LOL beste tot nu toequote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zuipschuit zeg!
(Hij zat overigens hooguit 4 seconden in dat glas, don't worry, en na afloop zat-ie lekker op m'n arm z'n snuitje een beetje te wassen en kreeg hij na afloop wat voer!Sowieso was het een schoon glas.)
Uiteraard, Muffins welzijn boven alles!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef ToT het volgende:
Whehehe!
Oh hij gaat nog wel meer beleven hoor!Ik moet alleen wat nieuwe dingetjes verzinnen die niet te moeilijk te fotograferen zijn, en die ook niet te belastend voor het beestje zelf zijn.
Het moet immers wel leuk blijven.
Ik merk trouwens wel dat ehhh...Muffin....wel wat netter mag schrijven!
We willen de kleine rakker niet overspannen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Uiteraard, Muffins welzijn boven alles!
Hoe zou een overspannen hamster er uit zien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
We willen de kleine rakker niet overspannen natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:02 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Hoe zou een overspannen hamster er uit zien?
whahahaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zuipschuit zeg!
(Hij zat overigens hooguit 4 seconden in dat glas, don't worry, en na afloop zat-ie lekker op m'n arm z'n snuitje een beetje te wassen en kreeg hij na afloop wat voer!Sowieso was het een schoon glas.)
jij hebt ook dit filmpje gezien hequote:
Als blikken konden doden..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef ToT het volgende:
Hij was alleen wat minder blij toen ik hem vandaag voor de zoveelste keer uit z'n nestje sleurde voor een foto!
Ooit een hamster met een ochtendhumeur gezien? Nee? Kijk dan maar eens goed op die laatste foto en die met de schedel!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef ToT het volgende:
En je moest hem eens horen tekeergaan toen ik hem terug in zijn hokje zette. Hij rende al krijsend z'n nestje in, en stak zijn kopje er half uit en zat mij echt 30 seconden of langer vuil aan te kijken terwijl-ie door bleef krijsen!
Wat een druktemakerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef ToT het volgende:
En je moest hem eens horen tekeergaan toen ik hem terug in zijn hokje zette. Hij rende al krijsend z'n nestje in, en stak zijn kopje er half uit en zat mij echt 30 seconden of langer vuil aan te kijken terwijl-ie door bleef krijsen!
Ik wil ;m hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef ToT het volgende:
Ik vind Muffin anders wel een hamster die meedoet aan theekransjesquote:
Waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
Kom maar halen!Of je 'm meekrijgt is alleen wel de vraag!
Die zuigt niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht ff dat hij in een loop van het geweer ging kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
Jah, tot ik de stofzuiger uit zette!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Leuwk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:44 schreef h.tsjie het volgende:
ik heb ook een hamster
[ afbeelding ]
hier lijkt ie op :3
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
En aan je nickname te zien ben je er allergisch voor?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuwk!
En aan je nickname te zien ben je er allergisch voor?
Kerels doen veel meer als er ook maar 1% kans is op sex met een vrouw, of desnoods een steelse blik in het decolleté..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef Schunckelstar het volgende:
beesten doen ook echt alles voor wat voer
Waar dan? De Duitse grens is lang hoorquote:
Dat zou pas een avontuur zijn! Krijgen we daar ook foto's van?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar dan? De Duitse grens is lang hoor
En dan zal ik Muffin ontvoeren, in mijn decolleté!
Alleen als ToT ze maakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat zou pas een avontuur zijn! Krijgen we daar ook foto's van?
Bwhehehe, klinkt goed!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar dan? De Duitse grens is lang hoor
En dan zal ik Muffin ontvoeren, in mijn decolleté!
Dus, wat doe jij zaterdag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Bwhehehe, klinkt goed!![]()
Achter Arnhem!
Is goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:29 schreef ToT het volgende:
M'n woonkamer wat herinrichten omdat er vrijdag een houtkachel aangesloten gaat worden!Verder weinig in de planning!
Date?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |