quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is ook een feit dat knappe mensen het 'makkelijker' hebben in het leven dan lelijke mensen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel cool.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:54 schreef wikwakka2 het volgende:
LAPO MAAR IK OPEN HEM LEKKER NIET HJIHI
Best raar hoe mensen zich zo kunnen laten beinvloeden door het uiterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Theorie van Goedheid ofzo, mensen die aantrekkelijk zijn, worden sneller als goed beschouwd.
Maar ik denk dat we ons daar allemaal wel onbewust aan schuldig maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best raar hoe mensen zich zo kunnen laten beinvloeden door het uiterlijk.
Dat zie je ook altijd snel in Hollywood-films.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar even zonder knap en lelijk, je ziet vaak wel wie "goed" of "slecht" is, manier van kijken..
Dat zeg ik, dat het gewoon in de mens zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik denk dat we ons daar allemaal wel onbewust aan schuldig maken.
Het leven is 1 grote hollywood-film. Je ziet meestal wel wie gemeen is.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zie je ook altijd snel in Hollywood-films.
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, 'een atoom is makkelijker te breken dan een vooroordeel' heeft Einstein ooit gezegd.
Ja ik ook en als ik iemand mag, sta ik eigenlijk ook niet meer stil bij zijn/haar uiterlijk. hecht er ook niet echt veel waarde aan, maar een mooi uiterlijk is gewoon mooi meegenomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat het gewoon in de mens zit.Ik probeer er wel op te letten hoor, ik analyseer mijn eigen gedrag en gedachten heel vaak. Daardoor laat ik mij minder beinvloeden door een 'mooi' iemand.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..
Daarom ben ik hoogbegaafd.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens een onderzoek (gelezen in het psychologie magazine) zouden mooie mensen ook slimmer zijn dan lelijke mensen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Einstein is niet mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien in zijn jonge jaren.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
Vind men Einstein overigens een knappe man?
Tsja, wat is mooi? Dat is voor iedereen anders. Hoe zie je dit dan bijvoorbeeld in combinatie met iemand als Stephen Hawking?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vaker. Dus op zich niet raar.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Einstein ontkracht die hele theorie ja.
Ik moest ook aan Hawking denken.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, wat is mooi? Dat is voor iedereen anders. Hoe zie je dit dan bijvoorbeeld in combinatie met iemand als Stephen Hawling?
Maar niet in alle gevallen is het hebben van een knappe kop een voordeel. Zou zo neemt men bijvoorbeeld een wetenschapper/filosoof die net afgestuurd is ook meer serieus wanneer hij typisch op een wetenschapper/filosoof lijkt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, best grappig om te zien hoe oneerlijk de wereld in elkaar zit.
Geen idee. Het zou volgens dat onderzoek komen doordat mooiere mensen vroeger meer keuze hadden in het kiezen van hun partner, en daardoor kozen voor de beste. En dat vandaag de dag mooie mensen over het algemeen daardoor dus intelligenter zijn dan minder mooie mensen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef IHVK het volgende:
Mooie mensen zijn slimmer, hm ik weet niet hoor. Was het wel een echt goed onderzoek?
Mooi is toch een subjectief iets. Of werd er onderzoek gedaan naar de symmetrie in het gezicht, vergeleken met het IQ ofzo? Schoonheid is de eigenschap die er toe bijdraagt dat je mooi bent (VanDale), hoe wil je dat onderzoeken?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef IHVK het volgende:
Mooie mensen zijn slimmer, hm ik weet niet hoor. Was het wel een echt goed onderzoek?
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien in zijn jonge jaren.![]()
Nee.
Nee, niet perse. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht kun je 'meten'.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mooi is toch een subjectief iets. Of werd er onderzoek gedaan naar de symmetrie in het gezicht, vergeleken met het IQ ofzo? Schoonheid is de eigenschap die er toe bijdraagt dat je mooi bent (VanDale), hoe wil je dat onderzoeken?
Hm maar een lelijk iemand moet toch juist heel veel moeite doen en allerlei listen verzinnen?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Het zou volgens dat onderzoek komen doordat mooiere mensen vroeger meer keuze hadden in het kiezen van hun partner, en daardoor kozen voor de beste. En dat vandaag de dag mooie mensen over het algemeen daardoor dus intelligenter zijn dan minder mooie mensen.
Dunnow.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm maar een lelijk iemand moet toch juist heel veel moeite doen en allerlei listen verzinnen?
Mooie mensen --> meer nageslachten, op die manier?Dat had ik ook gelezen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Het zou volgens dat onderzoek komen doordat mooiere mensen vroeger meer keuze hadden in het kiezen van hun partner, en daardoor kozen voor de beste. En dat vandaag de dag mooie mensen over het algemeen daardoor dus intelligenter zijn dan minder mooie mensen.
Ja, dat bedoel ik. Symmetrie, pi verhouding. Maar ik vind dat meer een eigenschap dat tot mooi zijn toedraagt, maar hoeft niet het belangrijkste te zijn. Genoeg minder symmetrische gezichten die mooier zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet perse. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht kun je 'meten'.
Men neemt over het algemeen veel kinderen zodat het slagingspercentage van één van de kinderen groter wordt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:09 schreef IHVK het volgende:
Maar nu is het juist zo dat onsuccesvolle mensen meer kinderen nemen.
Wel raar.
Succesvolle mensen storten zich op hun carriere?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:09 schreef IHVK het volgende:
Maar nu is het juist zo dat onsuccesvolle mensen meer kinderen nemen.
Wel raar.
Waar dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet perse. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht kun je 'meten'.
‘Beauty is in the eye of the beholder’ or is it ‘beauty is in the phi of the beholder’?quote:
Heeft ze je hart gebroken dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:13 schreef ClioSporT het volgende:
Anders stuurt een EX (waardoor je gedumpt bent 10 jaar terug) na tig jaren stilte ineens een bericht..
Zal ik voor de gein doen alsof ik nog steeds met liefdesverdriet zit en haar daarna keihard uitlachen ofzo
Toen wel ja.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
‘Beauty is in the eye of the beholder’ or is it ‘beauty is in the phi of the beholder’?
Phi is de verhouding tussen lijnstukken die voldoen aan de Gulden snede. Euclides heeft beschreven hoe een lijnstuk verdeeld moet worden om de gulden snede te krijgen:
De verhouding A/B is j (= Het Gulden getal) dit getal kan je berekenen door:
jB = A dus: Bj + B / Bj = Bj/B
Beide kanten door B delen en dan krijg je:
j = 1 + 1/j hier uit volgt weer: j² - j - 1 = 0 dus:
j = (1 + Ö5) / 2 » 1,6180339887499
Dit is de ‘Gulden verhouding’
In de natuur en ook in het menselijk lichaam komt de phi verhouding veel voor. De phi verhouding heeft de naam ‘Divina Proportia’ gekregen omdat de dingen die phi bevatten mooi en harmonieus zijn.De kennis dat de phi verhouding mooi is, is lang bekend in de bouwkunde en in de natuur.
Mooie mensen lijken het vaak interessanter en leuker te brengen. Zit gewoon in de mens om je daar schuldig aan te maken, maar zo ver ga ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
Vorig jaar moesten wij in de klas elke week een kring vormen (), dan moest er iemand in het midden van die kring staan en iets uitleggen en/of vragen beantwoorden over een bepaald onderwerp. En weetje, naar mooie klasgenoten werd veel aandachtiger geluisterd dan naar minder mooie klasgenoten. Ook al was hun verhaal veel beter. Mensen zijn echt zo oppervlakkig, al hebben ze dat zelf vaak niet door.
Lelijke mensen hebben gewoon pech.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik las trouwens ook dat het ontbreken van symmetrie wijst op een slechte gezondheid en zelfs op het hebben van slechte genen. Zie ook uitleg hier boven, minder mooi gezicht is ook ongezonder. Vrouwen hebben 24 uur voor de ovulatie vaak ook een mooier, symmetrischer gezicht.
Er waren ook onderzoeken waarbij perfect symmetrische en "normale" aantrekkelijke, symmetrische gezichten werden gebruikt. Tweede werd mooier gevonden, omdat het menselijk gezicht van nature nooit perfect symmetrisch is.
Niets voor niets beroemd?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
Op geen schaal van 10 scoort de gemiddelde mens tussen de 3 en 6. Boven de 6 wordt beschouwd als bovengemiddeld aantrekkelijk. Zo scoorden Angelina Jolie, Halle Berry en Brad Pitt een 7.4, 7.8 en Brad Pitt zelfs een 8.9 ofzo.
Is het beoordeel elkaar tijd?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd welk cijfer men mij zou geven.
Beroemde mensen zijn over het algemeen bovengemiddeld aantrekkelijk. Mensen hebben dan ook vaak de neiging om beroemde mensen anders te beoordelen dan normale mensen. Zeg maar als een normaal persoon een 8 zou krijgen qua aantrekkelijkheid (dus gewoon een punt van de medemens, niet van dat pi geval), dan zou die persoon een veel lager punt krijgen als hij of zij beroemd was geweest.quote:
Nee, dit neem ik terug. Heb ik net een stuk van Seneca gelezen die mij overtuigde dat een mening van het grote publiek een mening is die men ten allen tijden moet ontwijken, loop ik mij nu af te vragen welk cijfer men mij zou geven. Stupid!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd welk cijfer men mij zou geven.
En denken dat die zich altijd goed voelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beroemde mensen zijn over het algemeen bovengemiddeld aantrekkelijk. Mensen hebben dan ook vaak de neiging om beroemde mensen anders te beoordelen dan normale mensen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit neem ik terug. Heb ik net een stuk van Seneca gelezen die mij overtuigde dat een mening van het grote publiek een mening is die men ten allen tijden moet ontwijken!
Ik wil wel even wat lol hebben eigenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om er op in te gaan dan.
Andersom?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
andersom.
Maar vaak wordt aantrekkelijkheid ook door andere dingen bepaald dan uiterlijk.
Dat is het mooiste stukje.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit neem ik terug. Heb ik net een stuk van Seneca gelezen die mij overtuigde dat een mening van het grote publiek een mening is die men ten allen tijden moet ontwijken!
Het is niet de mens die zo'n cijfer geeft. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht wordt uitgerekend met een rekensom.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit neem ik terug. Heb ik net een stuk van Seneca gelezen die mij overtuigde dat een mening van het grote publiek een mening is die men ten allen tijden moet ontwijken, loop ik mij nu af te vragen welk cijfer men mij zou geven. Stupid!
Volgens mij bedoelde hij gewoon de mening van mensen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet de mens die zo'n cijfer geeft. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht wordt uitgerekend met een rekensom.
Ja idd. Als jouw persoonlijke voorkeur uitgaat naar blond dan zou je misschien eerder voor een blondine gaan die een minder aantrekkelijk gezicht heeft dan een brunnette.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij gewoon de mening van mensen.
Klopt, al vond ik zijn brief waarin hij de doodsangst - dat de meeste mensen bezitten - behandeld ook echt geweldig. Heb je een boek van Seneca thuisliggen?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is het mooiste stukje.![]()
Lees ook het stuk over het amfitheater en hoe mensen daar zijn.
Ik vond dat echt geweldig.
Ook dat zou men moeten ontwijken, omdat het antwoord wellicht effect zou hebben op je vertrouwen in jezelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is niet de mens die zo'n cijfer geeft. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht wordt uitgerekend met een rekensom.
Dat klopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook dat zou men moeten ontwijken, omdat het antwoord wellicht effect zou hebben op je vertrouwen in jezelf.
Ja ik heb hem vertaald op de middelbare school.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik zijn brief waarin hij de doodsangst - dat de meeste mensen bezitten - behandeld ook echt geweldig. Heb je een boek van Seneca thuisliggen?
Een perfect symmetrisch gezicht bestaat niet. Maar het lijkt me sterk dat je voorkeur uitgaat naar een minder symmetrisch gezicht. De assymetrische trekjes van iemand kun je niet zomaar aanwijzen hoor, je hersenen zien ze wel, maar jij bent je daar niet echt bewust van, behalve dat je iemand dus mooi of lelijk vindt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar Borte mijn voorkeur gaat heel toevallig vaak uit naar minder symmetrische gezichten.
Ik heb een aantal van zijn brieven hier op Fok! neergezet, waaronder zijn commentaar op het grote publiek:quote:Op maandag 18 januari 2010 01:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik heb hem vertaald op de middelbare school.
Helaas zijn dus veel delen in het boek in het Latijn wat ik niet meer kan vertalen, maar dat stukje over doodsangst weet ik nog wel lichtjes.
Ik heb een klein stuk, waar hij commentaar geeft op de mensen die gladiator-spelen bijwonen weggehaald.quote:Het grote publiek
Beste Lucilius,
Wat ik vind dat je bovenal vermijden moet? De massa! Daar kun jij jezelf nog niet gerust aan toevertrouwen. Ikzelf althans moet mijn zwakte erkennen: ik kom nooit als dezelfde persoon weer thuis. Iets van wat ik tot kalmte had gebracht is verstoord geraakt, iets van wat ik verjaagd had is teruggekeerd.
Na een lange periode van zwakte zijn zieken er dusdanig aan toe dat ze geen voet buitenshuis kunnen zetten zonder een terugslag. Zo vergaat het ook ons en onze zielen, die van een langdurige ziekte herstellen. Omgang met velen werkt verkeerd, van iedereen krijgen we een fout aangepraat, ingeprent of ongemerkt aangewreven. Ja, hoe groter de mensenmassa waar we ons in mengen, des te groter het gevaar.
Niets is zo schadelijk voor een goede moraal als het bijwonen van spelen, want juist dan sluipen er via het beleefde plezier fouten binnen. Wat denk je dat ik bedoel? Bij thuiskomst ben ik meer gefixeerd op bezit en relaties en genot, ja, ik ben wreder en onmenselijker, omdat ik onder de mensen ben geweest!
[....]
Iemand die nog pril is en niet stevig in zijn schoenen staat, die moet bij de massa vandaan gehouden worden: met gemakt schuift hij op naar de meerderheid. Zelfs de goede moraal van Socrates, Cato en Laelius liep gevaar door toedoen van de massa waarvan zij zo verschilden, dus laat staan dat iemand van ons, hoe goed wij ons karakter ook vormen, zo'n massale charge van fouten kunnen weerstaan. Eén voorbeeld van zucht naar luxe of bezit doet al veel kwaad. Een verwende tafelgenoot breekt geleidelijk onze wil en doet ons zwichten, een rijke buurman wekt onze hebzucht op, een slechte metgezel geeft ons iets van zijn vuiligheid mee, hoe zuiver en oprecht we ook zijn. Dus wat geloof je dat er met je moraal gebeurt wanneer daar publiekelijk de aanval op is geopend? Onvermijdelijk ga je de anderen navolgen of haten.
Maar dat is beide te vermijden. Je moet niet worden zoals de slechten omdat ze met velen zijn, maar ook geen vijand van die velen omdat ze van je verschillen. Keer zoveel mogelijk terug in jezelf, zoek contact met anderen die van jou een beter mens maken en laat anderen toe die jij tot betere mensen kunt maken. Het werkt wederkerig: wie anderen iets bijbrengt leert zelf bij.
Trots om je talent te vertonen mag geen reden zijn om de openbaarheid te zoeken en voor het grote publiek een verhaal of betoog te willen houden. Ik zou daar wel voor zijn als je iets te bieden had waar die mensen wat mee kunnen, maar er is niemand bij die jou kan begrijpen. Misschien dat af en toe een enkeling je pad kruist, maar ook die zul je nog moeten vormen en instrueren zodat hij je begrijpt. 'Maar voor wie heb ik dan alles geleerd?' Wees niet bang dat het verspilde moeite was: je hebt geleerd voor jezelf.
Maar laat ik vandaag niet alleen voor mijzelf geleerd hebben! Daarom wil ik met jou drie uitspraken rond ditzelfde thema delen die ik vandaag tegenkwam, een ter aflossing van wat deze brief jou is verschuldigd en twee als voorschot:
Democritus zegt: 'Eén man is voor mij als een volk, en het volk als één man.'
Ook goed is de volgende uitspraak, van wie die ook was (auteur is omstreden). Op de vraag waarom hij zoveel moeite deed voor een kunst waarmee hij maar heel weinig mensen zou bereiken antwoordde hij: 'Een paar man zijn mij genoeg, één man is genoeg, geen man is genoeg.
Het derde is een uitstekende gedachte van Epicurus, die hij schreef aan een van zijn studiegenoten. 'Deze tekst van mij is niet voor veel mensen, maar voor jou. Wij zijn immers voldoende publiek voor elkaar!'
Deze uitspraken, beste Lucilius, moet je goed ter harte nemen, dan geef je niets meer om het plezier van scoren bij de grote massa. Veel mensen prijzen jou, maar mag jij wel blij zijn met jezelf wanneer je voor velen te begrijpen bent? Je goede eigenschappen moeten naar binnen gericht zijn.
Hartelijke groeten,
Seneca.
Vind het sowieso onzin om zo ver te gaan, je vindt iemand knap of je vindt iemand niet knap. Zou daar geen aandacht aan besteden door middel van berekeningen, behalve bij een onderzoek. Vriendin had mijn gezicht eens berekend, niet echt een hoge score, maar het doet me niets, ik word er niet lelijker of mooier op. Zou me alleen raken als iemand die ik mag zou zeggen dat ik lelijk ben.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook dat zou men moeten ontwijken, omdat het antwoord wellicht effect zou hebben op je vertrouwen in jezelf.
Ja, had daar net ook al over gepost hierboven. Als ik een keer echt nadenkend naar iemands gezicht kijk, lukt het wel, maar door iemands kracht van aantrekkelijkheid kunnen die assymetrische trekjes me niets schelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een perfect symmetrisch gezicht bestaat niet. Maar het lijkt me sterk dat je voorkeur uitgaat naar een minder symmetrisch gezicht. De assymetrische trekjes van iemand kun je niet zomaar aanwijzen hoor, je hersenen zien ze wel, maar jij bent je daar niet echt bewust van, behalve dat je iemand dus mooi of lelijk vindt.
Maar kijk, dat is het 'm juist. De kracht van iemands aantrekkelijkheid wordt juist bepaald door symmetrie.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, had daar net ook al over gepost hierboven. Als ik een keer echt nadenkend naar iemands gezicht kijk, lukt het wel, maar door iemands kracht van aantrekkelijkheid kunnen die assymetrische trekjes me niets schelen.
Is deze regel niet belangrijker als je niet zo sterk in je schoenen staat? Sommige mensen kunnen mij lelijk noemen terwijl ik mezelf vet lekker vind.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:30 schreef Bortecinem het volgende:
Het beeld die jij over jezelf hebt wordt gevormd door de meningen van anderen. Jij vormt je mening over je eigen schoonheid en je persoonlijkheid door de reacties die mensen op jou als mens geven.
Klopt, al ben ik zelf van nature redelijk eigenwijs, dus bij mij valt dat gelukkig wel mee. Ik krijg ook vaak het verwijt dat ik niet zoveel om meningen van anderen geef. Iets wat zij dus als negatief zien, is voor mij niets meer dan een compliment!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:30 schreef Bortecinem het volgende:
Het beeld die jij over jezelf hebt wordt gevormd door de meningen van anderen. Jij vormt je mening over je eigen schoonheid en je persoonlijkheid door de reacties die mensen op jou als mens geven.
Ook als het merendeel van de mensen die jij kent jou lelijk vindt?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is deze regel niet belangrijker als je niet zo sterk in je schoenen staat? Sommige mensen kunnen mij lelijk noemen terwijl ik mezelf vet lekker vind.
Vind je? Was afgelopen zomer iemand in Turkije tegengekomen met een erg kromme neus, maar de kracht van die ogen...quote:Op maandag 18 januari 2010 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is het 'm juist. De kracht van iemands aantrekkelijkheid wordt juist bepaald door symmetrie.
Onbewust neem je dat zeker mee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is deze regel niet belangrijker als je niet zo sterk in je schoenen staat? Sommige mensen kunnen mij lelijk noemen terwijl ik mezelf vet lekker vind.
Ja idem. Zo ben ik ook en ik krijg hetzelfde naar mijn hoofd geslingerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik zelf van nature redelijk eigenwijs, dus bij mij valt dat gelukkig wel mee. Ik krijg ook vaak het verwijt dat ik niet zoveel om meningen van anderen geef. Iets wat zij dus als negatief zien, is voor mij niets meer dan een compliment!
Ja. Sommige mensen vinden bepaalde delen van mij niet mooi, terwijl ik het zelf prachtig vind...quote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook als het merendeel van de mensen die jij kent jou lelijk vindt?
Niets van aantrekken.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idem. Zo ben ik ook en ik krijg hetzelfde naar mijn hoofd geslingerd.
Blijkbaar was de rest van zijn gezicht zo symmetrisch dat het zijn kromme neus compenseerde. Mijn mening doet er niet toe, dit is jaren onderzocht door wetenschappers en al heel lang bekend. En ik merk dus dat ze gelijk hebben, ik merk het met alles. De eerste keer dat ik over dit onderzoek hoorde dacht ik 'Maar iedereen heeft toch een symmetrisch gezicht', maar dat is dus niet zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je? Was afgelopen zomer iemand in Turkije tegengekomen met een erg kromme neus, maar de kracht van die ogen...daardoor vergat ik de neus.
Ja, maar dat doet iedereen. Ik zal er de eerste keer extra naar kijken, maar daarna vergeet ik het.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onbewust neem je dat zeker mee hoor.
Sommige mensen is anders dan je hele leven lang te horen krijgen dat je lelijk bent.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Sommige mensen vinden bepaalde delen van mij niet mooi, terwijl ik het zelf prachtig vind...
Maand terug zei ik exact hetzelfdequote:Op maandag 18 januari 2010 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onbewust neem je dat zeker mee hoor.
Ik heb een meisje in m'n klas met een fucking symmetrisch gezicht. (ja ik bestudeer mensen hun gezicht uit verveling). Het viel me de eerste keer meteen op. Mooie symmetrie, maar er ontbreekt heel wat kracht/uitstraling.. dus ik vind haar niet aantrekkelijk, maar mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar was de rest van zijn gezicht zo symmetrisch dat het zijn kromme neus compenseerde. Mijn mening doet er niet toe, dit is jaren onderzocht door wetenschappers en al heel lang bekend. En ik merk dus dat ze gelijk hebben, ik merk het met alles. De eerste keer dat ik over dit onderzoek hoorde dacht ik 'Maar iedereen heeft toch een symmetrisch gezicht', maar dat is dus niet zo.
Dat is wel zo. Houd vaak ook m'n oordeel voor me over bekenden hun uiterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige mensen is anders dan je hele leven lang te horen krijgen dat je lelijk bent.
zeggen mensen dat zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige mensen is anders dan je hele leven lang te horen krijgen dat je lelijk bent.
Lekker wijfquote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan. Andere dingen spelen ook een rol hoor. De gladheid van iemands huid, haarkleur en haren in het algemeen sowieso en figuur. Dit allemaal draagt ook bij aan iemands aantrekkelijkheid. Maar de symmetrie van het gezicht is toch wel de basis voor 'aantrekking'.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een meisje in m'n klas met een fucking symmetrisch gezicht. (ja ik bestudeer mensen hun gezicht uit verveling). Het viel me de eerste keer meteen op. Mooie symmetrie, maar er ontbreekt heel wat kracht/uitstraling.. dus ik vind haar niet aantrekkelijk, maar mooi.
Lastig om dit verschil uit te leggen.
Mierenneuker. Ik denk dat wanneer je lelijk bent je op een gegeven moment wel merkt dat mensen anders op jou reageren dan op mooie mensen. Je zult ook veel minder aandacht krijgen van mannen/vrouwen en vaker afgewezen worden.quote:
Je zei weer Mierenneuker.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mierenneuker. Ik denk dat wanneer je lelijk bent je op een gegeven moment wel merkt dat mensen anders op jou reageren dan op mooie mensen. Je zult ook veel minder aandacht krijgen van mannen/vrouwen en vaker afgewezen worden.
Dus sowieso kun je je aantrekkelijkheid zelf beinvloeden (symmetrie daargelaten), door goed te slapen, goede verzorging etc. Maar de gast waar ik het net over had, ontbrak wel meer aan symmetrie, maar die lach..quote:Op maandag 18 januari 2010 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kan. Andere dingen spelen ook een rol hoor. De gladheid van iemands huid, haarkleur en haren in het algemeen sowieso en figuur. Dit allemaal draagt ook bij aan iemands aantrekkelijkheid. Maar de symmetrie van het gezicht is toch wel de basis voor 'aantrekking'.
Ik heb daar foto's van mooie vrouwen geplaatst vind ik. Als je Kim Kardashian lelijk vindt dan vraag ik me echt af hoe jij er dan uitziet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
Armeense meiden
Die arme jongen bedoelde het nog zo goed.
Ik vind Kim Kardashian ook niet mooi. Teveel poespas.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mooie vrouwen geplaatst vind ik. Als je Kim Kardashian lelijk vindt dan vraag ik me echt af hoe jij er dan uitziet.
En Kourtney? Is het erg om haar niet zo mooi te vinden?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb daar foto's van mooie vrouwen geplaatst vind ik. Als je Kim Kardashian lelijk vindt dan vraag ik me echt af hoe jij er dan uitziet.
Join the club. Ik moet 17 hoofdstukken leren voor dinsdag.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geef me een spoedles "hoe word ik ziek".
Moet nog 4 hoofdstukken leren voor morgen.
Ik vind kim k niet echt mooi ofzo, alleen 'lekker'. Maar zo loopt ze er ook bijquote:Op maandag 18 januari 2010 01:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb daar foto's van mooie vrouwen geplaatst vind ik. Als je Kim Kardashian lelijk vindt dan vraag ik me echt af hoe jij er dan uitziet.
Tussen niet mooi en lelijk zit nog een heel groot gebied. Maar kijk hoe overdreven die users daar reageren.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind Kim Kardashian ook niet mooi. Teveel poespas.
Succes. Geef me een spoedles "hoe word ik ziek". Moet lukken voor 7.00quote:Op maandag 18 januari 2010 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Join the club. Ik moet 17 hoofdstukken leren voor dinsdag.
Nee hoor, ik vind haar ook helemaal niet zo bijzonder. Maar lelijk ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En Kourtney? Is het erg om haar niet zo mooi te vinden?
Ze zijn teveel verwend met photosop.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tussen niet mooi en lelijk zit nog een heel groot gebied. Maar kijk hoe overdreven die users daar reageren.
Maar hoeveel bladzijden tellen die 4 hoofdstukken?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Succes. Geef me een spoedles "hoe word ik ziek". Moet lukken voor 7.00
Dat is wel zo, maar dan nog te bedenken dat ze zo beroemd is en wss extra aandacht heeft gekregen aan dr uiterlijk en er dan nog zo uitziet.. al maakt extra aandacht soms wel lelijker. Ik ken mensen die niet beroemd zijn, maar er net uit bed mooier uitzien.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind haar ook helemaal niet zo bijzonder. Maar lelijk ook niet.
Klopt, gelukkig verliep mijn topic iets rustiger.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tussen niet mooi en lelijk zit nog een heel groot gebied. Maar kijk hoe overdreven die users daar reageren.
Ongeveer 120.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar hoeveel bladzijden tellen die 4 hoofdstukken?
Zij is dan ook alleen maar beroemd omdat haar zus ooit een sextape heeft laten uitlekken.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dan nog te bedenken dat ze zo beroemd is en wss extra aandacht heeft gekregen aan dr uiterlijk en er dan nog zo uitziet.. al maakt extra aandacht soms wel lelijker. Ik ken mensen die niet beroemd zijn, maar er net uit bed mooier uitzien.
honing. walnoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef IHVK het volgende:
Ik heb zin in een bagel met geitenkaas, honing en walnoten.
Mijn moeder vraagt zich serieus af waarom men Yolanthe zo extreem knap vindt, terwijl ze vindt dat er in Iran honderden van zulke vrouwen rondlopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dan nog te bedenken dat ze zo beroemd is en wss extra aandacht heeft gekregen aan dr uiterlijk en er dan nog zo uitziet.. al maakt extra aandacht soms wel lelijker. Ik ken mensen die niet beroemd zijn, maar er net uit bed mooier uitzien.
Jij had ook betere foto's. Ik ken nou eenmaal niet zoveel Armeense modellen. Ik had ook gewoon de kut Turk kunnen uithangen en een foto van Cher kunnen plaatsen.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig verliep mijn topic iets rustiger.
Bagels & Beans, als je een keer 5 euro teveel hebt en er is eentje in de buurt, moet je het zeker doen.quote:
Klopt wel..quote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt zich serieus af waarom men Yolanthe zo extreem knap vindt, terwijl ze vindt dat er in Iran honderden van zulke vrouwen rondlopen.
Minder textielquote:Op maandag 18 januari 2010 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt zich serieus af waarom men Yolanthe zo extreem knap vindt, terwijl ze vindt dat er in Iran honderden van zulke vrouwen rondlopen.
Haha, coole opa!quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel..Oja, moest nog wat zeggen, m'n opa vindt dat Iraanse vrouwen mooie wenkbrauwen en ogen hebben.
Ging gister rond 5.00 naar bed, 9.00 eruit. Denk dat ik zo wel in slaap val. Geschiedenis en Nederlands. Geschiedenis is vaak wel voldoende te scoren door bronnen, maar theorievragen gaan standaard fout, ook als ik leer. Nederlands kan ook wel voldoende, maar ik wil minimaak een 7,5.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm, kielekiele. Het zou op zich wel lukken. Ligt natuurlijk ook aan de stof.
Iraanse mannen ook.. Komt door de makeupquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel..Oja, moest nog wat zeggen, m'n opa vindt dat Iraanse vrouwen mooie wenkbrauwen en ogen hebben.
True, die vrouwen die demonstreren zijn best mooi jaquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaloezie.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iraanse mannen ook.. Komt door de makeup
Haha ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bagels & Beans, als je een keer 5 euro teveel hebt en er is eentje in de buurt, moet je het zeker doen.
Same herequote:Op maandag 18 januari 2010 01:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wordt iedereen wakker en gaan ze zeuren waarom ik niet slaap.
niet over nadenken.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:51 schreef IHVK het volgende:
beschikbaarheid
wat een raar woord. als je erover nadenkt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:55 schreef Rookert het volgende:
Ik ga maar slapen, moeten jullie ook doen
Trusten
Gewoon ziek melden?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
gaat niemand mij vertellen hoe ik voor 7.00 ziek word..
Dan heb je twee opties:quote:Op maandag 18 januari 2010 01:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n ouders worden boos. Had meer dan genoeg de tijd om te leren..
Jaloers op iets wat ik in principe ook kan doen ?quote:
Mijn acteerwerk heb ik te vaak gebruikt. Ze trappen er niet meer in. Moet over een paar uur echt verschijnselen van ziek zijn vertonen. kotsen? huilen?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan heb je twee opties:
Een sterk stukje acteerwerk tevoorschijn halen. Of gewoon uitleggen dat wanneer je wel gaat je een laag cijfer haalt, omdat je niet goed geleerd hebt of de stof nog niet helemaal snapt.
Nee, jaloers op het feit dat Iraanse mannen over het algemeen er goed uitzien.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jaloers op iets wat ik in principe ook kan doen ?
Ja, als niets anders rest. Of gewoon de stof leren. 25/30 blz per uur moet lukken.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn acteerwerk heb ik te vaak gebruikt. Ze trappen er niet meer in. Moet over een paar uur echt verschijnselen van ziek zijn vertonen. kotsen? huilen?
Dat is ongeveer 2 minuten per bladzijde. Dat is 2x op hoog tempo doorlezen, terwijl het niet tot me doordringt waar het over gaat. Ik ga gewoon de hele dag nacht opblijven waardoor ik ziek ga lijken. Nog andere tips om extra ziek te lijken?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, als niets anders rest. Of gewoon de stof leren. 25/30 blz per uur moet lukken.
Uuhhmm, zou het echt niet weten.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 2 minuten per bladzijde. Dat is 2x op hoog tempo doorlezen, terwijl het niet tot me doordringt waar het over gaat. Ik ga gewoon de hele dag nacht opblijven waardoor ik ziek ga lijken. Nog andere tips om extra ziek te lijken?
Mezelf een paar klappen geven waardoor ik ga huilen..quote:
Haha, kan je je ouders echt niet overtuigen?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mezelf een paar klappen geven waardoor ik ga huilen..![]()
ik zoek een oplossing om ziek te lijken, hoe ver ik wel niet kan gaan voor school.
Ik doe iedere toetsweek hetzelfde.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, kan je je ouders echt niet overtuigen?
Hmm, heb je herkansingen?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik doe iedere toetsweek hetzelfde.M'n ma zei de vorige keer: "dit is echt de laatste keer, begin voortaan op tijd."
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nope.. en tis SE. Ik moet echt leren op tijd te beginnen..
Rond 6 uur een aantal stukjes krijt in een glas water doen, goed roeren en opdrinken. Vervolgens krijg je meer dan genoeg koorts waardoor je je ziek kan melden.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
gaat niemand mij vertellen hoe ik voor 7.00 ziek word..
Dat hoor je mij toch niet zeggenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, jaloers op het feit dat Iraanse mannen over het algemeen er goed uitzien.
Dat is vooral in de weekenden de reden dat ik te veel op fok zit. Ik neem me voor neits leuks te doen omdat ik moet leren, maar eigenlijk kan ik beter het leuke wel doen, omdat ik toch niet ga leren. Het is een achterljke manier van uitstellen.quote:
Hoe kom ik nu aan krijt?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Rond 6 uur een aantal stukjes krijt in een glas water doen, goed roeren en opdrinken. Vervolgens krijg je meer dan genoeg koorts waardoor je je ziek kan melden.
Klopt, terwijl je jezelf dan ook nog elke keer wijsmaakt dat je over een kwartier/halfuur/uur echt gaat leren.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is vooral in de weekenden de reden dat ik te veel op fok zit. Ik neem me voor neits leuks te doen omdat ik moet leren, maar eigenlijk kan ik beter het leuke wel doen, omdat ik toch niet ga leren. Het is een achterljke manier van uitstellen.
Echt zonde van m'n tijd.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, terwijl je jezelf dan ook nog elke keer wijsmaakt dat je over een kwartier/halfuur/uur echt gaat leren.
Drink een fles alcohol leeg ?quote:Op maandag 18 januari 2010 02:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kom ik nu aan krijt?
weet je echt niets anders?
Krijt eet je normaal ook niet.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt zonde van m'n tijd.Meestal gaan m'n vrienden wel leren en iets leuks doen. Ik zeg altijd dat ze van mij niet moeten verwachten dat ik kom, omdat ik ga leren, maar meestal leer ik nog minder dan zij.
quote:Op maandag 18 januari 2010 02:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
hebben jullie wel eens vinger in je keel gedaan?
Is ook niet echt gezond. Gewoon morgen zeggen dat je niet naar school kan gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
eens moet de eerste keer zijn, maar ik durf niet..
het moet toch echt anders. Ik moet er zo zielig uitzien dat m'n ouders me niet over straat willen laten gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is ook niet echt gezond. Gewoon morgen zeggen dat je niet naar school kan gaan.
Nee, volgens mij kunnen ze dan weinig doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Kan school eigenlijk iets doen zonder dat ik een eerste officiele waarschuwing heb gehad? Iemand uit m'n klas zei tegen de leraar toen ik er niet was: "zo he, die is er bijna nooit, kan net zo goed helemaal niet meer komen."
Pak een pot pindakaas, neem een handvol daarvan en stop het in je onderbroek.. Ga voor je pa staan, haal je hand uit je broek vandaan en begin bij je duim te likken tot aan je pink. Hierna is de kans groot dat je gewoon thuis mag blijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het moet toch echt anders. Ik moet er zo zielig uitzien dat m'n ouders me niet over straat willen laten gaan.
hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 02:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Pak een pot pindakaas, neem een handvol daarvan en stop het in je onderbroek.. Ga voor je pa staan, haal je hand uit je broek vandaan en begin bij je duim te likken tot aan je pink. Hierna is de kans groot dat je gewoon thuis mag blijven.
Oh ok, ik dacht bezig met uitstellen ofzo, zou anders ook gewoon gaan slapen.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, beetje aan het lezen hier en daar, maar verder ook niets. Ik ga er zo ook weer vandoor.
Ja, mijn ogen beginnen ook moe te worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht bezig met uitstellen ofzo, zou anders ook gewoon gaan slapen.
De mijne nog niet, anders zou het heel makkelijk zijn geweest om ziek te lijken, maar ben hier onderhand wel aan gewend.. waardoor ik er ook niet meer zo snel extreem moe uitzie.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, mijn ogen beginnen ook moe te worden.
Boek lezen wil soms wel helpen.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De mijne nog niet, anders zou het heel makkelijk zijn geweest om ziek te lijken, maar ben hier onderhand wel aan gewend.. waardoor ik er ook niet meer zo snel extreem moe uitzie.
Om er extra moe uit te zien? Ik ga zo denk ik gewoon m'n leerwerk op rustig tempo doorlezen, zodat ik nog bezig ben, waardoor ik er extra moe kan uitzien. Vervolg:beetje geleerd en toch thuis kunnen blijven...quote:
Haha, ik ben benieuwd of het je gaat lukken. Ik ga nu echt slapen. Doeidoei en veel succes.quote:Op maandag 18 januari 2010 02:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Om er extra moe uit te zien? Ik ga zo denk ik gewoon m'n leerwerk op rustig tempo doorlezen, zodat ik nog bezig ben, waardoor ik er extra moe kan uitzien. Vervolg:beetje geleerd en toch thuis kunnen blijven...
Het is een beetje als met een computer repareren, je doet het een keer, en opeens moet je het elke week doenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:21 schreef Rookert het volgende:
Of ik mijn broertjes band wil plakken vraagt mijn moeder nadat ik dikke ruzie met mijn eigen achterband had vorige week
"Jij was toch goed met computers?"quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een beetje als met een computer repareren, je doet het een keer, en opeens moet je het elke week doen.
Yup. Net opgehaaldquote:
Zo duur was ie niet maar ik hoop dat de sjonnies nog steeds liever voor een BMW 3 serie of een honda civic gaanquote:Op maandag 18 januari 2010 10:46 schreef Rookert het volgende:
Sportieve bak
Sjonnies kunnen hem niet betalen
Maja, 2ehands Golf van 8 jaar oud is populairder gok ikquote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo duur was ie niet maar ik hoop dat de sjonnies nog steeds liever voor een BMW 3 serie of een honda civic gaan
teveel leerwerk, woensdag al examens..quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben jij even vet gaaf cool![]()
Waarom echt?
Huh?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef griskay het volgende:
[..]
teveel leerwerk, woensdag al examens..
En daar ben je stiekem wel of niet blij mee?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nope, uiteindelijk wel ziek geworden. Oma ziekenhuis.
Nee mongool..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
En daar ben je stiekem wel of niet blij mee?
Uh.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
En daar ben je stiekem wel of niet blij mee?
Nee, eerlijk gezegd heb ik daar toen geen moment aan gedacht, tot ik me aanmeldde op fok.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef Rookert het volgende:
Alsof er niet ergens door je hoofd is gevlogen 'ah hoef ik die toets ook niet te maken'
Niet dat je![]()
![]()
![]()
bent, dat zou achterlijk zijn
![]()
Maar beterschap, wat is er dan?
Ah shit heyquote:Op maandag 18 januari 2010 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd heb ik daar toen geen moment aan gedacht, tot ik me aanmeldde op fok.
Ty, weet niet precies wat er is.. maar tante belde vanochtend of ze de auto mocht, ik zei ok, maar ze kwam maar niet, toen teruggebeld, nam ze niet op. M'n ma kwam thuis van dr werk en zit nu al uren in het ziekenhuis en neemt ook niet op.![]()
En m'n opa huilt.![]()
En ze gaan over anderhalve week terug naar TR.
M'n opa is niet bij ons.. maar mn ma belde hem vanochtend en praatte nogal hard (hij gaf geen antwoord/huilen). Maar heb eigenlijk geen zin om te klagen, is iets dat bij ouderdom hoort, maar vind het gewoon kut omdat ik grotendeels bij ze ben opgegroeid en het op die manier voelt alsof er iets met m'n ouders is.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah shit hey![]()
Troost je opa ofzo, kan ie misschien wel waarderen
Ah ok.. Ja tuurlijk, dan horen ze echt bij je jeugd, opvoeding en 'horen' ze er gewoon altijd te zijn..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n opa is niet bij ons.. maar mn ma belde hem vanochtend en praatte nogal hard (hij gaf geen antwoord/huilen). Maar heb eigenlijk geen zin om te klagen, is iets dat bij ouderdom hoort, maar vind het gewoon kut omdat ik grotendeels bij ze ben opgegroeid en het op die manier voelt alsof er iets met m'n ouders is.
Beter dat het is goedgekomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok.. Ja tuurlijk, dan horen ze echt bij je jeugd, opvoeding en 'horen' ze er gewoon altijd te zijn..
Mijn oma werd ook heel ziek een paar weken geleden, we dachten dat ze nog maar een paar dagen te leven had, lichaamstemperatuur van 33 gradenViel ook helemaal weg enzo, reageerde nergens meer op. Maar 2 dagen later deed ze haar ogen weer open, kreeg ze het weer warm, at ze een paar happen en nog 2 dagen later zat ze gewoon weer vrolijk en helder rond te kijken in de huiskamer van het verzorgingshuis
Misschien kom het dus wel goed, je weet het niet
Mijn oma ook, ze is echt dikquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beter dat het is goedgekomen.![]()
M'n oma heeft een buik van hier tot Turkije.
Vast niet zo dik als mijn oma..quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn oma ook, ze is echt dik![]()
Mijn oma leeft nog 100 jaarJammer dat ze aan het dementeren is, weet niet echt meer wie ik ben
Maar goed, ze kan nog veel lachen
, dus dat is beter dan wegrotten, lijkt me echt verschrikkelijk
Mijn oma is 81quote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast niet zo dik als mijn oma..![]()
Dementeren lijkt me eigk ook lastig, als je geen persoonlijke gesprekken meer kunt voeren met je opa en/of oma. M'n oma is in de 60..
Nee, niet óók goed.quote:
het is volgens mij nog minder 302quote:
Ja, jonge ouders heb je danquote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jouw oma is gewoon oud.Nee, 81 is meestal wel normaal voor een oma.
Zegt ze ook gewoon zoquote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is volgens mij nog minder 302
ik had een tijdje terug heel wat nummers overgeslagen
Waarom echt?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is volgens mij nog minder 302
ik had een tijdje terug heel wat nummers overgeslagen
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk en rookert, hebben jullie vrij?
Ja 2 weken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk en rookert, hebben jullie vrij?
"waarom echt" is een grappige combinatie.. ging per ongeluk, maar is nooit bewerktquote:
Wow jonge moederquote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, valt mee.. moeder wordt 44 en vader 50.
succes.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja 2 weken.
Ik moet een essay schrijven.
Succes met ietsquote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
Maar ik moet ervandoor luitjes. Spreek jullie.
Tussen de 18 en 20 ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wow jonge moeder![]()
Maar jouw oma was dan wel écht jong toen ze je vader/moeder kreeg
Ik heb hard gewerkt vandaag.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu klinkt het zo van "ja, deed ik gewoon, had ik zin in"
Ja, echt jong dusquote:
Ja. O. Tenzij iemand bereid is om dat helemaal uit te vogelen, zullen we het zo moeten laten, mkay.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"waarom echt" is een grappige combinatie.. ging per ongeluk, maar is nooit bewerkt
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
Maar ik moet ervandoor luitjes. Spreek jullie.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. O. Tenzij iemand bereid is om dat helemaal uit te vogelen, zullen we het zo moeten laten, mkay.
quote:
Tegenwoordig is dat echt ziekquote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn oma had haar eerste kind toen ze 16 was.
Klopt, tienermeisjes met issues zijn het dan.quote:
Weet je niet zeker hoeveel broers en zussen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, echt jong dus![]()
Maar goed, dat was vroeger normaler, mijn vader heeft ook 6 broers en zussen geloof ik, iets minder dan 10 jaar na de oorlog geboren
Is toch niet zo boeiend.. anders moet je die vorige nummers ook veranderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. O. Tenzij iemand bereid is om dat helemaal uit te vogelen, zullen we het zo moeten laten, mkay.
Mijn oma ook ongeveer.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn oma had haar eerste kind toen ze 16 was.
Het zijn er trouwens 6 in totaalquote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je niet zeker hoeveel broers en zussen?![]()
Welke oorlog?
Mijn moeder heeft ook nog een oudere broer, dus m'n oma kon ook ongeveer 17 zijn toen ze haar eerste kind kreeg.
Daarom.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch niet zo boeiend.. anders moet je die vorige nummers ook veranderen.
Je zei "volgens mij", dus ik dacht dat je het niet zeker wist. Oja, klopt.. ik dacht even aan dat ze tijdens de eertse wereldoorlog geboren werden, dat had wel gekund.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zijn er trouwens 6 in totaalMijn vader heeft 1 broer en 4 zussen
![]()
Tweede Wereldoorlog, duh![]()
Tegenwoordig kan dat echt niet meer
Mijn oma misschien, maar mijn vader had ik het over, zo oud is ie gelukkig nietquote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zei "volgens mij", dus ik dacht dat je het niet zeker wist. Oja, klopt.. ik dacht even aan dat ze tijdens de eertse wereldoorlog geboren werden, dat had wel gekund.
Ik wou vragen wat dit is, maar toen zag ik Perseus staan in het plaatjequote:
En mijn moeder was 23.quote:
Heb je Clash of the Titans gezien?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou vragen wat dit is, maar toen zag ik Perseus staan in het plaatje![]()
Weet niet meer precies waar het over ging, hij werd toch in een kist de zee in gegooid ofzo?
Nee, Grieks gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je Clash of the Titans gezien?
Ik ken alleen Andromeda, dat is de dochter van Cepheus en Cassiocepa.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou vragen wat dit is, maar toen zag ik Perseus staan in het plaatje![]()
Weet niet meer precies waar het over ging, hij werd toch in een kist de zee in gegooid ofzo?
Ja, en ik heb Mythologie gehad, maar ik vroeg het zomaar. Leuke film was dat. Vroeger hield Cartoon Network zo rond 10 uur op met uitzenden en toen zond een andere uitzender van die klassieke films uit, zoals The Wizard of Oz en Clash of the Titans. Good times.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Russisch staatsbanket zou wel kunnen idd
Ik vind dat alsnog heel jong.quote:
Ik vind 24 wel een mooie leeftijd. Tweeentwintig is jong ja, maar ze was op haar negentiende al getrouwd, als ik het me niet verkeerd herinner. Niet gestudeerd, dus dan kun je net zo goed trouwen.quote:
Ik vind begin 30 wel een mooie leeftijd. Mwah. Ik zou dan werken, me eerst even oriënteren op het leven. Maar goed, dat ben ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind 24 wel een mooie leeftijd. Tweeentwintig is jong ja, maar ze was op haar negentiende al getrouwd, als ik het me niet verkeerd herinner. Niet gestudeerd, dus dan kun je net zo goed trouwen.
Ah ok, nee niet gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 14:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, en ik heb Mythologie gehad, maar ik vroeg het zomaar. Leuke film was dat. Vroeger hield Cartoon Network zo rond 10 uur op met uitzenden en toen zond een andere uitzender van die klassieke films uit, zoals The Wizard of Oz en Clash of the Titans. Good times.
Dertig vind ik aan de late kant. Vooral voor m'n moeder zou het gewoon onzin zijn omdat ze toch niet studeerde, later alleen MBO Verzorgende IG gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind begin 30 wel een mooie leeftijd. Mwah. Ik zou dan werken, me eerst even oriënteren op het leven. Maar goed, dat ben ik.
Mwah, vind ik ook nog wel jong, ben je net klaar met studeren en heb je net een baan, wordt je zwanger. Ben je dure werknemerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind 24 wel een mooie leeftijd. Tweeentwintig is jong ja, maar ze was op haar negentiende al getrouwd, als ik het me niet verkeerd herinner. Niet gestudeerd, dus dan kun je net zo goed trouwen.
word je zwanger. Niet wordt je. toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, vind ik ook nog wel jong, ben je net klaar met studeren en heb je net een baan, wordt je zwanger. Ben je dure werknemerErgens rond je 30e ofzo is wel mooi denk ik
Maar goed, als je dat dus niet heb gedaan, heb je er geen last van![]()
Cool. Films kijken tijdens de les, deden wij dat maar ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah ok, nee niet gezien![]()
Wij hebben bij Grieks/Latijn Spartacus, Jasons & the Argonauts, Ben Hur, delen van serie Rome, Troy () en 300 (
) gezien dacht ik, misschien vergeet ik nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |