Naaaaah ik doe dan weer niet aan bling dr op hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is leuk!!! En als je er van die nepdiamantjes op plakt is het net echt een schatkist!!!!
wel oppassen dat ze m niet gaat begraven
Volgens mij kun je geen hekken op en neer blijven stuiteren. 1 kado per boer per dag of zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je weer een hek teruggestuurd, kan dat? Stuur dan weer even terug?
Joh!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat kost de King of Skin eiks?
En hebben jullie ook dat ie nog al een vette aanslag achterlaat in het doucheputje?
Heb gisteren een waterkokert met kokend water er achter aan gegooid
WTF!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik merk dr niks van in mn bad.
Hij kost 12,95 in NL.
Als je een credit card hebt kun je dr beter een paar in de UK bestellen
hij gaf geen foutmelding...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen hekken op en neer blijven stuiteren. 1 kado per boer per dag of zo.
De volgende keer wil ik kippen.
Moejje ff op de Engelse site kijken , die weet ik niet uit mn hoofd, de NL'se prijs weet ik toevallig omdat ik ze pas gekocht heb daarquote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
![]()
12,95 voor 1 zo'n ding!
Kost ie in de Joe Kee dan?
Meneer I. heeft wel een CC geloof ik
Jaa! Wil ik ook! Met mysterieuze eieren.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij gaf geen foutmelding...
Ik ben aan het sparen voor een legbatterij kippenhok...
jij leefde nog in de veronderstelling dat Lush goedkoop was?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
![]()
12,95 voor 1 zo'n ding!
Kost ie in de Joe Kee dan?
Meneer I. heeft wel een CC geloof ik
Ik dacht een eurootje of 5quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moejje ff op de Engelse site kijken , die weet ik niet uit mn hoofd, de NL'se prijs weet ik toevallig omdat ik ze pas gekocht heb daar
ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaa! Wil ik ook! Met mysterieuze eieren.
Dat fertilizen snap ik nog niet echt. Je krijgt willekeurig zakken als je enen boerderij bezoekt maar die kun je alleen daar gebruiken gleuf ik. En ik wilde jou nog wel zo graag bemesten.
Je had m dus gewoon besteld zonder te kijken wat dat kost???quote:
oh, fijn als ie binnen komt!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef Qwea het volgende:
ik heb stille hoop dat mn camera binnen komt vandaaghij stond vanmorgen al op verzonden.
Ooh en ik heb ook maar ff een SDHC kaartje van 16gb erbij besteld.
Straks tandarts
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leegquote:Op maandag 18 januari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had m dus gewoon besteld zonder te kijken wat dat kost???
![]()
Hijs 6.66 in de UK.
Dus als je dr twee neemt heb je zelfs je verzendkosten al dr uit gok ik
quote:
Je moet je even aanmelden ja, maar dat is zo gebeurd.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leeg![]()
Moet je een account aanmaken dan?
En hoe lang duurt het dan voordat je ze in huis hebt?
Ik zou Tombola nog Peej Emmen of ze direct een stuk of 5 mee wilde nemen![]()
Daarvan ben ik zojuist wel teruggekomen![]()
Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh!
Ik moet vandaag echt in huis aan de slag, de rotzooi die er ligt is gewoon beschamend!
Tot ergens later vandaag.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leeg![]()
Moet je een account aanmaken dan?
En hoe lang duurt het dan voordat je ze in huis hebt?
Ik zou Tombola nog Peej Emmen of ze direct een stuk of 5 mee wilde nemen![]()
Daarvan ben ik zojuist wel teruggekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |