Zijn je stoelen niet goed meer of zitten ze gewoon crap?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik er toevallig tegenaan loop wel. misschien als mn broer ze op een van zn land rovers die hij koopt heeft, dat ik ze voor een mooi prijsje over kan nemen of zozag gister ook al een mooie lier liggen voor hem
maar goed, andere dingen eerst. stoelen en zo
Lada stoelen, wat verwacht jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn je stoelen niet goed meer of zitten ze gewoon crap?
Lieren en lampenbalken zijn dure geintjes. Je kunt zoveel leukers kopen voor minder geld!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik er toevallig tegenaan loop wel. misschien als mn broer ze op een van zn land rovers die hij koopt heeft, dat ik ze voor een mooi prijsje over kan nemen of zozag gister ook al een mooie lier liggen voor hem
maar goed, andere dingen eerst. stoelen en zo
hahahahaquote:
zit er geen idle-up voor op dat ding?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Youp het volgende:
Je moet ook even de stationairregeling van een Nivatje aanpassen wanneer je lampen wil gaan gebruiken denk ik...
ben er net even geweest, was een minuutje werk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef 2cv het volgende:
Hangt er vanaf hoelang de garage er mee bezig is.
Zoiets vermoede ik al. Dat zijn de betere rekeningen natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef 2cv het volgende:
Ik gok zomaar dat je die 'rekening' voor dat lampje wel mag vergeten
Geef bij de volgende reparatie 5 euro "voor de bierpot" en je wordt niet snel meer vergetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:42 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ben er net even geweest, was een minuutje werk.
ik moest het maar even onthouden en over een half jaar maar bij de grote beurt nog vermelden. Maar ik heb nog een rekening liggen van de distributieriem en dacht: daar gooi ik wel een paar euro bovenop en dan is dat ook weer klaar.
Maar nu moet ik even weten hoeveel euro's en de monteur wist het niet wat zo'n lampje kost. Ik dacht 3 euro, maar zeker weten doe ik het niet.
Gouden tip, ik pas hem iets aan. Ze klaagden de vorige keer allemaal toen ze hoorden wat wij op het werk voor lunches krijgen (woensdag kipspiesdag, donderdag gehaktbal, vrijdag kibbeling bijvoorbeeld). Ze keken gelijk allemaal naar de baasquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Geef bij de volgende reparatie 5 euro "voor de bierpot" en je wordt niet snel meer vergeten
Dan heb je ze gelijk te vriendquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Gouden tip, ik pas hem iets aan. Ze klaagden de vorige keer allemaal toen ze hoorden wat wij op het werk voor lunches krijgen (woensdag kipspiesdag, donderdag gehaktbal, vrijdag kibbeling bijvoorbeeld). Ze keken gelijk allemaal naar de baas![]()
Ik zal de volgende keer als ik de auto breng (voor een grote beurt) een doos sauzijenbroodjes ofzo meenemen voor die mannen voor tijdens de lunch.
Dan kun je ook met de hand bijslingeren als je een lier gebruikt....quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Op de 1.6 versie van de NIva zit nog een aanlsuitstuk voor de slinger, zodat je hem met de hand aan kunt slingeren
Je weet toch ook waarom zo'n ding achterruitverwarming heeft he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Youp het volgende:
[..]
Dan kun je ook met de hand bijslingeren als je een lier gebruikt....Dan slaat ie ook niet af...
Voor 90% alvast gefietseleerd dan maar vastquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef Anne het volgende:
Voor 90 % zeker dat ik de Ibiza gekauft heb.
Zaterdag ophalen en maandag breng ik hem meteen naar de spuiter toe om een paar kleine plekjes (niks bijzonders, beetje steenslag enzo) meteen bij te werken.
Woei.
Warme handen tijdens het duwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je weet toch ook waarom zo'n ding achterruitverwarming heeft he?
Jij dan ook vast voor 90% gefeliciteerd met de Volvoquote:
Alfist voor 90% bedankt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor 90% alvast gefietseleerd dan maar vast
Toch wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |