Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden, en zoals PiRANiA zegt, het levert wel aandacht op?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef popolon het volgende:
Een grap moet kunnen, helaas zijn er veel jokers die dan geen grenzen meer kennen en het leuk vinden photoshops van honderden lijken te plaatsen en meer van dat soort flauwekul.
Kan me niet voorstellen dat dat nou echt leuk is. 't Is voornamelijk recalcitrant en puberaal gedrag.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden, en zoals PiRANiA zegt, het levert wel aandacht op?
Dat vooral. Soort van "zie mij eens stoer doen over iets wat ik amper kan bevatten".quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat nou echt leuk is. 't Is voornamelijk recalcitrant en puberaal gedrag.
Wat is dat nou weer voor onzin? Wat heeft dit nou weer met iets bevatten te maken?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vooral. Soort van "zie mij eens stoer doen over iets wat ik amper kan bevatten".
Och, rot toch op met je normen en waarden. Die worden er ook altijd maar weer bij gesleurd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef FL_Freak het volgende:
Na zoveel jaren is het gewoon een geaardheid van de mensheid geworden. Normale normen en waarden zijn niet meer te vinden in de mensheid.
Als je kijkt naar de jongeren van tegenwoordig op straat, heb je best een aardig voorbeeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:04 schreef FL_Freak het volgende:
Na zoveel jaren is het gewoon een geaardheid van de mensheid geworden. Normale normen en waarden zijn niet meer te vinden in de mensheid.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de jongeren van tegenwoordig op straat, heb je best een aardig voorbeeld.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Dropdown het volgende:
De huizenmarkt in Haiti is ingestort.
OMG EINZ!!!@121212124324
Je bedoelt helemaal niks. Wat nou normen en waarden? En wat nou mensheid? Wat weet jij nou van de mensheid? Weet je daadwerkelijk hoe het in de rest van de wereld eraan toe gaat? Behalve dan vanuit je leugenachtige mediabronnetjes, waar je zo heerlijk de waarden en normen vandaan hebt gestolen? Kom op zeg..quote:
Bij het maken van zulke smakeloze grappen mist er toch wel enige empathie.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Wat heeft dit nou weer met iets bevatten te maken?
De vraag is of je de aandacht per se uit die hoek wilt hebben. Ik denk niet dat het zien van gephotoshopte ellende mensen aanzet tot gelddonaties of andere hulp?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden, en zoals PiRANiA zegt, het levert wel aandacht op?
Daar ben ik het zeker mee eens. Het heeft ook geen nut om te gaan klagen of jammeren over de grappen die gemaakt worden. Het is er nou eenmaal. Vind je het leuk, lach erom, vind je het niets, klik dan weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:06 schreef Silven het volgende:
Het hoeft wat mij betreft niet verboden te worden ofzo. Mensen kunnen er altijd voor kiezen de grap te negeren of gewoon niet op plekken te kijken waar ze gemaakt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |