Uiteraard willen we alles weten. Maar het leukste is toch welke wijk, waarom Zwolle en waarom die wijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:05 schreef fraubitch het volgende:
dank allen! In het volgende topic zal ik de moeite doen om me uitgebreider voor te stellen. Hebben jullie een standaard invul/vragenformulier of moet ik t gewoon uit mijn duim zuigen?
En ik heb t shirt al eens gezienhij blijft leuk!
Welkom en waarom wachten op het volgend topic?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:05 schreef fraubitch het volgende:
dank allen! In het volgende topic zal ik de moeite doen om me uitgebreider voor te stellen. Hebben jullie een standaard invul/vragenformulier of moet ik t gewoon uit mijn duim zuigen?
En ik heb t shirt al eens gezienhij blijft leuk!
Vanavond moet ik werken, maar ik hoorde jullie ook over zondag? Dan kan ik wel even langskomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is inmiddels bijna een must![]()
Wie gaat er vanaaf nog meer trouwens?
Je hoorde Baby denk ik over zondag...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanavond moet ik werken, maar ik hoorde jullie ook over zondag? Dan kan ik wel even langskomen.
Dan hoorde ik baby over zondag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je hoorde Baby denk ik over zondag...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heeft C. haar eerste werkdag bij PF.
Nu doe je zo stoer....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
"He WIJF! Schiet eens op met mijn bier!"
Geheel en alleen jou mening!quote:
Dus je durft je punt niet te maken omdat je gewoon geen gelijk hebt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal de details hier weglaten, maar C. weet waar ik het over heb.
Doe mij er dan maar een van elkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
De pics zijn verkrijgbaar bij mij á 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |