SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:13 schreef DJH het volgende:
Wij willen een auto huren voor 3 weken in californie. Alleen nu verschillen de prijzen hiervoor nogal.
Is het aan te raden om in Nederland een auto alvast te regelen via internet? Of kun je daar beter bij een autoverhuur bedrijf kijken, terplaatse.
Je moet meestel behoorlijk extra betalen bij een pakket met meer verzekering. De lokale heffingen en toeslagen, belastingen en milieuheffingen (????) zijn dan inclusief. Is dit zoveel extra geld waard? We reizen metname door Californie en een stukje Nevada.
Pakket zonder kost b.v. 125 euro per week en een pakket met die extra crap kost 195 euro per week.
Wij Nederlanders zijn meestal zwaar oververzekerd, dus daarom twijfel ik sterk over al die extra's..
Ik ga uit van een 400 - 600 euro voor 3 weken autohuur. Dat lijkt me wel realistisch.
Hoe lang was je daar? En wat vond je specifiek zo leuk aan San Diego?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef kreuk050 het volgende:
Ik zou zo graag weer een vakantie maken naar California, San Diego vond ik de tofste stad, Phoenix ook geweldig! Maar das Arizona.
Wij doen ook ongeveer die route, behalve Phoenix. Welke stranden zou je kunnen aanraden?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef kreuk050 het volgende:
Ik was in Amerika van 5 oktober t/m 5 november, eerst 4 dagen NYC en daarna 3 weken rondgereden van Phoenix naar Grand Canyon, Las Vegas, Yosemite, San Francisco, Santa Barbara, Los Angeles, San Diego en weer terug naar Phoenix.
San Diego was zooo chill, die boulevard, de mensen, het weer, de sfeer, heerlijk! We hebben in San Diego dat vliegdekschip bezocht in de haven, Sea World geweest (wat niet zo geweldig was), heerlijke stad gewoon.
Stranden hebben we niet zoveel op gelegen, in L.A. vonden wij Venice Beach wel leuk, veel skaters enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:39 schreef DJH het volgende:
[..]
Wij doen ook ongeveer die route, behalve Phoenix. Welke stranden zou je kunnen aanraden?
Dat ziet er in grote lijnen uit als de route die wij ook gaan maken. Hoe veel dagen trek je hier voor uit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef DJH het volgende:
In mei gaan wij door California rijden. Heb even (snel) een route geschetst: (WOW, wat een lange link)
[link]
De grand Canyon is best wel een stuk om zie ik. Verder wel een leuke route toch? Iemand nog tips?
18 dagen, we zitten daarvoor 4 dagen in new yorkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Dat ziet er in grote lijnen uit als de route die wij ook gaan maken. Hoe veel dagen trek je hier voor uit?
Wij gaan wat langer. Een maand, daarna ook naar new york + niagara falls en washingtonquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef DJH het volgende:
[..]
18 dagen, we zitten daarvoor 4 dagen in new york![]()
Jullie?
Haha, wij gaan t zelfde doen maar dan in 3 wekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef CoolGuy het volgende:
Hehehe, ik ga ook met mijn vriendin in juni. 2 weken het bekende rondje SF, LV, LA doen met de tussenliggende nationale parken.
Bodie wilden wij ook naartoe, maar de laatste 10 mijl zijn onverhard en wij hebben daar dus onze band op kapot gereden, In Lee Vining is wel een bandenboer maar die had onze maat band niet op voorraad en de 1st volgende was 70 mijl terug voor ons (zie ook http://hvandervelden.word(...)6-bodie-ghost-town/)quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef JK het volgende:
@DJH: Misschien nog een tip voor je, iets boven Mono Lake waar jij langs rijd (nabij Yosemite), heb je een spookstadje genaamd Bodie. Misschien leuk om langs te rijden? Als ik in de buurt zou zijn, had ik er heen gereden. Google er anders eens op. Ben zelf afgelopen jaar naar Rhyolite gereden. Is niet heel veel meer van over, volgens mij is Bodie een stukje groter en staat er nog genoeg om te bekijken.
Iets in mij zegt pismo beach, kan me alleen nu niet ff voor de geest halen waarom ook alweerquote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Abbadon het volgende:
Weet iemand een mooi plaatsje om te overnachten op de route van LA naar Monterey?
Morro Bay? Pismo Beach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop