quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is ook een feit dat knappe mensen het 'makkelijker' hebben in het leven dan lelijke mensen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel cool.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
LAPO MAAR IK OPEN HEM LEKKER NIET HJIHI
Best raar hoe mensen zich zo kunnen laten beinvloeden door het uiterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Theorie van Goedheid ofzo, mensen die aantrekkelijk zijn, worden sneller als goed beschouwd.
Maar ik denk dat we ons daar allemaal wel onbewust aan schuldig maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best raar hoe mensen zich zo kunnen laten beinvloeden door het uiterlijk.
Dat zie je ook altijd snel in Hollywood-films.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar even zonder knap en lelijk, je ziet vaak wel wie "goed" of "slecht" is, manier van kijken..
Dat zeg ik, dat het gewoon in de mens zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik denk dat we ons daar allemaal wel onbewust aan schuldig maken.
Het leven is 1 grote hollywood-film. Je ziet meestal wel wie gemeen is.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zie je ook altijd snel in Hollywood-films.
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, 'een atoom is makkelijker te breken dan een vooroordeel' heeft Einstein ooit gezegd.
Ja ik ook en als ik iemand mag, sta ik eigenlijk ook niet meer stil bij zijn/haar uiterlijk. hecht er ook niet echt veel waarde aan, maar een mooi uiterlijk is gewoon mooi meegenomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat het gewoon in de mens zit.Ik probeer er wel op te letten hoor, ik analyseer mijn eigen gedrag en gedachten heel vaak. Daardoor laat ik mij minder beinvloeden door een 'mooi' iemand.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..
Daarom ben ik hoogbegaafd.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Einstein is niet mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien in zijn jonge jaren.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
Vind men Einstein overigens een knappe man?
Tsja, wat is mooi? Dat is voor iedereen anders. Hoe zie je dit dan bijvoorbeeld in combinatie met iemand als Stephen Hawking?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |