thnx en Trustequote:
Ik duim voor jequote:Op maandag 18 januari 2010 10:44 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen eenieder.
Vandaag weer een kans om de levensmiddelenwereld in te rollen. Vanmiddag sollicitatiegesprek en het nadeel van dat soort gesprekken is dat ik daar altijd zo zenuwachtig voor ben.
Dan moet je ze opbellen en zeggen dat je nooit werkervaring krijgt als niemand je aanneemt. En dat je een harde werker bent, die gráág wil leren!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:48 schreef Vork het volgende:
En als ze me weer op 'te weinig werkervaring' af gaan wijzen, dan ga ik slaan. Iemand. Ik weet nog niet wie.
Die laatste zin staat zo'n beetje in elke sollicitatiebrief en sinds die brief al een aantal keren is aangescherpt, word ik ook daadwerkelijk uitgenodigd. Ik ga er voor de lieve vrede maar even vanuit dat ervaring helemaal geen issue gaat zijn deze keer, want anders wordt het helemaal nooit wat. Maar als dat de reden is om mij af te wijzen, terwijl ik toch vrij duidelijk in de brief al heb aangegeven wat ik kan, heb gedaan, geleerd en bereid ben om te leren, kan zo'n bedrijf dat van tevoren al weten. Ik vind het niet erg om afgewezen te worden op het gebrek aan ervaring, maar als dat dan werkelijk een issue is, nodig me dan niet uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan moet je ze opbellen en zeggen dat je nooit werkervaring krijgt als niemand je aanneemt. En dat je een harde werker bent, die gráág wil leren!
Ik kan in dit geval nu ook mijn bijbanen als relevante ervaringen opgeven. Niet zozeer qua werkzaamheden, maar ik heb (in een aangedikte vorm) wel jarenlang de logistieke sector, bij verschillende bedrijven van binnenuit kunnen zien (nouja, het operationele gedeelte dan).quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Succes Vork!
Probeer duidelijk te maken dat je wel relevante ervaringen hebt, wat dan net geen werkervaring is.
Wow spannend manquote:Op maandag 18 januari 2010 10:44 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen eenieder.
Vandaag weer een kans om de levensmiddelenwereld in te rollen. Vanmiddag sollicitatiegesprek en het nadeel van dat soort gesprekken is dat ik daar altijd zo zenuwachtig voor ben.
Als ze dan al moeilijk gaan doen.. dat dikgedrukte ff goed aanhalen! zet ze weer aan het denken en wie weet dan alsnog bingo, maar ik ga er van uit dat het meteen al bingo voor je is omdat jij gewoon tof bent, ZO!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Die laatste zin staat zo'n beetje in elke sollicitatiebrief en sinds die brief al een aantal keren is aangescherpt, word ik ook daadwerkelijk uitgenodigd. Ik ga er voor de lieve vrede maar even vanuit dat ervaring helemaal geen issue gaat zijn deze keer, want anders wordt het helemaal nooit wat. Maar als dat de reden is om mij af te wijzen, terwijl ik toch vrij duidelijk in de brief al heb aangegeven wat ik kan, heb gedaan, geleerd en bereid ben om te leren, kan zo'n bedrijf dat van tevoren al weten. Ik vind het niet erg om afgewezen te worden op het gebrek aan ervaring, maar als dat dan werkelijk een issue is, nodig me dan niet uit.
Dus, dat was zo'n beetje de conclusie van mijn vorige sollicitatiegesprek, nu gaat het gewoon geen rol spelen. Dat heb ik zojuist besloten.
Het gesprek die kan opsturen. Probeer aan te geven waarom dat relevant is. Wees ook niet te bang om te zeggen op welke stukken je nog wil leren.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kan in dit geval nu ook mijn bijbanen als relevante ervaringen opgeven. Niet zozeer qua werkzaamheden, maar ik heb (in een aangedikte vorm) wel jarenlang de logistieke sector, bij verschillende bedrijven van binnenuit kunnen zien (nouja, het operationele gedeelte dan).
Is een optie, als ik geen ander tactisch antwoord weet te verzinnen. Opzich zou ik best in de buurt willen wonen, dus dat is niet gelogen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Aangeven dat je ervoor wil verhuizen?
Ik heb stiekem wat gemist dusquote:
Aardappels in een beetje bouillon koken is ook extra smaakvol.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik zie natuurlijk al helemaal voor me dat ik die uien lekker bak in de roomboter, en de gestoofde wortels ook. En die dan liefdevol door de aardappel heen kloppen. Maar dan weet ik nog steeds niet wat je er nog meer doorheen moet gooien. Laurier? Peperkorrels?
Kerrie-poeder en mosterd er doorheenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Even culinair hoor, maar hoe maak je hutspot? Kaasplankje wil graag hutspot eten en ik ken alleen de variant van mn moeder. Doodgekookte aardappel met doodgekookte peen en doodgekookte ui door elkaar rammelen met een puree stamper en een beetje zout.
Ik wil graag lekkere hutspot maken
Alleen vinden pastinaak en ik elkaar niet zo leuk. Goede suggesties verder!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef golfer het volgende:
Oh..en in plaats van aardappels zou je ook pastinaak kunnen gebruiken.
Nicequote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net voor het eerst 3 foto's tot een panorama samengesteld.. of eigenlijk heeft photoshop dat gedaan, maar goed. Genomen vanaf The Old man of Storr, Skye, na een fikse bui (die je links boven zee nog ziet) en uit de losse pols:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Ben nog niet 100% tevreden over de horizon links, maar vond dit voor een eerste poging best geslaagd
Vorig jaar iets soortgelijks gedaan met een Barcelona-uitzichtfoto.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net voor het eerst 3 foto's tot een panorama samengesteld.. of eigenlijk heeft photoshop dat gedaan, maar goed. Genomen vanaf The Old man of Storr, Skye, na een fikse bui (die je links boven zee nog ziet) en uit de losse pols:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Ben nog niet 100% tevreden over de horizon links, maar vond dit voor een eerste poging best geslaagd
Speklapjes oosters marineren en bakken en die er door doenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Even culinair hoor, maar hoe maak je hutspot? Kaasplankje wil graag hutspot eten en ik ken alleen de variant van mn moeder. Doodgekookte aardappel met doodgekookte peen en doodgekookte ui door elkaar rammelen met een puree stamper en een beetje zout.
Ik wil graag lekkere hutspot maken
Probeer maar. Ik stuur je ze even apart door per PM.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: jammer dat je de afzonderlijke foto's nog ziet.. Als je wil wil ik het wel eens proberen in Photoshop.. Kijken wat die er van maakt.
Dat lukt mij dus niet zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
Probeer maar. Ik stuur je ze even apart door per PM.
Je hebt pmquote:Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus niet zo.
Ik load ze eerst even op.
Leuk dat je er gordijnen van maakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: ik ben ff een gordijnrail kopen, ga er daarna mee aan de slag voor je
of sambal erbij doorheen en ananasquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Speklapjes oosters marineren en bakken en die er door doen
Ja, leek me wel watquote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat je er gordijnen van maakt.
Dat is alleen in Groningen. In de rest van Nederland en met name in Leiden (waar het oorspronkelijke recept vandaan komt) eet men het zonder stroop.quote:
Dat is dus de manier waarom mama het maakt (alles bij elkaar in een pan donderen en koken) en dat is t niet voor mij. Ik ga zo aardappels schillen en koken, peen stomen en ui fruiten. Dan een lekkere puree maken en de peen bakken in het vet van de ui (boter dus). En dan het geheel stampenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef DarkElf het volgende:
hoi lein, misschien laat maar misschien heb je hier iets aan? tis geen spannend recept maar je hebt op die manier wel een goeie basis om verder te klooien misschhien?
verder kan ik je niet helpen, ik heb niets met hutspot
Ik kom helemaal niet uit Groningen, en toch ken ik het niet anders.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is alleen in Groningen. In de rest van Nederland en met name in Leiden (waar het oorspronkelijke recept vandaan komt) eet men het zonder stroop.
ah ok. zoals ik al zei ; ik weet er niets vanquote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is dus de manier waarom mama het maakt (alles bij elkaar in een pan donderen en koken) en dat is t niet voor mij. Ik ga zo aardappels schillen en koken, peen stomen en ui fruiten. Dan een lekkere puree maken en de peen bakken in het vet van de ui (boter dus). En dan het geheel stampen
Toch lees ik op wikipedia dat het iets Gronings is:quote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom helemaal niet uit Groningen, en toch ken ik het niet anders.
Nopequote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vorig jaar iets soortgelijks gedaan met een Barcelona-uitzichtfoto.
Ik heb alleen geen photoshop en er een programmaatje voor gebruikt dat photostitch heet.
Resultaat is niet echt bijzonder.
[ afbeelding ]
Wat je ziet gebeuren is dat je je belichting niet egaal hebt gehouden. Het beste is om dezelfde instellingen voor alle foto's te gebruiken. Wat je nog zou kunenn proberen is een ander tooltje: Panorama Factory. Ideaalquote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef golfer het volgende:
Zelfde experiment in Schotland met de Frozen Mountains in de Highlands:
[ afbeelding ]
quote:
hier ook boerenkoolquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
ga zo maar eens aan de boerenkool![]()
wat schaft de pot bij jullie? (buiten de hutspot van lein dan)
Pasta boursin (is met spekjes, champignons en boursin dus als saus). Lekker makkelijk (is eigenlijk ons favo campingetenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
stom he?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
net of je een tikje dronken bent met die foto mirjam
lekker toch sun? boursin is, buiten wat erg zout, wel smakelijk
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier net een bak pastasaus uit de vriezer geruktHad de stille hoop dat het een stoofpotje was, maar helaas....nou ja...dit gaat ook wel op
't Ziet er idd niet fraai uit allemaalquote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
brrr ik kan echt slecht tegen de beelden uit haïti, elke keer moet ik weer een beetje huilen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat ken ik, ook al gebruik ik wel briefjes voor wat wat is maar soms gaat het nog mis of ben ik vergeten t te noteren.. heb je ineens heel iets anders op je bord
Die is best tofquote:Op maandag 18 januari 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
met photoshop zelf kun je ook aardig stitchen![]()
zie hier mijn failstitch van een paar weken geleden;
[ link | afbeelding ]
klikken voor de grote versie
Heerlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
lekker toch sun? boursin is, buiten wat erg zout, wel smakelijk
laa's zien dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:25 schreef golfer het volgende:
Ik ben trots op Sunny haar bewerking van onze Schotland-panoramafoto.
WTFquote:Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten spaghetti met bloemkool, ansjovis, rozijnen en pijnboompitten. Ik vind het maar wild klinken, 't is reuze authentiek, schijnt.
Heb je dan ook wel eens dat je nog even snel wilt bellen en dat dan naast ej de telefoon over gaat? Dat zorgt altijd weer voor een 'duh'-momentjequote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef Mirjam het volgende:
boerenkool zonder worst hier kennelijk
de mr. is naar de supermarkt, en zei dat we hier nog worst hadden.
niet dus
en z'n telefoon ligt hier naast me
Knoflook, ui, peterselie, citroen en zongedroogde tomaatquote:
quote:
niet echt nee maar als je het lekker vindt? Prima toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben spaghetti carbonara. Reuze slank. *kuch*
Ik hou niet van reuze slank. Geef mij maar wat Rubens.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben spaghetti carbonara. Reuze slank. *kuch*
Dat smaakt toch niet in pastaquote:Op maandag 18 januari 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van reuze slank. Geef mij maar wat Rubens.
echte mannen houden van echte vrouwen, net als mijn mrquote:Op maandag 18 januari 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas, nee.quote:
U riep?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
U riep?
En mooie foto's!
En mooie filmpjes Golfer en Bluezz!
Nee, sorry.quote:
Ja, vebeeje! Een heel rimpelig kind.........quote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Ik ga zo even teruglezen, maar mijn kind zit nog in bad dus die moet ik er wel even uit halen (niet vergeten Tezz....). Ik ben erg benieuwd hoe het met het optreden van Bluezz gegaan is gisteren!
Druk dagje op het werk! Gisteravond heerlijk uit eten geweest en zometeen lekker luilakken!
oh, ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik durf best wel hoor. Maar ik wil eerst een aantal dingen op een rijtje hebben. Lang verhaal.
Shit ja. Ik zal eens gaan checken boven...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, vebeeje! Een heel rimpelig kind.........
Ja ik vind het ook wel jammer. Maar ik vertrouw erop dat het beter blijft gaan en ik gewoon naar de volgende meeting kom.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
jammer krakke. en geniet van je luie avondje tezzje
ach in grote lijnen zijn katten hetzelfde, er zijn alleen wel wat karakterverschillen natuurlijk maar ook rasverschillenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
Typisch katten he DE......Eigenwijze types. Ik heb alleen ervaring met hollandse kortharen en dan nog......
Mijn nicht had Siamezen en die vond het qua praten meer op honden lijken. Mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef DarkElf het volgende:
ja er kan aardig wat geluid uitkomen he?een ex van mij had 2 siamezen en die zaten echt heel funny naast elkaar in de vensterbank, naar elkaar te kijken en enorm te babbelen echt heel lang achter elkaar, net of ze elkaar echt begrepen
was erg grappig altijd, ondanks de herrie die ze konden produceren
Ik ga het onthouden, ik ben ook heel slecht in huilen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben echt aan het mutsen. ben al een paar uur beetje huilerig, maar wil niet huilen. toen bedacht ik me dat ik uiensoep zou gaan maken dus ben ik uien gaan snijden en kon zo even lekker wat tranen laten
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden, ik ben ook heel slecht in huilen.
Maar waarom wil je niet huilen?
Enne, we willen altijd meehuilen enzo....Dat mag hier altijd wel.
Ja! Ik wil ook naar Schotland! Haske mooie foto´s Sunny!quote:
*meldt*quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Heeft iemand ervaring met osteopathie, met organen,visceraal, heet dat=vraagteken...
ik vond het vaag.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Wil je vertellen Vraagteken, m´n vraagteken is kapot..
pizza!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
hmm, daar had ze het bij mij ook ov er geloof ik toenertijdquote:Op maandag 18 januari 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
In dit geval gaat het niet om het huilen.
Ik ben als baby geopereerd en dat was een vies litteken. Misschien zit er dieper in mijn buik vervelende verklevingen.
Nou, ja, voor mij helpt het om eraan toe te geven. En je mag me altijd pm´en ofzo!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
krakke ik weet wel waar het vandaan komt dat ik huilerig ben, wilde er alleen niet aan toegeven. zo spoorloos kijken... dat helpt
Ik vind hutspot ook erg lekker, maar er si wel verschil tussen lekekre hutspot en van die waterige smaakloze zooi. Zo te horen is het jou gelukt om lekkere te maken <3quote:Op maandag 18 januari 2010 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou Kaas vond de hutspot wel lekkerEn ook de crumble schijnt prima te smaken
Nee, ik heb geen tv, wat was de algemene mening van Zembla over osteopaten en chiropractoren?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
*lurkster breekt ff in*
Gister de uitzending van zembla gezien over osteopaten, chiropractoren etc?
Ben er zelf ook geweest met mn zoontje hoor, maar t maakt wel verschil waar je het laatdoen.
Ja ik heb het gezien en ik vond het een foute uitzending.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef het-is-mij het volgende:
*lurkster breekt ff in*
Gister de uitzending van zembla gezien over osteopaten, chiropractoren etc?
Ben er zelf ook geweest met mn zoontje hoor, maar t maakt wel verschil waar je het laatdoen.
liefquote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, ja, voor mij helpt het om eraan toe te geven. En je mag me altijd pm´en ofzo!
Legt kussentje onder Isabeaus hoofd....quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk ben aangeschoten, heb nu zin om met mijn hoofd op mijn toetsenbord te gaan liggen
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik behoorlijk ben aangeschoten, heb nu zin om met mijn hoofd op mijn toetsenbord te gaan liggen
Je hebt een excuus! Vandaag schijn t de meest depri dag in het jaar te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefmaar heb ookal geen zin om te praten lolz. ben echt even beetje depri, zal morgen wel over zijn. ben het al vanaf vrijdagnacht, heb even net alsof ik vrolijk ben gedaan, maar na een paar dagen breekt me dat toch op.
Drank en muziek heb je nodig zeg ik jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefmaar heb ookal geen zin om te praten lolz. ben echt even beetje depri, zal morgen wel over zijn. ben het al vanaf vrijdagnacht, heb even net alsof ik vrolijk ben gedaan, maar na een paar dagen breekt me dat toch op.
Op mijn opleiding waren ze er ook altijd heel negatief over. Dat gaf dan best een dubbel gevoel, want ik ben persoonlijk (denk ik) heel goed geholpen door een chiropractor. Ik heb meer dan een jaar lang (god wat type ik nog netjes) fysiotherapie gehad waarbij ik me een proefkonijn van de fysio voelde, maar dat deed helemaal niks. Ik kwam kreupel uit zijn praktijk gelopen. Maar de chiropractor is 3 maanden bezig geweest en ik had geen rugklachten meer en de huisarts had al gezegd dat ik er mee moest leren leven!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ja ik heb het gezien en ik vond het een foute uitzending.
Natuurlijk is het prima als mensen gewaarschuwd worden voor verkeerde dingen.
Maar ik vond het te zeer gefocusd op 1 manier van behandelen.
En dan wordt iedereen maar verketterd....
artsen blijven klungelsquote:Op maandag 18 januari 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik had jaren geleden met rugklachten veel baat bij een chiropractor. Op mijn opleiding leerde ik dat het eigenlijk meer kwakzalverij was. En toch hielp het meMet osteopathie heb ik geen ervaring.
lukt je vast wel Isaquote:Ik heb 3 glazen lekkere rode wijn op en nu ben ik heel lichthoofdig en kan me slecht concentreren en ik zit midden in een belangrijke raid (waar je met 25 man in wow iets probeert te bereiken en ik ben een Belangrijk Iemand in die groepGaat geweldig!)
Ik hoorde ook van een chiropractor die hoofdjes van baby's kraakte.... lijkt me niet zo'n super ideequote:Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef het-is-mij het volgende:
Het werd idd heel negatief neer gezet maar ik vond wel duidelijk naar voren komen wat voor verschillen je had.
Heb zelf ook manuele therapie gehad voor mn bekken met de zw.schap en dat werkte echt wel hoor maar werd dus laag in de rug gedaan.
Bij mijn zoontje kraakte de chiropractor niets maar had hij een metalen dngetje wat hele lichte schokjes op de werveltjes gaf, was nog zachter dan met de handen.
Maar als het echt te lomp gaat kan ik me wel voorstellen dat de aders etc. die er in je nek/hoofd lopen beschadigd kunnen raken zoals met die oudere man.
Maar voorkeurshouding bij ons zoontje is ig minder geworden door die man en mijn bekkenpijn ook minder.
Wil jij ook?quote:
Ik ben in kusjekroel modusquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in kusjekroel modusAlhoewel ik via mijn koptelefoon allemaal mensen hoor doodgaan
(ik ben even buiten gezet, ze hadden me niet nodig
)
Eigenlijk heel slechtquote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Hoe gaat dat nou? Dat WoW-en als je aangeschoten bent?
lekker wijntje blijkbaarquote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in kusjekroel modusAlhoewel ik via mijn koptelefoon allemaal mensen hoor doodgaan
)
Nee hoor, mijn fysio stond ook aan me te trekkenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, een fysio kneedt alleen wat spieren. Een chiropractor etc zetten de wervels en dergelijke weer goed. Elke groep (manueel therapeuten, chiropractoren of osteapaten) gebruikt net een andere techniek daarvoor.
Nou eh, uitstekend! Ik moet alleen niet meer drinkenquote:
yep, en ze balen enorm als je er zelf ook wat van weetquote:Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de meeste artsen ook klungelsZe doen vaak maar wat, maar dan wel met een serieus-ik-weet-wat-ik-doe attitude.
Ohquote:
nee, totaal nietquote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, uitstekend! Ik moet alleen niet meer drinkenMaar gelukkig heb jij me nog noooooit dronken geweest, dus heb je geen idee huh
Sebbo ook op WoWquote:Op maandag 18 januari 2010 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk heel slechtSeborik van fok zei al tegen mijn vriend dat hij zijn healers niet mocht dronken voeren
(Sebbo is mijn classleader)
Ik denk dat ik wel een goede dokter zou zijn geweest want ik luisterde wel naar patienten en nam hun eigen mening ook mee in de differentiaal diagnose. Maar dat wereldje hequote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
yep, en ze balen enorm als je er zelf ook wat van weet
dat is voor mij de meest foute combinatie nuquote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Drank en muziek heb je nodig zeg ik je![]()
Jij wordt een geweldige dokterquote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een goede dokter zou zijn geweest want ik luisterde wel naar patienten en nam hun eigen mening ook mee in de differentiaal diagnose. Maar dat wereldje heBlech. Eigenlijk zijn de meeste medici maar zelfingenomen eikels die hun onzekerheid betreffende diagnostiek maskeren met God-behaviour.
Ik speel al een tijdje samen met Sebbo en hij had gezworen nooooit meer classleader te worden en guess whatquote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Sebbo ook op WoWOk dan
Doe hem de groeten
Hij kent me vast nog wel
das aardigquote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhOk
Ik had het kunnen regelen voor je hoor
Andere keer dan maarquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is voor mij de meest foute combinatie nu![]()
Ik doe mijn best om aardig te zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das aardigmaar ik ben een one man woman en die one man zit nu ff in Duitsland
Dat klinkt als Sebbo op IRCquote:Op maandag 18 januari 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik speel al een tijdje samen met Sebbo en hij had gezworen nooooit meer classleader te worden en guess whatEn nu klinkt hij op ventrilo heel erg verveeld en geirriteerd
Hij kan ook zo heerlijk schelden en schreeuwen tegen mensen
En hij leert mijn Engelse vriend vage Nederlandse woorden als heremetiet en knolraap en lof, schorseneren en prei
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb jij me nog noooooit dronken geweest
Ik denk ook dat veel mensen die geen dokter zijn. wel goede help kunnen geven.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een goede dokter zou zijn geweest want ik luisterde wel naar patienten en nam hun eigen mening ook mee in de differentiaal diagnose. Maar dat wereldje heBlech. Eigenlijk zijn de meeste medici maar zelfingenomen eikels die hun onzekerheid betreffende diagnostiek maskeren met God-behaviour.
Johnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dat klinkt als Sebbo op IRC![]()
Een tip: maak nooit foute opmerkingen over John Zorn
Ik denk dat jij ook dronken bentquote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk ook dat veel mensen die geen dokter zijn. wel goede help kunnen geven.
Ah....je bent al in aanraking geweest met John 'all kinds of freaky sounds' Zorn?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
John
Zorn
* Isabeau gaat in een hoekje zitten huilen
Jezus hoeveel heb je óp zeg? Je komt echt niet helemaal okselfris over zeg maarquote:Op maandag 18 januari 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
)
Heee isa, kom op! Vertel me als je wilt!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
John
Zorn
* Isabeau gaat in een hoekje zitten huilen
wat lief van je! oh en ik ben wel gewend aan mannenhuishouding hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Andere keer dan maarLangskomen mag altijd hoor
wel graag van te voren aanvragen
Iets met opruiming en zo
Vrijgezelle mannen-huishouding
3 flazen wijnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Jezus hoeveel heb je óp zeg? Je komt echt niet helemaal okselfris over zeg maar
Je zou zeggen van wel, he?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....je bent al in aanraking geweest met John 'all kinds of freaky sounds' Zorn?
Ja. Ik weet niet wat het is met mij vandaagquote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat lief van je! oh en ik ben wel gewend aan mannenhuishouding hoorZolang er maar wc-papier is en een schoon toilet
ah mijn depri gevoel van vandaag dus.... consulente was heel verrassend ziek. verder wil ik het er niet over hebben, ik baal ontzettend, keek hier zo erg naar uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:45 schreef Duderella het volgende:
SOL, heb je al duidelijkheid over je opleiding? Was vandaag toch, de dag van de beslissing?
OMG....hebben we hem ook weerquote:
Ja ja, ik ben al weer wegquote:
Aangeschoten Isa-topics. Hoezo?quote:Hi LitphoScan jij op alles waar Zorn in voorkomt of zat jij ook te WoW-en?
Nou...just wonderingquote:
Hoe ze typt zou ik eerder zeggen flessenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat zijn flazen? Glazen of flessen? Glazen, mag ik hopen?
*giechel*quote:
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laatquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*giechel*
Ik ga offlineVoor ik gekke dingen ga zeggen (of is het al te laat?)
Ik heb Isa gezien na 1 fles port. 3 flessen trekt ze niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe ze typt zou ik eerder zeggen flessenMaar misschien zegt het wel weer meer over mij dat ik na 3 glazen nog lang niet zo wazig typ
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hoorde ik daar ergens wodka zeggen aan de andere kant van delftIsa
Lein er is ook nog een middenweg hoor!
! er is ook nog portquote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb Isa gezien na 1 fles port. 3 flessen trekt ze niet hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
3 glazen blijkbaar ook niet dusquote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ah mijn depri gevoel van vandaag dus.... consulente was heel verrassend ziek. verder wil ik het er niet over hebben, ik baal ontzettend, keek hier zo erg naar uit.
Geloof me,d at gaat ze heus niet doenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Nu komen de smeuige details....vertel eens Leintjeuh
wees blij, als je dit pas na 4 flessen zou hebben zou t best een dure grap wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me,d at gaat ze heus niet doen
Ik drink overigens dermate weinig dat ik oprecht behoorlijk aangeschoten ben van 3 glazen
Flauwquote:
Tijd voor de huisarts?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn.. mijn kleine teen doet verrekte pijnben het nu na 4 dagen wel eens zat eigenlijk
Flasje wijn doet wonderen lees ik hierquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn.. mijn kleine teen doet verrekte pijnben het nu na 4 dagen wel eens zat eigenlijk
het is nog lang niet laat genoeg. drink nog een glaasje en blijf nog ffquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*giechel*
Ik ga offlineVoor ik gekke dingen ga zeggen (of is het al te laat?)
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me,d at gaat ze heus niet doen
Ja misschien maar eens doen. Heb hem ruim 3 jaar geleden genadeloos hard gestoten. Zou me niet verbazen dat het achteraf toch ergens gebroken of gescheurd is geweest. Heb er niets mee gedaan, alleen met sporttape gefixeerd. Maar zo nu en dan gaat het zeer doen, en deze keer duurt het erg langquote:
Balen!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah mijn depri gevoel van vandaag dus.... consulente was heel verrassend ziek. verder wil ik het er niet over hebben, ik baal ontzettend, keek hier zo erg naar uit.
doe maar niet, dan krijg ik hoofdpijnquote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik kan ook de jus wel regelen hoor
Ik denk dat Isa dat morgenochtend pas nodig heeft krakkie.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, zomaar even...
Krakje knuft Isa; het wordt echt wel beter!
@Sunny : daar heb ik ook ooit anderhalf jaar last van gehad of zo. Toen maar eens een foto laten maken en ja hoor gewoon gebroken geweest en nooit goed geheeld. Gewoon tegen de tafel gestoten die weer eens voor mijn voeten liepquote:
Ze heeft meer aan een flas water dan aan knuffels denk ik zo maarquote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat Isa dat morgenochtend pas nodig heeft krakkie.
Dit sloeg op het plaatje van Bluezz!quote:
Ik voel een gebroken tenenhoekje op de meet aankomenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef DarkElf het volgende:
tenen stoten en dan last ergens van hebben maar t weer vergeten? schijnt vaak voor te komen zei mijn huisarts een keer. Nou ja niet zomaar natuurlijkik vroeg hem of hij eens wilde zien wat dat rare bobbeltje was op mijn teentje. Had hem ooit eens gestoten en daarna was er een bobbeltje gekomen.. hij denkt dus of dat hij gebroken is geweest of dat er een peesje verkeerd zit sindsdien
Duhquote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Dit sloeg op het plaatje van Bluezz!
de huisarts zei dat dat bij zoveel mensen ooit eens gebeurt in hun levenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik voel een gebroken tenenhoekje op de meet aankomen
echt?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dit sloeg op het plaatje van Bluezz!
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een gebroken tenenhoekje op de meet aankomen
Voordat jullie denken dat ik jullie tenen uitlach of zo he?quote:
nou idd. ik heb hele leuke teentjes hoor, die hoeven echt niet uitgelachen te wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voordat jullie denken dat ik jullie tenen uitlach of zo he?
Het zou me niets verbazen als dit ook bij mij het geval is. Ik heb hem tegen de stalen pootjes van de stoel gestoten. Ik hoorde 'krak'quote:Op maandag 18 januari 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@Sunny : daar heb ik ook ooit anderhalf jaar last van gehad of zo. Toen maar eens een foto laten maken en ja hoor gewoon gebroken geweest en nooit goed geheeld. Gewoon tegen de tafel gestoten die weer eens voor mijn voeten liep
Mijn tenen mag je naar hartenlust uitlachen hoor! Heb hele rare tenen. Ze jubelen, kan ze alle kanten op bewegen en als ik mijn grote tenen buig hoor je heel hard 'knak'.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voordat jullie denken dat ik jullie tenen uitlach of zo he?
ik ben er *kijkt om*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Slapers, wat moet ik nou in mijn ene eentje hier
Jaaaaa je werkt nietquote:
Ik ben uitgewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaa je werkt niet
Ik ben nog ff in de euforie, wijntje morgen vrij en filmpjes en foto's teruggekeken van gisteravond.
Op zoek naar recensies![]()
En woensdag doen we het nog eens dunnetjes over in Amstelveen
Wat minstens even leuk was van het optreden is het eventjes 'artiest' zijn ; In je gewone kloffie binnenkomen, soundchecken met de band (wat meteen een band schept) dan naar de artiestenvertrekken bovenkleedkamers/optutruimtes met enorme spiegels en gekke stoelen, in die setting omkleden met zijn allen tutten, kletsen, koffiedrinken, nerveus drentelen tot het tijd is, kleppen met de bandleden die zich ook (eindelijk en tot ons genoegen) wél omgekleed hadden en dan tot slot een soort toi toi toi met Boris onze dirigent/toetsenist die ons zó 'te gek' vind etc
![]()
Eigenlijk, heel eigenlijk vind ik het gedoe eromheen het allerleukst![]()
Heb je het tegen mij? Ik blijf nog eventjes op.quote:
Voor dag en dauw las ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef Duderella het volgende:
Heb je het tegen mij? Ik blijf nog eventjes op.
Ja ik moet voor dag en dauw op, maar dat zit ik nog even keihard te ontkennen. Ik ben aan het SOG-en: Slaapontwijkend Gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor dag en dauw las ikDat is al over een uurtje of 3
![]()
Wanneer is Moskou ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |