Ik heb er ook weinig verstand van. Maar blijbaar kan dat wel met 2 mensen huren en toch huurtoeslag krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Beetje raar dat je wel met 2 personen huurtoeslag krijgt.
Als ik een huis wil huren van die prijs krijg ik geen huurtoeslag dit komt ook omdat ik nog geen 23 ben, maar als je het met 2 mensen gaat huren dan wel?
Beetje vaag dan toch?
Als ze onder de 23 waren geweest kregen ze ook geen huurtoeslag.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Beetje raar dat je wel met 2 personen huurtoeslag krijgt.
Als ik een huis wil huren van die prijs krijg ik geen huurtoeslag dit komt ook omdat ik nog geen 23 ben, maar als je het met 2 mensen gaat huren dan wel?
Beetje vaag dan toch?
www.directwonen.nlquote:Op zondag 17 januari 2010 19:26 schreef Fortitude het volgende:
500 euro in de particulieren markt huur je normaal niks voor. Laat staan een appartement van 3k. Hoe kom je hier aan, via via ofzo?
647 is maxquote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Kekaa het volgende:
Zit je met 600 (of 500 zelfs misschien ook al) niet over de maximale hoogte heen om huurtoeslag te kunnen ontvangen?
Is niet nodig, alleen voor sommige woningenquote:
•U bent jonger dan 65.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef Kekaa het volgende:
Zit je met 600 (of 500 zelfs misschien ook al) niet over de maximale hoogte heen om huurtoeslag te kunnen ontvangen?
Maar niet met een huur van 600 euro. Zie de post boven mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is niet nodig, alleen voor sommige woningen. Ik krijg al huursubsidie sinds ik 21 ben.
Ja denk je dat 100 gwl te weinig is voor een app? Ik heb echt geen idee. Mag ik vragen hoeveel huurtoeslag je krijgt en wat je aan huur betaald?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik huur ook een appartement en ben dus ook nog student. Krijg gewoon huurtoeslag.
Enige wat je misschien even moet checken is dat toeslagpartner gedoe.. dat weet ik ff niet, omdat ik dus alleen woon.
Hou er wel rekening mee dat er waarschijnlijk nog wel gemeentelijke belastingen bij op komen... en die 100 euro g/w/l lijkt me erg laag... kans dat je moet bijbetalen straks dus.
Dat bedoel ik met sommige woningenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar niet met een huur van 600 euro. Zie de post boven mij.
Dus moet ze ouder zijn de 23 om hiervoor in aanmerking te komen....quote:Op zondag 17 januari 2010 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met sommige woningen
Het gaat om de huur inclusief servicekosten.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Volgens mij moet je je kale huur in de berekening opgeven en niet je totale huur (dus 500 en niet 600 euro).
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat om de huur inclusief servicekosten.
nee ik heb 500 ingevuld, kloptquote:Op zondag 17 januari 2010 19:58 schreef Kudtstudent het volgende:
Heb je 600 in de rekenhulp ingevuld of 500? Je moet daar natuurlijk niet je GWL bij invullen enkel de rekenhuur. Dit is je kale huur + een bepaald maximum bedrag een servicekosten (zoals het onderhoud van een portiek enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |