quote:Op zondag 17 januari 2010 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh? En die looks speelde bij Freek natuurlijk geen enkele rol![]()
Toen 75% hier met een nat slipje zat te posten
Ik vond het anders erg grappig.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
Es lokkie es lokkie ken bie.
Och William, je kan niet alles meehebben.
Inderdaad, daar heb ik een maat van in mijn trouwring gegraveerd staan. Mijn all time favoriete nummer van Liza.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef just me het volgende:
maybe this time
for the last time..
zo'n waanzinnig mooi nummer
En daar is ie nog jarenlang om bespot, aangezien zijn poging tot Cockney engels praten volledig mislukte.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heb je de film Mary Poppins wel eens gezien? Daarin zingt Dick van Dyke ook met een zwaar accent. Dat hoort bij het personage.
Mwah, niet hoor. Hij blonk uit in mooi zijn, en daardoor een zeer grote pubermeisjesfanbasis hebben, en die pubermeisjes sms-en wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was net als Noortje de uitblinker in het geheel.
Zoals ik al eerder eens zei, vind ik juist de Mary's te jong...als je naar de film gaat kijken.quote:Op maandag 18 januari 2010 04:42 schreef JeanVe het volgende:
Rosalie: barst van het talent. Hoewel ik haar stemgeluid soms ook wel wat nasaal/geknepen vind. Ik hou zelf van een vol geluid! Prachtige tekstbehandeling en super inlevingsvermogen. Haar grootste nadeel blijft voor mij haar uiterlijk en uitstraling. Geen mooie, stijlvolle, gratieuze en jong ogende Mary. Punt!
Sowieso zijn het prima finalisten, hoewel bij Evita het niveau hoger leek.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder eens zei, vind ik juist de Mary's te jong...als je naar de film gaat kijken.
Daarom zou ik juist wel een voorkeur hebben voor Rosalie.
Maar op het moment ben ik content met de laatste finalisten, als een van hen het wordt, is het prima!
echt? ik vind deze alledrie wel prima genoeg... bij Evita had ik een duidelijke voorkeur voor Brigitte, en een uitgesproken hekel aan die Suzanquote:Op maandag 18 januari 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sowieso zijn het prima finalisten, hoewel bij Evita het niveau hoger leek.
Sorry hoor, maar 'een ieder' vind ik nogal te ver gaan. Misschien kun je alleen voor jezelf praten?? Ik vind Noortje beslist niet de meest geschikte kandidaat. Ze zou het prima kunnen, maar Sophie en Rosalie zouden het net zo goed doen. Rosalie nog beter denk ik zelfs, aangezien Rosalie van het cluppie dat er nu over is het meest veelzijdigheid toont.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:57 schreef Perenijsje het volgende:
Noortje is voor een ieder DE favoriet.
hij probéért de film na te doen, maar heeft daarin een enorm dik nederlands accent...quote:Op zondag 17 januari 2010 23:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik vond het anders erg grappig.![]()
Voor de mensen die even niet meer wisten hoe het in de film klonk.
Dan klinkt die zin nog niet eens zo veel anders. Ik zou het door dit optreden bijna jammer vinden dat het geen Engelse vertolking wordt. Gegarandeerde lachstuipen.
Met grime kun je inderdaad zorgen dat iemand (nog meer) in de huid kruipt van de hoofdpersonage. Ik gun het Rosalie persoonlijk ook meer als Noortje. Op basis van sympathie. Toch ben ik van mening dat Noortje uiteindelijk als winnaar uit de bus komt, vanwege haar populariteit onder het publiek EN omdat zij als 1 van de weinigen elke show complimenten heeft mogen ontvangen van de jury. Het lijkt mij niet dat dezelfde jury in de laatste show 180 graden omslaat en Rosalie als ultieme Mary gaat zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 'een ieder' vind ik nogal te ver gaan. Misschien kun je alleen voor jezelf praten?? Ik vind Noortje beslist niet de meest geschikte kandidaat. Ze zou het prima kunnen, maar Sophie en Rosalie zouden het net zo goed doen. Rosalie nog beter denk ik zelfs, aangezien Rosalie van het cluppie dat er nu over is het meest veelzijdigheid toont.
En schei toch uit over dat uiterlijk!! Ooit van grime gehoord?
Ja joh, mijn man heet Alle Maal, ook al zo verwarrendquote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
By the way, Een Ieder is mijn neef. Klopt, het is een vreemde naam, dus ik snap de verwarring.
Je hebt een beetje fantasie nodig om het leven leuk te maken toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja joh, mijn man heet Alle Maal, ook al zo verwarrend
Nee, ze ging er juist na drie liveshows al uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Sophie werd toch 3e bij Evita of vergis ik me nu
Dat kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nee, ze ging er juist na drie liveshows al uit.Marjolein werd toen derde.
Als ze met grime haar uiterlijk jonger/leuker kunnen maken, dan vraag ik me af waarom ze dat dan in de shows niet doen....quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
En schei toch uit over dat uiterlijk!! Ooit van grime gehoord?
Duh...... Dat lijkt me nogal logisch.....quote:Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef tessie het volgende:
[..]
Als ze met grime haar uiterlijk jonger/leuker kunnen maken, dan vraag ik me af waarom ze dat dan in de shows niet doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |