Hebbie idd netjes gedaan. Ik een kwartiertje later. Nog even heel snel laptop aangehad en toen lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Gister 'maar' tot +/- 23:00 in popfront gezeten, valt best mee!
Dat is balen! Maar je bent wel lekker vrij, heerlijk lui thuis zitten neem ik aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:15 schreef swollywood het volgende:![]()
Toch lekker, een vrije dag midden in de week.
Alleen dan weer jammer dat ze in de straat hier tegenover aan het renoveren zijn en ik al een paar keer wakker geworden was van een drilboor die er voor zorgde dat het te strak afgestelde autoalarm van mijn buurman's auto afging.
Ik krijg vrijdag eerst een vriendinnetje te eten maar wie weet kan ik haar meesleuren naar PFquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef swollywood het volgende:
Inderdaad heerlijk lui thuis zitten.![]()
Overwerk wordt niet meer uitbetaald en moet nu gecompenseerd worden in vrije uren, dus ik werk vorige en deze week alleen op ma./di. en do./vr.
Morgen poëzie-avond zie ik, maar dat lijkt me niks.
Denk dat ik vrijdagavond maar eens ff een bakkie ga doen in PF.
Goed dat je er over begint, had ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag eerst een vriendinnetje te eten maar wie weet kan ik haar meesleuren naar PF![]()
Had jij je trouwens nog aangemeld als vrijwilliger? Ik wel, heb ook al een aantal diensten
Mailtje doen is inderdaad een goed idee! Gezellig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Goed dat je er over begint, had ik nog niet gedaan.
Zal straks eens een mailtje naar bar@popfront.nl sturen.
Maar nu eerst douchen!
[ afbeelding ]
Die van mij is net 2 weken oud, dus ik heb daar geen last (meer) van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:14 schreef Cyntiaa het volgende:
LaptopDie van mij is zoooo sloooom de laatste tijd! Niet leuk meer...
Dat is ook een goed vrouwenantwoord!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Uhm, geen idee wat er op staat. Moet ik thuis even kijken vanavond...
Ik weet op zich wel een aantal dingen van mijn laptop, de virusscanner is er door een kennis op gezet en loopt gewoon altijd geloof ik.. Vraag me niet welk merk/soort/ding het isquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:16 schreef Croli het volgende:
[..]
Dat is ook een goed vrouwenantwoord!
Ik had mijn oude pc van het weekend geschoond omdat die naar mn buurmeisje in zeewolde gaat.
Kennelijk ben ik iets te enthousiast geweest met dingen weggooien, hij schijnt niet meer te werken!! Windows XP stuk gemaakt ofzo:P
Ik vond de mijne ook best foutquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Swolly is zo smooth,
en o god, wat klinkt dat fout.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Swolly is zo smooth,
en o god, wat klinkt dat fout.
quote:
Precies. Als een kerel het zegt klinkt dat nogal euhm... eng.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar ik ben een vrouw, ik mag dat zeggen
Maar ik zeg er ook gelijk bij dat het heel fout is, en ik kon hem gewoon echt niet laten liggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
Precies. Als een kerel het zegt klinkt dat nogal euhm... eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |