Blijft de vraag waarom je het zou willen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze zijn om te bouwen hoor je kunt er schijfremmen voren op leggen.
Gegalvaniseerd?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef T42 het volgende:
[..]
roest klopt bij mexico maar deze is volledig behandeld.
Hier wil ik ook wel wat meer over weten t42, hoe is hij behandeld zinkpromaat of verzinkt, gegalvaniseerd, of hoe.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef T42 het volgende:
[..]
roest klopt bij mexico maar deze is volledig behandeld.
niet van de fabriek uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hier wil ik ook wel wat meer over weten t42, hoe is hij behandeld zinkpromaat of verzinkt, gegalvaniseerd, of hoe.
ik heb nog nooit een keverbodem verzinkt gezien. denk omdat er bewegende delen in zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:18 schreef john2406 het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 januari 2010 08:42 schreef T42 het volgende:
[..]
niet van de fabriek uitmaar een beschermings laagje bitumen op de onderkant
[/quote
Bitumen is een olie product en dat ademt sluit dus niet luchtdicht af, als daar de lak onder stuk gaat roest hij zonder dat je iets ziet, omdat je door de bitumen niet heen kan kijken. Ik noem dat geen antiroest behandeling ik noem dat iest verstoppen wat er wel is maar wat je niet ziet dan.
Antiroest vindt ik ML of zinkpromaat of verzinken, en als het anders niet is dan helemaal niks zodat je het in de tijd ziet en er dan meteen iets van hammerslag overheen kan doen dat vindt ik antiroest behandeling.
type4 motor pas niet zomaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef john2406 het volgende:
Dus je hebt een bod van een keverclub of zoiets van 2000 euro, overweeeg je om hem voor zo een bedrag weg te doen?
Heb je nog meer foto s met name van de spatborden ingezoemd op de verbindingen etc.?
Niet dat ik meteen zeg van ik wil hem maar interesse is er voor, heb nog ergens een 2 liter blok liggen van een vw bus, zou die er ook in passen.
deze heeft top van 140 volgens het boekje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Nick1983 het volgende:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat als je aan een kever begint, je rekening moet houden met bepaalde dingen. Wat ik al zei, ik heb altijd heel erg veel plezier van mijn kevertje gehad, maar er waren wat min punten aan.
En 120 op de snelweg is voor mij te langzaam. 120 constant rijden (dus op de top) is ook niet goed voor die motoren natuurlijk.
Enige angstige wat ik heb gehad is: keerringen in mijn achteras waren lek en de olie begon op mijn remmen/remblokken te lekken. Gelukkig kwam ik er achter toen ik zachtjes moest remmen, maar de week ervoor moest ik flink op de rem en dan doet hij weinig meer
Ik ben er van overtuigd dat deze auto die je hebt in goede staat is en ik wens je ook heel veel succes met de verkoop !
Verbindingen daar waar de spatborden tegen het chasis zijn op gezet bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:05 schreef T42 het volgende:
[..]
type4 motor pas niet zomaar.
heb een bod van de vorige eigenaar (vwclassics) en hij moet eigelijk weg.
welke verbindingen? ik heb hem niet thuis staan maar bij me ouders (veliger van de weg af)
dus snel heb ik geen foto's
okeey zal er proberen te maken. maar dat lijkt mij ook goed te zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Verbindingen daar waar de spatborden tegen het chasis zijn op gezet bedoel ik dus.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef T42 het volgende:
[..]
deze heeft top van 140 volgens het boekje.
maar als 120 te langzaam is waarom wil je dan een oldtimer in hemelsnaam? dit zijn auto's om te toeren niet te haasten!
heb wel een auto's gehad nie niet harder dan 70kmh konden
Wat is dat dan weer voor onzin vergelijking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef theKiD het volgende:
ding eet geen brood he?! Dus ik denk dat als hij er te weinig voor krijgt, hij gewoon zal blijven staan..
Voor die 30 euro per jaar, moet er heel wat gebeuren dat ik m onder mijn vraagprijs weg zou doen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor onzin vergelijking?
1. Je betaalt belasting
2. Hij kan in de weg staan
3. Je kan 't geld nodig hebben
En als je een nieuw huis koopt en nog niet van je oude huis af bent .. Dat vind jij dus geen probleem om een paar jaar zo te leven?
1957 is een heel andere kever geen mexico in iedergeval.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef jefjef het volgende:
zag afgelopen week bij The Gallery 2 kevers staan, de goedkoopste was ¤ 9250,- (1957) en die zag er echt niet beter uit dan deze! verder gratis kick voor deze prachtige auto
mijne is duitser en dit is een mexico.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
1957 is een heel andere kever geen mexico in iedergeval.
En ik denk dat t42 zijn eigen kever ook geen mexico is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |