Hanteerdquote:
Ik heb al 3 van die 'geheime berichten' gekregen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Bluurgh het volgende:
je msn inloggegevens op zo'n website invoeren is sowieso redelijk dubieus
Weet je niet he... Misschien is die dag wel heel modern en hip en met flitsende apparatuur en stoere toepassingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:58 schreef Felixa het volgende:
En niet alleen dat.
Moderne wiskundedag is ook fout.
Oh oh... En wat dachten jullie van "hun" in de plaats van "hen"?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Waar liggen ze?
Hunnie liggen op bed.
Nou eer je betaald hebt duurt wel ff.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Pandora73 het volgende:
Hoor net op de radio een reclame van Ikea:
[..]
Heb je zo lang nodig om een keuze te maken daar?
Het niet goed toepassen van het onderscheid hun/hen is in mijn ogen, zeker in spreektaal, vele malen minder storend dan "hun" zeggen in plaats van "zij". Maar da's iets persoonlijks natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Nerrick het volgende:
[..]
Oh oh... En wat dachten jullie van "hun" in de plaats van "hen"?
Die is zeker net zo erg!!!!
"Volgens hun is dat ook zo"
In plaats van: "Volgens hen is dat ook zo"
Onze premier placht zelfs zulke taal uit te slaan>
Wat ergquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:27 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
en dat door de hele gemeente
friesland FTWquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:27 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
en dat door de hele gemeente
"enigzins" is dat ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef thomasuit het volgende:
er is werkelijk geen enkele zin die ook maar enigzins nederlands is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:13 schreef firewirecable het volgende:
Deze foto heb ik een aantal jaartjes geleden genomen bij de Lidl in 's-Heerenberg (Gelderland). Echt geniaal!
[ afbeelding ]
Resultaten lezen is niet je sterkste kant he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |