjes mee te nemen van je e-ticket.
pi_85854367
Nog meer tips, dank je :) ik heb nog geen hotellijst of vluchtnummers maar zal ze tegen die tijd bij me hebben :P
Tap tap tap
pi_85854968
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Is een cc en een pinpas voldoende om je mee te redden in de VS, of raden jullie ook iets van reischeques aan?
Dank!
Slecht he. Incl. spelfouten en alles. Je zou toch denken dat ze daar een fatsoenlijk bureau voor inhuren en het na zoveel jaar eens aanpassen 8)7
pi_85857179
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Slecht he. Incl. spelfouten en alles. Je zou toch denken dat ze daar een fatsoenlijk bureau voor inhuren en het na zoveel jaar eens aanpassen 8)7
Daar gaan ze nu die 9 dollar voor gebruiken hopelijk :') Ik heb er ook een tijd over gedaan voordat ik wist dat die ESTA toch wel voldoende was voor mijn 3 maanden lange verblijf hier...totaal geen duidelijke informatie te vinden daar...en je moet dat bevestigingsnummer ook gewoon zelf opschrijven, je krijgt niet eens een mailtje dat ESTA is goedgekeurd ofzo...twijfelde ik op een gegeven moment ook nog over...maar is allemaal goed gegaan!
pi_85857504
Ik heb het aanvraagnummer opgeschreven en de goedkeuring uitgeprint. Er staat ook nog ergens dat je de gegevens later nog kunt/moet aanpassen (verblijfadres, vluchtnummer, vluchthaven van vertrek), maar er staat nergens hoe, aangezien ik die gegevens nog niet heb.
Tap tap tap
pi_85857667
Als je naar die site teruggaat kan je je aanvraagnummer invullen en kan je dingen veranderne, maar als het goedgekeurd is is dat eigenlijk niet meer nodig!
pi_85860160
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Norrage het volgende:
Haha dat hoor ik van iedereen, inclusief de amerikanen :P
Ja ik ben Amerikaan ;) Woon in de buurt van LA (Anaheim)
pi_85860184
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, en in het vliegtuig mag je nog een paar formuliertjes invullen, dus houdt een pen en gegevens als eerste verblijfadres, paspoortnummer en vluchtnummer bij de hand. En vergeet ook niet twee printjes mee te nemen van je e-ticket.
http://en.wikipedia.org/wiki/Form_I-94

het is gewoon een i94 form... en niet grappig doen en zeggen dat je fout bent geweest tijdens het Nazi regime in Duitsland.

EN VERGEET NIET JE GROENE PAPIERTJE IN TE LEVEREN ALS JE WEER TERUG GAAT!!!!!
pi_85860566
Dat groene papiertje bestaat niet meer joh, dat is nu die ESTA...ik heb niks hoeven in te vullen bij de grens...ja behalve zo'n papiertje of je dingen importeert of niet..

ohja, ok, behalve als je er heel lang zit natuurlijk.
pi_85861307
Die groene moet toch in het vliegtuig.
Hier vul je in of je bv etenswaren importeert?

Kan me niet voorstellen dat die is afgeschaft.
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:48:49 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85861341
De witte is voor declaraties, de groene was tot voor kort voor de visa waiver.... nu is dat dus die website geworden.

Overigens waren er in Mei nog mensen die groene krengen aan het invullen toen ik in het vliegtuig zat van AMS naar LAX.
-
pi_85861614
Ik heb al 8 jaar niet mee gevlogen.... en nu heb ik dat domme papiertje niet meer nodig ;)
pi_85883417
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het aanvraagnummer opgeschreven en de goedkeuring uitgeprint. Er staat ook nog ergens dat je de gegevens later nog kunt/moet aanpassen (verblijfadres, vluchtnummer, vluchthaven van vertrek), maar er staat nergens hoe, aangezien ik die gegevens nog niet heb.
Naar de site gaan en dan kiezen voor 'update huidig ESTA'. Daar kun je je nummer invullen, paspoortnummer en geboortedatum erbij en dan kun je je gegevens aanpassen. Althans, dat is de theorie... toen ik dat in maart probeerde moest ik weer een nieuwe aanvraag doen, die ik later wel kon updaten en toen ik voor een volgende reis die van maart weer wilde updaten, kon dat niet meer :')
pi_85883480
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:03 schreef Norrage het volgende:
Dat groene papiertje bestaat niet meer joh, dat is nu die ESTA...ik heb niks hoeven in te vullen bij de grens...ja behalve zo'n papiertje of je dingen importeert of niet..

Ik kreeg in maart nog gewoon dat groene formulier, dat ook weer in m'n paspoort werd geniet. Ligt misschien aan de herkomst van de vlucht?
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:35:19 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85885334
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kreeg in maart nog gewoon dat groene formulier, dat ook weer in m'n paspoort werd geniet. Ligt misschien aan de herkomst van de vlucht?
Wellicht eerder aan de bestemming. Als het vliegveld in de bestemmingsplaats volledig is aangesloten op ESTA, dan hoeven ze alleen maar het paspoort te scannen bij aankomst, en staat er in de computer direct dat toegang aangevraagd en goedgekeurd is. Als het vliegveld nog niet elektronisch gekoppeld is aan de USCIS, wordt alles nog via de groene kaart gedaan.

Zoals ik al zei, in Mei zag ik ook groene kaarten uitgedeeld worden in het vliegtuig onderweg naar LAX, en dat is een enorm groot vliegveld....en die zijn altijd het laatst met dit soort nieuwe snufjes. ;)
-
pi_85887040
Orange county here we come this saturday.

Waar kan ik het beste een auto huren? Welke site?

Edit: geboekt via easycar.nl.
475¤ voor 11 dagen inclusief navigatie en volle tank. SUV type.

[ Bericht 35% gewijzigd door nelisb op 31-08-2010 00:23:08 ]
pi_85901115
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:

Waar kan ik het beste een auto huren? Welke site?

Edit: geboekt via easycar.nl.
475¤ voor 11 dagen inclusief navigatie en volle tank. SUV type.
:) have fun hier in de buurt :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:21:55 #246
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85901144
nog 4 weken dan ga ik 7 staten door !
A man's got to do what a man's got to do
pi_85903931
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:20 schreef Vampier het volgende:

[..]

:) have fun hier in de buurt :P
Komt goed. Beetje strand en relax. Verder niets.
pi_85937822
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:35 schreef karoltje het volgende:

[..]

Alles zelf uitgezocht hoor :*. Ben nog nooit in m'n leven in het reisbureau geweest! Maar goed bij de reviews op Booking.com stond ook wel dat het niet zo'n fantastische buurt was, maar alle betaalbare hotels lagen immers in Tenderloin.

Echt storend is het ook niet alleen moet je 's avonds even een taxi nemen.
Zo grappig, want ik was zaterdag verdwaald in Tenderloin! Het is inderdaad een crappy wijk. Er stond een hele gang bij elkaar te rouwen om een vriend die was een paar dagen geleden vermoord op die plek. Overal politie om ze rustig te houden..... ;(
  woensdag 1 september 2010 @ 08:06:24 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85938197
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Waar in OC zit je? :P
-
pi_85938349
Ik liep ook per ongeluk Tenderloin in toen ik op Powell St. station was aangekomen en een willekeurige kant op ging op zoek naar een ontbijtbarretje. Ik dacht nog: "snap er niks van waarom iedereen dit zo'n leuke stad vindt, je wordt continu lastiggevallen door zwervers". Ja vind je het gek als je om zeven uur 's ochtends in je eentje met een grote trekkersrugzak die wijk in loopt :).

Later zijn we er met z'n drieeen nog eens doorheen gelopen omdat omlopen te ver was en we redeneerden "ach, met z'n drieeen op klaarlichte dag". En dat ging inderdaad prima, die groepjes zwervers bemoeien zich vooral met elkaar of liggen hun roes uit te slapen. Wel bizar dat een zogenaamd modern westers land zoveel armoede kent, vond het ook absurd hoeveel (waarschijnlijk) illegale Mexicanen in het zuiden hun brood verdienen "aan de rand van de economie" zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')