Vorige was 923 #2quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Wolve000 het volgende:
Oja, en moesten we nummertje 922 niet nog inhalen?
Jup, zal je het nr wel even PM-en straksquote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef conleche het volgende:
Heb je Ping! Ade??
Niet best dus?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:59 schreef Merel het volgende:
Ik ga Ping ook maar eens erop zetten dan.
En verder zal ik jullie niet al te veel meer lastigvallen over het mannengebeuren hoor. Maar dit móést ik even kwijt
Jij hebt gewoon nog een tropisch ritme! En dan straks lekker dineren om 10 uur...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh, ik denk dat we de spaghetti maar laten schieten- nog niet echt honger ofzo
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Uniek?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:36 schreef Laureline het volgende:
O, van jou wil ik ook wel een PM hoor uniekhoorn. Welk beroep je uitoefent in die witte labjas bijvoorbeeld
Ja graagquote:Op zondag 17 januari 2010 19:51 schreef loveli het volgende:
Ik meld me ff aan voor alle PM's van vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid, vooral voor de mensen die haar niet kennen eigenlijk, vinden jullie haar knap?Vind haar mannelijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid, vooral voor de mensen die haar niet kennen eigenlijk, vinden jullie haar knap?Geen idee wie het is, heb je ook een 'voor' foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ze had moeten stoppen na nosejob nr. 1quote:Op zondag 17 januari 2010 20:30 schreef Merel het volgende:
Oh zij had vroeger een veel liever en mooier gezicht hè
Ze is echt veel te nep in die spoilerfoto. Ongelijke ogen, beetje stonede blik en dat haar ziet er ook een beetje nep uit....quote:Op zondag 17 januari 2010 20:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is Heidi Montag, van het MTV programma The Hills. Dit is ze voor al haar operaties: http://www.exposay.com/ce(...)-arrivals-gyXTgv.jpg
Het fascineert me gewoon zo, ten eerste hoe iemand zo kan veranderen, en ten tweede waarom iemand zo wil veranderen. Ik heb me nooit echt met haar bezig gehouden maar ik vond haar altijd zo'n lief en mooi gezicht hebben, dus ik vind dit gewoon erg zonde. Voor mij een beetje een voorbeeld van hoe ziek het hele beeld eigenlijk is wat veel mensen hebben van schoonheid en wat dat is of zou moeten zijn![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen slecht resultaat vind, daarom vroeg ik me af hoe mensen ernaar kijken die haar niet kennen.
Heel hoog barbie-gehalte. Niet per se lelijk, maar totaal karakterloos. Zeker als je de voor-foto's ziet.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:
ik vind het best een mooie vrouw. Beetje te blond, en weinig uitstraling, maar wel mooi.
Oftewel: Amerikaans mooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel hoog barbie-gehalte. Niet per se lelijk, maar totaal karakterloos. Zeker als je de voor-foto's ziet.
Jaaa! Show me!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Is PF nog around? Dan laat ik even een foto zien van mij in haar shirtje
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid, vooral voor de mensen die haar niet kennen eigenlijk, vinden jullie haar knap?Ik ken haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ze loenst een beetje
Ze verft haar haar, zie heel duidelijk uitgroei..
Ze is op zich best prima in die barbie kleuren (blond haar, bruin hoofd, roze lippen) maar denk dat ze veel mooier zou zijn met donkerbruin haar, beetje meer richting een Frans achtig type! Denk ik!
Want op zich heeft ze best een goed hoofd, alleen die barbie kleuren maken haar zo cliché. En daardoor is ze automatisch knap oid. Maar goed.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Laureline het volgende:
Valt wel mee toch, die vrouw? Ze is nog lang geen Maxine![]()
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid, vooral voor de mensen die haar niet kennen eigenlijk, vinden jullie haar knap?zo, wat is heidi montag lelijk geworden... ik vond dr al niet zo knap...maar dit is nog erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind eigenlijk vooral haar gezichtsvorm niet mooi. te lang en smal, beetje zoals tori spelling...Kwak
Die foto die je postte. Alleen kwak kwam ff tussendoor met een post.quote:
O ja, die Dr. Frank is idd weird.. Heb mij maar snel weer afgemeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
*binnenvalt, lees zo wel bij*
Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezigHij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen
). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me
Serieus, dit is zijn eten van vandaag:
O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.
Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen![]()
Nu gaat bijlezen
Is allebei waarquote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, kun je 's de calorieen tellen? Het lijkt me OK, maar weinig! (en best veel carbs, maar ik weet niet of je daar rekening mee houdt).
Dat klinkt ook gewoon verstandig hoor, zo probeer ik het ook te doen. Gewoon "normaal gezond" zou toch ook moeten werken?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is allebei waarmaar ik heb besloten om me niets aan te trekken van elkaar tegensprekende adviezen (lowcarben tegenover juist veel brood eten om stofwisseling op gang te houden), en gewoon gezond te eten
Ik at erg vet, en voornamelijk chocopasta en pindakaas op brood... Dat heb ik nu aangepast voor magerder eten. Wbt het aantal calorieën: ik eet zo voor mijn doen al best veel eigenlijk
Ja preciesquote:Op zondag 17 januari 2010 22:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gewoon verstandig hoor, zo probeer ik het ook te doen. Gewoon "normaal gezond" zou toch ook moeten werken?
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij krijg ik een griepje... en daar heb ik ZO geen tijd voor. was de hele dag al gammel, en sinds een uur of 19.00 heb ik een enorm heet hoofd, hete ogen (dan heb ik koorts) koude rillingen en overal spierpijn (dat had ik al een beetje, van McNostringsdaarom weet ik niet hoe ik het moet interpreteren)
maar bewegen doet pijn, mn keel staat in de fik en mn oren ook... boehoe! ik wil deze week zoveel doen, heb nog cursus enzo, en moet echt hard werken.
beter is t morgen over! ik neem zo een pil en ga mn bed in...
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Heeft Kwak een vriendje die alleen boxers draagt of heb ik wat gemist?
Beter van nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef shinydiscoball het volgende:
PF ga jij nog wat bestellen bij ASOS? Want ik zie nu weer leuke jurkjes voor 12 pond
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het meer:quote:Op zondag 17 januari 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Heeft Kwak een vriendje die alleen boxers draagt of heb ik wat gemist?
ja das altijd retenaar, zeker in de akoestiek van de ruimte daar (in een ziekenhuis) maar de sfeer is altijd leuk, de mensen dankbaar en het klinkt beter in de zaal dan waar je staat (je hoort voornamelijk jezelf). ik moest nog solo een hoge noot zingen ookquote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar klote, hoop dat de pil werkt![]()
Hoe was je concert eigenlijk? Lijkt me niet prettig, 's ochtends om 10 uur al zingen voor publiek
Tussendoortjes houden de stofwisseling op gang, of je brood eet of wat anders maakt wat dat betreft niet uit. Complexe koolhydraten (volkoren en vezels) worden langzamer verteerd en in je bloed opgenomen dan snelle koolhydraten (suikers en witbrood, ontbijtkoek).quote:Op zondag 17 januari 2010 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is allebei waarmaar ik heb besloten om me niets aan te trekken van elkaar tegensprekende adviezen (lowcarben tegenover juist veel brood eten om stofwisseling op gang te houden), en gewoon gezond te eten
Ik at erg vet, en voornamelijk chocopasta en pindakaas op brood... Dat heb ik nu aangepast voor magerder eten. Wbt het aantal calorieën: ik eet zo voor mijn doen al best veel eigenlijk
Oh, ja, dat is wel dankbaar publiekquote:Op zondag 17 januari 2010 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja das altijd retenaar, zeker in de akoestiek van de ruimte daar (in een ziekenhuis) maar de sfeer is altijd leuk, de mensen dankbaar en het klinkt beter in de zaal dan waar je staat (je hoort voornamelijk jezelf). ik moest nog solo een hoge noot zingen ook
@adelante: neeeen, no strings attached zou ik moeten zeggen. het is geen vriend, en het draagt wel boxers
Waarvoor?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Zijn Co en Lau nog wakker? Ik heb een kostuum nodig... Of tips voor het maken van een!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |