Alleen gaat Van Dale niet over de spelling, daar is het Groene Boekje voor. Je zit dus op de verkeerde site te kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=drente
Het wordt wel herkend zijnde bestaand woord.
Dit klopt gewoon hoor! Is gewoon sms-taalquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Esrya het volgende:
Normaal post ik hier nooit maar kon het even niet laten![]()
Trouwens, is een vraag op een site openbaar? Ik neem aan van wel want in dit geval stond het op de voorpagina :'D onder het kopje 'recente vragen'.
[ afbeelding ]
Ehm, ja, dat weet ik. Ik ga het alleen als voorbeeld dat het überhaupt hééft gemogen. In mijn bericht daarboven staat dat Drente uit het Groene Boekje is gehaald na de vernieuwing in 1995 of na de vernieuwing in 2005. Die woordenlijst kun je niet meer terughalen, dus deed ik het op deze manier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen gaat Van Dale niet over de spelling, daar is het Groene Boekje voor. Je zit dus op de verkeerde site te kijken.
Ok, niet openbaar, maar ik heb al 4 keer een mail ontvangen met de volgende beginzin:quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Dastan het volgende:
Misschien kun je je sollicatiebrief dan beginnen met: ik las uw vacature en dacht meteen: dat is iets voor mijn!
De kop van de tekst is een beetje vaag...quote:Nieuw soort cruiseschip vliegt nu.nl
Uitgegeven: 5 februari 2010 14:36
Laatst gewijzigd: 5 februari 2010 15:08
AMSTERDAM – Het Londense bedrijf Seymour Powell toont zich solidair met de rijke, maar gestresste medemens. Het ontwerpbureau ontwikkelde speciaal voor hen een nieuwe manier van reizen: luxueus cruisen door de lucht.
Het moet de tegenhanger worden van de vaak overvolle vliegtuigen, die de overprikkelde mens in de regel weinig goed doen.
Het luchtschip biedt dan ook ruimte en rust, hoewel van dat laatste wellicht iets te veel: een normaal vliegtuig doet er van Londen naar New York namelijk zeven uur over, de zogenaamde Aircruise maar liefst anderhalve dag. De bedenkers van het concept hopen echter dat ‘traag het nieuwe snel wordt’, aldus Knack vrijdag. (...)
Heb je zo lang nodig om een keuze te maken daar?quote:Koop van maandag 8 tot en met zaterdag 20 februari een keuken bij Ikea, en...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Pandora73 het volgende:
Hoor net op de radio een reclame van Ikea:
[..]
Heb je zo lang nodig om een keuze te maken daar?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Aotearoa het volgende:
Kwam dit tegen bij het metrostation:
[ afbeelding ]
Aiaiai... En dan nog drie keer fout ook.![]()
(Sowieso... afhalen bij Service Pun?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |