Maar zover is het nog nietquote:Op maandag 18 januari 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan had ik beter iets verder kunnen reizen!!!
alhoewel, je hebt mij niet meer nodig om je warm te houden als je ketel gemaakt wordt natuurlijk...
Ligt denk ik vooral aan de Windows Mobile telefoons die jij gehad hebt... ik heb 6.1 draaien (binnenkort over naar WM7) op m'n Samsung Omnia en het is fucking heaven.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet. Als je een geavanceerde telefoon wilt hebben waaraan je vanalles zelf kunt tweaken dan moet je inderdaad geen iphone kopen, maar als je louter gebruiksgemak wilt hebben dan is een iphone echt wel een prima optie. Zie het maar als de Wii onder de telefoons, alleen kan men er wèl geld aan verdienen
Ik vind zelf applicaties om mijn belminuten te checken, vertrektijden voor de trein/bus/metro te checken en facebook/hyves/linkedin/twitter ideaal op de iphone. Op mijn Windows Mobile toestellen ging dat allemaal stukken moeizamer. Ook het internetten werkt vele malen makkelijker op de iphone dan op elke andere telefoon die ik ooit in handen gehad heb
Hoe laat komt die ketel-meneer?quote:
tussen 12:30 en 18:00quote:Op maandag 18 januari 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat komt die ketel-meneer?
De HTC Touch was de laatste WM6-telefoon die ik gehad hebquote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ligt denk ik vooral aan de Windows Mobile telefoons die jij gehad hebt... ik heb 6.1 draaien (binnenkort over naar WM7) op m'n Samsung Omnia en het is fucking heaven.
Ja, dat vond ik dus ook..quote:
ietsjequote:
tja, als jij hier was of ik daar had ik je misschien beter warm kunnen houden, maar voorlopig is dit alles wat er in zitquote:
Ik moet het er voorlopig maar mee doen inderdaad maar dit wordt wel ingehaald natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, als jij hier was of ik daar had ik je misschien beter warm kunnen houden, maar voorlopig is dit alles wat er in zit
Uiteraard!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet het er voorlopig maar mee doen inderdaad maar dit wordt wel ingehaald natuurlijk
WM 6.5quote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ligt denk ik vooral aan de Windows Mobile telefoons die jij gehad hebt... ik heb 6.1 draaien (binnenkort over naar WM7) op m'n Samsung Omnia en het is fucking heaven.
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Zooooo! Afscheidstopicje gemaakt en ik kap definitief met FOK!games
-3quote:Op maandag 18 januari 2010 12:23 schreef Tain het volgende:
Hoeveel actieve mensen blijven er dan eigenlijk over op Games?
gooi eens op de mail?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Zooooo! Afscheidstopicje gemaakt en ik kap definitief met FOK!games
actieve of gave mensen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:23 schreef Tain het volgende:
Hoeveel actieve mensen blijven er dan eigenlijk over op Games?
of zijn er steeds minder redacteuren?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef Poit het volgende:
Licht het trouwens aan mij of worden er sinds Fok Games 2.0 veel minder nieuwsitems gepost? Ik kom er bijna niet meer maar als ik hem weer eens open zie ik weinig verschil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |