mega mindy troep?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja hellup, wat ga ik voor mn nichtje kopen die donderdag 3 wordt?????
een bruisbalquote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja hellup, wat ga ik voor mn nichtje kopen die donderdag 3 wordt?????
Dat is nou allemaal psies die commerciële meuk die ik pertinent niet wil gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mega mindy troep?
k3 cd?
my little pony?
playmobile?
barbie?
little pet shop?
ja, om op te eten!quote:
ja, dat snap ik ook wel... maar dat vinden ze wel leukquote:Op maandag 18 januari 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is nou allemaal psies die commerciële meuk die ik pertinent niet wil geven
Een bruisbal ( zo een blauwe waar ik gisteren mee in bad ging en waar een ongelooflijke meuk uit kwamquote:
Dr zal toch heus wel iets zijn wat ze leuk vinden wat niet van zulke meuk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel... maar dat vinden ze wel leuk
eeeeeeeeh wacht...
* zoeken gaat *
oh bah... Dat is wel sneu, dat ze gister weer beter was en nu weer last heeft? Geen ander voer in de ochtend ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik heb Bink maar als grote uitzondering mee naar het werk genomen, want die is echt niet goed![]()
Normaal zou ze hier nu door kantoor rennen, nu ligt ze maar wat te suffen op haar kleedje. En vanmorgen had ze volgens mij erge buikpijn en wist ze weer niet waar ze het zoeken moest.
De vorige twee keer dat ze dit had ging ik met haar naar de DA, die vervolgens niets kon vinden (jaaaaren geleden heeft die DA zelfs haar darmpjes via een operatie helemaal er uit gehaald en nagelopen, niets gevonden, teruggestopt en alles was over).
Gistermiddag was het ineens ook beter, toen rende ze weer door het huis, dus ik kijk het nu maar weer even aan en anders vanmiddag maar naar de DA.
Potver, konden ze maar praten.
Oh gets, dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik heb Bink maar als grote uitzondering mee naar het werk genomen, want die is echt niet goed![]()
Normaal zou ze hier nu door kantoor rennen, nu ligt ze maar wat te suffen op haar kleedje. En vanmorgen had ze volgens mij erge buikpijn en wist ze weer niet waar ze het zoeken moest.
De vorige twee keer dat ze dit had ging ik met haar naar de DA, die vervolgens niets kon vinden (jaaaaren geleden heeft die DA zelfs haar darmpjes via een operatie helemaal er uit gehaald en nagelopen, niets gevonden, teruggestopt en alles was over).
Gistermiddag was het ineens ook beter, toen rende ze weer door het huis, dus ik kijk het nu maar weer even aan en anders vanmiddag maar naar de DA.
Kaplan is leuk!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zal toch heus wel iets zijn wat ze leuk vinden wat niet van zulke meuk is.
Ik ga morgen wel ff bij de twee houtenspeelgoedtoestanden hier om de hoek kijken, en anders loop ik nog wel even naar de kinderboekenwinkel.
Ik zag in het bart smidkrantje wel een heel leuk Hello Kitty iets maar toen dacht ik nee nee neeeeeee
Oh nee, ik wil iets kleins geven, in de zin van iets wat niet al te veel ruimte in beslag neemt, want mn zus woont al in een speelgoedwinkel zowat met drie kidsquote:Op maandag 18 januari 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kaplan is leuk!
Maar ik kan er even geen plaatje van vinden... is een ton vol latjes () en als ze groot is kan ze daar bouwwerken van maken, maar mijn nichtjes zijn nu vooral heel blij dat ze er muren mee kunnen maken voor de barbie/playmobile/pony - huizen
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil iets kleins geven, in de zin van iets wat niet al te veel ruimte in beslag neemt, want mn zus woont al in een speelgoedwinkel zowat met drie kids![]()
Een leuk boek, iets leuks van Pippi Langkous, leuk knutselspul waar ze geen begeleiding bij nodig heeft, meer zoiets?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
geef eerst even een duidelijkere omschrijving van je wensen voordat je iets vraagt dan!![]()
Geen idee verder
Dan koop je bij de Xenos of wereldwinkel een mooi klein doosje en stop je er een sierradje in. Een minischatkistje. Dat werkt meestal wel voor meisjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil iets kleins geven, in de zin van iets wat niet al te veel ruimte in beslag neemt, want mn zus woont al in een speelgoedwinkel zowat met drie kids![]()
JA!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een leuk boek, iets leuks van Pippi Langkous, leuk knutselspul waar ze geen begeleiding bij nodig heeft, meer zoiets?
Ook leuk! En bij Xenos heb je van die houten schatkistjes, die ze zelf kunnen beschilderen/beplakken! En bij hema heb je zelf-maak-armbandjes (maar die hebben wel begeleiding nodig... )quote:Op maandag 18 januari 2010 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan koop je bij de Xenos of wereldwinkel een mooi klein doosje en stop je er een sierradje in. Een minischatkistje. Dat werkt meestal wel voor meisjes.
je hebt gisteren een pijnstiller gegeven? Wat heb je gegeven? Want carprodyl en rimadyl kunnen ook buikpijn veroorzaken.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik heb je weer een hek teruggestuurd, kan dat? Stuur dan weer even terug?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:36 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Tombolalal, ik ga oogsten! Vanmorgen om 6 uur heb ik de eerst lading geoogst. Maar nu ga ik voor de langzamer groeiende groenten, hoef ik de wekker niet voor te zetten.En ik heb hekken gegeven en gekregen, dadelijk inrichten.
![]()
Balen van je uitlaat zeg.![]()
Nokwanda: bizarre droom zeg! Kan me voorstellen dat je je die nog levendig herinnert.
Greys: beterschap met Binkje.Altijd zo rottig als ze niet lekker zijn en je kunt ze niet vragen wat aan de hand is.
Whoopie heeft een domme DA! (vinnik) Arm ding, wordt zo mee gesold nu.
En Rossi ook nog aan de kwakkel.. het is een beestjes ziekenboeg.![]()
Q, beterschap met de dermpkes en succes met bellen van de internist.
En nu ben ik even uitgeluld, ik ga boeren.
OCh wat erg! Arme Binkie, misschien is het nu ook wel krampjes johquote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Dat is leuk!!! En als je er van die nepdiamantjes op plakt is het net echt een schatkist!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja , ik zal es naar de Xenos gaan voor zo een kistje, dat klinkt wel leuk, beschilder ik het wel voor dr met dr naam dr op en zo, want dat kan ze echt no way al zelf en als ze moet wachten tot mn zusje dat met dr gaat doen kan ze lang wachten
Naaaaah ik doe dan weer niet aan bling dr op hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is leuk!!! En als je er van die nepdiamantjes op plakt is het net echt een schatkist!!!!
wel oppassen dat ze m niet gaat begraven
Volgens mij kun je geen hekken op en neer blijven stuiteren. 1 kado per boer per dag of zo.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je weer een hek teruggestuurd, kan dat? Stuur dan weer even terug?
Joh!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat kost de King of Skin eiks?
En hebben jullie ook dat ie nog al een vette aanslag achterlaat in het doucheputje?
Heb gisteren een waterkokert met kokend water er achter aan gegooid
WTF!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik merk dr niks van in mn bad.
Hij kost 12,95 in NL.
Als je een credit card hebt kun je dr beter een paar in de UK bestellen
hij gaf geen foutmelding...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen hekken op en neer blijven stuiteren. 1 kado per boer per dag of zo.
De volgende keer wil ik kippen.
Moejje ff op de Engelse site kijken , die weet ik niet uit mn hoofd, de NL'se prijs weet ik toevallig omdat ik ze pas gekocht heb daarquote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
![]()
12,95 voor 1 zo'n ding!
Kost ie in de Joe Kee dan?
Meneer I. heeft wel een CC geloof ik
Jaa! Wil ik ook! Met mysterieuze eieren.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij gaf geen foutmelding...
Ik ben aan het sparen voor een legbatterij kippenhok...
jij leefde nog in de veronderstelling dat Lush goedkoop was?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!![]()
![]()
12,95 voor 1 zo'n ding!
Kost ie in de Joe Kee dan?
Meneer I. heeft wel een CC geloof ik
Ik dacht een eurootje of 5quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moejje ff op de Engelse site kijken , die weet ik niet uit mn hoofd, de NL'se prijs weet ik toevallig omdat ik ze pas gekocht heb daar
ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaa! Wil ik ook! Met mysterieuze eieren.
Dat fertilizen snap ik nog niet echt. Je krijgt willekeurig zakken als je enen boerderij bezoekt maar die kun je alleen daar gebruiken gleuf ik. En ik wilde jou nog wel zo graag bemesten.
Je had m dus gewoon besteld zonder te kijken wat dat kost???quote:
oh, fijn als ie binnen komt!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef Qwea het volgende:
ik heb stille hoop dat mn camera binnen komt vandaaghij stond vanmorgen al op verzonden.
Ooh en ik heb ook maar ff een SDHC kaartje van 16gb erbij besteld.
Straks tandarts
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leegquote:Op maandag 18 januari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had m dus gewoon besteld zonder te kijken wat dat kost???
![]()
Hijs 6.66 in de UK.
Dus als je dr twee neemt heb je zelfs je verzendkosten al dr uit gok ik
quote:
Je moet je even aanmelden ja, maar dat is zo gebeurd.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leeg![]()
Moet je een account aanmaken dan?
En hoe lang duurt het dan voordat je ze in huis hebt?
Ik zou Tombola nog Peej Emmen of ze direct een stuk of 5 mee wilde nemen![]()
Daarvan ben ik zojuist wel teruggekomen![]()
Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh!
Ik moet vandaag echt in huis aan de slag, de rotzooi die er ligt is gewoon beschamend!
Tot ergens later vandaag.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het....tis maar goed dat ik geen CC heb, anders kocht ik die hele site leeg![]()
Moet je een account aanmaken dan?
En hoe lang duurt het dan voordat je ze in huis hebt?
Ik zou Tombola nog Peej Emmen of ze direct een stuk of 5 mee wilde nemen![]()
Daarvan ben ik zojuist wel teruggekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |