Ik vind het plaatsvervangend spannend Bluezz!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja teruggelezenWat een superkadoos, Arty is
!!
Ik moet er om half 7 zijn, soundcheckenen nog ff oefenen, keeltjes smeren met een biertje hopelijk en dan.... om 9 uur knallen
Sun, wat een snoepie!! En ik zou in jouw haar een leuke boblijn laten knippen met wat korts qua pony
Kaas is klaarEn ik had een lekker badje mét luid spinnende poes op de badrand
Bluezz is gewoon een diva!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:04 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft helemaal nergens last van. Geen spoortje van zenuwen te bekennen.
Een hele grote vlakbij de Rottemerenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh heerlijk! waar gaan jullie heen?
Man, ik ben de rust zelve. Heb net een wandelingetje gemaakt en mijn backing vocals 'de nijlganzen' waren al aan het oefenenquote:
Ben er ook wel aan toe. Ondanks dat ik me redelijk moody voel. Tis nét die tijd van de maand geweest en ik heb nog steeds die zeurende kiespijn. Godsamme, dit weekend ben ik labiel joh! Gister aten we vis (en ik ben helemaal niet zo'n viseter). Ik stond de was op te hangen toen kaas t vertelde en ik moest er gewoon bijna van jankenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef Mirjam het volgende:
sauna, ooh, heerlijk. al ruim een jaar niet geweest, ik ging elke maand.
ben bang dat ik die harde banken niet trek
Hey girlquote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu net ontbeten hebben? Heb je een jetlag ofzo? Het is 16:00 uur geweest... Tis eerder een lunch.
Heej Hobsje! Ja gaat wel goed, alleen nog wel steeds van die zeurende steken, en last van kou/warmte/druk/wind enzo. Maar niet zo erg dat er pillen aan te pas moeten komenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef MissHobje het volgende:
Hey girl
Hoe gaat het met je wang enzo?
achgosquote:Op zondag 17 januari 2010 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben er ook wel aan toe. Ondanks dat ik me redelijk moody voel. Tis nét die tijd van de maand geweest en ik heb nog steeds die zeurende kiespijn. Godsamme, dit weekend ben ik labiel joh! Gister aten we vis (en ik ben helemaal niet zo'n viseter). Ik stond de was op te hangen toen kaas t vertelde en ik moest er gewoon bijna van jankenTerwijl het niet eens echt akelig was om te eten...
Hormonaal gedoe
mhua, was eigenlijk al rond 15:00 maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu net ontbeten hebben? Heb je een jetlag ofzo? Het is 16:00 uur geweest... Tis eerder een lunch.
Ging je naar de 5 mei sauna?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
achgos
gewoon lekker gaan joh
vroeger ging ik vaak ook s'avonds een paar uurtjes, gewoon omdat he tkan.
heerlijk.
Meisje, het is voor je eigen bestwil.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Meisje, het is voor je eigen bestwil.
Toe kind, denk toch aan je toekomst!quote:
Raar woord eigenlijk bestwilquote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bestwil en jij kunnen al een poosje niet zo goed met elkaar overweg?
Oh, ik en mijn bestwil kunnen het op zich wel met elkaar vinden.. Maar ik heb gewoon niet de concentratie om hele dagen lesstof te leren en dan doe ik steeds dingen tussendoor en schiet ik niet op enz, enzquote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bestwil en jij kunnen al een poosje niet zo goed met elkaar overweg?
ahh gaat al een stuk beter gelukkigquote:Op zondag 17 januari 2010 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej Hobsje! Ja gaat wel goed, alleen nog wel steeds van die zeurende steken, en last van kou/warmte/druk/wind enzo. Maar niet zo erg dat er pillen aan te pas moeten komen
En met jou?
Maar we hadden wel lol met die pompons, in de klas.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik en mijn bestwil kunnen het op zich wel met elkaar vinden.. Maar ik heb gewoon niet de concentratie om hele dagen lesstof te leren en dan doe ik steeds dingen tussendoor en schiet ik niet op enz, enz![]()
Die ergernis heb ik trouwens elke keer, maar ik heb in mijn HBO-carrière (Uni laten we wegens gebrek aan relevantie even buiten beschouwing) nog nooit een tentamen niet gehaald. Alleen twee keer niet gemaakt door ziekte..
Enomdat ik me juf nog levendig kan herinneren van 'allemaal goed je best doen' en zo
![]()
Dude deed dan:En wij in eerste instantie meer
Dat is mijn ervaring helemaal niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:05 schreef LieLie het volgende:is overigens heel gebruikelijk onder HBO-studenten.. zeker bij ons
![]()
Dat motiveert ook niet echt moet ik zeggen.. Gezeik met groepjes, kansloze opdrachten...
#ikwilopstage
Nou, dat zat ik net ook te denken hoor. Ik heb de klas en de lessen toen ook heel anders ervaren dan ik nu doe. Alsof er toch andere mensen op af komen of zo. De klas toen bestond uit hele andere types, en iedereen was inderdaad enthousiaster en ook meer met elkaar begaan. Dat gevoel heb ik nu (veel) minder. Heel weinig besef van het feit dat ze over een dik half jaar stage gaan lopen, en dat je dan niet met van die domme smoezen of waardeloze stukken aan kunt komen.. 'Ach, boeit die leraar toch niks' .. Nee, misschien niet, maar dan is het niet per se minder belangrijk..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring helemaal niet.![]()
Ik heb, zeker de laatste jaren, erg gemotiveerde en vrolijke studenten! Scheelt misschien wel dat ik de versnelde groep lesgeef. Maar het is een feestje hoor en ze maken prachtige dingen!
De VU-groep is zonder uitzondering erg, maar die zijn ok al een stukje ouder.
Lijkt me niet zo heel erg inspirerend LieLie. Jammer ook dat ze het zo zien. Je zou er zoiets leuks van kunnen maken, van je studie en stage. Nou ja, denk maar zo: als ze straks echt aan de bak moeten, weten ze niet wat ze overkomt waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat zat ik net ook te denken hoor. Ik heb de klas en de lessen toen ook heel anders ervaren dan ik nu doe. Alsof er toch andere mensen op af komen of zo. De klas toen bestond uit hele andere types, en iedereen was inderdaad enthousiaster en ook meer met elkaar begaan. Dat gevoel heb ik nu (veel) minder. Heel weinig besef van het feit dat ze over een dik half jaar stage gaan lopen, en dat je dan niet met van die domme smoezen of waardeloze stukken aan kunt komen.. 'Ach, boeit die leraar toch niks' .. Nee, misschien niet, maar dan is het niet per se minder belangrijk..
Groepsdynamica. Daar zijn we geen van allen helemaal tegen bestand, denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:18 schreef Braamyo het volgende:
maar gaat he in dit geval dan niet om je eigen motivatie, inplaats van de klas waar je in zit? of snap ik het nu gewoon verkeerd
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:23 schreef Duderella het volgende:
Tjonge, 38 jaar en Mien zit hier in peignoir en met de krulspelden in.Het gaat opeens hard bergafwaarts.
Ik ga d'r zowat van aan de sherry.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]picture that
Mare is toch lekker juist op zo'n vrij daggie(ik zit ook nog in mijn pj
lekker aan het keuvelen in huus )
mhua op een zondag binnendeurs mag je voor lul zitten toch? Ik denk dat je dat juist doet zodat je er de rest van de week weer goed uit ziet als de bewoonde wereld je weer mag aanschouwe, enne 38 is zo oud nog nietquote:Op zondag 17 januari 2010 17:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ga d'r zowat van aan de sherry.![]()
Ja, het is wel lekker hoor! Maar ik zit wel enórrum voor lul echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |