Ze mag dan arrogant en nep zijn, maar het is geen koe!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef Kinga het volgende:
Sophie is gewoon een arrogante, neppe koe.
Ik kan de Telegraaf echt niet serieus nemen. Het is net de Story maar dan op krantenpapier.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef just me het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ranen__.html?cid=rss
Pia in tranen
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:43 schreef BiggusMaccus het volgende:
Nou, het lot ligt straks in handen van die seniele ouwe gek.
kom maar eerst door al die scans heenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef BiggusMaccus het volgende:
Dat wil ik ook wel, morgen even naar NY vliegen
Die arme schapen zijn rete-kapot na zo'n flitsbezoek met bijbehorende jetlag en dan weet ik hoeveel nummers voor volgende week oefenen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef BiggusMaccus het volgende:
Dat wil ik ook wel, morgen even naar NY vliegen
't Is de luxaflex.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef BiggusMaccus het volgende:
Un-fukking-believable... dat komt puur door Sophie's uiterlijk.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef Merel het volgende:
Nou moet Rosalie door natuurlijk.
Was toch ook zo bij Freek? Hij kon wel zingen, dat dan weer wel. Alleen die kop wat ie altijd trok.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef BiggusMaccus het volgende:
Un-fukking-believable... dat komt puur door Sophie's uiterlijk.
Ik smijt m'n gsm door het raam.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef livelink het volgende:
Ongelooflijk, ik heb juist deze week voor Rosalie gestemd, ze was vanavond verreweg de beste vond ik.
Het zal toch niet gebeuren........
Ik heb ook gstemd op Rosaliequote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef livelink het volgende:
Ongelooflijk, ik heb juist deze week voor Rosalie gestemd, ze was vanavond verreweg de beste vond ik.
Het zal toch niet gebeuren........
Zoals ik al zei dus...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal de bloody limit zijn.. Maar ja, verbazen zou het me ook niet want het overgrote deel van de mensen die bellen en sms-en zijn klapjosties die het onderscheidingsvermogen missen om door te hebben dat het hier om een talentenjacht gaat en niet om een beauty contest of Big Brother.
Ja, en dan voor de vierde keer voor Irene kiezenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Kinga het volgende:
Zegt die lul zo weer, ik ben het meest nieuwsgierig naaaaaaaar....
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef Kinga het volgende:
Zegt die lul zo weer, ik ben het meest nieuwsgierig naaaaaaaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |