Ik vind het plaatsvervangend spannend Bluezz!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja teruggelezenWat een superkadoos, Arty is
!!
Ik moet er om half 7 zijn, soundcheckenen nog ff oefenen, keeltjes smeren met een biertje hopelijk en dan.... om 9 uur knallen
Sun, wat een snoepie!! En ik zou in jouw haar een leuke boblijn laten knippen met wat korts qua pony
Kaas is klaarEn ik had een lekker badje mét luid spinnende poes op de badrand
Bluezz is gewoon een diva!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft helemaal nergens last van. Geen spoortje van zenuwen te bekennen.
Een hele grote vlakbij de Rottemerenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh heerlijk! waar gaan jullie heen?
Man, ik ben de rust zelve. Heb net een wandelingetje gemaakt en mijn backing vocals 'de nijlganzen' waren al aan het oefenenquote:
Ben er ook wel aan toe. Ondanks dat ik me redelijk moody voel. Tis nét die tijd van de maand geweest en ik heb nog steeds die zeurende kiespijn. Godsamme, dit weekend ben ik labiel joh! Gister aten we vis (en ik ben helemaal niet zo'n viseter). Ik stond de was op te hangen toen kaas t vertelde en ik moest er gewoon bijna van jankenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef Mirjam het volgende:
sauna, ooh, heerlijk. al ruim een jaar niet geweest, ik ging elke maand.
ben bang dat ik die harde banken niet trek
Hey girlquote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu net ontbeten hebben? Heb je een jetlag ofzo? Het is 16:00 uur geweest... Tis eerder een lunch.
Heej Hobsje! Ja gaat wel goed, alleen nog wel steeds van die zeurende steken, en last van kou/warmte/druk/wind enzo. Maar niet zo erg dat er pillen aan te pas moeten komenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef MissHobje het volgende:
Hey girl
Hoe gaat het met je wang enzo?
achgosquote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben er ook wel aan toe. Ondanks dat ik me redelijk moody voel. Tis nét die tijd van de maand geweest en ik heb nog steeds die zeurende kiespijn. Godsamme, dit weekend ben ik labiel joh! Gister aten we vis (en ik ben helemaal niet zo'n viseter). Ik stond de was op te hangen toen kaas t vertelde en ik moest er gewoon bijna van jankenTerwijl het niet eens echt akelig was om te eten...
Hormonaal gedoe
mhua, was eigenlijk al rond 15:00 maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu net ontbeten hebben? Heb je een jetlag ofzo? Het is 16:00 uur geweest... Tis eerder een lunch.
Ging je naar de 5 mei sauna?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
achgos
gewoon lekker gaan joh
vroeger ging ik vaak ook s'avonds een paar uurtjes, gewoon omdat he tkan.
heerlijk.
Meisje, het is voor je eigen bestwil.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Meisje, het is voor je eigen bestwil.
Toe kind, denk toch aan je toekomst!quote:
Raar woord eigenlijk bestwilquote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bestwil en jij kunnen al een poosje niet zo goed met elkaar overweg?
Oh, ik en mijn bestwil kunnen het op zich wel met elkaar vinden.. Maar ik heb gewoon niet de concentratie om hele dagen lesstof te leren en dan doe ik steeds dingen tussendoor en schiet ik niet op enz, enzquote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bestwil en jij kunnen al een poosje niet zo goed met elkaar overweg?
ahh gaat al een stuk beter gelukkigquote:Op zondag 17 januari 2010 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej Hobsje! Ja gaat wel goed, alleen nog wel steeds van die zeurende steken, en last van kou/warmte/druk/wind enzo. Maar niet zo erg dat er pillen aan te pas moeten komen
En met jou?
Maar we hadden wel lol met die pompons, in de klas.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik en mijn bestwil kunnen het op zich wel met elkaar vinden.. Maar ik heb gewoon niet de concentratie om hele dagen lesstof te leren en dan doe ik steeds dingen tussendoor en schiet ik niet op enz, enz![]()
Die ergernis heb ik trouwens elke keer, maar ik heb in mijn HBO-carrière (Uni laten we wegens gebrek aan relevantie even buiten beschouwing) nog nooit een tentamen niet gehaald. Alleen twee keer niet gemaakt door ziekte..
Enomdat ik me juf nog levendig kan herinneren van 'allemaal goed je best doen' en zo
![]()
Dude deed dan:En wij in eerste instantie meer
Dat is mijn ervaring helemaal niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:05 schreef LieLie het volgende:is overigens heel gebruikelijk onder HBO-studenten.. zeker bij ons
![]()
Dat motiveert ook niet echt moet ik zeggen.. Gezeik met groepjes, kansloze opdrachten...
#ikwilopstage
Nou, dat zat ik net ook te denken hoor. Ik heb de klas en de lessen toen ook heel anders ervaren dan ik nu doe. Alsof er toch andere mensen op af komen of zo. De klas toen bestond uit hele andere types, en iedereen was inderdaad enthousiaster en ook meer met elkaar begaan. Dat gevoel heb ik nu (veel) minder. Heel weinig besef van het feit dat ze over een dik half jaar stage gaan lopen, en dat je dan niet met van die domme smoezen of waardeloze stukken aan kunt komen.. 'Ach, boeit die leraar toch niks' .. Nee, misschien niet, maar dan is het niet per se minder belangrijk..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring helemaal niet.![]()
Ik heb, zeker de laatste jaren, erg gemotiveerde en vrolijke studenten! Scheelt misschien wel dat ik de versnelde groep lesgeef. Maar het is een feestje hoor en ze maken prachtige dingen!
De VU-groep is zonder uitzondering erg, maar die zijn ok al een stukje ouder.
Lijkt me niet zo heel erg inspirerend LieLie. Jammer ook dat ze het zo zien. Je zou er zoiets leuks van kunnen maken, van je studie en stage. Nou ja, denk maar zo: als ze straks echt aan de bak moeten, weten ze niet wat ze overkomt waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat zat ik net ook te denken hoor. Ik heb de klas en de lessen toen ook heel anders ervaren dan ik nu doe. Alsof er toch andere mensen op af komen of zo. De klas toen bestond uit hele andere types, en iedereen was inderdaad enthousiaster en ook meer met elkaar begaan. Dat gevoel heb ik nu (veel) minder. Heel weinig besef van het feit dat ze over een dik half jaar stage gaan lopen, en dat je dan niet met van die domme smoezen of waardeloze stukken aan kunt komen.. 'Ach, boeit die leraar toch niks' .. Nee, misschien niet, maar dan is het niet per se minder belangrijk..
Groepsdynamica. Daar zijn we geen van allen helemaal tegen bestand, denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef Braamyo het volgende:
maar gaat he in dit geval dan niet om je eigen motivatie, inplaats van de klas waar je in zit? of snap ik het nu gewoon verkeerd
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Duderella het volgende:
Tjonge, 38 jaar en Mien zit hier in peignoir en met de krulspelden in.Het gaat opeens hard bergafwaarts.
Ik ga d'r zowat van aan de sherry.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]picture that
Mare is toch lekker juist op zo'n vrij daggie(ik zit ook nog in mijn pj
lekker aan het keuvelen in huus )
mhua op een zondag binnendeurs mag je voor lul zitten toch? Ik denk dat je dat juist doet zodat je er de rest van de week weer goed uit ziet als de bewoonde wereld je weer mag aanschouwe, enne 38 is zo oud nog nietquote:Op zondag 17 januari 2010 17:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga d'r zowat van aan de sherry.![]()
Ja, het is wel lekker hoor! Maar ik zit wel enórrum voor lul echt.
Jij hebt een nogal tomeloos vertrouwen in mijn Carmen-set, zie ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mhua op een zondag binnendeurs mag je voor lul zitten toch? Ik denk dat je dat juist doet zodat je er de rest van de week weer goed uit ziet als de bewoonde wereld je weer mag aanschouwe, enne 38 is zo oud nog niet
Lieve Bluezz, toi toi toi!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Eetze dude![]()
* Bluezz gaat omkleden omtutten en soundchecken
thanksquote:Op zondag 17 januari 2010 18:08 schreef DarkElf het volgende:
gas uitzetten, pan van t vuur, iets laten afkoelen en dan erbij. niet meer laten koken.
Zal ik die in de bios gaan zien of zeg je.... nah.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
' the men who stare at goats' gezien, niet hilarisch, wel grappig![]()
straks lekker tempura eten
oh ja, vergat lief dagboek te zeggen ...
ik zou t niet iemand aanraden nee... downloaden wel, tis best een leuk fimpjequote:Op zondag 17 januari 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zal ik die in de bios gaan zien of zeg je.... nah.
Uit Ainsleys Slank-boek kan ik de (overigens echt nó way slankequote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Bluezzie-lief
Lekker laat geluncht met kliekjes curry en aanverwanten van gisteren (DE, aanrader: vego-curry uit Ainsleys roze boek). Vanavond even lekker niksen voor de zeer stressvolle week begint
Gaan we er mooi niet speciaal voor naar de bios.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zou t niet iemand aanraden nee... downloaden wel, tis best een leuk fimpje
ah moet ik nog eens proberen. ik kan zelf de trim tiramisu aanbevelen ,quote:Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Uit Ainsleys Slank-boek kan ik de (overigens echt nó way slanke) bevroren cappucino aanraden. Zó gefixt en een lekker toetje (en ik hou niet eens van toetjes).
Die ligt hier net open voor me.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weer even heel erg een Ainsley-fase, ik gebruik die boeken echt heel veel. Hoe is dat vijf-ingredientenboek?
Risotto with red peppers heb ik gemaakt met rode pepers. Dat hadden natuurlijk paprika's moeten zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ohh, nu wil ik weten wat de vertaalfout was!!!
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Risotto with red peppers heb ik gemaakt met rode pepers. Dat hadden natuurlijk paprika's moeten zijn.. Ik had al zoveel moeite met het ontvellen van die kleine rotdingen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Risotto with red peppers heb ik gemaakt met rode pepers. Dat hadden natuurlijk paprika's moeten zijn.. Ik had al zoveel moeite met het ontvellen van die kleine rotdingen.
ik had lekkere eitjes, vrije uitloop. precies goed gekookt, wit hard, dooier nog net iets zacht. die in stukjes gehakt. el kappertjes (afgespoeld en in stukje) erbij, 2 el peterselie, el dille, 3-4 bosui in fijne stukjes, wat fijngesneden augurk, 2 el yofresh, 1 tl wat mosterd, paar schudjesquote:Op zondag 17 januari 2010 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was het geheime ingredient? Ik vind zelfgemaakte ook lekkerder, gewoon met bieslook en wat mayo, maar het komt er zelden van...
Nee, dat is echt wel jammer. Bij Journalistiek is het denk ik ook 'echter' omdat je nou eenmaal sneller resultaat ziet van wat je doet. Elk stuk is eigenlijk weer een compleet product, dat in theorie zo in de krant kan. En dat mis je hier wel, je bent heel erg met de context bezig en aan het eind komt er dan een productje uit en dan denk je, waar ging dit nou weer overquote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel erg inspirerend LieLie. Jammer ook dat ze het zo zien. Je zou er zoiets leuks van kunnen maken, van je studie en stage. Nou ja, denk maar zo: als ze straks echt aan de bak moeten, weten ze niet wat ze overkomt waarschijnlijk.
Overigens, docenten die het niets boeit, moeten worden ontslagen.
Veel plezierquote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij zo maar eens richting het theater begeven om daar een optreden mee te maken.
Fijne avond! Niet vergeten iets voor ons vast te leggen!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij zo maar eens richting het theater begeven om daar een optreden mee te maken.
mooi zoquote:Op zondag 17 januari 2010 20:47 schreef Mirjam het volgende:
de doperwten-munt soep was érg lekker!
thanks DE
Jah héérlijk, ben helemaal loom nuquote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
hoe was de sauna lein? lekker genoten?
hey, je bent toch gegaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah héérlijk, ben helemaal loom nu
Nee, naar Elysiumquote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
hey, je bent toch gegaan?
super![]()
naar 5 mei geweest?
oehhhquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]die vertaalfout maakte mijn zwager eens met een of ander hongaars goulashgerecht. An-der-halve kilo
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:25 schreef Braamyo het volgende:
yup sauna is altijd erg lekker, moest binnenkort ook maar weer eens gaannu nog een leuke sauna buddy vinden
ik ging altijd regelmatig naar de sauna, geen problemen mee hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil ook naar de sauna weer een keer, alleen geen vriendje meer waar ik mee kanBen btw benieuwd hoe bluez avondje is
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:25 schreef Braamyo het volgende:
yup sauna is altijd erg lekker, moest binnenkort ook maar weer eens gaannu nog een leuke sauna buddy vinden
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil ook naar de sauna weer een keer, alleen geen vriendje meer waar ik mee kan![]()
Ik vond t ook altijd oke om alleen te gaan, gewoon lekker ontspannenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef Mirjam het volgende:
ik ging altijd regelmatig naar de sauna, geen problemen mee hoor.
maar ben ook eens met een wildvreemde gegaan, het is uiteraard wel gezelliger met 2, maar alleen vind ik ook nooit erg.
jullie gaan nooit alleen?
Huiliequote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
Lein heeft de wasmasien aangezet terwijl we thuis zijn![]()
VRRRRRRRRRRRRSPLASHVRRRRRRRRWWIIEEEEEEUUUUUUWWWWWWWBOEMBERDEBOEMBERDEBOEM![]()
![]()
Neej ik wil gewoon een gespreks partner hebben of iets in die richting, gewoon iemand waarmee het gezzelig is en waarmee je daarna/daarvoor nog ff het zwembad in duikt ofzo, iemand waarmee je een dagje lol kunt maken, maar jij gaat dus vaker begrijp ikquote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
ik ging altijd regelmatig naar de sauna, geen problemen mee hoor.
maar ben ook eens met een wildvreemde gegaan, het is uiteraard wel gezelliger met 2, maar alleen vind ik ook nooit erg.
jullie gaan nooit alleen?
Das inderdaad ook mijn probleem, ging wel eens vaker met m'n ex, dat was echt leuk en gezzelig e.d. maarjah wij singles hebben het maar zwaarquote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil ook naar de sauna weer een keer, alleen geen vriendje meer waar ik mee kanBen btw benieuwd hoe bluez avondje is
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ging veel.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej ik wil gewoon een gespreks partner hebben of iets in die richting, gewoon iemand waarmee het gezzelig is en waarmee je daarna/daarvoor nog ff het zwembad in duikt ofzo, iemand waarmee je een dagje lol kunt maken, maar jij gaat dus vaker begrijp ik
*probeert een hint te vatten*quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ging veel.
nu niet meer.
maar als ik weer ga vind ik het geen probleem samen met iemand te gaan, ook al ken ik die persoon niet
Jah, lijkt me leuk, noem maar een plaats+tijd+datumquote:Op zondag 17 januari 2010 22:54 schreef Mirjam het volgende:![]()
![]()
wie weet.
ik vind het niet zo'n probleem
Ja, en het ging echt heel erg goed.quote:
voorlopig ga ik nog niet hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, lijkt me leuk, noem maar een plaats+tijd+datum
leukquote:
ben je geen sauna persoon?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
En er was toch ook al eens geopperd om een saunameet te houden? Niet dat ik meega hoor
Jah inderdaad, voor mij het zelfde, we hoefden niet altijd bij elkaar te zijn, want jah, dat ging zowiezo al best moeilijk als ik 5 dagen per week op de kazerne zit. Maar dat maakte alle tijden samen veel bijzonderder en leuker, dat je altijd wat tegen elkaar te zeggen hebt en elkaar nooit verveelt.....quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
kaasEn ik ga dus ook niet alleen, wil iemand hebben om mee te kletsen. met ex was perfect, konden gewoon doen waar we zin in hadden en dat hoefde niet perse altijd samen te zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voorlopig ga ik nog niet hoor
als ik in deze staat ben niet iig
[..]
leuk
jij gaat wel gelijk grondig te werk hequote:Op zondag 17 januari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, lijkt me leuk, noem maar een plaats+tijd+datum
Nee, absoluut niet. Schaamte, maar ook veels too hot, ik heb me nooit prettig gevoeld.quote:
Ja nou ja het was gewoon super, het ging heel goed, dikke volle vette zaal en da band speelde ook zo goed er waren gewoon ruim 200 manquote:
Braamyo is gewoon bloedgeilquote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
jij gaat wel gelijk grondig te werk he
naja goed, ik heb een hele avond voor lange verhalen, anders zou ik niet op fok zitten..... maar met de beperkte kennis die ik heb van pijntjes e.d. is het zwembad / sauna dan niet enorm goed voor je, daardoor kunnen je spieren toch juist meer en beter ontspannen wat pijn zou moeten verlichten?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een brakke
lang verhaal, heb veel zenuwpijn en rugpijn, werk ook al een jaar niet.
jawel, maar ik durf het simpelweg niet zo goed.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
naja goed, ik heb een hele avond voor lange verhalen, anders zou ik niet op fok zitten..... maar met de beperkte kennis die ik heb van pijntjes e.d. is het zwembad / sauna dan niet enorm goed voor je, daardoor kunnen je spieren toch juist meer en beter ontspannen wat pijn zou moeten verlichten?
quote:
Dat gladde, je draagt toch slippers? En die houten banken, ook zonder zere rug lig je er brak opquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
oehhh
dat is zóó lekker![]()
ik wil ook weer eens
maar die houten banken, en dat gladde overal... hmm.
hey ik heb nooit iets gezegt over bloedgeil -_- dat maken jullie er weer van, er zijn echt mannen die nog wel fatsoenlijk proberen te zijn !quote:
En is het dan geen goed idee om het normale zwembad te proberen als anti-blesure middel, eventueel samen met iemand die je kent/vertrouwd?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar ik durf het simpelweg niet zo goed.
ben wat wiebelig, loop niet zo goed (heb een kruk) en kan niet lang zitten. op houten banken zitten/liggen lijkt me helemaal een drama.
got a point therequote:Op zondag 17 januari 2010 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat gladde, je draagt toch slippers? En die houten banken, ook zonder zere rug lig je er brak opDus een lose-lose situatie, of je nou rugpijn hebt of niet
ja, zeker, als ik er zelf kan komen, wil niet continu afhankelijk zijn namelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En is het dan geen goed idee om het normale zwembad te proberen als anti-blesure middel, eventueel samen met iemand die je kent/vertrouwd?
Nouhou, vrolijke vriend de bossen-stamper... Ik zou Mirjam's klachten niet als pijntjes omschrijven hoor. Zenuwpijn kan echt vrij pittig zijn. Bijna net zo erg als clusterhoofdpijn (ookwel bekend als suïcide headaches). Dus, watch your mouth. En je hebt de hele avond voor lange verhalen 'ander zou je niet op Fok zitten', insinueer je daar nu mee dat wij ook niets beters te doen hebben dan forummen en ouwehoeren met elkaar?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:02 schreef Braamyo het volgende:
naja goed, ik heb een hele avond voor lange verhalen, anders zou ik niet op fok zitten..... maar met de beperkte kennis die ik heb van pijntjes e.d. is het zwembad / sauna dan niet enorm goed voor je, daardoor kunnen je spieren toch juist meer en beter ontspannen wat pijn zou moeten verlichten?
Naakte vrouw, welke man wil dat nou nietquote:
i'm not a ritch bitchquote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
ehm taxi naar het zwembad en weer terug? zou dat al een stukje helpen, ik weet niet in hoeverre je mobiel bent, eventueel kun je de taxi chauffeur om een helpende hand vragen richting de deur van het zwembad, taxi chaufs in middelburg zijn iig wel zo aardig
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
ehm taxi naar het zwembad en weer terug? zou dat al een stukje helpen, ik weet niet in hoeverre je mobiel bent, eventueel kun je de taxi chauffeur om een helpende hand vragen richting de deur van het zwembad, taxi chaufs in middelburg zijn iig wel zo aardig
Ik moest hardlop lachen. En dat galmt hierquote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Middelburg
is ook echt bruikbaar als maatstaf voor de rest van NL
'Ja in Zeeland is het bijna altijd zonnig!' GVD behalve in die ene week dat ik er met ex (
) in de carvan (
) van zijn ouders (
) zat. We dreven goddomme zowat van Ouddorp de fucking Schelde in
Zeeland
nouwja, zo bedoel ik het hele maal niet, in eerste instantie insinueer ik hier meer mee dat ik niks beters te doen heb dan forummen, en zelfs dan, het is hier gewoon gezzelig !!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouhou, vrolijke vriend de bossen-stamper... Ik zou Mirjam's klachten niet als pijntjes omschrijven hoor. Zenuwpijn kan echt vrij pittig zijn. Bijna net zo erg als clusterhoofdpijn (ookwel bekend als suïcide headaches). Dus, watch your mouth. En je hebt de hele avond voor lange verhalen 'ander zou je niet op Fok zitten', insinueer je daar nu mee dat wij ook niets beters te doen hebben dan forummen en ouwehoeren met elkaar?
jah kan ik ook niks aan doen, kijk ik weet niet hoe de rest van nederland werkt, maar ook daar zal ongetwijfeld wel een aardige chauffeur rondlopen... of een keer de zon schijnen? of had middelburg daar alleen rechten opquote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Middelburg
is ook echt bruikbaar als maatstaf voor de rest van NL
'Ja in Zeeland is het bijna altijd zonnig!' GVD behalve in die ene week dat ik er met ex (
) in de carvan (
) van zijn ouders (
) zat. We dreven goddomme zowat van Ouddorp de fucking Schelde in
Zeeland
Goedzo. Want er is niets zo erg als het onderschatten van de hoeveelheid pijn die iemand ervaart. Vooral omdat het om een ander gaat en niet om pijn zoals jij dat ervaart.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
nouwja, zo bedoel ik het hele maal niet, in eerste instantie insinueer ik hier meer mee dat ik niks beters te doen heb dan forummen, en zelfs dan, het is hier gewoon gezzelig !!
En als ik iemand beledig door het ''pijntjes'' te noemen, dan bied ik daar maar wat graag mijn excuus voor aan want zo is het absoluut niet bedoelt.
Ook een goedenavond toegewenst vanauit het noorden des lands, meneer P de Hoogquote:
mee eensquote:Op zondag 17 januari 2010 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedzo. Want er is niets zo erg als het onderschatten van de hoeveelheid pijn die iemand ervaart. Vooral omdat het om een ander gaat en niet om pijn zoals jij dat ervaart.
Onder welke steen ben jij opgegroeid dan? Hier in het westen doe je precies dat waarvoor je betaald wordt. En geen cm meer. No way dat ik ook maar 10 minuten langer op m'n werk blijf dan hoogst noodzakelijk isquote:Op zondag 17 januari 2010 23:17 schreef Braamyo het volgende:
jah kan ik ook niks aan doen, kijk ik weet niet hoe de rest van nederland werkt, maar ook daar zal ongetwijfeld wel een aardige chauffeur rondlopen... of een keer de zon schijnen? of had middelburg daar alleen rechten op
met jouw werk kan ik me dta voorstellen jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder welke steen ben jij opgegroeid dan? Hier in het westen doe je precies dat waarvoor je betaald wordt. En geen cm meer. No way dat ik ook maar 10 minuten langer op m'n werk blijf dan hoogst noodzakelijk is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiquote:Op zondag 17 januari 2010 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een goedenavond toegewenst vanauit het noorden des lands, meneer P de Hoog
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder welke steen ben jij opgegroeid dan? Hier in het westen doe je precies dat waarvoor je betaald wordt. En geen cm meer. No way dat ik ook maar 10 minuten langer op m'n werk blijf dan hoogst noodzakelijk is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peace Broquote:
idd alles valt of staat met werksfeer, en leidingevende hebben daar een heel groot bijdrage aan, die bepalen de sfeer in een bedrijf in grote lijnenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Met jouw teamleider en werkgever kan ik me dat errug goed voorstellen ja
Toen ik nog stage liep, had ik met álle liefde van de wereld dubbele- of driedubbele diensten gedraaidquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:Met jouw teamleider en werkgever kan ik me dat errug goed voorstellen ja
Ik ben één keer met een FOT-meet meegeweest met mijn camera, maar ik begreep er helemaal niks vanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
HiDank je wel
Vandaag in Amersfoort rondgebanjerd en beland met 6 fotografen en 1x aanhang op een pannekoekenboot
Was weer lekker
En gezellig
Zo'n FOT-meet is best ok hoor
Ik had mijn cam mee...en die is ook gewoon echt mijn tas niet uitgekomen
Een uurtje door de stad banjeren in totaal en, ik gok ongeveer, 4,5 uur kroeg en 2,5 uur restaurant
als je het aandurft mag je een poging wagen (persoonlijk ben ik benieuwd)quote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peace Bro
of zal ik nu HOE'A brullen?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
Brakke foto sfeer-impressie:
[ afbeelding ]
Ja, dat zeg ik, muts. Als de mensen om je heen leuk zijn is elke baan prima te doenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Toen ik nog stage liep, had ik met álle liefde van de wereld dubbele- of driedubbele diensten gedraaidAlleen al om de afdeling en de collega's
Soms is geen voorspel het enige wat ik wilquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
braam ben jij zo'n man die eerst altijd aan zijn dame denkt met seksen, terwijl de dame in kwestie eigenlijk gewoon keiharde neukseks wilt en terwijl jij haar dus uitgebreid aan het 'verwennen' bent de dame bezig is met het boodschappenlijstje voor de dag erna?
Ik ben een man van de gepasioneeerde liefde als je dat bedoelt..... maar daar heb ik nog nooit geklaag over gehoordquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
braam ben jij zo'n man die eerst altijd aan zijn dame denkt met seksen, terwijl de dame in kwestie eigenlijk gewoon keiharde neukseks wilt en terwijl jij haar dus uitgebreid aan het 'verwennen' bent de dame bezig is met het boodschappenlijstje voor de dag erna?
Een standaard FOT-meet is tegenwoordig weinig meer dan een complete roddelrubriek over users op FOK hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben één keer met een FOT-meet meegeweest met mijn camera, maar ik begreep er helemaal niks van
Ik heb toen ook ontdekt dat ik het praten over alle technische bijkomstigheden van fotograferen dodelijk saai vind. Ik hou van mooie foto's maken, maar al dat geneuzel was echt niet aan mij besteed.
[..]
We willen nu ook foto's zien en ik spreek gewoon heel brutaal ook namens de anderen hierSunny heeft al prachtige foto's laten zien, nu jij ook
Doe ik even later vannacht, nu nog te druk met patientenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft 2 filmpjes gemaakt van het optreden
Ik sta HELEMAAL links achterin, bijna niet te zien behalve bij Lolly Lolly zie je een glimp
Jah maar een vluggertje op zijn tijd mag ook best ^^quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms is geen voorspel het enige wat ik wilAl dat tedere gedoe kan ook op je zenuwen gaan werken idd!
*meldt*quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms is geen voorspel het enige wat ik wilAl dat tedere gedoe kan ook op je zenuwen gaan werken idd!
Subtiel is anders hequote:Op zondag 17 januari 2010 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
toevoeging: ik vind dit ook gewoon het leukste wat er is, lekker elkaars lichaam verkennen en dat intieme gevoel ervaren, ook al is het al lang de eerste keer niet meer, samen nieuwe dingen uitproberen ^^ je kent het welquote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben een man van de gepasioneeerde liefde als je dat bedoelt..... maar daar heb ik nog nooit geklaag over gehoord
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Leintjeuh het volgende:
HOE'A voor bier, wijn, joints, wijn, pasta en jounts![]()
Aangeschoten en stoned, that's the lifeVooral met K's Choice op
Soms heh, dan wil je maar één ding. Diequote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nietquote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorryfijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms heh, dan wil je maar één ding. DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soms heh, dan wil je maar één ding. Diegrote woorden ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nietdoen
Ik lig hier echt in een deuk
En dát is precies het nadeel aan mannen met weinig ervaring. Ze zijn dolenthousiast, maar in de praktijk...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein!Braam je hebt nog een hoop te leren
Tried it and failed. Miserablyquote:Op zondag 17 januari 2010 23:45 schreef Braamyo het volgende:
Is dat niet mooi? een dol enthousiaste jongen die je lekker kunt vormen naar jou wil zodat je vervolgens iedere avond
daarom zijn er vrouwen zoals wijquote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dát is precies het nadeel aan mannen met weinig ervaring. Ze zijn dolenthousiast, maar in de praktijk...
hier ook zoietsquote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tried it and failed. MiserablyNee, dus.
valt mee hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een eisen stellen jullie aan mannen zeg
*zucht*quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt mee hoor.
gewoon goed kunnen likken en neuken, dan maakt de rest niet zo veel meer uit
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tried it and failed. MiserablyNee, dus.
Meldt!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Psies. Lang leve de oudere en emotioneel volwassene man met ervaring in bed
niet alles tegelijk he? daarvoor zijn wij mannen niet gemaaktquote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Psies. Lang leve de oudere en emotioneel volwassene man met ervaring in bed
^^ klinkt me bekend in de orenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt mee hoor.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Een standaard FOT-meet is tegenwoordig weinig meer dan een complete roddelrubriek over users op FOK hoorDus weinig technisch geneuzel
En ...vertel....wat wil je zien?Ik heb al wat pano's in de groep gegooid het vorige SC-topic
Ik heb nog dieren in de aanbieding ergens geloof ik. En concertfoto's.
Of wil je zelf een keer op de foto?
zo gaan we voorwaards, struikelend en vol uitprobeerselen HOE'A !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik vind het allemaal wel schattig, al die wensen en experimenten die Braamyo nog te goed heeft.
Struikelend en lerend de toekomst in.
Denk dan ook wel dat het de schuld van de dame in kwestie is, goeie sex = comunicatiequote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
en eigenlijk is het ook best sneu, betreffende man denkt echt dat hij de sterren van de hemel sekst, zijn dame van alle 'genot' voorziet terwijl het gewoonweg allesbelabberd is
true 2 that.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Denk dan ook wel dat het de schuld van de dame in kwestie is, goeie sex = comunicatie
check! Ik zit goedquote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Mirjam het volgende:
valt mee hoor.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou, ik ben alles behalve fotogeniek
Whahahahaha. Briljantquote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Weer een ongenode gast in het ziekenuis! Wat is dat toch met die mensenNu een Engelsman zonder geld en een hééél vaag verhaal. Hij is onderweg naar Hannover, maar er ging iets mis met de trein
oid. Dus ik hoor achter mij het meisje van de apotheek zeggen dat hij eventueel wel aan een tafeltje oid hier de nacht kan doorbrengen, hoor ik hem zeggen dat hij eigenlijk gewoon een bed wil. Hoe was dat Engelse spreekwoord ook alweer? Beggars can't be chosers? oid? Wat moet ik hier nou weer mee!
eens, maar er bestaan mannen die het gewoonweg niet willen begrijpen, zelfs al geef je het duidelijk aan.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
true 2 that.
mensen kunnen niet in de lucht lezent wat ze lekker vinden
wat jammer dat je buikje je laat weerhouden, ik moet eerlijk zeggen dat als ik naar de sauna ga niet echt op de lichamen van anderen let.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
Oh en nog even over de sauna. Ik ging er altijd wel graag naartoe, maar sinds mijn lichaam wat minder strak is dan, laten we zeggen 5 jaar geleden, doe ik het toch wat minder en dan voornamelijk alleen met bekenden.
die dikke buik toon ik liever niet aan iedereen
Het vriest buiten hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Whahahahaha. BriljantEruit schoppen is geen optie?
Of ben ik dan te hard?
Hey, je bent niet jarig meerquote:Op maandag 18 januari 2010 00:55 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, wat goed dat het zo leuk was! Ik ben vreselijks trost op je!!
* Om zich heen kijkt. *quote:
Dat is zo leuk hè! Een echte gastheer die meer is dan een knipmes, maar ook echt met recht een gastheer isquote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef Duderella het volgende:
Het diner was zó vreselijk goed! We hebben echt genoten. Wat een leuk restaurant. Heel erg traditioneel en klassiek (Franse keuken), maar dat was eigenlijk ook wel weer eens heel fijn. Heerlijk gegeten, mooie wijnen erbij (in overvloed) en een leuke gastheer die gezellig wijntjes meeproefde met ons.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef Duderella het volgende:
Het diner was zó vreselijk goed! We hebben echt genoten. Wat een leuk restaurant. Heel erg traditioneel en klassiek (Franse keuken), maar dat was eigenlijk ook wel weer eens heel fijn. Heerlijk gegeten, mooie wijnen erbij (in overvloed) en een leuke gastheer die gezellig wijntjes meeproefde met ons.
Jottum.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef Duderella het volgende:
Da's wel een graadmeter jaquote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef golfer het volgende:
Je valt al niet eens meer in de doelgroep van Braamyo.
Leuk toch? Zo'n uit de theorieboekjes quotende adolescent?quote:
Zijn daar theorieboekjes van joh?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:26 schreef golfer het volgende:
Leuk toch? Zo'n uit de theorieboekjes quotende adolescent?
ja,ja..net zo als jij niet echt bent en een kloon bent van Steer.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
maarmaarmaar wie weet is hij wel echt!
Oh hemel, hier nekt zich het korte termijngeheugen van Dude... ik weet het nooit zo goed meerquote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo leuk hè! Een echte gastheer die meer is dan een knipmes, maar ook echt met recht een gastheer isWat heb je eigenlijk gegeten uit deze klassieke Franse keuken?
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jottum.![]()
Oud wijf dat je intussen bent.
Je valt al niet eens meer in de doelgroep van Braamyo.
Stomme vraag mijner zijds. Nu heb ik hongerquote:Op maandag 18 januari 2010 01:33 schreef Duderella het volgende:
Oh hemel, hier nekt zich het korte termijngeheugen van Dude... ik weet het nooit zo goed meerWe hadden een keur aan voorafjes van de trolley (o.a. bloemkoolparfait, konijnenniertjes, een schorsenerensoepje en nog veel meer - we kozen de verzameling minus de eendenleverpaté.)
Ik had daarna een geweldig malse ossenhaas met 'patat' van knolselderij en een kroketje van het een of het ander en Arty had een hertenpepertje met rode kool en peertjes (heerlijk! Ik heb meegeproefd). We hebben van de kaastrolley gesnoept en ons laten adviseren over dessertwijn/port en dat pakte prima uit. Daarna dessert van de trolley en ik had een Irish Coffee zoals 'ie echt hoort.
ja ik ook van jouquote:Op maandag 18 januari 2010 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
ja,ja..net zo als jij niet echt bent en een kloon bent van Steer.
Take 'm to the Pauw girl!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stomme vraag mijner zijds. Nu heb ik hongerHet klinkt heerlijk! En Ross kan al knolraap en lof, schorseneren en prei zeggen dus die kan in ieder geval al één van je gerechtjes uitspreken
Ik klik maar er gebeurt niets. Is dat de grap?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het, het is wel een beetje flauw, maar ik moest lachen om de paint van een fokker in een ander topic
[ afbeelding ]
Klikken? Het is gewoon een paint rond een googleadsbanner.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Duderella het volgende:
Ik klik maar er gebeurt niets. Is dat de grap?
O wacht, ik zie hem nu helemaal .quote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klikken? Het is gewoon een paint rond een googleadsbanner.
Wel raar eigenlijk, een datingsite speciaal voor de dikkere mensch. Zou dat nou nodig zijn? Ik bedoel, prop (no pun intended) je jezelf dan niet enorm in een hokje?quote:
Ja dat denk ik wel!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk, een datingsite speciaal voor de dikkere mensch. Zou dat nou nodig zijn? Ik bedoel, prop (no pun intended) je jezelf dan niet enorm in een hokje?
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Zou er ook een datingsite zijn voor lelijke mensen of misschien mensen met een laag iq of mensen die de gleufjes tussen de stoeptegels niet willen raken? Ik vind het maar vreemd.
Vraag hem anders een blindedarmontsteking te fakenquote:Op zondag 17 januari 2010 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Weer een ongenode gast in het ziekenuis! Wat is dat toch met die mensenNu een Engelsman zonder geld en een hééél vaag verhaal. Hij is onderweg naar Hannover, maar er ging iets mis met de trein
oid. Dus ik hoor achter mij het meisje van de apotheek zeggen dat hij eventueel wel aan een tafeltje oid hier de nacht kan doorbrengen, hoor ik hem zeggen dat hij eigenlijk gewoon een bed wil. Hoe was dat Engelse spreekwoord ook alweer? Beggars can't be chosers? oid? Wat moet ik hier nou weer mee!
Goed bezigquote:Op maandag 18 januari 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het vriest buiten hoor![]()
Wel nu, rijtje nachtopvanghuizen gebeld, maar daar moet je allemaal al voor 10 uur binnen zijn, dus mijn probleem (eigenlijk zijn probleem) wilden ze vooral niet de hunne maken en ik red me er maar mee![]()
Hij ligt nu op een bankje in een wachtkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu weer heerlijk appelig kijken op het ochtend apel![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Braamyo op 18-01-2010 07:46:15 ]
Ik ben alweer te velde getrokkenquote:
Dat wordt eerst sneeuw/ijs/pap/drap scheppen vrees ik. getsie, wat een kliederboel buiten.quote:
Hebbes. Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
btw morgen/straks naar reïntegratieburo, eindelijk inschrijven voor opleiding. en een computer regelenhopelijk wordt dit niet weer de zoveelste teleurstelling....
Nou! Ik had ook nog een hyperventilerende verpleegkundige aan de telefoon die opgesloten zat in de liftquote:
Studeerze, boriszquote:
Er kwam hier ook net iemand binnen lopen en voordat ze uitgelegd had dat ze een afspraak had bij de psychiater, wist ik het eigenlijk alquote:Op maandag 18 januari 2010 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Zou er ook een datingsite zijn voor lelijke mensen of misschien mensen met een laag iq of mensen die de gleufjes tussen de stoeptegels niet willen raken? Ik vind het maar vreemd.
Ja, dat is lekker nu hequote:Op maandag 18 januari 2010 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou! Ik had ook nog een hyperventilerende verpleegkundige aan de telefoon die opgesloten zat in de lift
Maar daar was verder geen medische hulp noodzakelijk, alleen technische![]()
En dan kruip ik nu in mijn voorverwarmde bedje
Dat zie je soms iets te duidelijk hequote:Op maandag 18 januari 2010 08:41 schreef Bluezz het volgende:
Er kwam hier ook net iemand binnen lopen en voordat ze uitgelegd had dat ze een afspraak had bij de psychiater, wist ik het eigenlijk al
Misschien is het hier ook verdwenen als ik wakker word, het gaat nu best hard. En dan hoop ik ook dat alles bij jou eindelijk goed geregeld is vandaag, SoL!quote:Op maandag 18 januari 2010 08:42 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx bluezIsa hier is echt niks meer van sneeuwrommel te merken
Succes borisz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |